سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۳۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 21 خرداد 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 خرداد 1399 دیار آفتاب 2 خرداد 1399 دیار آفتاب 3 خرداد 1399 دیار آفتاب 4 خرداد 1399 دیار آفتاب 5 خرداد 1399 دیار آفتاب 6 خرداد 1399 دیار آفتاب 7 خرداد 1399 دیار آفتاب 8 خرداد 1399 دیار آفتاب 9 خرداد 1399 دیار آفتاب 10 خرداد 1399 دیار آفتاب 11 خرداد 1399 دیار آفتاب 12 خرداد 1399 دیار آفتاب 13 خرداد 1399 دیار آفتاب 14 خرداد 1399 دیار آفتاب 15 خرداد 1399 دیار آفتاب 16 خرداد 1399 دیار آفتاب 17 خرداد 1399 دیار آفتاب 18 خرداد 1399 دیار آفتاب 19 خرداد 1399 دیار آفتاب 20 خرداد 1399 دیار آفتاب 21 خرداد 1399 دیار آفتاب 22 خرداد 1399 دیار آفتاب 23 خرداد 1399 دیار آفتاب 24 خرداد 1399 دیار آفتاب 25 خرداد 1399 دیار آفتاب 26 خرداد 1399 دیار آفتاب 27 خرداد 1399 دیار آفتاب 28 خرداد 1399 دیار آفتاب 29 خرداد 1399 دیار آفتاب 30 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۲    
نماینده مجلس با ارائه توضیحاتی در مورد طرح ملی مسکن انقلاب گفت: در این طرح به دنبال این هستیم که برای ساخت، زمین های دولتی را در اختیار مردم قرار دهیم تا تاثیر نرخ زمین درمسکن صفر شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲    
در پیگیری های بعمل آمده از وضعیت بازار اجاره مسکن سرنخ هایی در رابطه با قیمت افزایش اجاره بها به دست آمد که به بنگاه های املاک، دلالان و بانک ها می رسد می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲    
سه تن از منتخبین مجلس شورای اسلامی نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به دلیل رانت خواری و کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه ای از طرق مختلف در دستگاه های دولتی و شرکت های تابعه و بخش عمومی اعتراض ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲    
رئیس مجلس تصریح کرد: باید از ظرفیت عظیم نقدینگی موجود در بازار سرمایه در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال و نهایتاً بخش واقعی اقتصاد استفاده کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: اگر آراء شفاف بود شاید نتیجه ی اعتبارنامه ها متفاوت می بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲    
دبیر شورای نگهبان به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و با بیان اینکه بعد نظارتی مجلس جدی گرفته شود، گفت: بحث بیکاری و تورم بسیاری از مردم را تحت فشار قرار داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۲    
گیلاس یکی از میوه های محبوب تابستانی است که از باغهای بخش گرکن شهرستان مبارکه برداشت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۲    
حجت الاسلام اختری درخصوص روابط راهبردی ایران و سوریه در طول سال های پس از انقلاب اسلامی گفت: من تاکید دارم که ایستادگی سوریه در کنار ایران از گذشته تاکنون، به دلیل ابتکار و اثرگذاری "حافظ اسد" بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۲    
بخش فارسی رسانه بریتانیایی ایندیپندنت که در اختیار سعودی ها قرار دارد این روزها در حال شایعه پراکنی علیه ایران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۴۲    
عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: بارها مسئولان مختلف همچون آقایان لاریجانی، جهانگیری، شمخانی، ظریف، رحمانی فضلی، همتی، حاتمی و... در جلسات شورا حاضر شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۳    
درمراسمی از لباس و تجهیزات استاندارد آتش نشانان اراکی رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۱    
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج گفت: امروز تقریبادر تمام لایه های فضای مجازی وابسته به خارج هستیم و استقلال سایبری در این فضا پس از سالها اتفاق نیفتاده است و همه این نمی تواند ناشی از غفلت باشد بلکه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس سازمان و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: 3 میلیارد تومان بودجه برای تهیه لباس های جدید در بودجه شهرداری دیده شده که امیدواریم به تحقق برسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی گفت: باید برنامه ریزی شود تا عدم دسترسی به اینترنت در روستاها به حداقل ممکن برسد و نیاز است وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص به تعهدات خود پایبند باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۱    
فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: تاکنون 57 طرح سرمایه گذاری خارجی در استان مرکزی به ارزش 3 میلیارد و 29 میلیون دلار از 18 کشور جهان تصویب و موفق به اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی از وزارت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۳:۱۱    
حامد صفی خانی پژوهشگر حوزه ی صنعت گفت: یکی از مشکلات کشور این است که برخی مسئولین علیرغم دغدغه های رهبر انقلاب به تولید اعتقادی ندارند و این همان تفکری است که هپکو را هم زمین زده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۱    
