جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 22 آذر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 آذر 1396 دنیای بانک 2 آذر 1396 دنیای بانک 3 آذر 1396 دنیای بانک 4 آذر 1396 دنیای بانک 5 آذر 1396 دنیای بانک 6 آذر 1396 دنیای بانک 7 آذر 1396 دنیای بانک 8 آذر 1396 دنیای بانک 9 آذر 1396 دنیای بانک 10 آذر 1396 دنیای بانک 11 آذر 1396 دنیای بانک 12 آذر 1396 دنیای بانک 13 آذر 1396 دنیای بانک 14 آذر 1396 دنیای بانک 15 آذر 1396 دنیای بانک 17 آذر 1396 دنیای بانک 18 آذر 1396 دنیای بانک 19 آذر 1396 دنیای بانک 20 آذر 1396 دنیای بانک 21 آذر 1396 دنیای بانک 22 آذر 1396 دنیای بانک 23 آذر 1396 دنیای بانک 24 آذر 1396 دنیای بانک 25 آذر 1396 دنیای بانک 26 آذر 1396 دنیای بانک 27 آذر 1396 دنیای بانک 28 آذر 1396 دنیای بانک 29 آذر 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۴    
کارت به کارت از مبدا بانک صنعت و معدن در اپلیکیشن تاپ فعال شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۲    
بر اساس اعلان قبلی شرکت بورس در حالی قرار بود از امروز معاملات در بازار سهام با سامانه جدید انجام شود، که در روز نخست رونمایی از این سامانه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۷    
رییس کل گمرک ایران از افزایش درآمدهای گمرکی از 10 به 33 هزار میلیارد تومان از محل اخذ حقوق ورودی، سود بازرگانی، عوارض و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای وارداتی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۱    
قائم مقام وزارت نیرو در سفر به کرمانشاه پس از بازدید از مناطق زلزله زده گفت: در بخشهای تامین و توزیع برق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۱۱    
نظام بانکی در دوران تحریم های بین المللی، شرایط سختی را تجربه کرد و از طرفی برخی از مبادلات تجاری در این مدت با مشکلاتی رو به رو شد اما اجرای برجام ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اقتصادهای دو کشور ایران و چین را مکمل یکدیگر دانست و گفت: برای مبادلات اقتصادی دو کشور هدف گذاری 60میلیارد دلاری شده است که قابل دسترسی نیز هست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۶    
مرکز آمار گزارش داد، بیشترین مزد و حقوق پرداختی بازای هرساعت ، متعلق به فعالیت های تولید فیلم سینمایی ، ویدیویی و برنامه های تلویزیونی با هفت هزار و چهارصد تومان بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۷    
رئیس کمیسیون اصل 90 با اشاره به گزارش این کمیسیون از معوقات بانکی گفت: بیشترین رقم معوقات بانکی مربوط به یقه سفیدها است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۴    
بانک رفاه در مقطع 8 ماهه سال جاری، بالغ بر 19.827 میلیارد ریال ضمانتنامه ریالی صادر کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۵    
هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار با حمایت بانک کشاورزی افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۲    
عربستان که قصد دارد قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد، از چند روز دیگر پرداخت یارانه نقدی به شهروندان کم درآمد و با درآمد متوسط خود را آغاز خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۴۲    
بیش از 80درصد از مشمولان، شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۹    
رییس کل سازمان مالیاتی با اشاره به رشد متوسط بیش از 26 درصدی درآمدهای مالیاتی از افزایش سهم مالیات در هزینه های جاری دولت از 41 درصد به 49 درصد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۹    
به گفته تحلیلگران شاید کمبود نقدینگی و افزایش نوسانات، بیت کوین را جذاب نگه دارد، اما بعید به نظر می رسد که سرمایه گذاران منافعی را که طلا طی تاریخ طولانی خود ثبت کرده است، هدر بدهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۱    
کمیسیون اوراق بهادار آمریکا، روز دوشنبه اخطاریه ای رسمی خطاب به سرمایه گذاران مبنی بر مخاطرات خرید و فروش بیت کوین را منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۸    
معاون وزیر صنعت از تنظیم شناسنامه وضعیت کالاهای اساسی خبرداد و گفت: اجازه گرانفروشی کالاهای اساسی داده نمی شود و بازار این کالاها به صورت مرتب، رصد خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۸    
بانک پاسارگاد برای دهمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال 1396 تقدیر به عمل آورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۵    
جمع درآمد هشت بانک دولتی به علاوه بانک مرکزی در لایحه بودجه سال 97 بالغ بر 845 هزار و 200 میلیارد ریال است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶    
یک شرکت امنیتی یک قفل هوشمند برای رایانه ساخته که به شما اجازه می دهد با خیال راحت رایانه را رها کرده و به کار خود برسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۶    
محققان دریافتند مهار یک آنزیم که در همه پستانداران رایج است، پتانسیل ضد پیری دارد و می تواند طول عمر را افزایش دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۰    
