دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 31 خرداد 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 خرداد 1399 دیار آفتاب 2 خرداد 1399 دیار آفتاب 3 خرداد 1399 دیار آفتاب 4 خرداد 1399 دیار آفتاب 5 خرداد 1399 دیار آفتاب 6 خرداد 1399 دیار آفتاب 7 خرداد 1399 دیار آفتاب 8 خرداد 1399 دیار آفتاب 9 خرداد 1399 دیار آفتاب 10 خرداد 1399 دیار آفتاب 11 خرداد 1399 دیار آفتاب 12 خرداد 1399 دیار آفتاب 13 خرداد 1399 دیار آفتاب 14 خرداد 1399 دیار آفتاب 15 خرداد 1399 دیار آفتاب 16 خرداد 1399 دیار آفتاب 17 خرداد 1399 دیار آفتاب 18 خرداد 1399 دیار آفتاب 19 خرداد 1399 دیار آفتاب 20 خرداد 1399 دیار آفتاب 21 خرداد 1399 دیار آفتاب 22 خرداد 1399 دیار آفتاب 23 خرداد 1399 دیار آفتاب 24 خرداد 1399 دیار آفتاب 25 خرداد 1399 دیار آفتاب 26 خرداد 1399 دیار آفتاب 27 خرداد 1399 دیار آفتاب 28 خرداد 1399 دیار آفتاب 29 خرداد 1399 دیار آفتاب 30 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۹    
از بدو خلقت بشر همواره جوامع با افراد پلید، خبیث و زالوصفتی مواجه بوده اند که با زیاده خواهی و زیرپا گذاشن قوانین و مقررات و خیانت در حق هموطنان خود تلاش کرده اند تا به هر شکل ممکن به خواسته های ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۰    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نوشت: حاضر به دفن جنازه برجام نیستند تا شاید بتوانند وانمود کنند هنوز جانی در آن وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۰    
قسمت ششم مجموعه 11 قسمتی آمریکای زیبا منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۸    
نماینده مشهد در مجلس با اشاره به سالروز ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی در تنگه هرمز، گفت: نظام پوشالی و سرمایه داری در دنیا با محوریت آمریکا توسط سپاه در هم شکسته شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۸    
نژاد بهرام درباره جزئیات تخریب اضافه بنای ملک متعلق به نهاد ریاست جمهوری در جماران توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس سابق فدراسیون گفت: یک نفر نیست از این آقایی که می خواهد به فوتبال برگردد، بپرسد آن پول هایی که گفته بودند برداشته ای کجا رفته؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۸    
کارشناس مسائل بین الملل به صدور قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس اتمی اشاره کرد و گفت: کاری که ایران باید کند این است که به تدریج به سمت خروج از ان پی تی برود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای کمیته تحقیق اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون خطاب به اعضای این کمیته، گفت: سعی کنید اتفاق نظر و اجماع داشته باشید تا گزارش برای صحن هم قابل اتکا باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۸    
بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که ازدواج مهمترین اتفاق زندگی هر شخص به شمار می رود، بنابراین انتخاب همسر نیز بواسطه این اهمیت، یکی از حساس ترین انتخاب های زندگی به شمار می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۸    
وزیر بهداشت، با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در کشور، گفت: هنوز در حال تجربه کردن موج اول این بیماری هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: کشور های غربی اصرار دارند که فضای ناامن روانی را علیه کشور و ملت ایران دائمی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۵۸    
استاندار مرکزی در توئیتی از ابتلایش به کرونا خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
نمایندگان مردم در مجلس طرحی را تدوین کرده اند که بر مبنای آن دولت موظف است به همه جاماندگان دریافت سهام عدالت که در شش دهک اول درآمدی قرار دارند تا سقف 5 نفر برای هر خانوار سهام اعطا کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
با کشته شدن غلامرضا منصوری قاضی فراری دستگاه قضا ابهاماتی در ذهن افکار عمومی ایجاد شده است مبنی بر اینکه آیا مرگ وی مشکوک بوده است یا نه؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
فرمانده پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری فارس، ابعاد مختلف ماجرای سرنگونی پهپاد آمریکایی و برنامه های پدافند هوایی سپاه را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
روز گذشته جسد غلامرضا منصوری قاضی ایرانی که قرار بود به منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
علیرغم اینکه ایران سال گذشته بی سابقه ترین حجم از مواد مخدر را در مرزهای خود کشف کرده است اما تحریم های ظالمانه سبب شده است تا برای خرید تجهیزات مقابله ای در مرزهای ایران با مشکل مواجه شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۰    
گرایش به تک فرزندی هر روز در کشور بیشتر می شود؛ ارمغان تقلید کورکورانه از مدرنیته، عاقبت با کاهش رشد جمعیت دامن کشورمان را گرفته و تا چندسال دیگر با کشوری پیر و انسان هایی روبرو خواهیم بود که از ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۴    
هانی زاده کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: متأسفانه آژانس بین المللی انرژی اتمی ثابت کرد مانند شورای امنیت سازمان ملل تابعی از اراده ی آمریکاست و نگاه دوگانه ای به مسائل مختلف جهانی دارد و نمی تواند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
جمعی از کارگران شرکت هپکو طی نامه ای به دو نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی درخواست کردند تا با پیشگامی نمایندگان استان مرکزی جمعی از نمایندگان کمیسیون های مختلف مجلس با حضور در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۴    
