چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 30 مرداد 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 مرداد 1396 دنیای بانک 2 مرداد 1396 دنیای بانک 3 مرداد 1396 دنیای بانک 4 مرداد 1396 دنیای بانک 5 مرداد 1396 دنیای بانک 6 مرداد 1396 دنیای بانک 7 مرداد 1396 دنیای بانک 8 مرداد 1396 دنیای بانک 9 مرداد 1396 دنیای بانک 10 مرداد 1396 دنیای بانک 11 مرداد 1396 دنیای بانک 12 مرداد 1396 دنیای بانک 13 مرداد 1396 دنیای بانک 14 مرداد 1396 دنیای بانک 15 مرداد 1396 دنیای بانک 16 مرداد 1396 دنیای بانک 17 مرداد 1396 دنیای بانک 18 مرداد 1396 دنیای بانک 19 مرداد 1396 دنیای بانک 20 مرداد 1396 دنیای بانک 21 مرداد 1396 دنیای بانک 22 مرداد 1396 دنیای بانک 23 مرداد 1396 دنیای بانک 24 مرداد 1396 دنیای بانک 25 مرداد 1396 دنیای بانک 26 مرداد 1396 دنیای بانک 27 مرداد 1396 دنیای بانک 28 مرداد 1396 دنیای بانک 29 مرداد 1396 دنیای بانک 30 مرداد 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۸    
باج افزارها که از جدیدترین راه های هکری هستند، درصورت به روزرسانی نشدن سیستم عامل راهی را برای آلودگی سیستم کاربران پیدا می کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۳    
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال لوحی از اقدامات و خدمات دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۸    
با شروع طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در ابتدای مرداد سال جاری، صد در صد متقاضیان در صف دریافت تسهیلات ازدواج از بانک کشاورزی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۸    
بیمه آتش سوزی بیمه ای اختیاری برای منازل و واحدهای تجاری و اداری است. این بیمه جزو بیمه اموال محسوب می شود و از بیمه گذار در برابر خطراتی همچون آتش سوزی، صاعقه و انفجار محافظت می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۳    
بانک مسکن با کسب مقام دوم در میان بانک های کشور در فهرست 10 بانک برتر داخلی فعال در شبکه اجتماعی تلگرام قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۳    
بانک ملی ایران به مناسبت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس، یک مسابقه اینستاگرامی برگزار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۳    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از اقدامات بانک سپه در کمک به رونق اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: بانک سپه، بانک بی حاشیه و مورد اعتماد آحاد مردم است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۳    
دکتر محمد علی سهمانی در مراسم جشن پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس بانک رفاه با اشاره به تلاش و کوشش های مدیران و کارکنان بانک در 57 سال گذشته ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۸    
مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران در جشن هنرمندان سینما و تلویزیون با برشمردن قابلیتهای بانک، ضمن تجلیل از هنرمندان برگزیده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۸    
تالارهای مختلف بورس کالای ایران، دیروز، دوشنبه 30 مردادماه، میزبان دادوستد 85 هزار و 975 تن انواع محصول بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۸    
نخستین جلسه هیات دولت جدید، ساعاتی پس از پایان جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای دولت دوازدهم برگزار شد و در این نشست رییس جمهور مسیر چهار سال آینده را برای اعضای کابینه روشن کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۸    
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی گفت: باید در مناطق آزاد بانک های فراساحلی دایر شود و از قواعد سرزمین اصلی مستثنی و نظام مالی آن مطابق با نظام مالی بین المللی باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۱    
راه اندازی سیستم اتوماسیون بانک ملی ایران اثر بسیار شگرفی در کاهش هزینه های اداری داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
دارندگان کارت خوان های فعال بانک سامان تا سه برابر میانگین موجودی سه ماهه حساب های متصل به کارت خوان تسهیلات می گیرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دو شنبه 30 مرداد ماه 96 با افزایش 58 واحدی روی رقم 82 هزار و 75 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
پیرو آگهی منتشر شده در روزنامه های کثیرالانتشار ، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده با دستورجلسه تعیین اعضای حقوقی هیات مدیره این شرکت درتاریخ 1396/5/30 برگزارشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
