چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 2 تیر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 تیر 1399 دیار میرزا 2 تیر 1399 دیار میرزا 3 تیر 1399 دیار میرزا 4 تیر 1399 دیار میرزا 5 تیر 1399 دیار میرزا 6 تیر 1399 دیار میرزا 7 تیر 1399 دیار میرزا 8 تیر 1399 دیار میرزا 9 تیر 1399 دیار میرزا 10 تیر 1399 دیار میرزا 11 تیر 1399 دیار میرزا 12 تیر 1399 دیار میرزا 13 تیر 1399 دیار میرزا 14 تیر 1399 دیار میرزا 15 تیر 1399 دیار میرزا 16 تیر 1399 دیار میرزا 17 تیر 1399 دیار میرزا 18 تیر 1399 دیار میرزا 19 تیر 1399 دیار میرزا 20 تیر 1399 دیار میرزا 21 تیر 1399 دیار میرزا 22 تیر 1399 دیار میرزا 23 تیر 1399 دیار میرزا 24 تیر 1399 دیار میرزا 25 تیر 1399 دیار میرزا 26 تیر 1399 دیار میرزا 27 تیر 1399 دیار میرزا 28 تیر 1399 دیار میرزا 29 تیر 1399 دیار میرزا 30 تیر 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۲    
عکس: ابوالفضل شکری
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2531 بیمار جدید کووید-19 در کشور خبر داد و گفت: 133 فوتی در 24 ساعت گذشته داشته ایم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۰:۰۷    
آرزو مریدی پس از چند روز بستری شدن در مرکز سوانح و سوختگی اهواز و با وجود علایم بهبودی، حال عمومی اش رو به وخامت گذاشت و در سحرگاه بیست ونهم خرداد جانش را از دست داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۷:۲۴    
رییس قوه قضاییه گفت: ما هیچ منطقه ممنوعه ای در قوه قضاییه نداریم جز یک نکته و آن این است که به قضات گفتیم که خط قرمز شما بی استناد حکم و نظر دادن است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۵۴    
امیر رضی زاده رئیس هیات کشتی استان گیلان پس از برگزاری نشست مشترک با علیرضا دبیر از ساخت اولین خانه کشتی در بندرانزلی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۴    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص طرح فروش متری مسکن و عرضه خودرو در بورس کالا گفت: طرح فروش متری مسکن در بورس کالا و البته راه اندازی بورس املاک در دست طراحی است که پس از ارایه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۳:۰۹    
صبح امروز تصاویری تازه از غلامرضا منصوری منتشر کرد که نشان می دهد هیکل و درشتی اندام منتسب به آقای منصوری با تصاویر پس از مرگ او همخوانی ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۹    
شهردار بندر مرزی آستارا گفت: برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر مرزی 9 برنامه ویژه تدوین شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۴    
به منظور ساماندهی و صدور مجوز فعالیت واحدهای سیار عرضه خوراک با رعایت پروتکل های بهداشتی، تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت و مرکز بهداشت این شهرستان منعقد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۴    
بهمن کامکار، مدیر اجرایی اتحادیه های صنفی لنگرود با بیان اینکه کرونا ضربه نهایی را به بازاریان وارد کرده است، یادآور شد: تسهیلات کرونا شامل حال برخی اصناف نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۴    
وکیل مدافع قاضی منصوری انتشار تصاویر در فضای مجازی را سندی برای ایجاد ابهام در خصوص مرگ موکل خود ندانست و گفت: نتیجه کالبد شکافی امروز از سوی پلیس رومانی منتشر می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۴    
با توجه به مؤلفه های جدید بازار، به نظر می رسد برای آنکه از آسیب های جدی در امان باشید باید از فعالیت های پر ریسک فاصله گرفته و در بودجه بندی زندگی خود دقت بیشتری مبذول دارید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه بعضا گفته می شود که مجلس دنبال این است که کسب و کارهای موجود را در فضای مجازی از بین ببرد و فیلتر کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۴    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به روزترین لیست قیمت لوازم خانگی از طریق نشانی www.124old ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۴    
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز نقطه قوت قوه قضائیه این است که اگر فردی در گوشه ای از این دستگاه عریض و طویل مرتکب تخلف شد، قاطعانه با او برخورد می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۹    
همایش روز اصناف در شهرستان لنگرود با سخنرانی مهندس پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و با حضور اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان گفت: آستارا پس از تهران اولین شهر در کشور بود که برنامه جامع آن تدوین شد، ولی متأسفانه تاکنون برنامه راهبردی آن تدوین نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۴    
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از تصویب بسته حمایت از مستاجران در جلسه ستاد اقتصادی با حضور رییس جمهوری طی دو روز آینده خبرداد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۹    
