چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۵:۴۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 29 مهر 1399 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1399 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1399 دیار میرزا 31 خرداد 1399 دیار میرزا 31 تیر 1399 دیار میرزا 31 مرداد 1399 دیار میرزا 31 شهریور 1399 دیار میرزا 30 آبان 1399 دیار میرزا 30 آذر 1399 دیار میرزا 30 دی 1399 دیار میرزا 30 بهمن 1399 دیار میرزا 1 مهر 1399 دیار میرزا 2 مهر 1399 دیار میرزا 3 مهر 1399 دیار میرزا 4 مهر 1399 دیار میرزا 5 مهر 1399 دیار میرزا 6 مهر 1399 دیار میرزا 7 مهر 1399 دیار میرزا 8 مهر 1399 دیار میرزا 9 مهر 1399 دیار میرزا 10 مهر 1399 دیار میرزا 11 مهر 1399 دیار میرزا 12 مهر 1399 دیار میرزا 13 مهر 1399 دیار میرزا 14 مهر 1399 دیار میرزا 15 مهر 1399 دیار میرزا 16 مهر 1399 دیار میرزا 17 مهر 1399 دیار میرزا 18 مهر 1399 دیار میرزا 19 مهر 1399 دیار میرزا 20 مهر 1399 دیار میرزا 21 مهر 1399 دیار میرزا 22 مهر 1399 دیار میرزا 23 مهر 1399 دیار میرزا 24 مهر 1399 دیار میرزا 25 مهر 1399 دیار میرزا 26 مهر 1399 دیار میرزا 27 مهر 1399 دیار میرزا 28 مهر 1399 دیار میرزا 29 مهر 1399 دیار میرزا 30 مهر 1399 
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۰۸:۵۷    
باتوجه به اینکه خانواده حیدری قادر به بازسازی حمام فشکالی نیستند و به دلیل نیاز مالی به دنبال فروش این بنا هستند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار مبتلایان به کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: متاسفانه از ظهر دیروز تا امروز تعداد 440 تن از هموطنانمان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و بر این اساس شمار قربانیان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا، گفت: در شبانه روز گذشته 304 نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند و شمار جانباختگان به 31 هزار و 650 نفر رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۷    
سیروس مرادی، مدیرتوسعه تجارت سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در نیمه نخست سال 99 میزان صادرات از طریق بنادر کاسپین و انزلی که در محدوده این منطقه واقع شده اند از نظر وزنی 46 درصد رشد داشته است
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید ورق موردنیاز واحدهای تولیدی به صورت اعتباری و با قیمت کارخانه و بورس در اختیار آنها قرار می گیرد که این امر در قیمت لوازم خانگی اثرگذار است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۳۵    
تصمیم اخیر در مورد فرآیند قیمت گذاری و تعیین سقف رقابت برای محصولات فولادی در بورس کالا، نتیجه ای جز توزیع رانت و تضییع حقوق پنجاه میلیون سهامداران نخواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۳:۲۰    
فرماندار شهرستان صومعه سرا با بیان اینکهمدیریت شهری پاسخگوی مطالبات مردم باشد، افزود: شهرداری با نوآوری سیمای شهر را متحول کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۵    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای مجازات هتاکان به ادیان الهی پذیرفته شده در قانون اساسی کشور خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۰    
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به پیشنهاد استعفای روحانی از سوی اصلاح طلبان گفت: اگر در این شرایط مجلس ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۰    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه اگر جنجال های رقابتی و انتخاباتی ادامه یابد وضع کشور از این بدتر می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی کمیسیون امور داخلس کشور و شوراها در مجلس از تعیین 8 اولویت کاری برای این کمیسیون خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: پیاده راه شهرداری رشت نیازمند حضور جدی نیروی انتظامی است و به گروه های امر به معروف و نهی از منکر اعلام کردیم در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۵۰    
امیرصالح غنجی: پس از در اختیار گرفتن مالکیت داماش توسط سامان سهرابی، تمرینات داماش گیلان با هدایت امید هرندی سرمربی جدید این تیم در دو نوبت صبح و عصر در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۰    
یک فعال سیاسی اصولگرا ضمن انتقاد از رفتار مجلس یازدهم در قبال عملکرد دولت روحانی، گفت: مجلس اگر انقلابی عمل کرده بود باید تا امروز آقای روحانی از اریکه قدرت خارج می شد و اگر این اتفاق رخ داده بود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۰    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نیروهای مرزبانی چشمان بیدار حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز می توانیم به مردم این امید را بدهیم که امنیت پایدار و ثابتی در مرزها وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۵    