نفت در بودجه سال آینده بالاتر از پیش بینی ها و انتظارات بود. به نظر می رسد دولت به این اطمینان رسیده است که با توجه به توافق های اوپک نفت را می تواند در قیمت های مناسبی به فروش برساند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۴    
محمد مهدی بهکیش اقتصاددان با اشاره به ضرورت رقابتی تر شدن اقتصاد کشور گفت: لایحه بودجه سال آینده زمینه های لازم برای ایجاد رقابت در اقتصاد ایران را به وجود نیاورده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فوریت اصلاح قانونی از تامین اجتماعی مربوط به بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور موافقت کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۸    
رئیس کمیته امداد آخرین وضعیت حذف یارانه 3 دهک بالای جامعه را اعلام کرد و گفت: یارانه نزدیک 30 میلیون نفر از غیرنیازمندان که تأثیری در زندگی شان ندارد قطع و این پول به دولت بازگردانده خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۵    
بانک جهانی اعلام کرد: به منظور حمایت از انرژی های نو و تجدیدپذیر از سال 2019، از استخراج و کشف سوخت های فسیلی حمایت نخواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 تا ساعت 24 روز یکشنبه، 26 آذر ماه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۲    
گروه سایپا در حالی به یکباره اقدام به بستن سایت فروش سراتو کرده که بحث هایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت 10 میلیون تومانی این خودرو مطرح است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۹    
شرکت نفتی آرامکوی عربستان قصد دارد هزینه خود شامل زیرساخت و حفاری در 10 سال آینده را به 414 میلیارد دلار افزایش دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت گفت: در سال های گذشته تجار ایرانی از بازار بزرگ روسیه غفلت کرده اند، در حالی که می توان تجارتی قابل توجه با این کشور داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۴    
از آنجایی که سرمایه گذاران در آستانه مشخص شدن نتیجه نشست بانک مرکزی آمریکا در مورد نرخ بهره، یک الگوی مشخص را دنبال می کنند، قیمت طلا نوسانات زیادی ندارد و 1241.72 دلار در هر اونس فروخته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۱    
رئیس کانون بانک های خصوصی گفت: ارز باید هر چه سریع تر در یک شرایط رقابتی قرار گیرد؛ اجازه دهیم شبکه بانکی کاری که در سابق انجام می داده را روی ارز انجام دهد و یک نوع بازارسازی برای ارز ایجاد شود تا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۸    
نماد معاملاتی های وب که توانسته با سرمایه 400 میلیارد تومانی در کمتر از 3 ماه ارزش بازار سهام خود را به بیش از 2000 میلیارد تومان افزایش دهد به دلیل ابهام در ارزش گذاری متوقف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
با وجود ماندگاری قیمت دلار در کانال 4200 تومان و افزایشی که به طور روزانه گاها در آن اتفاق می افتد و همچنین پیش بینی هایی که برای رشد دوباره قیمت دلار وجود دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۵    
طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی یکی از بزرگترین شبکه ها و کارگاه های طراحی، چاپ و توزیع انواع اسکناس و چک پول های تقلبی در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و با هماهنگی قضایی متلاشی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۶    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس با اشاره به لزوم استفاده از معاملات الگوریتمی می گوید در حال حاضر نیاز بازارهای سرمایه تغییر کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۳    
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران این که گفته می شود بانک های ایران ربوی هستند را کاملا قبول ندارد، چرا که معتقد است در محتوا مسایلی وجود دارد اما حداقل از نظر شکلی این موضوع مطرح نیست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۳    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: اگر مسئولان گمرک و وزارت اقتصاد با تخلفات و باندبازی ها برخورد نکنند، مستندات خود در خصوص قاچاق روزانه 3300 کانتینری را در اختیار رسانه ها قرار می دهم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۰    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره بازگشایی ساختمان پلاسکوی شمالی گفت:بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام کرده که ساختمان 5 طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۷    
بانک کشاورزی در اجرای دستورالعمل طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج که بر اساس برنامه ها و اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر وامید توسط بانک مرکزی ابلاغ شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
سی و یکمین جلسه شورای عالی هیئت خدمات مالی اسلامی روز دوشنبه بیستم آذرماه 1396 در کوآلالامپور مالزی به میزبانی مشترک بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک مرکزی مالزی برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۱    
