سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 21 تیر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 تیر 1399 دیار میرزا 2 تیر 1399 دیار میرزا 3 تیر 1399 دیار میرزا 4 تیر 1399 دیار میرزا 5 تیر 1399 دیار میرزا 6 تیر 1399 دیار میرزا 7 تیر 1399 دیار میرزا 8 تیر 1399 دیار میرزا 9 تیر 1399 دیار میرزا 10 تیر 1399 دیار میرزا 11 تیر 1399 دیار میرزا 12 تیر 1399 دیار میرزا 13 تیر 1399 دیار میرزا 14 تیر 1399 دیار میرزا 15 تیر 1399 دیار میرزا 16 تیر 1399 دیار میرزا 17 تیر 1399 دیار میرزا 18 تیر 1399 دیار میرزا 19 تیر 1399 دیار میرزا 20 تیر 1399 دیار میرزا 21 تیر 1399 دیار میرزا 22 تیر 1399 دیار میرزا 23 تیر 1399 دیار میرزا 24 تیر 1399 دیار میرزا 25 تیر 1399 دیار میرزا 26 تیر 1399 دیار میرزا 27 تیر 1399 دیار میرزا 28 تیر 1399 دیار میرزا 29 تیر 1399 دیار میرزا 30 تیر 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۰    
معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند امتحانات با شرایط مناسب برگزار خواهد شد، گفت: نمی توانیم دانشگاهها را تعطیل کنیم و باید به این موضوع متعادل نگاه کنیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
معاون سازمان خصوصی سازی جزئیات ETF های بعدی (صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله) که قرار است در بورس عرضه شوند را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۰    
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: ودیعه مسکن یک وعده نیست، یک برنامه است و محقق خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
روابط عمومی و ارتباط با رسانه علی نیکزاد در واکنش به خبری که در آن ادعا شده بود علی نیکزاد، نایب رییس مجلس مطرح کرده یخچال خانه او خالی است می گوید ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با تأکید بر تهیه چارچوب برنامه جامع 25 ساله همکاری های ایران و چین که البته هنوز به توافق نهایی نرسیده، گفت: این برنامه به دستاویزی از سوی دشمنان برای فشار به کشور تبدیل شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۰    
سیدمهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان اعلام کرد که تعدادی از کارکنان گمرک بندرانزلی بازداشت شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۵    
استاندار گیلان به مناسبت ایام گرامیداشت سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب درخصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز با خانواده شهید ناصر پیروی شهید مبارزه با قاچاق کالا در رشت دیدار کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان مرکز استان گیلان ضمن حضور در کارخانه چای نمونه و شرکت کشت و صنعت گلدشت افشره از خطوط تولید غیرفعال این دو شرکت دیدن و با پرسنل و مدیران این واحدهای تولیدی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۵    
سویل خیابانی همسر محسن افشانی با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از این بازیگر پرحاشیه شکایت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۲:۴۵    
از جناب احمدی دعوت می شود که این بار نه در میان معدود خبرنگاران گزینشی که در بین تمام مردم، اظهاراتی مشابه را بر زبان بیاورند تا سطح استقبال و پذیرش از این اظهارات را به عینه ببیند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۰    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف 50 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 در یکی از روستاهای شهرستان رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۴۵    
اهدای عضو فریبا رمضان زاده، خانم 26 ساله گیلانی به بیماران نیازمند، زندگی دوباره بخشید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۵    
سید میعاد صالحی در نامه ای خطاب به عادل آذر با اشاره به بیانیه اخیر دیوان محاسبات درباره اظهاراتش گفت: در بیانیه منتشر شده، اظهارات اینجانب سراسر کذب عنوان شده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۰    
با حکم نوبخت معاون رئیس جمهوری، مهرداد لاهوتی مشاور امور مجلس و حقوقی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۵    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه حل معضل زباله در استان گیلان نیازمند فرهنگ سازی و توسعه مکانیزه سازی کمپوست است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۰:۳۰    
وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری کنکورها، گفت: از آنجایی که از 15 شهریور ماه ممکن است با همزمانی کووید_19 و آنفلوانزای فصلی مواجه شویم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۵    
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر جهت تکمیل پروژه های مدیریت پسماند شهرستان، گفت: به درازا کشیده شدن اجرای این پروژه ها به دلایل مختلف ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه، همسان سازی 90 درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان از مهر ماه انجام خواهد شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۵    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار آخرین تصمیمی که برای شرکت های سرمایه گذاری استانی اخذ شده است را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۹:۱۵    
اولین جلسه دادگاه برخی از مدیران سابق بانک مرکزی در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) تهران صبح امروز شنبه (21 تیر) به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۸:۵۵    
تصویری کمتر دیده شده از درون ضریح پیامبر اکرم (ص) و مزار مطهر ایشان را مشاهده می کنید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۰    
احتمال انتقال ویروس کرونا در فضای سربسته و وجود فرد آلوده در این فضای سربسته وجود دارد که ممکن است ویروس از طریق گردش هوا به دیگری که در فاصله دورتر نشسته هم منتقل شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۵    
درحالیکه امام جمعه آستانه اشرفیه در خطبه های نماز جمعه از انتخاب رسول فرخی به عنوان نماینده معین آستانه اشرفیه انتقاد کرده، قربانی نماینده سابق از فرخی قدردانی کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۸:۰۵    