عصر چهارشنبه 30 مهر ماه، به طور همزمان کلینیک وی آی پی کویین سنتر و آموزشگاه فنی و حرفه ای دکتر صالحه روحانی، با حضور جمعی از چهره های شاخص در رشت افتتاح می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان رعایت پروتکل های بهداشتی را بر حفظ سلامتی مردم مهم دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۵    
وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده در جهت مقابله با کرونا در کشور و ایثارگری کادر بهداشت و درمان در این دوران ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۵    
شرایط شرکت در جشنواره استانی حبیب از سوی حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اعلام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۰    
“الهام علی اف” رییس جمهوری آذربایجان امروز (سه شنبه) از به دست گیری کنترل شهر “زنگیلان” واقع در 312 کیلومتری جنوب –غرب باکو در مرز ایران و نیز چند روستای قره باغ توسط نیروهای آذر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۰    
سرمربی داماش گیلان گفت: به نظرم طی 48 ساعت آینده خبرهای خوشی برای هواداران داماش گیلان در راه است و ان شاءالله مشکل اروند نیز حل خواهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۵    
اوحدی در رابطه با تفاهم نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، گفت: این تفاهم نامه تامین برای 1500 واحد مسکونی است که گام بزرگی محسوب می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۵    
تفاهم نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گیلان با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهوری به امضا رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 5039 مورد جدید کووید-19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در همین بازه زمانی، 322 تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵    
به رغم نزدیکی طراحی به محصولاتی مانند اسمارت، زیبایی های سیگنت چند برابر بیشتر از رقبا است و حتی در همین حجم کوچک می توان زبان طراحی برتر کمپانی انگلیسی را درک و از آن لذت برد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۰    
هفتمین بازارچه میوه و تره بار شهرداری رشت با مشارکت بخش خصوصی در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و پاسخگویی به مطالبات آنها در خیابان پاسداران افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۰    
علوی رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد؛ با هجوم خلاف ساز ها در مسیر پروژه های شهرداری رشت برخورد شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۵    
طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر رضا قنبرپور مقدم به عنوان سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۵    
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مخالفت برخی جریانات با سخنان رئیس جمهوری در مورد صلح و مذاکره تصریح کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۵    
نماینده ولی فقیه در گیلان بر پیگیری جدی امور مربوط به ایثارگران توسط بنیاد شهید تاکید کرد و گفت: واگذاری امور ایثارگران به دستگاه های دیگر ناپختگی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۰    
معاون رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار گیلان با سه خانواده شهید، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس گیلان دیدار کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این ده تا دوازده سال، مسئله شهرستان شدن خمام محصولی جزء امروز و فردا شدن برای مردم نداشته است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۵    
رضائیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از تولید داخلی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید نه تنها که همتی برای حمایت از تولید نداشت بلکه چوب لای چرخ تولید گذاشته است
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۰    
از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان اولین نمونه واکسن نسل جدید و نوترکیب ساخته و امروز طی مراسمی عرضه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۵    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به نگرانی ها از روند فزاینده کرونا در کشور، این موضوع را نتیجه بی توجهی به الگوهای پیشنهادی ستاد کرونا دانست و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا درباره کشورهایی که با شرکت کشتیرانی ایران فعالیت تجاری انجام دهند، اظهاراتی تهدید آمیز را مطرح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۵    
مرد جوان که پس از اعتراف به قتل همسرش بازداشت شده بود وقتی پایش به دادگاه رسید، موضوع قتل را انکار کرد و گفت: من فقط داشتم با همسرم شوخی می کردم.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۵    
حبیبی با تاکید بر اینکه در جامعه ما، نباید با مسئله ارتقای اجتماعی معلمان، شعاری برخورد کرد، افزود: شان و منزلت فرهنگیان باید حفظ شود تا به کارشان عشق بورزند و افتخار کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی می گوید اسامی 250 صادرکننده بدحساب که حتی یک دلار ارز به کشور بازنگردانده اند را به قوه قضاییه تحویل داده است.