جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 17 دی 1395 - donyayebank.ir

دنیای بانک 31 خرداد 1395 دنیای بانک 31 تیر 1395 دنیای بانک 31 مرداد 1395 دنیای بانک 31 شهریور 1395 دنیای بانک 30 مهر 1395 دنیای بانک 30 آبان 1395 دنیای بانک 30 آذر 1395 دنیای بانک 30 بهمن 1395 دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 1 دی 1395 دنیای بانک 2 دی 1395 دنیای بانک 3 دی 1395 دنیای بانک 4 دی 1395 دنیای بانک 5 دی 1395 دنیای بانک 6 دی 1395 دنیای بانک 7 دی 1395 دنیای بانک 8 دی 1395 دنیای بانک 9 دی 1395 دنیای بانک 10 دی 1395 دنیای بانک 11 دی 1395 دنیای بانک 12 دی 1395 دنیای بانک 13 دی 1395 دنیای بانک 14 دی 1395 دنیای بانک 15 دی 1395 دنیای بانک 16 دی 1395 دنیای بانک 17 دی 1395 دنیای بانک 18 دی 1395 دنیای بانک 19 دی 1395 دنیای بانک 20 دی 1395 دنیای بانک 21 دی 1395 دنیای بانک 22 دی 1395 دنیای بانک 23 دی 1395 دنیای بانک 24 دی 1395 دنیای بانک 25 دی 1395 دنیای بانک 26 دی 1395 دنیای بانک 27 دی 1395 دنیای بانک 28 دی 1395 دنیای بانک 29 دی 1395 دنیای بانک 30 دی 1395 
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۲    
دنیای بانک: حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکه فارسی وان را او تعطیل کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۶    
دنیای بانک: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از دستگیری تبعه بیگانه ای که با اسناد سجلی یک فرد ایرانی فوت شده به کلاهبرداری از طریق دستگاه کارت خوان اقدام می کرد خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۴    
دنیای بانک: ارزش معاملات بازارهای فرابورسی ایران در هفته ای که گذشت با 8 درصد افزایش همراه شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۴    
دنیای بانک: مدیرعامل بیمه رازی گفت: اجباری شدن استفاده از بیمه های مسئولیت مدنی همانند بیمه های شخص ثالث ضروریست.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۴    
دنیای بانک: بابک زنجانی، فردی است که بهانه ای شد برای اینکه مناقشات دو قوه مجریه و قضائیه بعد از موضوعاتی از قبیل لغو سخنرانی نمایندگان مردم و.... این بار رنگ و بوی دیگری به خود گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۴    
دنیای بانک: حسین جابری انصاری، به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان (17 دی ماه) نوشتاری در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۶    
دنیای بانک: رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از بازنگری و تدوین مجدد دستور العمل توقف و بازگشایی نمادها خبر داد و عنوان کرد بسته بودن نمادها یکی از مسائل مهم بازار سرمایه است و ما بی وقفه به دنبال آن ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۳۱    
دنیای بانک: روبل واحد پول روسیه که از اواخر سال 2016 سیر صعودی خود را در برابر دلار آمریکا و یورو آغاز کرد با افزایش بهای نفت در بازار جهانی، ارزش بیشتری یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۶    
دنیای بانک: جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، صبح فردا شنبه در ساختمان میرداماد برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۱۱    
دنیای بانک: رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه نرخ بیمه مسئولیت نیازمند اصلاح است، گفت که در همین راستا بیمه مرکزی به زودی نرخ های ارشادی را با توجه به ضریب خسارت ها محاسبه و اعلام می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۰:۰۶    
دنیای بانک: بانک مرکزی اقدامات انجام شده برای پیگیری پرونده بابک زنجانی و بازپس گیری منابع مالی این بدهکار بزرگ نفتی را تشریح و اعلام کزد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۹    
دنیای بانک: نرخ تورم به پوسته سخت خود رسیده و کاهش آن حداقل بر اساس آخرین آمار اعلامی بانک مرکزی متوقف شده؛اما نرخ ارز و مقاومت بر روی کاهش نرخ سود بانکی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۹    
دنیای بانک: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: تاکنون 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال از سوی صندوق پرداخت شده که 10 هزار میلیارد ریال آن در بخش کسب و کار بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۴    
دنیای بانک: عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سرمایه گذاری خارجی در بازار سرمایه کشور در اوایل سال 1392 حدود یک هزار و 397 میلیارد ریال بوده که این رقم در آذرماه امسال با 782 درصد رشد به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۴    
