چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 4 مهر 1398 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 31 فروردین 1398 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1398 دیار میرزا 31 خرداد 1398 دیار میرزا 31 تیر 1398 دیار میرزا 31 مرداد 1398 دیار میرزا 31 شهریور 1398 دیار میرزا 1 آبان 1398 دیار میرزا 30 آذر 1398 دیار میرزا 30 دی 1398 دیار میرزا 30 بهمن 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 1 مهر 1398 دیار میرزا 2 مهر 1398 دیار میرزا 3 مهر 1398 دیار میرزا 4 مهر 1398 دیار میرزا 5 مهر 1398 دیار میرزا 6 مهر 1398 دیار میرزا 7 مهر 1398 دیار میرزا 8 مهر 1398 دیار میرزا 9 مهر 1398 دیار میرزا 10 مهر 1398 دیار میرزا 11 مهر 1398 دیار میرزا 12 مهر 1398 دیار میرزا 13 مهر 1398 دیار میرزا 14 مهر 1398 دیار میرزا 15 مهر 1398 دیار میرزا 16 مهر 1398 دیار میرزا 17 مهر 1398 دیار میرزا 18 مهر 1398 دیار میرزا 19 مهر 1398 دیار میرزا 20 مهر 1398 دیار میرزا 21 مهر 1398 دیار میرزا 22 مهر 1398 دیار میرزا 23 مهر 1398 دیار میرزا 24 مهر 1398 دیار میرزا 25 مهر 1398 دیار میرزا 26 مهر 1398 دیار میرزا 27 مهر 1398 دیار میرزا 28 مهر 1398 دیار میرزا 29 مهر 1398 دیار میرزا 30 مهر 1398 
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۹:۵۴    
همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم نورانی انس با قران کریم در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا سفر و مهاجرت مقام های ارشد ایرانی و بستگان درجه یک آن ها به ایالات متحده را ممنوع اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۲    
محمد معتمدی، خوانند کلاسیک و سرشناس کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در خصوص استایل باستانی و کهنِ آوازخوانان مشرق زمین توضیحاتی ارائه کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۳:۱۷    
نماینده مردم مشهد در مجلس در واکنشی به انتشار فیلمی مربوط به درگیری لفظی خود با علی لاریجانی در صحن علنی مجلس بیان کرد: از رسانه هایی که در این موضوع به نشر اکاذیب پرداختند شکایت خواهم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۷    
نماینده ولی فقیه در گیلان به روایتی از پیامبر(ص) مبنی براینکه فرزند صالح گلی از گل های بهشت است اشاره کرد و گفت: مربیان می توانند فرزند صالح را در عرصه اجتماعی تربیت کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۲    
فرماندار لنگرود با تاکید بر تسریع درفرایند توسعه شهرستان، افزود:تلاش های خوبی در حوزه پروژه های ملی در سطح شهرستان انجام شده و تمام ظرفیت های شهرستان باید در راستای رونق اشتغال و سرمایه گذاری باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه به وقت نیویورک با حضور در جمع نمایندگان رسانه های بین المللی، تازه ترین مواضع ایران اسلامی در مسایل منطقه ای و بین المللی را تشریح و تبیین کرد و به پرسش های آنان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۱:۱۲    
ستار زن 23 ساله مطلقه ای را به من معرفی کرد که پر از شور و محبت بود. به همین دلیل رابطه پنهانی من و مهرانه شروع شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۲    
شهرود امیر انتخابی در گلزار شهدای رشت گفت: در آستانه پنج مهر و آغاز هفته گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان بیش از 60 برنامه در سطح استان برگزار می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۹:۲۲    
اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک نفر با رفتن بر روی خودرو پلیس راهور، به تصور اینکه دستور توقیف خودروی وی به دلیل وضعیت حجاب صادر شده است، اقدام به کشف حجاب کرده بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۲    
فردریک سالا بارو داماد ژاک شیراک اعلام کرد که رئیس جمهور اسبق فرانسه در آغوش خانواده خود فوت کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۷:۳۲    
استاندار گیلان گفت: شهرداران استان باید با نگاه اقتصاد پویا، فعالانه و مبتنی بر طرح های سرمایه گذاری مفید در جهت افزایش درآمد شهری تلاش کنند .
