پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۱May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 19 خرداد 1395 - dolat.ir

دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۲:۲۴    
مردم پیش از برجام هر روز با یک تحریم جدید مواجه بودند اما اکنون و بعد از برجام ، هر روز یک گشایش در امور حاصل می شود که این جای شکرگزاری دارد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۰:۲۴    
دکتر اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به تخلیه زهاب های واحدهای هفت گانه شرکت کشت، صنعت و توسعه نیشکر خوزستان، گفت: این موضوع معضلاتی جدی برای محیط زیست ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۰:۰۴    
جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان خیر و صلاح کشورهای منطقه بوده و امیدوار است با همکاری و مشارکت کشورهای همسایه بتواند در مسیر ثبات و آرامش این منطقه که می تواند تضمین کننده منافع همه کشورها باشد ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۹:۲۴    
رئیس کل بانک مرکزی در نامه ای خطاب به مدیران عامل بانک ها و موسسه های اعتباری، اعطای حداقل 10 درصد تسهیلات بانکی به بنگاه های کوچک و متوسط برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید و رونق اقتصادی را خواستار شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۴    
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۴    
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مشارکت (کنسرسیوم) زیرساخت کلید عمومی آسیا را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۴۴    
هیچ اقدام خاصی در خصوص بازگرداندن خاوری از سوی کشور کانادا انجام نشده است ؛ این در حالی است که این کشور عضو کمیسیون ضد فساد است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۴    
هیات وزیران در جلسه صبح چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن بررسی گزارش معاونت اجرایی رییس جمهور درخصوص برنامه کاهش آلودگی هوای کلانشهرها ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۴    
رئیس سازمان داوطلبان به تبیین و تشریح شیوه های حمایتی از افراد نیازمند در برنامه همای رحمت در ماه مبارک رمضان پرداخت.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۴    
با تصمیم هیئت وزیران، سازمان امور مالیاتی کشور به فهرست دستگاه های موضوع تبصره (1) ماده (2) آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری اضافه می شود.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۴    
با تصمیم هیئت وزیران، تصویب نامه مربوط به احداث آزادراه قائم شهر – ساری اصلاح شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۴    
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: استفاده از ارز مبادله ای در ثبت سفارشات در 70 روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۴    
در دومین جلسه بحث و بررسی پیرامون نحوه همکاری با هلدینگ ها و شرکت های هتل ساز خارجی، ظرفیتها و پتانسیلهای گروههای هتل داخلی با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۴    
داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان از ساعت 7:30 تا 20 برای ارائه خدمت به هموطنان، فعال است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۴    
اگر برای برخی کارگران به دلیل اعتراضات و مسائل غیر صنفی از سوی مراجع قضایی حکمی صادر شده به خاطر شکایت شخص حقیقی یا حقوقی (خصوصی) است که خارج از اختیارات دولت است و در این زمینه هم بهتر است موضوع ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۴    
با تصمیم هیئت وزیران، وزارت کشور مجاز شد نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقت نامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت های ایران و اسپانیا، صربستان و قرقیزستان اقدام کند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اعتبار لازم برای خرید 75 آمبولانس فراهم شده است و به زودی این تعداد آمبولانس به ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر اضافه خواهد شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۴    
هیئت وزیران، آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات را اصلاح کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۴    
رییس جمهوری با تاکید بر تلاش مضاعف برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی که به عنوان شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
متقاضیان ثبت سفارش واردات انواع باتری استارتر خودرو به استثنای باتری های استارت – استاپ برای دریافت اطلاعات لازم به سامانه مرکز مذکور به آدرس www.gatc.ir مراجعه نمایند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خبر داد: در سفر اخیر مقام های صنعتی و معدنی ایران به آلمان ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۲    
طی فروردین ماه سال جاری تعداد 26 هزار و 253 دستگاه خودروی سبک تولید شده است که 91 درصد به تولیدات خودروهای سواری و 9 درصد به خودروهای وانت اختصاص دارد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۲    
با تایید سازمان جهانی بهداشت دام مبنی بر مهار بیماری تب برفکی در ایران، ممنوعیت صادرات لبنیات به عراق برداشته شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۲    
با دعوت رسمی سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از ارتشبد سرکئی شویگو وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه و سپهبد فهد جاسم الفریج وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه نشست وزرای دفاع ...