سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۳۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 11 خرداد 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 خرداد 1399 دیار آفتاب 2 خرداد 1399 دیار آفتاب 3 خرداد 1399 دیار آفتاب 4 خرداد 1399 دیار آفتاب 5 خرداد 1399 دیار آفتاب 6 خرداد 1399 دیار آفتاب 7 خرداد 1399 دیار آفتاب 8 خرداد 1399 دیار آفتاب 9 خرداد 1399 دیار آفتاب 10 خرداد 1399 دیار آفتاب 11 خرداد 1399 دیار آفتاب 12 خرداد 1399 دیار آفتاب 13 خرداد 1399 دیار آفتاب 14 خرداد 1399 دیار آفتاب 15 خرداد 1399 دیار آفتاب 16 خرداد 1399 دیار آفتاب 17 خرداد 1399 دیار آفتاب 18 خرداد 1399 دیار آفتاب 19 خرداد 1399 دیار آفتاب 20 خرداد 1399 دیار آفتاب 21 خرداد 1399 دیار آفتاب 22 خرداد 1399 دیار آفتاب 23 خرداد 1399 دیار آفتاب 24 خرداد 1399 دیار آفتاب 25 خرداد 1399 دیار آفتاب 26 خرداد 1399 دیار آفتاب 27 خرداد 1399 دیار آفتاب 28 خرداد 1399 دیار آفتاب 29 خرداد 1399 دیار آفتاب 30 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۸    
مدیر فرودگاه اراک گفت: پراوز عسلویه به سبب مشکلات هندلینگ تقریبا یک سال و نیم متوقف شده بود که خوشبختانه در دو هفته اخیر از سرگرفته شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۰۷:۵۸    
مقیمی گفت: ثبت نام پیش فروش ایران خودرو تا 14 خرداد ادامه دارد و شنبه هفته بعد، قرعه کشی انجام خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان به مناسبت آغاز دوره یازدهم مجلس را که به امضای تمامی آنها رسیده است، قرائت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
روز گذشته 9 نماینده به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض کرده بودند و اعتبارنامه وی در شعبه رسیدگی رد شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارتخانه به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می کنند برنامه دارد و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
چهار روز است بکرترین مناطق جنگلی کشور در آتش، سوء مدیریت و ناهماهنگی و کمبود امکانات می سوزد، فرمانده یگان محیط زیست می گوید: نیروهایمان با دستان خالی با آتش مبارزه می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
خادمان ستاد عتبات عالیات استان زنجان این روزها کمر همت بسته و با تولید، ماسک، گان، لباس پزشکی و تهیه بسته های بهداشتی و غذایی و توزیع آن در میان آسیب دیدگان لاز کرونا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
نیروهای الحشد الشعبی بزرگترین عملیات پاکسازی منطقه حمرین در استان دیالی از عناصر گروه تروریستی داعش را آغاز کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: دولت استکباری آمریکا بر خلاف شعارهای دروغین حقوق بشری، در مواجهه با اعتراضات مردمی، پایه های دموکراسی دروغین را متزلزل کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
بررسی تاثیر منفی و مثبت کرونا بر کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات نشان می دهد این اپیدمی بیشترین تاثیر منفی را بر استارت آپ های گردشگری و تاثیر مثبت را بر استارت آپ های خرید آنلاین داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
مدیر تحقیقات بخش آمریکای سازمان عفو بین الملل ضمن محکوم کردن سوءرفتار پلیس این کشور و به خطر انداختن جان شهروندان، به رئیس جمهور آن درخصوص به کار بردن لفاظی های تبعیض آمیز و خشن هشدار داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
بر اساس اعلام گمرک ایران حجم تجارت خارجی تا پایان اردیبهشت ماه به 21میلیون تن رسیده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
در حالی که قیمت یک دست کتو شلوار معمولی در بازار بیشتر از دو میلیون تومان نیست یک سایت در اقدامی عجیب به واسطه ارائه خدمت پرو رایگان هر کت وشلوار را تا دو برابر قیمت بازار به مشتریان می فروشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
سازمان بورس فرم درخواست فروش سهام عدالت و نحوه دریافت و اجرای سفارش فروش مشمولین سهام را به کلیه شرکت های کارگزاری ابلاغ کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
کارشناس مسائل آمریکا با بیان این که ساختار نژادپرستی در رژیم آمریکا ریشه دوانده است، گفت: ترامپ با ادبیات "ضدیت با رنگین پوستان" رئیس جمهور شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
رئیس مرکز مطالعات امان لبنان در سخنانی تأکید کرد: اندیشه امام خمینی (ره) موازنه قدرت در عرصه جهانی را تغییر داد؛ در واقع ایشان فرایند آزادسازی منطقه از هیمنه سیاست های غرب را تثبیت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
"عباس آخوندی" به تازگی در حالی با اشاره به قتل رومینا مدعی زوال تمدنی در ایران شده که به نظر می رسد از عوامل فروپاشی؛ گرانی چند صد درصدی مسکن و سرپناه است نه یک پرونده جنایی!
