سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 2 اسفند 1396 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 31 فروردین 1396 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1396 دیار آفتاب 1 خرداد 1396 دیار آفتاب 31 تیر 1396 دیار آفتاب 1 مرداد 1396 دیار آفتاب 1 شهریور 1396 دیار آفتاب 1 مهر 1396 دیار آفتاب 30 آبان 1396 دیار آفتاب 1 آذر 1396 دیار آفتاب 30 دی 1396 دیار آفتاب 30 بهمن 1396 دیار آفتاب 1 اسفند 1396 دیار آفتاب 2 اسفند 1396 دیار آفتاب 3 اسفند 1396 دیار آفتاب 4 اسفند 1396 دیار آفتاب 5 اسفند 1396 دیار آفتاب 6 اسفند 1396 دیار آفتاب 7 اسفند 1396 دیار آفتاب 8 اسفند 1396 دیار آفتاب 9 اسفند 1396 دیار آفتاب 10 اسفند 1396 دیار آفتاب 11 اسفند 1396 دیار آفتاب 12 اسفند 1396 دیار آفتاب 13 اسفند 1396 دیار آفتاب 14 اسفند 1396 دیار آفتاب 15 اسفند 1396 دیار آفتاب 16 اسفند 1396 دیار آفتاب 17 اسفند 1396 دیار آفتاب 18 اسفند 1396 دیار آفتاب 19 اسفند 1396 دیار آفتاب 20 اسفند 1396 دیار آفتاب 21 اسفند 1396 دیار آفتاب 22 اسفند 1396 دیار آفتاب 23 اسفند 1396 دیار آفتاب 24 اسفند 1396 دیار آفتاب 25 اسفند 1396 دیار آفتاب 26 اسفند 1396 دیار آفتاب 27 اسفند 1396 دیار آفتاب 28 اسفند 1396 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۸    
بعضی اظهارات دوپهلو که مکرر شنیده می شود مبتنی بر اینکه خشونت محکوم است از هر طرف که باشد و یا بعضی تاخیرها در موضع گیری ها علیه آشوب دراویش منسوب به تابنده، به کار دشمن می آید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۶:۱۹    
دراویش گنابادی در محکومیت جنایت خیابان پاسداران بیانیه ای صادر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۶:۱۹    
تجمع مردم گناباد در حوزه علمیه در اعتراض به آشوب دراویش و لکه دار کردن نام گناباد
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۱    
سازمان حج و زیارت با اعلام کاروان های حج تمتع سال 1397 اعلام کرد که حاجیان می توانند از روز سه شنبه 8 اسفند به دفاتر زیارتی مراجعه و ثبت نام قطعی خود را انجام دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۱    
فیلمی با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان در اولین هفته اسفند ماه پخش خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۶    
کرکبود روستایی زیبا و کوهستانی در شهرستان طالقان است و روستای کرکبود روستای کوچک و زیبایی است که برخلاف دیگر روستاهای نزدیکش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۶    
وزیر کشور گفت: به هیچ وجه دولت، دستگاه های امنیتی، نظامی بسیج سپاه در مقابل خشونت طلبی و افراطی گری و قانون شکنی مراعات کسی را نخواهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی شورای نگبهان گفت: اعضای شورای نگبهان تبصره یک تا اواسط تبصره 5 بودجه را بررسی کردند و ایراداتی را به این تبصره ها وارد دانستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
نمایندگان در جریان بررسی بخش هزینه ای بودجه سال 97 با افزایش حقوق مقامات و مسئولان در سال آینده مخالفت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: عده ای به صورت قلدرمآبانه و برخلاف قانون می خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند و در مقابل پلیس ایستادگی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رؤسای قوای مجریه و مقننه، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
رئیس جمهور در دیدار با وزیر امور خارجه هلند گفت: قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
دیوان عالی آمریکا روز چهارشنبه حکم کرد شاکیان پرونده ای که ایران را به تروریسم متهم کرده اند نمی توانند اشیای باستانی ایران در موزه ای در شیکاگو را مصادره کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۶    
هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت آسمان به شماره پروازی 3704 روز یکشنبه هفته جاری از فرودگاه مهر آباد به سمت یاسوج در منطقه دناکوه سمیرم سقوط کرد و روز گذشته لاشه هواپیما در کوه های دنا پیدا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۶    
بر اساس مصوبه امروز مجلس، حقوق مسئولان دستگاه اجرایی و هم چنین نمایندگان مجلس در سال 97 افزایش نمی یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۱    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از وجود تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی نوروز برای بازنشستگان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۱    
در معاملات امروز بازار سکه طرح جدید با 8 هزار تومان کاهش یک میلیون و 478 هزار تومان و دلار با افت 57 تومانی 4518 تومان فروخته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۱    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: محافظت از منافع سپرده گذاران خرد، رویکرد اصلی بانک مرکزی در فرآیند ساماندهی موسسات غیرمجاز است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۶    
اسرائیل با استفاده از عناصر تبلیغاتی، مفاهیمی از جمله ارتش شکست ناپذیر ، اسطوره تانک مرکاوا و سازمان جاسوسی برتر دنیا را برای ارگانهای نظامی خود استفاده می کرد تا دشمن را در جنگ روانی مغلوب سازد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اختصاص 2 هزار و 250 میلیارد تومان از کل 1.5 میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی به این طرح تصریح کرد: از میزان 1 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۱    
کرار جاسم هافبک پرحاشیه صنعت نفت آبادان انتقادات تندی را علیه سرمربی تیم ملی عراق مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۶    