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۷    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارائه پیشنهاد تغییر در نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی در مقطع دکتری حرفه ای خبر داد و گفت: در بسیاری از کشورها دانشجوی پزشکی پس از دوره لیسانس پذیرفته می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۷    
استاندار گیلان در تماس تلفنی با فرماندار انزلی بر لزوم رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان کاروان پیاده اربعین حسینی در انزلی تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با فرمول تکرار مردم هیچ دستاوردی حس نکردند، گفت: متاسفانه آنهایی که بانی و باعث این دولت بودند هم مسئولیت نمی پذیرند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اروپایی ها به رغم وعده های خود، عملاً به تحریم های امریکا پایبند ماندند و هیچ اقدامی انجام ندادند و از این پس هم بعید است کاری برای جمهوری اسلامی انجام دهند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۷    
بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری به کاروان پیاده اربعین حسینی در جاده انزلی به رضوانشهر 2 تن در دم جان باختند و 5 نفر مصدوم شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۷    
معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی با همکاری پلیس راهور استان، طرح تعویض پلاک های قدیم خودروهای منطقه را با هدف ساماندهی و تعیین تکلیف پلاک های قدیمی باقیمانده بر روی خودروها و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف از کاهش تعرفه واردات چای گفت: در سال های گذشته تلاش کردیم تا تعرفه واردات چای را کاهش دهیم ولی روز گذشته تعرفه واردات چای از 20 درصد به پنج درصد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۷    
علی رغم انتشار شایعاتی مبنی بر تایید حکم حسین فریدون، سرپرست دادگاه تجدید نظر از ادامه رسیدگی به پرونده وی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۷    
احمد خورشیدی، پدر داماد احمدی نژاد گفته است که ائتلاافی تحت عنوان جبهه سوم با حضور 12 تشکل سیاسی با محوریت خودش در تهران اعلام موجودیت کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۷    
صبح امروز، گردهمایی شهرداران و روسای اسلامی شهر های استان گیلان به ریاست ارسلان زارع، استاندار گیلان و حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۷    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به جنوبی شدن جریانات طی امروز (پنجشنبه) ، از وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه های استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۲    
سردار سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: در زمان جنگ درآمد نفتی کشور به 7 میلیارد دلار کاهش یافت.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۲    
مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح روز پنج شنبه در دانشکده پزشکی رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۷    
پژو در مدل 2020 تمامی ایرادهای مطرح شده را به خوبی درک کرده و اتاق را به اصطلاح بالاکشیده تا بتوانیم 2008 را به عنوان یک کراس اوور جمع و جور بپذیریم.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۲    
ولیعهد عربستان برای اولین بار در گفت وگو با یک شبکه آمریکایی اعتراف کرد که قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی در کنسولگری ریاض در استانبول تحت نظارت وی انجام گرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۲    
استاندار گیلان در جلسه شورای معادن استان بر ضرورت تشدید نظارت ها بر فرآیند صدور مجوز های معادن به ویژه شن و ماسه تأکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از به تعویق افتادن سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: هواپیمای حامل وزیر به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی امکان نشستن در فرودگاه اهواز را نداشت و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۷    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اداره کل محیط زیست با طرح شکایتی علیه تنها کارخانه آسفالت منطقه، مانع اجرای آسفالت شدن راه ارتباطی خلخال، شال ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۲    
جدیدترین تحریم اعمال شده از سوی آمریکا علیه ایران که ترامپ پس از سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل اعمال کرد، قانون ممنوعیت ورود و مهاجرت مقامات ایرانی و خانواده های شان به آمریکا بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران آمادگی دارد در مقابل تصویب برجام و رفع دایمی تمام تحریم ها توسط کنگره امریکا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۷    
کمبود معلم تنها در بخش های محروم و شهرستان های دور از مرکز استان نیست بلکه در شهر رشت نیز نواحی یک و دو آموزش و پرورش از کمبود معلم در مقطع ابتدایی رنج می برند.
دیار میرزا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۸:۱۷    
با پیگیری های انجام شده از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی “انواع تایرهای خودروهای سواری” نیز به زودی از این کریدور وارد کشور خواهند شد.