در سالجاری 250 طرح آب و فاضلاب با 50 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در قالب این پویش به بهره برداری خواهد رسید که دومین تصفیه خانه بزرگ آب گیلان در قالب این پویش افتتاح خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۲    
با توجه به هماهنگی انجام شده نماینده ولی فقیه گیلان به همراه رییس پارک علم و فناوری گیلان با حضور در مجتمع کارگاهی – نیمه صنعتی فشتام از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناوری بازدید کرد
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۲    
استاندار گیلان با تصریح اینکه باید به خطر ناک بودن بیماری در کنار پرهیز از ایجاد اضطراب در مردم و کرونا هراسی اهتمام ورزیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۲    
سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: فردی که در سایت دیوار و شیپور به بهانه پرداخت تسهیلات کم بهره اقدام به کلاهبرداری می کرد در شهر رشت دستگیر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۲    
رئیس شورای قضایی استان گیلان اخذ وجوه را صرفا در قبال ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی به مردم جایز دانست و اذعان داشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی شورای نگهبان درباره برگزاری انتخابات میان دوره ای برای تعیین حوزه های انتخابیه فاقد نماینده گفت: انتخابات این حوزه ها همراه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۷    
نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن برگزاری نشست با مهدی رجایی شهردار لنگرود از واحدهای مختلف شهرداری دیدن کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۲    
تاریخ واریز مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ماه سال 1399 بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۷    
با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان رضا جمشیدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۷    
شهرداری رشت با مجموعه ای پیچیده از مسائل و موضوعات در ارتباط است که هر یک در جای خود لازم و ضروری است اما اولویتهای اصلی ما پرداختن به “بهبود اکوسیستم شهری” و همچنین “تقویت سیستم حمل و نقل” است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۲    
همزمان با سالروز فتح تهران به وسیله مشروطه خواهان گیلانی و بختیاری در 22 تیر 1288 ه .ش عملیات اجرایی ایجاد موزه مشروطه در رشت آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۷    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در جهان همچنان رو به افزایش است و شرایط فعلی نشان می دهد که این بیماری تحت کنترل نبوده و همه گیری آن با سرعت رو به گسترش است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۲    
رییس جمهور گفت: تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست و هیچ کشوری در دنیا نمی تواند شش ماه این کار را ادامه دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۷    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه هرچقدر از خوبی ها بیشتر بگوییم و رفتارهای پسندیده را تکرار و تبلیغ کنیم، بزرگ و بزرگتر می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۷    
مهدی رجایی شهردار لنگرود گفت: پانزده میلیون تومان توسط پرسنل شهرداری برای کمک به رزمایش مواسات جمع آوری شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۷    
به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان روزانه 70 نفر بیمار کرونایی به بیمارستان های گیلان مراجعه کرده و این آمار نسبت به ماه گذشته با افزایش مواجه شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۷    
مهدی پور با بیان اینکه برای کمک به نیازمندان تا جایی که دستمان برسد، کوتاهی نخواهیم کرد، گفت: توان شهرداری ها بیشتر از سایر ادارات است بنابراین می توانیم در حد امکان به یاری نیازمندان بشتابیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۲    
منوچهر والی زاده دوبلور پیشکسوت شب گذشته از چگونگی ازدواج و آغاز کارش در کار دوبله در دورهمی صحبت کرد
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۷    
خوراکی هایی که آخر شب می خوریم به راحتی می توانند موجب بی خوابی و بدخوابی ما در طول شب شوند. این خوراکی ها را بشناسیم تا خواب بهتری داشته باشیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در پارلمان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۷    
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به گوش کردن موزیک های لایت علاقه دارند خب ما این امکان را برای شما فراهم کردیم و میتوانید به راحتی از مجموعه آهنگ های وبسایت ما بازدید و دانلود نمایید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۴۷    
احمد جباری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس از طرح ویژه مجلس برای رفع مشکل مسکن خبر داد و گفت: وزارت راه مکلف به تامین 6 میلیون مسکن در 6 سال می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۲    
هر چند گردشگری می تواند جنبه های گوناگونی از بومگردی، طبیعت گردی، سلامت، گردشگری خلاق و... داشته باشد اما برند ارزشمند شهر خلاق خوراک می تواند برای شهرمان عامل اصلی جذب گردشگر و توسعه اقتصادی باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه امسال پنج برابر سال گذشته واکسن آنفلوانزا تامین خواهیم کرد، گفت: اگر بتوانیم امسال تولید داخلی این واکسن را هم به عرضه برسانیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۵۷    
وقتی مصرف برق در یک روز نیمه تعطیل(پنجشنبه 19تیر) چنان افزایش می یابد که تنها 17 مگاوات تا رسیدن به گرمترین روز سال گذشته (که در یک روز کاری وسط هفته روی داد) باید تامل کرد و از خود پرسید که آیا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۷    
او پدر فرزندانم بود اما رضا می گفت یا طلاق بگیر و با من ازدواج کن یا ابراهیم را می کشم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۲    
ربیعی گفت: سؤال از رئیس جمهور به یکباره در ابتدای کار مجلس بر پیچیدگی شرایط خواهد افزود و به حل مسائل کمکی نخواهد کرد.