در بازارهای فرابورس امروز دوشنبه 30 مرداد، 187 میلیون ورقه به ارزش 269 میلیارد تومان در 32 هزار نوبت، داد و ستد شد که در نهایت آیفکس 6.2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 929 واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی شناسایی و تعیین تکلیف حساب های مطالبه نشده و مازاد ریالی را با هدف صیانت از حقوق صاحبان وجوه، کاهش احتمال سوء استفاده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر از افزایش خدمات این بانک در پیشخوان های شهرنت تا پایان امسال خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران با توسعه شعب خود در شهرهای نجف، بغداد و بصره کشور عراق، آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
درهای بازار اروپا، پس از برجام به روی صنعت پتروشیمی گشوده شد، و کشورهایی که در زمان تحریم از خرید محصولات ایران خودداری می کردند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت دوازدهم در نخستین بخشنامه خود پس از استقرار در این وزارتخانه از همه واحدهای ستادی، سازمان های تابعه، بانک ها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزیر امور اقتصاد و دارایی و نیز رئیس کل بانک مرکزی درخواست کرد که علاوه بر رقابتی کردن وضعیت بنگاه های تولیدی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۶    
گوگل می تواند با استفاده از الگوریتم جدیدی، واترمارک و نوشته های روی تصاویر را بدون استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ حذف کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۱    
طلا در معاملات روز دوشنبه که سرمایه گذاران بازار جهانی به دنبال دریافت جهت حرکت مشخص بودند، تغییر چندانی نداشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۶    
با وجود تاکیداتی که بر کاهش نرخ سود بانکی وجود دارد از مواضع اخیر مقامات ارشد بانکی این گونه به نظر می رسد که فعلا تا پایداری نرخ های موجود تغییری در آن ایجاد نشود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۶    
شرکت مولر-مرسک دانمارک برای فروش واحد نفت و گاز خود – مرسک اویل- به غول نفتی توتال فرانسه در قراردادی به ارزش 7.45 میلیارد دلار به توافق رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۶    
رئیس یکی از شعب بانکی در شهر اراک که در دوران مسئولیتش در حدود هفت میلیارد ریال اختلاس کرده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس شناسایی، دستگیر و مبالغ اختلاس شده به سیستم بانکی مسترد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل کارخانه چسب هل می گوید من عاشق کارگرم هستم، اما واقعیت آن است که مثل یک سیب می ماند، اگر یک نفر از نیروها فاسد شود، کل مجموعه فاسد می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۶    
تعدادی از کارگران و کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطلبات چند ماهه خود مقابل استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۶    
کسبه پاساژ پلاسکو برای چندمین بار در ماه های اخیر مقابل ساختمان این پاساژ تجمع کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ توئیتر گفت: فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۱    
روزنامه ایران درباره رقابتی شدن بازار در فروش کالاها به گفت وگو با کارشناسان پرداخت و نوشت: بالای طبقه کالاهای مختلف، کاغذی نصب شده و روی آن دو عدد درج شده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی وزارت خارجه صبح روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران گفت: مواضع ما در ارتباط با انجام همه پرسی در اقلیم کردستان روشن است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۶    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه ارائه فاکتور فروش به خریداران از سوی کارخانه ها الزامی است، گفت: عمده فروشان و خرده فروشان هم کالا را براساس سود تعیین شده توسط کمیسیون نظارت به مصرف کننده عرضه می ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۱    
موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: مشکل فرهنگیان بهره مند از طرح خرید کارت صدرا پس از دو سال، با همت هیات مدیره و مدیرعامل بانک سرمایه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۱    
معاون گمرک ایران گفت: در سایه اجرای سامانه جامع گمرکی، کارت های اجاره ای شناسایی شدند و تاکنون 45 کارت باطل شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۱    
از نظر استنلی فیشر استقلال بانک های مرکزی به دو معنی است. یکی استقلال در استفاده از ابزارهای اعمال سیالست پولی و دیگری استقلال در تعیین اهداف سیاست پولی.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۱    