برخی کاربران شبکه های اجتماعی تصویر ادعایی را با عنوان چهره موسوی مجد، جاسوس آمریکا و اسرائیل منتشر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۱    
rnشورای سیاست گذاری ائمه جمعه درباره چگونگی برگزاری نماز جمعه در مناطق زرد و شهر تهران اطلاعیه ای صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۱    
اعتبارنامه تاجگردون با اخطار قانون اساسی علیرضا زاکانی و وارد دانستن این اخطار از سوی رئیس مجلس راهی کمیسیون تحقیق شد؛ حالا باید دید بعد از این سرنوشت این اعتبارنامه جنجالی چه می شود؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۱    
معاون برون مرزی صداوسیما گفت: ما مشکل قطعی را در مورد بقیه شبکه هایمان هم داریم و طی روزها و هفته های آینده شبکه های مهم ما مثل پرس تی وی، العالم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: شهروندان باید با فرارسیدن فصل گرما، مراقب شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو که بیماری مشترک بین انسان و دام است، باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۱    
یک رسانه صهیونیستی در مطلبی به پیدایش هواپیما های بدون سرنشین در میان ناوگان سلاح های راهبردی ایران و توان پهپادی چشمگیر کشورمان اذعان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۰    
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس گفت: دولت در ماجرای سیاست های افزایش جمعیت، نتوانست نمره قبولی بگیرد و در واقع دولت فعلی حتی در اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان داخلی نیز نتوانسته سربلند باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۰    
اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب گچساران به کمیسیون تحقیق ارجاع شد تا ادامه رسیدگی در این کمیسیون صورت گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۰    
جریان اصلاحات امروز با چالش های بسیاری مواجه است و تصمیم سختی را باید برای انتخابات آینده بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: یک میلیون و 600 هزار نفر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند، در پالایشی که صورت گرفت حدود 800 هزار نفر واجد شرایط هستند که خانه های مورد نیاز برای آنها ساخته می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۰    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه و متهمان دیگر این پرونده، در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران در حال برگزاری است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۰    
گفته می شود سید محمد موسوی از یک باشگاه چینی پیشنهاد 150 هزار یورویی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰    
فرمانده انتظامی پایتخت، چگونگی عملکرد پلیس در طرح ناظر و برخورد با کشف حجاب و بدحجابی در خودروها را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰    
اصابت صاعقه به یک فروند هواپیمای مسافربری که بر فراز شهر لندن پرواز می کرد صحنه ای دلهره آور را رقم زد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰    
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از معرفی تا عقد قرارداد با ویلموتس شبهه های زیادی وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۰    
معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: در ایام و شرایط کرونایی شاید جمع آوری معتادین به آن شکلی که مطلوب است انجام نشد اما می توانیم جایگزین آن را مشخص کنیم و اگر اقدامات جایگزینی جامع باشند می توانند از ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۰    
به نحوه واگذاری هپکو به ایمیدرو ابهامات زیادی وارد است، در جلسه کارگران با رئیس محترم قوه قضائیه آقای رئیسی هم این نگرانی ها مطرح شد و کارگران شرکت خواستار تشکیل یک تیم اقتصادی از سوی دستگاه قضا برای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۰    
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه افول آمریکا برای کل دنیا مشخص شده است گفت: دنیا در حال حاضر دچار خلع معنوی شده و نظام سرمایه داری نمی تواند پاسخگوی نیاز معنوی و ایدئولوژی باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۰    
دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر استان مرکزی گفت: اداره آموزش و پروش با راه اندازی یک سامانه جامع بیش از 14 هزار نفر از کارمندان، معلمان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۰    
فرید زکریا نظریه پرداز و تحلیلگر آمریکایی، روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا را ضربه آخر به هژمونی این کشور توصیف کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فراهان گفت: 60 هکتار از اراضی کشاورزی فراهان به کشت گل محمدی اختصاص دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۰    
کارشناس سیاسی با اشاره به نشانه های افول آمریکا گفت: عدم تبعیت بسیاری از کشورها از آمریکا، اذعان خود سردمداران آمریکائی مبنی بر افول قدرت آمریکا، بدهی های چند صد تریلیونی آمریکا ...