سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۶:۳۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 26 خرداد 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 خرداد 1399 دیار آفتاب 2 خرداد 1399 دیار آفتاب 3 خرداد 1399 دیار آفتاب 4 خرداد 1399 دیار آفتاب 5 خرداد 1399 دیار آفتاب 6 خرداد 1399 دیار آفتاب 7 خرداد 1399 دیار آفتاب 8 خرداد 1399 دیار آفتاب 9 خرداد 1399 دیار آفتاب 10 خرداد 1399 دیار آفتاب 11 خرداد 1399 دیار آفتاب 12 خرداد 1399 دیار آفتاب 13 خرداد 1399 دیار آفتاب 14 خرداد 1399 دیار آفتاب 15 خرداد 1399 دیار آفتاب 16 خرداد 1399 دیار آفتاب 17 خرداد 1399 دیار آفتاب 18 خرداد 1399 دیار آفتاب 19 خرداد 1399 دیار آفتاب 20 خرداد 1399 دیار آفتاب 21 خرداد 1399 دیار آفتاب 22 خرداد 1399 دیار آفتاب 23 خرداد 1399 دیار آفتاب 24 خرداد 1399 دیار آفتاب 25 خرداد 1399 دیار آفتاب 26 خرداد 1399 دیار آفتاب 27 خرداد 1399 دیار آفتاب 28 خرداد 1399 دیار آفتاب 29 خرداد 1399 دیار آفتاب 30 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۰    
در بخش دوم گفتگو زینب حسینی به پرسش هایی پیرامون نقش فاطمیون در روزگار معاصر ایران، روابط فرهنگی ایران و افغانستان و... پاسخ می گوید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۹    
مجموعه 11 قسمتی آمریکای زیبا هر روز قسمت به قسمت منتشر می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۸:۱۹    
رفتار های پرخطر امروزه جوانان کشور را تهدید میکند مدیر کل دفتر تحقیقات و آموزش دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر با ذکر این نکته گفت: اولویت اول ستاد، پیشگیری از شیوع بیشتر در میان جوانان است .
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۳    
مدیر شبکه بهداشت و درمان فراهان گفت: با توجه به تعطیلات خرداد ماه و حضور مهمانان و مسافران فراوان در این شهرستان و رعایت نکردن کامل فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی باعث شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۳    
کتاب به صرف قهوه و پیتا نوشته معصومه صفایی راد که روایت و عکس های نویسنده از سفر به کشور بوسنی و هرزگوین است، منتشر و در غرفه مجازی سوره مهر با عنوان انتهای راهرو 27 در سایت این انتشارات عرضه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم پروژه گازی موسوم به نورد استریم-2 از سوی دولت آمریکا، به کشورهای اروپایی هشدار داد که عقب نشینی در برابر یک رژیم زورگو باعث قلدرتر شدن آن رژیم خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۵    
یک فعال چپ در اشاره به انتخابات سال 1400 گفته است: اصلاح طلبان از عراقی ها و افغانی ها کمتر نیستند که نتوانند دولت ائتلافی تشکیل بدهند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۵    
در جلسه سوم رسیدگی به پرونده طبری رفاقت های بودار طبری با دو همدست دیگرخود از زبان متهم ردیف سوم بیان شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۵    
نگرانی اصلاح طلبان درباره میزان اقبال مردم به آنها باعث شده که از همین حالا برخی از رسانه های این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 کاندیداهای مختلفی را به جامعه معرفی کنند و در این خصوص ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به دو رقمی شدن موارد بستری مبتلایان به کووید 19 در استان مرکزی گفت: استان مرکزی در منطقه هشدار کرونا قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: کارگران تمام بخش های شرکت هفت تپه، در پی عدم پرداخت معوقات سه ماهه اول امسال و حق بیمه، امروز، 26 خرداد در محوطه این شرکت تجمع کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
دو هزار و 556 روز از آغاز به کار دولت تدبیر و امید می گذرد و روحانی در سال پایانی فعالیت خود قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
برخی حاشیه های مجلس جدید موجب شد در افکار عمومی نسبت به این اتفاقات واکنش تلخی نشان دهند؛ از توئیت های جنجال برانگیز تا ازدواج اجباری، هرکدام می تواند به بستری برای ناامیدی از مجلس نشینان مبدل شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
دانشمندی گفت: 104 هزار و 123زوج جوان موفق به دریافت تسهیلات 50 میلیونی ازدواج در سال 99 شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
شبکه آمریکایی در گزارشی تحلیلی و با توجه به میزان رضایت از رئیس جمهور آمریکا در ماه کنونی و مقایسه آن با 13 رئیس جمهور پیشین این کشور که برای دور دوم وارد رقابت های انتخاباتی شدند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
حجم عظیم خرید در بازار لوازم خانگی به تهیه جهیزیه باز می گردد و همین امر ما را به بررسی آخرین قیمت ها در این بازار وادار کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
موسوی گفت: ما مدت هاست پیگیر مطالبات از کره جنوبی هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
شبکه IRIB UHD ، اولین شبکه 4K رسانه ملی روی ماهواره راه اندازی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس مطالعات طرح جامع مسکن، حدود 30 درصد مستاجران، نیازمند حمایت مالی دولت هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
کاندیدای ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تقویت بنیه دفاعی کشور و تقویت عمق بخشی به این حوزه که تامین امنیت همه جانبه کشور است، در کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم باید اولویت داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۲    
