چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 30 مهر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 مهر 1399 دیار میرزا 2 مهر 1399 دیار میرزا 3 مهر 1399 دیار میرزا 4 مهر 1399 دیار میرزا 5 مهر 1399 دیار میرزا 6 مهر 1399 دیار میرزا 7 مهر 1399 دیار میرزا 8 مهر 1399 دیار میرزا 9 مهر 1399 دیار میرزا 10 مهر 1399 دیار میرزا 11 مهر 1399 دیار میرزا 12 مهر 1399 دیار میرزا 13 مهر 1399 دیار میرزا 14 مهر 1399 دیار میرزا 15 مهر 1399 دیار میرزا 16 مهر 1399 دیار میرزا 17 مهر 1399 دیار میرزا 18 مهر 1399 دیار میرزا 19 مهر 1399 دیار میرزا 20 مهر 1399 دیار میرزا 21 مهر 1399 دیار میرزا 22 مهر 1399 دیار میرزا 23 مهر 1399 دیار میرزا 24 مهر 1399 دیار میرزا 25 مهر 1399 دیار میرزا 26 مهر 1399 دیار میرزا 27 مهر 1399 دیار میرزا 28 مهر 1399 دیار میرزا 29 مهر 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۰    
دفتر مطبوعاتی دادستانی اوکراین اطلاعیه ای درباره دریافت اطلاعات تکمیلی علل سقوط هواپیمای اوکراینی از ایران ارائه داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۵    
مظفری، رودسر را دارای قابلیت ها و ظرفیت های بالا در روند توسعه بر شمرد و بیان کرد: امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیت ها شاهد اتفاقات بهتری باشیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۲:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:دشمن خارجی به ما نگفته است پراید بُنجل 7 میلیونی را صدو سی میلیون بفروشیم و کک وجدان هیچ کسی گزیده نشود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۷    
امروزه رسانه ها و شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در تکوین هویت فرهنگی و اجتماعی انسان عصر حاضر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۷    
علی اصغر آزاد، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: با صدور دادنامه از سوی دادگاه صومعه سرا سه و نیم هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده سیاه کشیم رفع تصرف شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۷    
فرماندار رشت با اشاره به تعطیلی مراکز تفرجگاهی و گردشگری این شهرستان، گفت: بعد از موج حضور مسافران، میزان ابتلا به کرونا در شهرستان رو به افزایش است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۲    
صنایع پوشش ایران سال ها است توان تولیدش در گیر و دار خصوصی سازی به خواب زمستانی رفته و چند وقتی است دنبال کورسوی احیا می گردد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۲    
سالار عقیلی خواننده محبوب کشورمان در سوگ پدرش عزادار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۷    
نماینده مردم چابهار در مجلس که با خود آب آشامیدنی آلوده مردم منطقه اش را به جلسه با وزیر نیرو آورده بود، درخواست کرد رئیس جمهور و اعضای کابینه از این آب بخورند!
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۲    
آیا همین که در تهران چشم گشوده و رشت را دوست داشته باشند، کافی است تا حکم مشاور فرهنگی شورای شهر را به دستشان دهید؟
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۷    
ناصر عطایی، سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اولویت شهرداری در تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: بیش از 70 پروژه عمرانی در سطح شهر فعال است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تجهیز بیمارستان جدیدالاحداث تالش به دستگاه CT اسکن خبر داد و گفت: طی یک سال اخیر 6 دستگاه CT اسکن به بیمارستان های دولتی گیلان اختصاص یافته و پیگیریم تا 6 دستگاه دیگر ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۲    
نیک نهاد با اشاره به اجرای طرح حدنگار گفت: با اجرای طرح حدنگار زمین های سند دار با اراضی ملی جدا می شوند و تعدی به اراضی ملی کاهش می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
اداره بهداشت برزیل اعلام کرد یک داوطلب برزیلی آزمایش بالینی واکسن ضد کرونای مشترک آسترازنکا/آکسفورد، جان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۷    
دادستان مرکز استان گیلان به تشریح جزئیات کشف اجساد یک خانواده 3 نفره اهل ملایر و ساکن کرج در بخش کومله شهرستان لنگرود، پرداخت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۷    
زاهد با اشاره به حواشی نصب یک المان در سطح شهر و انتقادات صورت گرفته، افزود: المانی به ارتفاع 15 متر با وزن 24 تن با مصالح بتن و فلز ساخته شده و در بالای آن نیز کبوترخانه طراحی شده بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
در راستای تسهیل در فرایند ثبت نام دانشجویان در دانشگاه ها، سامانه صدور برخط تأییدیه تحصیلی وزارت آموزش وپرورش راه اندازی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لنگرود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا با تأیید قتل های صورت گرفته در کومله، اظهار داشت: به دلیل اختلافات مالی و خانوادگی سه نفر در کومله به قتل رسیدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۲    
هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از زیرساخت های بخش بهداشت و درمان شفت و نشست با مسئولان این شهرستان کمتر توسعه یافته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۲    
سیدمجتبی حسینی نسب در نامه ای که به ریاست شورا ارسال نموده به حجم مشغله و مسوولیت خود در منطقه آزاد انزلی و همچنین اتفاقات پیش آمده در شهرداری اشاره کرده و خواستار موافقت با این درخواست در صحن شورا و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۲    