سازمان منطقه آزاد انزلی با عنایت به اهمیت شاخص جذب سرمایه گذار در شاخص های عملکردی هر منطقه و در حوزه پایش تحقق سیاست های اقتصادی مقاومتی، در خصوص میزان سرمایه گذاری خارجی جذب شده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۴    
استاندار گیلان در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم پوشش کامل تلفن همراه در مناطق و مسیرهای گردشگری استان و نیز ایجاد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۴    
حسن نوروزی، نماینده رباط کریم در مجلس با اشاره به احتمال فیلتر اینستاگرام توسط مجلس یازدهم گفت: خدا کند این اتفاق افتد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۴    
طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان سید ضیاء نبوی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان رشت و محمد عباسی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۹    
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: جامعه ای سالم است که مردم به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۴    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس یازدهم بیان کرد: عده ای در دولت آقایان هاشمی، خاتمی و روحانی کار کرده اند، اما هیچ منصوبیت اسمی به آن ها داده نمی شود و فقط احمدی نژاد هدف قرار گرفته است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 207 هزار و 525 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 119 نفر در 24 ساعت گذشته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۴    
خواننده پاپ با طرح کدام سؤالات، مجری دورهمی را غافلگیر کرد و کدام بخش از صحبت های او حذف شد؟
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۹    
فصل دوم مجموعه تلویزیونی “زیرخاکی” این روز ها در حال نگارش و طراحی قصه متفاوتی است؛ سریالی که فصل جدیدی برای بازیگری “پژمان جمشیدی” رقم زد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۴    
تسمینو به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های ایرانی در زمینه درج رپورتاژ، تولید محتوا و خرید بک لینک شناخته می شود که با داشتن 5 سال تجربه کاری و بیش از یک هزار کمپین و مشتری خوشحال ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۴    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را به صورت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۹    
دکتر جمشید پژویان، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس سابق شورای رقابت بدلیل ابتلاء به بیماری کرونا صبح امروز درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۴    
استاندار گیلان بر ضرورت اجرای سیاست های تشویقی همچون توزیع نهال و آموزش رایگان در جهت توسعه زراعت چوب تاکید کرد و گفت: تبیین ضرورت توجه به زراعت چوب، همراهی مردم و فعالان زیست محیطی را به دنبال دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۴    
حسین بالو، مدیرآموزش و پرورش صومعه سرا گفت: اعضای بدن دانش آموز مرحوم جمشید نایبی با رضایت خانواده، به 3 بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۹    
در نیمسال آینده آموزش ها به صورت حضوری، مجازی و ترکیبی خواهد بود و قرار است دانشگاه ها بر حسب شرایط استان و جمعیت دانشجویی نسبت به ترکیب آموزش مجازی و حضوری اقدام کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۳    
فرماندار شهرستان رشت در اولین روز کاری خویش با حضور در گلزر شهدای رشت با شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۸    
قیمت تمام سکه بهار آزادی 81 میلیون ریال است که در مقایسه با روز گذشته یک میلیون ریال افزایش قیمت داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۳    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی درحال استخراج و بارگذاری اطلاعات مربوط به خانه های خالی در سامانه املاک و اسکان است و تا دو ماه آینده سازمان امور مالیاتی می تواند بر مبنای این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۳    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، برجام را قربانی زیاده خواهی دوسویه توصیف کرد و نوشت: آنچه بولتون در کتاب خود درباره کارکرد و ارزش برجام برای ایران نوشته است بار دیگر عظمت تلاش سرداران سیاسی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۸    
یک حقوقدان با بیان این که غلامرضا منصوری در کلیدی ترین پست ها کار می کرد از او به عنوان یک مرتضوی کوچک یاد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین گشایش نمایشگاه جلوه های سوتکا، اظهار کرد: این انبوه ذوق و هنر برای دانشجویان حوزه سلامت ستودنی است و برپایی این نمایشگاه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۸    
قطعات کولینگ تاور همانند اجزای یک سیستم پیوسته هر کدام وظیفه منحصر به فردی را برعهده دارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۳    
به عنوان مسافر در خیابان های شمال یا غرب تهران می ایستادم و با دیدن خودروهای مدل بالا، از راننده ها درخواست می کردم تا مرا سوار خودروشان کنند.