دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۷May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 30 مهر 1401 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 31 فروردین 1401 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1401 دیار میرزا 31 خرداد 1401 دیار میرزا 31 تیر 1401 دیار میرزا 31 مرداد 1401 دیار میرزا 31 شهریور 1401 دیار میرزا 30 آبان 1401 دیار میرزا 30 آذر 1401 دیار میرزا 30 دی 1401 دیار میرزا 30 بهمن 1401 دیار میرزا 29 اسفند 1401 دیار میرزا 1 مهر 1401 دیار میرزا 2 مهر 1401 دیار میرزا 3 مهر 1401 دیار میرزا 4 مهر 1401 دیار میرزا 5 مهر 1401 دیار میرزا 6 مهر 1401 دیار میرزا 7 مهر 1401 دیار میرزا 8 مهر 1401 دیار میرزا 9 مهر 1401 دیار میرزا 10 مهر 1401 دیار میرزا 11 مهر 1401 دیار میرزا 12 مهر 1401 دیار میرزا 13 مهر 1401 دیار میرزا 14 مهر 1401 دیار میرزا 15 مهر 1401 دیار میرزا 16 مهر 1401 دیار میرزا 17 مهر 1401 دیار میرزا 18 مهر 1401 دیار میرزا 19 مهر 1401 دیار میرزا 20 مهر 1401 دیار میرزا 21 مهر 1401 دیار میرزا 22 مهر 1401 دیار میرزا 23 مهر 1401 دیار میرزا 24 مهر 1401 دیار میرزا 25 مهر 1401 دیار میرزا 26 مهر 1401 دیار میرزا 27 مهر 1401 دیار میرزا 28 مهر 1401 دیار میرزا 29 مهر 1401 دیار میرزا 30 مهر 1401 
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۹    
متهم گفت: سیصدمیلیون بدهی داشتم. پول نزول گرفته بودم. ماهی 17 میلیون باید پرداخت می کردم. 200 میلیون پول گرفته بودم. خدا لعنت کند دوستم را؛ این پیشنهاد او بود که از نزول خور پول بگیرم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۳    
“امیر حسین فراغت” رئیس حراست آموزش و پرورش استان البرز گفت: بنا بر اعلام پزشکی قانونی دانش آموز “پارسا اکبریان” براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۴    
رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل کم آبی و خشکسالی شاهد مهاجرت به استان های شمالی از جمله گیلان هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۵    
مسیر دسترسی به غار 230 هزارساله دربند رودبار توسط تابلوهای راهنمای چوبی با معماری خاص منطقه جهت راهنمایی گردشگران و دسترسی آسان به غار نشانه گذاری شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان و صدور احکام جدید برای آن ها اظهار داشت: تا پایان مهر قرار بوده که بارگذاری مدارک معلمان برای رتبه بندی انجام شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۶    
آیت الله فلاحتی با اشاره به دو خاستگاه مهم ورزش قهرمانی و ورزش همگانی، افزود: ورزش پدیده ای انسانی و مایه سلامت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۷    
نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم با انتقاد از تداوم کمبود سرم در کشور، قوانین بانکی و گمرکی، شرکت های بیمه ای، کمبود مواد اولیه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۲    
دکتر هادی بابایی به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان گیلان منصوب و جایگزین دکتر سهراب عاقبتی در این سمت شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
هنگامی که وظایف خود را در زمان معین شده کامل انجام می دهید از پشتکار خود خوشحال می شوید. به همین دلیل در برنامه ریزی روزانه برای کارهای خود، زمان تعیین کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۷    
ممکن است شما هم جزو افرادی باشید، که هر روز حس می کنید سطح رفاهتان پایین آمده و برای امرار معاش مجبور هستید، مدام کار کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۲    
اگر حین تلاش برای دستیابی به موفقیت، سلامتی خود را نادیده بگیرید ، شاید به موفقیت برسید اما در صورت بروز بیماری ناگهانی، نمی توانید این موفقیت را به مدت طولانی حفظ کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۲    
خودروی نیسان پس از برخورد با لاستیک های قرارگرفته در حاشیه جاده کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و با بازگشت به مسیر اصلی به سمت مسیر مخالف جاده حرکت نمود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۶    
چهارمین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی ملقب به میلاد حاتمی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۶    
جبار رحمانی عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم می گوید: آنچه ما در جامعه ایران می بینیم، نه تفاوت نسلی بلکه یک تعارض نسلی در حال وقوع است؛ یعنی نسل قبلی نمی خواهد مختصات ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۶    
در راستای بررسی جزئیات 6 پروژه عمرانی بزرگ در رشت، جلسه اولین پروژه، روند پیشرفت فیزیکی پارک 500 هکتاری لاکان به ریاست سید امیرحسین علوی، شهردار رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۶    
مدیرعامل توزیع برق گیلان از کشف یک محموله 800 کیلوگرمی از سیم های سرقت شده شبکه های توزیع برق گیلان در منطقه آقا سیدشریف شهرستان رشت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۱    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت تلاش همه جانبه جهت رشد شاخص های بهداشتی گیلان تأکید کرد و گفت: نظام بهداشت استان، نیازمند اصلاح است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۱    
شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام کرد: از شهروندان و هموطنان ارجمندمان درخواست می شود برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار از تردد، اسکان و اتراق در حریم و بستر رودخانه ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۱    
در رویداد اینوکس کیش 2022 که شامل دو نمایشگاه چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی بود سازمان منطقه آزاد انزلی حضور پیدا کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
از هفته چهارم رقابت های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم سپیدرود رشت و اسپاد تهران در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۱    
حزب حاکم کمونیست چین روز شنبه کنگره خود را در تالار بزرگ مردم با چندین اصلاحیه در قانون اساسی حزب به پایان رساند که موقعیت رئیس جمهور شی جین پینگ به عنوان رهبر چین و به اعتقاد پکن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۱    
توئیت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور درباره حضور دو نخبه ایرانی در پروژه جهانی اینترنت ماهواره ای استارلینک را در ادامه می خوانید.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۱    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید در حال تلاش هستیم تا فاصله ایران را با تیم های بزرگ جام جهانی کم تر می کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۱    
استاندار گیلان از تصمیم گیری و سیاستگذاری برای تکمیل پروژه مدرسه12 کلاسه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام خبر داد و گفت: روند اجرای این دو پروژه از 13آبان امسال با عزم جهادی آغاز می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون عمران گفت: دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و سرمایه اجتماعی را بالا ببرد. فکر نمی کنم دولت از طریق از پلتفرم های داخلی دخالتی در امور مردم عادی داشته باشد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که رفتار و گفتار آمریکایی ها با یکدیگر متناقض است، گفت: سه روز پیش پیامی بین ما و طرف آمریکایی منعقد شد و ما پیامی از سوی آمریکایی ها در ارتباط با توافق (هسته ای) ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل صمت استان گیلان گفت: صادرات استان گیلان نسبت به 6 ماهه سال قبل از نظر ارزش دلاری 22.7 درصد افزایش را نشان می دهد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
با حکم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر سید محمود رضوانی به عنوان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه و مرکز بهداشت استان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۵    
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده و با مساعدت ویژه وزیر جهادکشاورزی مقرر شد در شهرستان سیاهکل شهرک گلخانه ای احداث شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۵    
کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به ورود سامانه بارشی از دیشب به گیلان و آغاز بارندگی ها در استان گفت: بارش باران که از دیشب در گیلان آغاز شده تا روز دوشنبه ادامه دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
میل لنگ که در اصطلاح عامیانه کارتل نیز نامیده می شود، نوعی قوطی روغن موتور به حساب می آید. این قسمت که به صورت یک کاسه یا کاسه بزرگ زیر بدنه موتور یا بلوک سیلندر پیچ می شود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور شهید باقری که به بالگرد، موشک و پهپاد مجهز خواهد شد به گونه ای در حال ساخت است که از روی عرشه آن حدود 60 پهپاد می تواند پرواز کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
گروه ویژه اقدام مالی در جدیدترین به روزرسانی خود نام ایران را همچنان در فهرست سیاه این سازمان حفظ کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
برای اولین بار دوربین یک رسانه وارد فروچاله های هولناکی شده است که بیم آن می رود در آینده ای نه چندان دور اصفهان را ببلعند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰    
سرپرست مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی درباره روند بروز آنفلوآنزا در سال جاری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۰    
مردی در یک حادثه هولناک، همسرش را با 18 ضربه چاقو مقابل چشمان مادرزنش در حالی به قتل رساند که در کشاکش طلاق قصد بازگرداندن جهیزیه وی را داشت.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۰    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود هرچه سریع تر شخص رئیس جمهور یا معاون اول وی جلسه فوری تشکیل داده تا راهکارهای لازم برای کنار زدن موانع اجرای قانون جهش تولید مسکن در دولت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۰    
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: پرونده ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رأی لازم علیه آمریکا به دلیل داشتن نقش مستقیم در اغتشاش های اخیر صادر می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
با آغاز فصل پاییز و رسیدن میوه های پاییزی می توانیم تنوعی خوب و خوشمزه در رژیم غذایی ایجاد کنیم و انواع غذا و پیش غذای پاییزی را تهیه کنیم. انار در فرهنگ و هنر آشپزی ایرانی جایگاه خاصی دارد.