یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 8 آذر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 آذر 1396 دنیای بانک 2 آذر 1396 دنیای بانک 3 آذر 1396 دنیای بانک 4 آذر 1396 دنیای بانک 5 آذر 1396 دنیای بانک 6 آذر 1396 دنیای بانک 7 آذر 1396 دنیای بانک 8 آذر 1396 دنیای بانک 9 آذر 1396 دنیای بانک 10 آذر 1396 دنیای بانک 11 آذر 1396 دنیای بانک 12 آذر 1396 دنیای بانک 13 آذر 1396 دنیای بانک 14 آذر 1396 دنیای بانک 15 آذر 1396 دنیای بانک 17 آذر 1396 دنیای بانک 18 آذر 1396 دنیای بانک 19 آذر 1396 دنیای بانک 20 آذر 1396 دنیای بانک 21 آذر 1396 دنیای بانک 22 آذر 1396 دنیای بانک 23 آذر 1396 دنیای بانک 24 آذر 1396 دنیای بانک 25 آذر 1396 دنیای بانک 26 آذر 1396 دنیای بانک 27 آذر 1396 دنیای بانک 28 آذر 1396 دنیای بانک 29 آذر 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۸    
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، از آغاز کوچ تدریجی سپرده ها از بانک ها به سوی بازارهای با بازده بالاتر از جمله بازار سرمایه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۵    
تورم تک رقمی با ادامه سیاست های دولت دوازدهم در راستای اهداف از پیش تعیین شده حفظ شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از صدور فیش حقوقی جدید با ریز کسورات بازنشستگان از آذرماه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۸    
در تابلو اوراق تسهیلات مسکن، خرید و فروش 75 هزار ورقه تسه به ارزش 56 میلیارد ریال صورت گرفت و تسه آبان بیشترین معامله و تسه بهمن بالاترین درصد افزایش قیمت را به ثبت رساندند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل استاندارد استان تهران از ابطال پروانه استاندارد 45 فرآورده در مهرماه ازجانب کارشناسان استاندارد خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۵    
شعبه پاستور بانک ملی ایران که به تازگی بازسازی شده است، افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۵    
رئیس بانک کارگشایی با بیان این که به منظور تخلیه کامل حباب قیمتی، حراج سکه تا اطلاع ثانوی ادامه می یابد، گفت: حراج سکه تا کنون دست کم 100 هزار تومان از حباب قیمتی موجود در بازار را از بین برده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۶    
بانک ملی ایران در هفت ماه ابتدای امسال، معادل 82 هزار و 467 میلیارد ریال تسهیلات برای رفع نیازهای اساسی خانوارها پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۳    
مجموع کمک های نقدی کارکنان بانک کشاورزی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه به 12 میلیارد ریال رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۰    
در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با هدف ارائه خدمات مالی به روشندلان، سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعبه مستقل مرکزی بانک رفاه افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۰    
منابع آگاه خبر دادند که نزدک در نظر دارد ارائه اوراق سهام بر اساس بیت کوین را در سال 2018 آغاز کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۲    
یک قاضی آمریکایی گفت رضا ضراب تاجر طلای ایرانی- ترکیه ای اتهامات خود را پذیرفته و قصد دارد علیه مقامات بانکی سابق ترکیه شهادت دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۴    
اکنون براساس آیین نامه جدید بستن تابلوها در بورس طولانی نیست و تنها به مدت چند ساعت ممکن است. دیگر آیین نامه ها و قوانین جدید در بورس جرائم سنگینی را برای مدیران متخلف در نظر گرفته است و همین مسئله ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۱    
شورای مدیران بانک توسعه آسیا تصمیم خود در مورد تخصیص 45 میلیون دلار وام به ازبکستان برای بهبود کیفیت خدمات پزشکی در مناطق روستایی این کشور را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۲    
وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: نرخ تورم بر اساس یک روش علمی محاسبه می شود که نمی توانیم آن را تغییر بدهیم و نرخ تورم نرخ صحیحی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۹    
گالینا سعیدووا وزیر اقتصاد ازبکستان که از سال 2011 میلادی در این سمت فعالیت می کرد، برکنار و باتر خواجه یف وزیر دارایی به جای وی منصوب شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۳    
معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت در اجلاس نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، فردا (پنجشنبه) به روسیه سفر می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۷    
قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به 24 نوامبر (3 آذر) با 82 سنت افزایش به 62 دلار و هشت سنت برای هر بشکه رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۴    
رئیس بانک مرکزی گفت: افزایش قیمت ارز به دلیل نزدیک شدن به پایان سال میلادی است که پس از آن این قیمت کاهش می یابد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۱    
امیرآبادی نماینده مردم شریف استان قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از خدمات بانک کشاورزی قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۱    
بورس های آسیایی پس از صعود وال استریت، در معاملات روز چهارشنبه عملکرد یکسانی نداشتند اما شاخص های سهام بزرگ آسیایی رشد اندکی را ثبت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۸    
ادامه فرایند ساماندهی موسسات غیرمجاز، نظارت دقیق و موثر بر مصوبه شورای پول و اعتبار در مورد کاهش نرخ سود سپرده های شبکه بانکی، گسترش روابط کارگزاری با بانک های کشورهای اروپایی و آسیایی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۸    
وزیر اقتصاد و امور دارایی بالا بردن تولید و اشتغال را از سیاست های اصلی وزارت خانه متبوعش در سال جاری برشمرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۸    
ذخایر ارزی بانک مرکزی عربستان سعودی در اکتبر برای نخستین بار در پنج ماه گذشته افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۵    
دوره آموزشی تحول دیجیتال برای روسای شعب استان تهران در ساختمان مرکزی بانک ایران زمین با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر برنامه ریزی، مدیر حوزه مدیر عامل و مدیر آموزش برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۶    
در بازارهای فرابورس امروز چهارشنبه 8آذرماه، 459میلیون ورقه به ارزش 159میلیارد تومان در 38هزار 918نوبت داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 3.8واحد رشد کرد و در ارتفاع 1030واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۱    
رئیس بانک مرکزی گفت: افزایش قیمت ارز به دلیل نزدیک شدن به پایان سال میلادی است که پس از آن این قیمت کاهش می یابد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۱    
معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به آغاز پرداخت سپرده های مردم در 4 موسسه غیرمجاز گفت: پرداخت ها با خط اعتباری بانک مرکزی دغدغه بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از سپرده گذاران را رفع کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
معاون وزیر اقتصاد نحوه رسیدگی به جرایم مالیاتی موضوع ماده 169 را برای اجرا ابلاغ کرد. در بخشی از این ابلاغیه که به امضای سیدکامل تقوی نژاد رسیده آمده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۵    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهار شنبه 8 آذر ماه 96 با کاهش 103 واحدی روی رقم 91 هزار و 152واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۲    
مرکز آمار ایران شاخص قیمت تولیدکننده در فصل تابستان را 228.9 اعلام کرد. که نسبت به شاخص فصل قبل (222.4)، 2.9 درصد و شاخص فصل مشابه سال قبل (206.7)، 10.8 درصد افزایش داشته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۹    
اینکه ثروت های بادآورده همچون نفت برای ملت ها خوشبختی آورده یا نیاورده اند، محل بحث بسیاری است. درآمدهای نفتی به دلیل اینکه از فرایند تولید و تلاش ملت ها به دست نیامده اند وقتی وارد چرخه اقتصادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۳    
سفیر کره جنوبی در تهران گفت: ایران و کره خودرو مشترک تولید خواهند کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۳    
با حضورخلیل پور، مدیرامورشعب؛ بیژنی، مدیرامورپشتیبانی؛ نیک نیا، رییس حوزه تبریز ودیگر مدیران بانک پارسیان و همچنین کسبه و تجار محل،322مین شعبه بانک پارسیان در چهارراه ابوریحان تبریز، گشایش یافت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۲    
آمار نشان می دهد رشد قیمت مسکن در آبان ماه سال جاری 1.3 درصد بالاتراز نرخ رشد اجاره بها قرار گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۰    
موسوی لارگانی گفت: در جلسه روز یکشنبه مقرر شد ارقام تا 200 میلیون تومان را پرداخت کنند، البته سپرده گذاران در مورد پرداختها رضایت ندارند زیرا مبالغی که از آنها کسر می شود قانونا درست نیست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۱    
مدیر گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به کاهش قیمت تمام شده پول در بانکداری دیجیتال، گفت: در این نوع بانکداری باید هزینه های شعبه و نرخ سود تسهیلات کمتر از بانکداری با شعبه باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۱    