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا عصر روز چهارشنبه برگزار و در پایان حکم مشاور فرهنگی شورا به ایرج نوذری اعطا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۷    
اخذ مجوز از ادارات ثبت در جهت ثبت مؤسسه، نافی شرایط ماده 55 قانون وکالت نبوده و نمی توان نظم عمومی و ضرورت رعایت سلامت اداری را با مجوزی که اداره ثبت صادر نموده است، نادیده انگاشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
گاه مطالبی از جنبه ی خیرخواهی برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بیان می شود تا امیدی در کالبد جامعه دمیده شود اما متاسفانه این دست مطالب در حد شعارهای انتخاباتی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
کریس رونالدو که این روزها در قرنطینه به سر می برد از ظاهر جدیدش رونمایی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۲    
مدیر کل زندانهای گیلان با بیان اینکه با حضور شورای حل اختلاف در زندانهای گیلان در شش ماه نخست 302 نفر آزاد شدند، گفت: این حاصل زحمات مقامات قضایی در فرایند کاهش جمعیت کیفری در زندانها بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۲    
نماینده عالی دولت در گیلان پرهیز از سفر به استان را مطالبه عمومی مردم دانست و گفت: لازم است آحاد شهروندان با تقویت حس مسئولیت شناسی، گامی اصولی در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا بردارند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 5هزار و 616 مورد جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 2هزار و 340 تن در بیمارستان بستری شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی گفت: 60 لیتر سهمیه بنزین آبان ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت صفر بامداد پنجشنبه، (یکم آبان ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: چاقی و بیماری های مغزی مهمترین علل مرگ ومیر زنان گیلانی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۷    
نشست هماهنگی همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلیتیک مناطق آزاد در توسعه روابط منطقه ای با حضور سید یحیی(رحیم) صفوی رییس انجمن ژئوپلیتیک ایران و محمدولی روزبهان رییس سازمان منطقه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی میان حامیان خود مدعی شد که برای ایران آرزوی سلامتی دارم، اما آنها نمی توانند سلاح هسته ای داشته باشند، من می خواهم آنها یک کشور قدرتمند و عالی باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۷    
استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه ها و بانک ها در پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا، اجرای تعهدات اشتغال را برای مدیران یک تکلیف خواند و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به ایجاد مشکلات درباره قیمت گذاری زنجیره فولاد؛ مقرر شد قیمت های دستوری از دستور کار خارج شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رییس جمهوری گفت: تدبیر حاکمیت در مقابل خروج آمریکا از برجام و کاهش گام به گام تعهدات برجامی بسیار پیچیده و حساب شده بود و نتایج آن درخشان بود به گونه ای که دوست و دشمن نتوانست از اقدامات ما ایراد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۷    
سارا بهمنیار بانوی ملی پوش کاراته استان گیلان گفت: کسب سهمیه المپیکم تا حد زیادی قطعی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۲    
چنگیز شکوری، بخشدار پیشین بخش مرکزی تالش و نامزد دور گذشته انتخابات به عنوان معاون سیاسی فرمانداری ماسال و جعفر صفری، معاون فرماندار ماسال هم به عنوان معاون سیاسی فرمانداری رضوانشهر منصوب شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۲    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کسانی که الان نام شان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری از گروه ها و جناح های مختلف اصولگرا و اصلاح طلب مطرح است هیچ کدام شان به دردخور نیستند چون طرح و برنامه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۲    
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره دهم به مناسبت هفته نیروی انتظامی یادداشتی را با عنوان نیروی انتظامی و اقتدار در روزنامه شرق منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۷    
یک منبع آگاه از تأیید حکم 12 سال حبس برای علی اصغر پیوندی رئیس سابق جمعیت هلال احمر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۷    
اقامتگاه های ماه سو با مصالحی نظیر کاهگل، چوب و معماری اصیل گیلانی ساخته شده که گلدانهای رنگی آویزان در تراس، روح و جلایی تازه به آن بخشیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی و بستری 73 بیمار کرونایی جدید در این استان، گفت: 80 بیمار با وضعیت وخیم در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۲    
نیکول پاشینیان در این گفت وگو با ابراز تأسف از اصابت خمپاره های درگیری قره باغ به خاک ایران، اطمینان داد که طرف ارمنی از هیچ گونه تلاش و هوشیاری برای عدم آسیب رساندن به ایران در خلال این مناقشه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۷    
بانک جهانی پیش بینی کرد تورم ایران تا دو سال دیگر به 23 درصد کاهش پیدا کند. عملکرد اقتصاد ایران در مقایسه با کشورهای منطقه بهتر خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۷    
اخیرا در خبرها ادعای تولید دارویی برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا از سوی یکی از محققان همدانی منتشر شده، ولی تاکنون مستندات علمی این دارو مبتنی بر تایید آن اعلام نشده است.