شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۱May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 2 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 3 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 4 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 5 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 6 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 7 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 8 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 9 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 10 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 11 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 12 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 13 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 14 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 15 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 16 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 17 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 18 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 19 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 20 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 21 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 22 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 23 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 24 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 25 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 26 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 27 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 28 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 29 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 30 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور عاشقان اهل بیت علیه السلام در مساجد و حسنیه های فراهان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۴    
سعدالله زارعی با بیان اینکه سفر وزیر امور خارجه آمریکا به اراضی اشغالی با هدف الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی صورت می گیرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دارندگان خودروی صفر در انبار ها، با ثبت نام نکردن در سامانه انبارداری، مشمول احتکار هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
خبرنگار تسنیم به مرز ایران و افغانستان در تایباد رفته است تا موضوع غرق شدن تعدادی از اتباع افغانستانی در این مرز را واکاوی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
نزدیک به 3 ماه است که پرچم داران جهش تولید در حوزه تولید دام و طیور، برای تامین نهاده ها دچار مشکل شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۸    
دبیر سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: در صورتی که نمایشگاه کتاب تهران برگزار نشود قطعا معاونت فرهنگی نه فقط یک روش جایگزین بلکه مجموعه ای از اقدامات را در دست اقدام خواهد داشت که نمایشگاه مجازی هم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۸    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از گرانی اقلام مصرفی مردم در تمام زمینه ها از جمله مواد غذایی، حمل و نقل و پوشاک گفت: به سفره مردم چیزی جز گرانی لحظه به لحظه اضافه نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۶    
مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با حضور مسئولان فراهان در شهر خنجین برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۶    
استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه ملت ایران در شرایط کرونایی نشان داد که با همت و اراده های جهادی می توان از بحران ها عبور کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۲۱:۱۶    
ژنرال حفتر درحالی پس از سرنگونی رژیم قذافی در لیبی ظاهر شد که تا پیش از آن نامی از وی برده نشده بود. نقشی که وی پس از ظهورش در لیبی ایفا کرد، بسیاری از معادلات میدانی و سیاسی این کشور را تغییر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۴    
بسیج دانشجویی استان مرکزی در رزمایش کمک مومنانه به نام همدلی و احسان در دانشگاه اراک اقدام به آماده سازی 500 بسته معیشتی جهت توزیع میان اقشار آسیب دیده از کرونا می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور با اشاره به ایام امیرالمومنین(ع) گفت: ما به چنین مولا و مقتدایی افتخار می کنیم که تمام زندگی اش عرفان، انسانیت و حقوق انسان ها، مدارا با مردم، دستگیری از فقرا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
مهدی سماواتی می گوید: زیر موشک باران و برف و سرما و با تمام مشکلاتی که وجود داشت، مومنینی که دل داده خدا و اهل بیت (ع) و تشنه مناجات بودند، در مسجد شهدا می نشستند و مناجات می کردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و پس از آن شیوع بیماری کرونا افت قیمت جهانی نفت، آمریکا را به شدت متضرر کرد؛ به همین دلیل واشنگتن با تنش آفرینی در منطقه به دنبال جبران این ضرر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 19 هزار عدد اقلام بهداشتی احتکار شده در اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
اصلاح طلبان هنوز درنیافته اند که روش و رویکرد آنها در کنار عملکرد ضعیف شان که باعث بروز مشکلات اقتصادی و اجتماعی مضاعفی در کشور شده است، باعث نارضایتی شدید مردم از آنها شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
وزیر بهداشت گفت: مردم در مراسم شب قدر ما را روسفید کرده و به جزء یک مورد در یک شهرستان، بقیه نقاط حداکثر رعایت اصول بهداشتی را داشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
1500 پرس غذای گرم در خمین طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
فعالان مجازی خنداب عکس نوشت هایی را در خصوص کمک مومنانه تهیه کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۳۲    
معاون وزیر راه با بیان این که مطابق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مستاجران می توانند تا پایان خرداد واحد مسکونی را تخلیه نکنند، گفت: قوه قضاییه نیز حکم تخلیه را صادر نخواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور حسن روحانی تصویب کرد: صاحبان سهام عدالت با انتخاب و مراجعه یکی از بانک ها ضمن ارائه وکالت نامه فروش قادر به برداشت پول در موعد اعلامی باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
میثم سفیدخوش، پژوهشگر فلسفه گفت: دانشگاه ها باید کارشان را بر اساس نسبتشان با خیر وشر بازنگری و دوباره بررسی کنند و ببینند که برنامه شان در این باره چیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
سخنان اخیر آقای خاتمی در یک پیام ویدیویی واکنش هایی را برانگیخت، از آن جمله برخی اصلاح طلبان شاخص تأکید کردند که همین سخنرانی نشان می دهد ایشان ظرفیت رهبری اصلاحات را ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
امروز سامانه تسهیلات کرونا راه اندازی شد، کارفرمایانی که واجد شرایط هستند می توانند در بخش کرونای سامانه کارا درخواست خودرا برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت ثبت کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
اکنون و با نزدیک شدن به تشکیل مجلس یازدهم موضوع مهمی که این روز ها سیاسیون به آن می پردازند، بحث ریاست مجلس یازدهم است. جایگاهی که سالیان متمادی در دستان علی لاریجانی، رئیس فعلی مجلس بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
سعید حجاریان که طی سال های اخیر از هر رخدادی، از سیل گرفته تا اقتصاد، نتایج براندازانه می گیرد؛ اصرار دارد که اشتباهات شخصی افراد را نیز به نظام تربیتی انقلاب اسلامی مرتبط بداند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از آمادگی مدیریت شهری جهت همکاری با دولت برای اجرای طرح مسکن اجتماعی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
قیمت متوسط خودروهای هیبریدی و برقی حدود 30هزار دلار است که درصورت واردات آزادانه به کشور، حداقل 450 میلیون برای خرید آن باید پرداخت کرد که به نظر می رسد قدرت خرید آن در عامه مردم وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
حجم کم تولیدات به واسطه فعالیت تعداد اندک شمار معادن شن و ماسه در استان های شمالی موجب شده است تا کفه سنگین تقاضا، موجب افزایش چشمگیر قیمت در فواصل گوناگون سال شود و این روزها ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۱    
نیروهای یمنی عملیات گسترده ای را در شمال غرب استان البیضاء برای بازپس گیری مناطق تازه از دست رفته آغاز کرده اند و در تلاش هستند راه را برای پیشروی در جنوب استان مارب هم باز کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۱    
نماینده روسیه در سازمان ملل طی نشست خبری به صحبت درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق هسته ای ایران، تسلیحات شیمیایی در سوریه و بحران لیبی پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۱    
مومنان خداجوی فراهانی، شبی ارجمندتر از هزار ماه، دست به دعا شدند تا ضمن استغفار و راز و نیاز با معبود، سرنوشت نیکویی را برای خود رقم بزنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۰    
اولین شب قدر سال 1399 در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۸:۰۰    
اولین شب از لیالی پر فضیلت قدر در مصلی بیت المقدس اراک و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۵:۱۰    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی از اضافه شدن 140کلاس درس به زیربنای 19 هزار متر مربع به فضاهای آموزشی استان در سال گذشته خبر داد.