طلا روز چهارشنبه در بحبوحه ضعف نسبی دلار آمریکا و تقاضا برای خرید این فلز به عنوان دارایی مطمئن اندکی افزایش یافت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۸    
قیمت بیت کوین با یک جهش از مرز 10 هزار دلار گذشت و در ایران قیمت این ارز دیجیتال از 45 میلیون تومان عبور کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۵    
جمعی از مال باختگان موسسه قرض الحسنه ولایت اندیشه صبح امروز مقابل مجلس تجمع کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۲    
در بازار امروز - چهارشنبه - دلار آمریکا با روند افزایشی به 4127 تومان رسیده و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 358 هزار تومان قیمت دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: چون ماهیت تسهیلات بخش مسکن بلندمدت است و هنوز ابزار اوراق رهنی که می تواند موضوع 12 سال بازپرداخت و سررسید بلندمدت را پوشش دهد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۳    
محققان گوگل اپلیکیشنی به نام "خطر غریبه" طراحی کرده اند که در صورتی که فردی غریبه از پشت سر قصد فضولی در صفحه گوشی کاربر را بدون اطلاع وی داشته باشد، به کاربر هشدار می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۳    
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا با هشدار به تهدید جدید باج افزارnransomwer از کاربران خواست که با مسدود کردن راه های نفوذ سیستم های خود و جلوگیری از آلودگی آنها، به باج افزارها باج ندهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۴    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خصولتی ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند و در این راستا باید الزامی در بودجه سال 97 کل کشور برای دولت ایجاد شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۱    
شاخص بورس کشورهای آسیایی به دلیل تحرکات اخیر منطقه شبه جزیره کره و عملکرد ضعیف بورس چین با احتیاط پیش رفت؛ اما ارزش دلار تقویت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۸    
ضوابط به کارگیری نیروی انسانی به صورت قرارداد کار معین طی بخشنامه ای از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۵    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که این سازمان بر شرکتهای واگذار شده نظارت می کند گفت: نتایج حاصله از بررسیها نشان می دهد در مجموع تحول مثبتی در شرکتهای واگذار شده رخ داده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۵    
روزنامه اعتماد در گفت وگو با سیدمصطفی هاشمی طبا نوشت: یکی از مهم ترین ویژگی های روحانی آن است که با موضوعات مختلف عاقلانه برخورد می کند. برخورد عاقلانه با موضوعات مختلف مهم ترین نیاز امروز کشور است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل تجهیز منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: محتمل ترین سناریو درباره رشد قیمت مسکن در هر فصل افزایش قیمت به اندازه تورم در همان فصل خواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به تشریح برخی اولویتهای اضطراری کشور در موضوعات اقتصادی پرداخت. او غیر از مقوله بانک، تولید ثروت از مسیرهای گوناگون را از اولویتهای کشور می داند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۳    
نماد معاملاتی حق تقدم شرکت کارت اعتباری ایران کیش(رکیش) با محدودیت هر دستور خرید حداکثر 100/000 عدد بدون محدودیت نوسان قیمت از امروز چهارشنبه 8/9/ 96 آماده انجام معامله می باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۷    
بانک های واقع در اروپا ریسک پذیری خود را نسبت به عواقب برگزیت کاهش داده اند ولی در مورد معاملات بین مرزی پس از ترک اتحادیه اروپا توسط انگلیس نگران هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۸    
تسهیلات جدید خرید مسکن چند روزی است کلید خورده است؛ وامی که بدلیل اقساط سنگین و بازپرداخت بیش از دو برابری عملا اقشار متوسط جامعه نیز امکان استفاده از آن را ندارند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۹    
نماد معاملاتی بیمه حافظ امروز چهارشنبه مورخ 1396/09/08در معاملات فرابورس ایران بازگشایی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: قوای سه گانه عزم جدی برای حل مشکل سپرده گذاران موسسات اعتباری دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۰    
مشترکان تلفن ثابت در استانهای تهران و البرز می توانند پس از ثبت نام در سایت شرکت مخابرات از خدمات مختلف به شکل غیرحضوری استفاده کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۰    
حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در نیمه اول دهه جاری، به بیش از دو برابر افزایش یافت. اما این افزایش از منظر ریالی رخ داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۴    
