چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۱:۴۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 18 مهر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 مهر 1401 دیار میرزا 2 مهر 1401 دیار میرزا 3 مهر 1401 دیار میرزا 4 مهر 1401 دیار میرزا 5 مهر 1401 دیار میرزا 6 مهر 1401 دیار میرزا 7 مهر 1401 دیار میرزا 8 مهر 1401 دیار میرزا 9 مهر 1401 دیار میرزا 10 مهر 1401 دیار میرزا 11 مهر 1401 دیار میرزا 12 مهر 1401 دیار میرزا 13 مهر 1401 دیار میرزا 14 مهر 1401 دیار میرزا 15 مهر 1401 دیار میرزا 16 مهر 1401 دیار میرزا 17 مهر 1401 دیار میرزا 18 مهر 1401 دیار میرزا 19 مهر 1401 دیار میرزا 20 مهر 1401 دیار میرزا 21 مهر 1401 دیار میرزا 22 مهر 1401 دیار میرزا 23 مهر 1401 دیار میرزا 24 مهر 1401 دیار میرزا 25 مهر 1401 دیار میرزا 26 مهر 1401 دیار میرزا 27 مهر 1401 دیار میرزا 28 مهر 1401 دیار میرزا 29 مهر 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۶    
جمشید حمزه زاده رئیس جامعه حرفه ای هتلداران ایران گفت: ما از شش ماه پیش اعلام کردیم که با بیست هزار تخت برای هر نفر شب آمادگی پذیرش مسافران جام جهانی قطر را داریم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
قیمت تمام سکه و طلا امروز در بازار رشت افزایش یافت، اما قیمت نیم سکه و ربع سکه تغییری نکرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۵    
اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، قاسم نوده فراهانی را به عنوان رئیس این اتاق برگزیدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۵    
علی دایی اسطوره فوتبال ایران از تحویل گذرنامه اش خبر داد. او در اولین واکنش پس از اتفاقات اخیر گفت که موضوع برایش اهمیت نداشته و اکنون پاسپورتش را تحویل داده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۰    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع در حال بررسی افزایش میزان حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۵    
شرایط ازدواج و تشکیل خانواده برای همه یکسان نیست. خیلی از دختر خانم ها به هر دلیلی زوج مناسب خودشان را پیدا نکرده اند و سن مناسب باروری در آن ها رو به اتمام است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۰    
هرشخص ایرانی می تواند با توجه به مواد قانون ثبت احوال کشور و مواردی که از سوی شورایعالی ثبت احوال به عنوان نام های ممنوعه و قابل تغییر اعلام می شود، نسبت به تغییر نام اقدام کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۰    
سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری 41 سارق و 5 مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت های خرد در گیلان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۵    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خواهیم کرد تا پیش از رفتن تیم ملی به قطر یک بازی دوستانه در ایران برگزار شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۰    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در جلسه این کمیسیون گفت: در این جلسه مقرر شد شرکت مخابرات ظرف یک ماه آینده موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران را مطابق قانون با ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۴    
استاندار گیلان بر تعیین تکلیف مطالبات کارگران و ادامه روند اجرای سد شفارود، تسریع در پروژه فاضلاب رشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۰    
جانشین فراجا با بیان اینکه دو هزار مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند، گفت: سران فتنه خجالت نمی کشند که در این موارد اظهار نظر می کنند و می گویند حامی مردم باشید؟
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: 5 ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح از آبان ماه تا پایان اسفند به صورت ماهانه پرداخت می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل دفتر تجاری سازی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: در جلسه نوامبر با روسی ها بر روی نحوه همکاری ها برای ساخت راه آهن رشت-آستارا به توافق نهایی و جمع بندی می رسیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۰    
دبیر شورای امنیت کشور گفت: تاخیر 48 ساعته در انعکاس واقعیت حادثه درگذشت مهسا امینی باعث شد دشمنان روایتگر اول موضوع باشند و به شدت احساسات را برانگیزانند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۰    
طبع کشمش سبز گرم و خشک است به همین دلیل برای افرادی که طبع سردی دارند مناسب است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
مجید عزیزی عضو شورای شهر رشت برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۵    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط را خسارات بار خواند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۵    
رئیس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی صبح امروز از زندان مرکزی رشت بازدید نمودند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۰    
معاون روابط عمومی شرکت میهن نسبت به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استفاده نیروی انتظامی از خودرو های این شرکت توضیحاتی داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۰    
امروزه انواع مختلفی از دستمال کاغذی با بافت متفاوت در طرح و رنگ متنوع به صورت جیبی و رومیزی تولید شده و برای پیشگیری از ایجاد آلرژی و انتقال آلودگی به صورت ضد حساسیت و آنتی باکتریال تهیه می شوند
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۰    
مهاجم هلندی پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود به این باشگاه مهلت داده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۵    
فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان آشوب طلب گفت: با همین جوانانی که فریب شما را خورده اند سراغ شما خواهیم آمد. ما با همین جوانان انتقام خواهیم گرفت، مراقب رفتارتان باشید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۰    
کیسه فریزر آسان مصرف 120 عددی به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارا است در بازار ایران طرفدارهای زیادی را به خود جلب می نماید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۰    
انگلیس با اشاره به مرگ مهسا امینی، اعلام کرد که کل نهاد پلیس امنیت اخلاقی، همچنین محمد رستمی چشمه گچی، فرمانده پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی و حاج احمد میرزایی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۰    
محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اظهاراتی عنوان کرده است که تاکسی های اینترنتی اگر بدانند با سوار کردن فرد بی حجاب جریمه می شوند 50 درصد مشکل کشف حجاب خودروها حل می ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۵    
تهیه کننده دورهمی درباره شایعه تغییر مجری، پخش قسمت های باقی مانده و ساخت سریال جدید توسط مهران مدیری توضیحاتی داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۹    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پشت پرده اغتشاشات اخیر و عاملین و محرکین اصلی آن، کاملاً برای همگان روشن شده است، گفت: صهیونیست ها، آمریکایی ها و برخی کشورهای اروپایی در این وقایع دست داشتند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۳    
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۳    
کارشناس هواشناسی استان گفت: نقشه های هواشناسی از افزایش تدریجی دما و آسمانی صاف و آفتابی تا صبح چهارشنبه در گیلان خبر می دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۹    
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: بنده واقعا متاسف هستم که عده ای در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریخته و اینگونه مردم را نسبت به تمام آرمان ها بدبین می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۹    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری ، گفت: گزارش تایید شده ای در این باره نداریم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۹    
مشکل پاسپورت علی دایی و همایون شجریان که پیشتر اعلام شده بود از سوی مراجع ذی صلاح توقیف شده، برطرف شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۴    
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش خبر دزدیده شدن پیروز – توله یوز آسیایی – را تکذیب کرد و گفت: حال پیروز خوب است. هیچ اتفاقی برای او نیفتاده است و دزدیده شدنش شایعه است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۹    
دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بندهای زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۳    
حادثه آتش سوزی در ساعت 14:19 ظهر روز یک شنبه 17 مهر 1401 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۹    
محمدنژاد گفت: حدود سه ماه است که اعمال محدودیت دریافت بنزین تا سقف 30 لیتر در استان گیلان بدون اخذ نظر از کمیسیون انرژی مجلس با هدف مدیریت و بهینه سازی مصرف در حال اجرا است و ما پیگیر دریافت اطلاعات ...