دنیای بانک: یک بانوی جوان آلمانی در نخستین حضور خود در حرم مطهر رضوی طی مراسمی در مرکز مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس شهادتین را بر زبان آورد و مسلمان شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۴    
دنیای بانک: نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به خرابی دستگاه رای گیری یکی از نمایندگان در هنگام بررسی موضوع انتقال شورای عالی بیمه به وزارت بهداشت، گفت: آن یک رای سرنوشت ساز باید لحاظ شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۹    
دنیای بانک: معاون وزیر نفت با اشاره به امضای اولین و بزرگترین قرارداد نفتی ایران-کره جنوبی در صنایع پالایش نفت در پسابرجام، گفت: به زودی 2 قرارداد دیگر نفتی با ژاپنی ها امضا می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: افزایش تردیدها در این باره که برخی تولید کنندگان ممکن است کاهش تولید های اعلام شده در اواخر سال گذشته را اجرا نکنند موجب شد تا قیمت نفت در روز جمعه کاهش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: صندوق بین المللی پول طی گزارشی اعلام کرد نتیجه انتخابات آمریکا به معنای تغییری قابل توجه در سیاست های کلان آمریکا خواهد بود که تاثیرات مهمی در آینده بر روی قیمت ها و فعالیت های اقتصادی در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با 0.3 درصد کاهش به 1176 دلار و 36 سنت رسید. فدرال رزرو آمریکا گفته که پس از افزایش نرخ بهره در دسامبر گذشته ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۸    
دنیای بانک: عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: موضوع انتصابات فامیلی و به کارگیری افراد مساله دار در بانک سرمایه همچنان ادامه دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۷    
دنیای بانک: مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت از انجام 4 مطالعه مشترک با شرکت های بین المللی در مناطق اکتشافی خبر داد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۲    
دنیای بانک: در روزهای پایانی سال 2016، دلار که هفته ها در مدار صعودی سیر می کرد با توقف فعالیت در بازارهای مالی با ضعف مواجه شد و به سردی به استقبال کریسمس رفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۲    
دنیای بانک: دبیرکل شورای بازرگانی مشترک ایران و ترکیه آخرین آمارهای صادراتی و وارداتی بین ایران و ترکیه را ارائه کرد و از افزایش قابل توجه واردات طلا از ترکیه در 10 ماه نخست سال 2016 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۲    
دنیای بانک: بورس اوراق بهادار تهران در هفته گذشته شرایط رکود را سپری کرد، این بازار حجم معاملات چشمگیری را شاهد نبود و تنها جو روانی، تلاطم های را در آن ایجاد کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۷    
دنیای بانک: معاون اوباما در مصاحبه ای گفته است دونالد ترامپ باید بزرگ شود و مانند یک بزرگسال رفتار کند!
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۲    
دنیای بانک: یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بانک مرکزی در آخرین جلسه مشترک، علاقه ای نسبت به تمدید صدور کارت اعتباری خرید کالای ایرانی از خود نشان نداد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۷    
دنیای بانک: کارت های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و بعد از مدتی مشتری باید نسبت به تمدید آن با پرداخت کارمزدی اقدامی کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۲    
دنیای بانک: شهرک سینمایی غزالی که خود مجموعه ای خاطره انگیز است، سنت های قدیمی ایرانی همچون مراسم روحوضی، سیاه بازی، خیمه شب بازی و شاهنامه خوانی را زنده می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۲    
دنیای بانک: استاندار خراسان رضوی با اشاره به ارایه تسهیلات کنسرسیوم بانکی به مجموعه پدیده تاکید کرد: شرکت پدیده از این تسهیلات بانکی باید فقط در جهت تکمیل پروژه های خود استفاده کرده و پدیده باید بدهی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۲    
دنیای بانک: آژانس های مسافرتی در زمان فروش سفرهای خارجی، "مجاز نیستند" به جای وثیقه یا ضمانت بازگشت، از مسافر "وجه نقد" دریافت کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۲    
دنیای بانک: جان کری ، وزیر خارجه آمریکا در نامه ای خطاب به باراک اوباما، از توافق هسته ای با ایران به عنوان یکی از دستاوردهای 8 ساله دولت یاد کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۷    
دنیای بانک: مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت فعالیت های وزارت نفت برای وصول بدهی سه میلیارد و 800 میلیون دلاری از بابک زنجانی را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۳:۵۲    
دنیای بانک: مدیرکل بحران استان فارس جزییات بیشتر از زمین لرزه صبح امروز در روستای خنج را تشریح کرد و از افزایش شمار مصدومان به 4 نفر خبر داد.