شریعتمداری از صدور احکام بازنشستگان تأمین اجتماعی بر مبنای افزایش 26 درصدی حداقل حقوق در تیر ماه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۲    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: این روزها که محاکمه اکبر طبری توسط دستگاه قضایی قاطعانه در حال انجام است نشان دهنده اهمیت عدالت در سیستم قضایی است و نشان داد که دستگاه قضایی از فساد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۲    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۲    
با گذشت یک ماه از مصوبه وزارت صنعت برای فروش خودرو در بازار 10 درصد بالاتر از نرخ کارخانه، حالا بحث هایی در مورد لغو این مصوبه مطرح است و در همین حال قیمت خودرو در بازار تا 10 میلیون تومان افزایش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی دولت گفت: اگر این دولت نبود، وضع صد برابر از این خراب تر می شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۲    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رسانه ها باید توجه داشته باشند برخورد با فساد جای آن در کانال ها و فضای مجازی نیست و باید روند قانونی خود را سپری کند و باید توجه کنیم در برخورد با فساد ذهن جامعه را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۲    
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی از آغاز به کار میزهای خدمت در مساجد استان خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۲    
حجم موبایل قاچاق وارد شده به بازار بانه، به طور میانگین روزانه 20 بار قاطر، معادل 9 هزار دستگاه شامل انواع گوشی های ساده، سامسونگ، آیفون، شیائومی و هوواوی می باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۲    
به دلیل ابتلای دام های شهر داودآباد به بیماری های مختلف معمولاً هر هفته شمار زیادی از دام ها از بین می روند بر زمین ماندن لاشه دام های مردار در این شهر به معضلی جدی برای محیط زیست و همچنین سلامت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۲    
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس، در خصوص سهام عدالت و ابهاماتی که پیرامون آن وجود دارد، گفت: این سهام از چند جهت با ابهاماتی رو به روست که نیاز است تا دولت درباره آن شفاف سازی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: طی دو ماه گذشته 5 مورد قتل در اراک به وقوع پیوسته که یکی از آنها مربوط به شب گذشته بوده و تاکنون 80 درصد از قتل ها کشف شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۲    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 62 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد و 100 میلیون ریال در بازرسی از یک شرکت صنعتی در این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
بررسی ابلاغیه 26 فروردین امسال حجت الاسلام روحانی به وزارت بهداشت پیرامون "تکمیل سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی" نشان می دهد این مصوبه در جلسه 23 آذرماه سال 95 به تصویب شورای عالی رسیده بود!
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
بازیگر سریال پدرسالار به دانشجو گفت: استاد کشاورز در ایام تولید سریال پدرسالار به معنای واقعی یک پدر مهربان و دلسوز برای عوامل بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
ابلاغ دستورالعمل جدید برای انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی را می توان تمسخر فرآیند انتخابات و نمایش انتصابی دانست که ماه ها این مجموعه را معطل خود کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
آمار اعلامی نیما حکایت از آن دارد که از ابتدای سال تا 23 خرداد 99، مجموعه معاملات فروش ارز صادراتی به 2 میلیارد و 539 میلیون یورو رسیده؛ اما چند روزی است که قیمت از سامانه حذف شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از خرید 13 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از آغاز طرح خرید تضمینی این محصول تاکنون در استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
این روزها آگهی های همیار و کمک برای حضور در امتحانات آنلاین، به لیست متعدد خدمات غیرمعمول اضافه شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
امارات متحده عربی از سال 2011 با هدف مقابله با جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از سرایت خیزش های مردمی در کشورهای عربی دست به دامن تل آویو شده و روند عادی سازی روابط با این رژیم را گسترش داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه بسیار پایین بخش فرهنگی کشور نشان می دهد که فرهنگ برای دولت مهم نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۰    
آن طور که مسئولان اتحادیه مشاوران املاک می گویند نرخ اجاره مسکن تا پایان شهریور ثابت و حتی نزولی خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۰    
ساوه یکی از شهرهای کهن تاریخی ایران در استان مرکزی است که قدمتی 7 هزار ساله دارد. این شهر باستانی به خاطر نعمت داشتن باغ های زیاد انار به شهر یاقوت های سرخ نیز معروف است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۸:۳۰    
نکو عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازار بورس تنها بازاری برای تبادل سرمایه و افزایش آن نیست بلکه باید محلی برای تامین منابع مالی مورد نیاز صنعت و اقتصاد باشد ولی متاسفانه هنوز نتواسنته تاثیر ...