افزایش طرف عرضه برای متعادل سازی بازار، همیشه ساده ترین و معمول ترین روش دولت ها در زمان نامتعادل شدن ترازوی عرضه و تقاضاست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۱    
همزمان با انتظار اوپک برای مذاکرات دشوارتر از حد انتظار در نشست هفته جاری وین، نگرانی هایی نسبت به کمبود عرضه بازار جهانی در نتیجه تلاش های این سازمان برای متعادل سازی عرضه و تقاضا و حمایت از افزایش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۹    
صندوق پس انداز یکم جهت ارائه وام مسکن به زوجین ایجاد شده است و تنها زوجینی که تابه حال وام مسکن دریافت نکرده اند می توانند از وام 80 میلیون تومانی این صندوق به شرط سپرده گذاری 40 میلیون تومانی به مدت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۹    
قیمت های نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر تردیدها نسبت به توافق اوپک و روسیه برای تمدید کاهش تولید است و همچنین انتشار آمار افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا کاهش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۶    
یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیکی با اشاره به مزایای استفاده از بیت کوین ها به ویژه در فضای تحریم های مالی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۳    
آن طور که رئیس جمهوری اعلام کرده است دولت مبنایی برای افزایش یارانه نقدی ندارد. بر این اساس همچنان از حدود هفت سال گذشته تاکنون و در ادامه مبلغ پرداختی به یارانه بگیران 45 هزار و 500 تومان خواهد بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۳    
آخرین گزارش از کل پرداخت های الکترونیکی رقم خورده ازسوی شاپرک نشان می دهد که مهرماه سال جاری ارزش حقیقی تراکنش ها نسبت به ماه مشابه سال قبل حدود 20 درصد رشد داشته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: ثبت سفارش های واردات خودرو تا دی ماه معتبر بوده و واردکنندگان می توانند براساس آن واردات خودرو را انجام دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۰    
ارز های جهان روا، ارز هایی هستند که برای داد و ستد بین المللی ازسوی کشورهای مختلف مورد پذیرش قرار می گیرند. دلار آمریکا، یورو، ین ژاپن و پوند انگلیس از جمله ارزهای جهان روا هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۱    
تا اواخر آبان ماه سال جاری از30 هزار میلیارد تومان تعریف شده جهت پرداخت به واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ تنها 2.6851 میلیارد تومان پرداخت شده که رقمی معادل 8.95 درصد از کل اعتبار مربوطه است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو در جلسه کمیسیون متبوعش با حضور نجفی خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده پایان این هفته عملیات عمرانی این ساختمان آغاز خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حراج سکه به جیب دلالان ریخته می شود گفت این روش به نفع کشور نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۱    
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص سازو کار و مکانیسم صندوق ارزی اظهار داشت: در این صندوق، سرمایه گذاران به جای آنکه ارز را خریداری و نگهداری کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۴۸    
باتوجه به تنش های ژئوپلتیک و سیاسی در منطقه از یک سو و همین طور براساس گزارش هایی که آژانس بین المللی انرژی ارائه داده است و رشد مصرف را برای سال 2018 یعنی سال آینده میلادی 2 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۹    
در حالی که بنا به گفته مسؤولان استانی پرونده مسکن مهر در زنجان بسته شده است اما پیام های شهروندان از بلاتکیفی 600 خانوار زنجانی برای تحویل زمین خود در قالب پروژه مسکن مهر خبر می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۳۹    
گپ و گفتی با اهالی تالار شیشه ای بورس تهران در روزهایی که شاخص کل بورس در تکاپوی ثبت رکورد های جدیدی برای خود است، تصویری شفاف از آنچه که ویترین اقتصاد در روزهای غبار گرفته از رکود نشان می دهد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۱    
حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی در نخستین گفت و گوی تلویزیونی خود با مردم با عنوان گزارش صد روزه عملکرد دولت دوازدهم گفت: بانک های ما نیاز به تحول بزرگ دارند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۵    
مجلس بررسی طرحی برای بازطراحی بانک مرکزی را آغاز کرده است. به طور کلی، طراحی صحیح حکمرانی مستلزم لحاظ کردن اهداف، ابزار و محدودیت های نهادی است. بانک مرکزی نهاد مجری سیاست گذاری پولی است.