کارشناس ارشد نظام بانکی با برشمردن راهکارهای خروج از بحران نظام بانکی، گفت: اجرای دستورالعمل ناظر بر حاکمیت شرکتی، مستلزم التزام عملی موسسات اعتباری غیربانکی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۱    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه درباره وضعیت مهدی کروبی خواستار دلیل مخالفت با درخواست محاکمه علنی محصورین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اعلام اینکه آورده متقاضیان مسکن مهر براساس قانون علی الحساب است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیته تخصصی خودروی اتاق اصناف ایران گفت: به طور جدی از پلیس که برای حذف ثبت سند از دفاتر رسمی در حال اقدام است حمایت می کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 9 سنت، معادل 0.17 درصد کاهش به 52 دلار و 63 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۱    
بر اساس دستورالعمل 6بندی اجرای حکم ماده 39 قانون احکام دائمی توسعه ابلاغی وزیر اقتصاد، سازمان مالیاتی می تواند مجوز ترخیص ماشین آلات خطوط تولیدی را بدون دریافت مالیات و عوارض ارزش افزوده صادر نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد کسانی که مشمول سهام عدالت هستند و مرحوم شده اند گفت: اگر متوفی قبل از آذر 95 باشد هنوز در مورد پرداخت سود سهامشان برنامه ای نداریم اما اگر متوفی بعد از آذر 95 باشد ورثه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۱    
مجمع عمومی سهامداران موسسه اعتباری نور ساعت ده صبح روز پنجشنبه مورخ 96/6/2 در محل سالن همایش تلاش برگزار خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان امور مالیاتی با ابلاغ بخشنامه ای اعلام کرد: هزینه های مالی شرکتهای تامین سرمایه و بانی اوراق بهادار به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی، پذیرش شده و از سال 94 باید لحاظ شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۱    
با آشفتگی ترامپ و فشارهای ناشی از بحران کره شمالی، وضعیت سهام آسیایی شکننده شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نه تنها در شرکت های زیرمجموعه شستا تخلفات اداری و مدیریتی وجود دارد بلکه این شرکت ها شفافیت اطلاعات مالی ندارند و اطلاعات آن ها در سامانه کدال وارد نمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۶    
دبیرکل بانک مرکزی در نامه ای خطاب به مدیران عامل 11 بانک، در خصوص عدم اجرای سامانه صیاد(صدور یکپارچه الکترونیک دسته چک) اخطار داد و گفت: بانکهای متخلف، با اقدام انضباطی مواجه خواهند شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۱    
یک مسئول در نظام بانکی، بنگاهداری، خرید دارایی های ثابت و اعطای تسهیلات کلان بدون اعتبارسنجی را علت اصلی شکست موسسات اعتباری دانست و گفت: برخی موسسات، بنگاهداری را به بانکداری ترجیح می دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۱    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 96 جمعه سوم شهریورماه 96 با حضور 402 هزار و 430 داوطلب برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۶    
بازار سکه در یک ماه اخیر با نوساناتی همراه بوده است به طوری که سکه تمام در این مدت 24 هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه 20 هزار تومان نوسان قیمت داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۶    
ارسال پیامک با استفاده از هر اپراتور تلفن همراه که دارای سیم کارت های دائمی و اعتباری هستند، هزینه های متفاوتی دارد و از حداقل 88 ریال تا حداکثر 323 ریال را شامل می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۶    
طبق آمار و شایعات منتشر شده در اینترنت قرار است سامسونگ گوشی گلکسی نوت 8 را طی رویدادی در تاریخ 23 آگوست در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا معرفی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۱    
یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیک با وسیع توصیف کردن بازار داخلی تجارت الکترونیکی با بیش از 50 میلیون کاربر فعال در کشور، ضعف مهارتی را عامل عدم استفاده درست تجاری از این فرصت ارزیابی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۸    
دبیر کانون بانک ها خصوصی و موسسات اعتباری گفت: بانک های خصوصی موافق کاهش نرخ سود بانکی هستند به شرط آنکه زمینه های کاهش آن فراهم شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۲    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۲    
برای مشاهده صفحه یک روزنامه ها در اندازه واقعی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.