روزنامه الرای قطر به انتقاد از رفتار زشت بازیکنان الهلال قبل از دیدار برابر تیم فوتبال استقلال پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما در سیاست گذاری ها پیشتاز هستیم اما آنچه که اهمیت دارد بحث اجرا و عمل است که رهبر انقلاب نیز در سال های اخیر به همین دلیل بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۶    
روزنامه آمریکایی گزارش داد که ترامپ ممکن است برای بردن قراردادهای چند میلیارد دلاری ساخت رآکتورهای اتمی عربستان برخی قوانین سختگیرانه امنیت هسته ای آمریکا را در قبال این کشور نادیده بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته و در جریان دیدار با السد قطر نشانی از قهرمان لیگ برتر فوتبال نداشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات اخیر خیابان پاسداران توضیحاتی ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
فعال عرصه کارآفرینی گفت: کارخانه آلومینیوم اراک در حال حاضر سرپاست، اگر کارگاهش راه اندازی شود بین 10 تا 14 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
خانم سیخرید کاخ وزیر امور خارجه هلند صبح امروز با حجت الاسلام حسن روحانی دیدار و گفت و گو کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
وزیر خارجه کشورمان با نشریه فرانت لاین در خصوص مسائل منطقه ای و روابط ایران و عربستان گفتگو کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۱    
با نزدیکی به ایام عید نوروز و رونق نسبی بازار خودروهای ایرانی، قیمت خودرو های داخلی با مدل 97 در بازار آزاد با افزایش نسبی مواجه شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۷    
رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان گفت: با توجه به موافقت وزارت آموزش و پروش برای اضافه شدن گویش های محلی به کتب درسی دانش آموزان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۲    
در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان مرکزی مجید عسگری به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای مقابله با پدیده خشکسالی و بهینه سازی مصرف آب کشاورزی دو هزار 500 میلیارد تومان اعتبار برای استان ها در نظر گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۲    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: هنوز ابلاغیه و بخشنامه رسمی در خصوص حذف پیک شادی و جایگزینی مباحث داستان نویسی برای عید نوروز دریافت نشده اما چاپ این پیک فعلا متوقف شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۲    
معاون پرورشی آموزش و پرورش شازند گفت: 310 دانش آموز پسر در 12 رشته قرآن و عترت در مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در شازند به رقابت می پردازند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
رئیس جمهور گفت: برخوردهای خشونت آمیز و اهانت به پلیس که حافظ نظم و امنیت جامعه است را به هیچ وجه تحمل نمی کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
معاون وزیر صنعت گفت: اگر قرار بود بنده تعرفه ترجیحی را به کشور ترکیه پیگیری کنم، قطعاً به این شکل امضا نمی کردم، چرا که عمدتاً محصولات کشاورزی صادر و محصولات صنعتی وارد می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۷    
حجت اله بابایی طراح گریم سینما گفت: در مورد فیلم به وقت شام همین کفایت می کند که ابراهیم حاتمی کیا خود و تیم خود را مدت ها به دل خطر برده است تا یکی از دغدغه های امروز نظام و حتی جهان را به تصویر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۷    
طرح 2 فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت المال در مجلس تهیه شده است که درصورت تصویب آن هیات امنیتی-قضایی برای بازگرداندن اموال نامشروع مقامات به بیت المال تشکیل خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۷    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم ترین عوامل ایجاد کننده نقرس و راهکار های درمان این عارضه توضیحاتی را داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۷    
به گزارش دیار آفتاب ؛به نقل از تسنیم - انتهای پیام/م
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
دبیر شورای صنفی دانشگاه اراک گفت: دانشگاه اراک به عنوان دانشگاه مادر استان مرکزی، در مقایسه با تعداد رشته ها و دانشجویان جذب شده از فضای محدود و نامساعد آموزشی رنج می برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
بازار روز شهرستان کمیجان، در روز چهارشنبه برپا می شود و متأسفانه بیشتر فروشندگان آن از شهرها و استان های همجوار هستند تا فروشندگان بومی و کمیجانی.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۲    
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: 26 پزشک متخصص و فوق تخصص از سراسر کشور با استقرار در مرکز جامع سلامت طراز ناهید برای سومین سال متوالی، اقدام به ویزیت یک هزار بیمارنیازمند این بخش کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۲    
مردم سافندان شهرستان کمیجان همزمان با شام غریبان شهادت ام ابیها، حضرت زهرا(س) با راه اندازی دسته های عزدارای به طور نمادین، اقدام به تشییع آن حضرت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۷    
شرکت کمباین سازی ایران از سال 94 تاکنون بامشکلات متعددی مواجه بوده که تمامی اقدامات انجام شده برای این واحد تولیدی، راهکاری موقت بود که در بازه زمانی طولانی مدت موثر واقع نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۱۷    
هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت بخوانید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۱۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز (چهارشنبه، 2 اسفند) در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۰۷    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی دوم اسفند ماه به مسائل مختلف ورزش اختصاص دارد.