یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 9 اردیبهشت 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 2 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 3 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 4 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 5 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 6 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 7 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 8 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 9 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 10 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 11 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 12 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 13 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 14 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 15 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 16 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 17 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 18 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 19 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 20 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 21 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 22 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 23 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 24 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 25 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 26 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 27 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 28 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 29 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 30 اردیبهشت 1396 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۹:۵۰    
مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی بعنوان رئیس ستادهای مردمی دکتر حسن روحانی در استان گیلان منصوب گردید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۵    
نمایش گوهر به نویسندگی مهرداد هنرمند و کارگردانی مهرداد بخشی و مهرداد هنرمند از 10 لغایت 17 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت اجرا می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۹    
حسنی گفت: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و اساتید کشوری در پیاده راه فرهنگی در ماه مبارک رمضان و نیز برگزاری ده شب محفل انس با قرآن در مساجد شهر رشت توسط سازمان برنامه ریزی می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۹    
بانوی جوان گیلانی در رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور 2 نشان طلا و برنز کسب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۶:۵۲    
ورزش کردن برای سلامتی و کاهش وزن اضافی اهمیت دارد و شما باید بخشی از روزتان را به ورزش کردن اختصاص دهید، چه صبح و چه بعدازظهر.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۴    
مراسم رونمایی از سردیس مفاخر گیلان زنده یاد اکبر رادی و استاد ناصر مسعودی با حضور جمعی از فرهیختگان کشوری در سبزه میدان رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۹    
عاطفی گفت: در یک ماهه آینده خانه تئاتر شهر رشت در محدود منطقه دو به نام خانه تئاتر اکبر رادی افتتاح خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۲    
مراسم رونمایی از سردیس مفاخر گیلان زنده یاد اکبر رادی و استاد ناصر مسعودی با حضور جمعی از فرهیختگان کشوری در سبزه میدان رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۴    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مظهر خوبی ها و پاکی ها بوده است، گفت: ضعف مدیریت اجرایی شرایط کشور را به نقطه غیرقابل تحمل رسانده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۹    
حسن روحانی در اجتماع بزرگ مردم یزد در مسجد حظیره این شهر تصریح کرد :دوران خشونت و افراط در کشور به پایان رسیده است .
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۴    
وزیر دفاع گفت: اگر آمریکایی ها تصور می کنند می توانند بر انتخابات ایران تأثیر بگذارند، کاملا در توهم هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۹    
همایش عمومی ایجاد تأسیسات فاضلاب در صومعه سرا در حالی برگزار شد که مسئولان با تأکید برضرورت ساماندهی اصولی فاضلاب گیلان، مشارکت مردمی را اصل مهم در حل معضلات اجتماعی بر شمردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۲    
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی اموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا اظهار کرد: ملت ایران در روز 29 اردیبهشت، با حضور باشکوه پای صندوق های رأی یکبار دیگر تمامی بدخواهان نظام ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
استاندار گیلان در مراسم بزرگداشت روز کارگر گفت: پیش از این دولت، بندر آستارا فقط در حد حرف باقیمانده بود، حال اینکه امروز با ظرفیتی بالغ بر یک میلیون تن به فعالیت اقتصادی مشغول است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۹    
در پی نامه یک شهروند به شهردار رشت پیرامون شفاف سازی در مورد دو مساله دکتر سیدمحمدعلی ثابت قدم در نامه ای به این شهروند پاسخ داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۹    