دادستان اراک بابیان اینکه قوه قضائیه به عنوان یکی از بازوهای اجرایی کشور مبارزه با فساد را در اولویت خود گذاشته است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در سال 98 مجموع پرونده های ورودی به دستگاه قضائی استان 32 هزار و 169 بوده که شمار پرونده های مختومه به همان مقدار بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۴    
فرماندهان و همرزمان و نیروهای شهید؛ به دلیل آرامش و اخلاق بسیار خوب، آقا مصطفی را خدای عشق می نامیدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۴    
نیویورک تایمز طی گزارشی نوشت: یک نفتکش ایرانی در حال نزدیک شدن به آب های ونزوئلاست و گمانه زنی ها از حمل قطعات تعمیر پالایشگاه توسط این نفتکش حکایت دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۴    
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد ستودنی است گفت: حجت الاسلام رئیسی در دوره ی جدید مسئولیت قوه قضائیه با محاکمه دانه درشت های اقتصادی نشان داد در کشور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
آمریکا، موساد و سازمان منافقین، پروژه ای را برای متهم ساختن ایران به دستیابی به سلاح هسته ای به جریان انداختند که نتیجه آن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان تشکیل ستاد نهضت جهش تولید در شهرستان را از الزامات تحقق شعار سال دانست و گفت: مسئولان شهرستانی باید عملیاتی شدن شعار سال را جدی بگیرند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از تدوین طرح سهمیه بندی بنزین به نفع محرومین در پارلمان خبرداد و گفت: این طرح به زودی از سوی هیات رئیسه اعلام وصول خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۶    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: مردم برای شناسایی خانه های خالی می توانند با سازمان تماس بگیرند و اطلاعات آن را ارائه دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۶    
بخشی از نیایش های شهید دکتر چمران در قالب عکس نوشت توسط این سایت تحلیلی خبری تهیه و منتشر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۶    
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از بررسی طرح الزام استفاده از ماسک در برخی نقاط در جلسه امروز خبر داد و گفت: این طرح در یک تا دو هفته آینده در این ستاد به تصویب خواهد رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۶    
رسانه های اصلاح طلب که نقش زیادی در ایجاد فضای غیرواقعی از برجام داشتند حالا که موضوع قطعنامه علیه ایران مطرح شده و تروئیکای اروپایی علیه برجام اقدام کرده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۶    
پرطرفدارترین گوشی هایی را بشناسید که در نیمه اول سال 2020 معرفی شده یا می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۶    
مسابقه ایران از ابتدای تولید و پخش با انتخاب سام درخشانی به عنوان مجری خبرساز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۶    
اداره کل هواشناسی استان مرکزی از افزایش سرعت وزش باد در برخی ساعات به ویژه ساعات بعدازظهر روز شنبه و با شدت کمتر در روز یکشنبه در مناطقی از استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۶    
در پشت پرده "درخواست حزب اعتماد ملی از قوه قضائیه برای خارج کردن مهدی کروبی از حصر"، چه نکاتی وجود دارد؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
توگبری یکی از روستا های شهر چرام در کهگیلویه و بویر احمد است که کم آبی، مردمان این منطقه را برای ادامه زندگی مجبور به کوچ به مناطق اطراف کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
کارگردان انیمیشن ملکوت گفت: در تدارک ساخت اولین اثر سینمایی بلند خود به نام عمو نوروز هستم که امیدوارم اثر خوب و قابل قبولی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
در فضای تقابلی ایران و ایالات متحده، واکنش های روحانی به اعتراضات این روزهای آمریکا، در مقایسه با فرصت طلبی ترامپ از حوادث آبان 98، به حساب ضعف و محافظه کاری دولتمردان ایرانی نوشته می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
برجام یک سند طلایی برای آمریکاست و هرگز از آن خارج نمی شود ولی آقایان بعد از خروج ترامپ از برجام مدعی شدند اگر برجام به نفع آمریکا بود، چرا از آن خارج شد؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
براساس بررسی های صورت گرفته، حداکثر میزان ورودی صندوق توسعه ملی در سال 98 حدود 1 میلیارد دلار بوده و عملا سهم این صندوق از درآمدهای صادراتی نفت و گاز در سال گذشته که قرار بود 20 درصد باشد به حداکثر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
سامانه فروش سهام عدالت کارگزاری ها پر از اشکال است و پیام های خطا و نادرست این سامانه ها مشکلاتی را برای سهامداران ایجاد کرده است اما اقدام موثری در جهت حل این اشکالات انجام نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
با اوج گرفتن گرما چندین استان در حالت هشدار قطعی برق قرار گرفته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
یکی از پرنده های به کار گرفته شده برای جاسوسی از مردم معترض، دارای پاد مخصوص حمل حسگرها و جمع آوری اطلاعات است که به صورت استاندارد، جهت مبارزه با قاچاق مواد مخدر در آمریکا به کار می رود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۹    
هاتف الرحمان صالحی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی و رسانه گفت: سینمای خانگی طی سال های اخیر مروج برهنگی است و این همان ابتذالی است که از سینما به شبکه ی نمایش خانگی سرایت کرده است تا شاهد یک ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۲۹    
شاید مهم ترین درس این است که عامل داخلی همیشه مهم ترین فاکتور در طرح ریزی راهبردی غرب علیه ایران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۱۹    
جریان ضدانقلاب که خواستار عدم تحویل قاضی منصوری به ایران در دو نوبت شده بود متهم اصلی قتل این متهم اقتصادی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۹    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.