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی شده فیفا تنها به 2 بند از پیش نویس اساسنامه ایراد گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۷    
ایجاد مزاحمت تلفنی و تهدید خانواده برخی ازنمایندگان معترض، تهدید به درگیری مسلحانه و جلوگیری از خروج نفت هم اقدامات دیگری بود که مالک شریعتی از نمایندگان معترض در صفحه توئیترش از آن خبر داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان "ساوه"، گفت: بر اثر سقوط و انفجار 2 سیلندر گاز کلر از یک دستگاه خودروی کامیون در اتوبان "ساوه –تهران" 7 نفر به علت استنشاق گاز کلر دچار مسمومیت شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۷    
یکی از سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه دولتی به نمایندگان مجلس یازدهم کارت هدیه داد، اما برخی نمایندگان مردم از قبول این هدیه خودداری کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۷    
معاون سابق توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص زمان حضور کی روش در فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه شرایط امروز را خطرناک تر می کند، الگوی مدیریتی دستگاه های کشور است که علاوه بر ناکارآمدی و آشفتگی مدیریتی و تمرکز بر نگاه به بیرون ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۷    
نماینده اقلیت ارامنه جنوب با اشاره به احتمال تغییر سهمیه بندی بنزین توسط نمایندگان مجلس یازدهم گفت: تا امروز که نمایندگان مجلس یازدهم چنین طرحی نداشتند اما برایند صحبت های نمایندگان مجلس این را نشان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۷    
یک منبع آگاه در یکی ازخودروسازی ها از ثبت نام بیش از 5 میلیون نفر در طرح فروش فوق العاده دو خودروسازی بزرگ خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
نماینده یزد در مجلس گفت: نظارت در واقع مچ گیری نیست بلکه کشف حقایق است که این دو مورد کاملا با هم تفاوت دارد و نظر من این است که در بخش نظارتی که در پیام رهبر انقلاب هم کاملا مشهود بود این است که این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
در حالی که مطابق با ابلاغیه بانک مرکزی قرار بود زمان پرداخت اقساط وام های قرض الحسنه در ماه های اسفند 98 تا اردیبهشت 99، به پایان مهلت پرداخت این وام ها منتقل شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، حضور شهروندان در رستوران ها را منوط به رعایت شروط بهداشتی دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
تیغ و ترمه نشان می دهد در این دوره آفت زده سینمای ایران در توهین به شعور مخاطب فیلم های درام نیز به فیلم های شبه کمدی تنه می زنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
طبق مشاهدات میدانی در بسیاری از موارد پارچه های تولید شده در داخل ایران با نام و برند خارجی به فروش می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
نیروهای دولت وفاق ملی روند پیروزی های میدانی را در محور شمال غرب لیبی حفظ کرده اند و با بازپس گیری مساحت بیش از 6 هزار کیلومتر مربعی، ضربه مهلکی دیگری را به نیروهای تحت فرمان ژنرال حفتر وارد آوردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
منتخب مردم تهران در مجلس گفت: مجلس یازدهم آماده دریافت ایده ها و لوایح دولت در زمینه حل مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
رضا بصیرت به زودی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی معرفی می شود؛ انجمنی که هنوز بخش اعظمی از شفاف سازی مالی سال 98 را انجام نداده و انتظار می رود در مدیریت جدید این کار انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۷    
به اذعان بسیاری از کارشناسان بین المللی پیامدهای اعزام 5 کشتی ایرانی حامل فرآورده ای نفتی به ونزوئلا بیش از هر چیز نشانه ی روشن عمق نفوذ مقتدرانه ایران فراتر از منطقه خاورمیانه و در منطقه ی ممنوعه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۰۷    
شهرستان اراک، با داشتن آب و هوای کوهستانی، زمستان های سرد و تابستان های معتدل، دارای چشم اندازهای طبیعی، متنوع و جذابی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۷    
مسئول قرارگاه سازندگی فراهان گفت: در رزمایش کمک مومنانه 132 بسته معیشتی و 25 عدد کارت هدیه به ارزش 50 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند فراهانی توزیع شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۸:۱۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.