وزیر امور خارجه با اشاره به مصادره 3.5میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی کشورمان توسط دولت آمریکا گفت: این حتما یک راهزنی بین المللی به شمار می رود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۴    
طی احکام جداگانه ای؛ رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه استان گیلان، اعضای ستاد انتخابات این حزب در گیلان منصوب شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۹    
مصطفی میرسلیم در نامه انتقادی خود به سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید به نحوی سخن گفت و وعده داد که فرداها ما را توان عمل به آن باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۹    
جعفرزاده با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه ها با این هیات، افزود: اگر فردی به ناحق رد و یا تایید صلاحیت شده باشد نباید برای تشویش اذهان عمومی، مطالبی که صحت و سقم آن مشخص نیست را در جامعه بازگو کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۴    
حسینی با اشاره به سخنرانی جمعه شب خود در ستاد رشت گفت: هرگز منکر بیکاری و رکود نیستیم ولی اینکه به نقل از اینجانب جمله ” روحانی نتوانست به وعده های خود عمل کند” به عنوان تیتر خبر منتشر شود را بد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹    
این هنرمند همچنین از روند درمانش در بیمارستان انتقاد کرد و در عین حال به تنش های اخیر در جامعه و موضع گیری در قبال جامعه پزشکی اشاره داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
چگونه ممکن است احمدی نژادی کوچک، دیگرانی را با سابقه ای روشن از تفکرات و عمل به مصادیق مشخص اصلاحات متهم به طرفداری از آن راه و روش انحرافی نماید؟
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان صبح امروز در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان گفت: کمکهای دولت یازدهم به شهرداری های گیلان 243 درصد رشد داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۴    
نجفی گفت: چه زیباست با نگاهی به عملکرد 4 ساله ی خود ببینیم که آیا فقط این مدت به شعار و ایراد و تهمت گذشته یا اقدامات مثبتی نیز در آن شکل گرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
عضو هیأت مؤسس جمنا در خصوص نحوه حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب از کاندیدای اصولگرایی حمایت می کند که اقبال بیشتری دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: دولت دهم در دو سال پایانی عمر خود، برای پرداخت یارانه نقدی اسکناس چاپ می کرد، چرا که یارانه 16 هزار و 500 تومانی را به 45 هزار و 500 تومان رسانده بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به نزدیک بودن صعود تیمش به لیگ برتر گفت: اگر بتوانیم در بازی آخر به پیروزی برسیم بعد از پنجاه سال تیم را لیگ برتری می کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۴    
طی حکمی رئیس کمیته تبلیغات، رسانه و ارتباطات دکتر حسن روحانی در گیلان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
حسن روحانی با بیان اینکه ما باید راهمان را ادامه دهیم تصریح کرد: نخواهیم گذاشت بار دیگر فضای امنیتی در دانشگاه های ما حکمفرما شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۴    
اشجری گفت: وصیتنامه امام(ره) به عنوان منشور انقلاب اسلامی باید نصب العین تمام مردم به ویژه مسؤولان باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
انتشار فیش های حقوقی اولین آزمون برای بررسی صحت ادعای کسانی است که خطای دولت احمدی نژاد در ایجاد پدیده حقوق های نجومی را به مستمسکی برای حمله به دولت تبدیل کرده بودند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
این کنسرت با مجوز رسمی اداره ارشاد اسلامی گیلان و شهرستان رشت و شفت در تاریخ 18 و 19 اردیبهشت ساعت 19 به تهیه کنندگی سامان اکبر زاده و مینوش مهرزاد و با همکاری موسسه فرهنگی خانه هنر نیایش در تالار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سیاست دولت یازدهم در مهار تورم به کاهش سرمایه گذاری و سخت شدن معیشت مردم منجر شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
از همان لحظه ای که اسحاق جهانگیری در اولین مناظره تلویزیونی، لب به انتقاد از محمدباقر قالیباف گشود، تبدیل به قهرمان شبکه های اجتماعی شد؛ اینستاگرام ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۵    
روز 10 اردیبهشت در ایران روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده که سالروز اخراج پرتغالی ها از تنگه هرمز و خلیج فارس است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۲    
چهار نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز بر اساس قرعه کشی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی فرصت تبلیغ دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
جشنواره آخرین آفتاب با هدف تولید آثار فاخر در موضوعات مرتبط با انتظار و مهدویت در استان گیلان برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۰    
معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری در توئیتی خود به افشاگری درباره آنچه در لحظات آخر مناظره گذشت، پرداخته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۵    
مسئولان کمیته های ستاد دکتر روحانی در شهرستان رشت مشخص شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۰    
همسرسابق عامل قتل های سریالی زنان گیلانی که در13 سالگی با این فرد پای سفره عقد نشسته و پس از گذراندن چهارسال زندگی جهنمی از او جدا شده است درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی گروه حوادث ایران ضمن ...