کارشناس بازار سرمایه با پیش بینی اینکه شاخص بورس از مرز 100 هزار واحد نیز عبور خواهد کرد، گفت: استفاده از فناوری جدید و الگاریتمی در بورس باعث می شود که معاملات ایمن تر و با دقت بیشتر انجام شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهور اعلام کرد: ایران آمادگی دارد با تک تک کشورهای اسلامی برای دفاع از قدس بدون هیچگونه ملاحظه و پیش شرطی همکاری نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۹    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم لایحه مبارزه با قاچاق کالا به هیات رییسه پارلمان در هفته آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۶    
در بازارهای فرابورس امروز با معامله 906میلیون ورقه به ارزش 411میلیارد تومان در 51هزار نوبت، آیفکس 11.5 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1042واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۰    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 22آذر ماه 96 با افزایش 654واحدی روی رقم 93هزار و 283واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۲۱    
با شکست خوردن جمهوری خواهان در انتخابات سنا در آلاباما، سهام آمریکا، سود خزانه داری و دلار افت کرد اما سهام آسیایی با بازگشت قیمت نفت اندکی افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۸    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه 22آذر ماه 96 با افزایش 654واحدی روی رقم 93هزار و 283واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۶    
مرکز پشتیانی شرکت کارت اعتباری ایران کیش واقع در سعید اباد شهریار با حضور هیئت مدیره و مدیر عامل ایران کیش رسما افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۶    
کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام از این پس قادر خواهند بود هشتگ های مورد علاقه خود را نیز دنبال ( Follow) کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۶    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن در خصوص ادامه پیگیری ها به منظور حل مشکلات بانکی هم وطنان مقیم چین اطلاعیه ای صادر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۳    
دلار و سکه که روز گذشته اندکی کاهش یافته بودند در بازار امروز - چهارشنبه - سکه به روند کاهشی خودادامه دارد اما دلار به سمت افزایش قیمت حرکت کرد و رکود بالترین قیمت امسال را 4217 تومان بود شکست و به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۳    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه معاملات الگوریتمی برای بازار سرمایه بسیار تسهیل کننده است گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۱    
با توجه به اینکه سه ماه تا پایان سال باقی مانده و فقط 21 درصد از تسهیلات 30 هزار میلیارد تومانی طرح رونق تولید پرداخت شده است، رییس کل بانک مرکزی طی بخشنامه ای به بانک های عامل ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۸    
رییس فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا با ادعای فساد گسترده در اداره کل گمرک گفت که به دلیل بی اعتنایی مسئولان گمرک از ابتدای سال 95 تا پایان مهرماه 96، 5362 خودروی لوکس به صورت قاچاق وارد کشور شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۴۵    
مهلت ثبت نام کارت های ملی هوشمند تا سه ماه دیگر به پایان می رسد و این در حالیست که برخی از شهروندان از مشکلات و کندی صدور و دریافت این کارت ها انتقاد می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۰    
اپلیکیشن پات امکان کارت به کارت برای دارندگان کارت بانک شهر را فراهم کرد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۷    
شرکت نوین مهر92 به نیابت از مدیریت شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ و به وکالت از شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 ، در نظر دارد املاک مازاد مدیریت مذکور را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۲    
دکتر نوح اسمیت از دانشگاه استونی بروک آمریکا طی یادداشتی در پایگاه اقتصادی بلومبرگ، به بررسی دلایل مخالفت برخی اقتصاددانان و سیاستگذاران اقتصادی با دیدگاه های موسوم به اقتصاد طرف عرضه پرداخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۹    
نرخ مبادله ای 33 ارز امروز (چهارشنبه) از جمله دلار آمریکا، پوند انگلیس و یورو در بانک مرکزی افزایش یافت، پنج ارز کاهش داشتند و یک ارز دیگر نیز ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۹    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین پیش بینی کرد که دلار در سال های آتی نسبت به نرخ متوسط امسال با حدود 10 درصد افزایش در بازار روبرو شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۳    
اگزیم بانک به عنوان بانکی تخصصی و البته دولتی وظیفه توسعه صادرات کشور و گسترش تعاملات و مبادلات بازرگانی را با دیگر کشورها دنبال می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۳    
قائم مقام بانک ملت با بیان اینکه فعالیت بانک ها در شبکه های اجتماعی به آن معنایی که هم اکنون وجود دارد، آغاز نشده ولی این حضور گریزناپذیر است، گفت: بانک ها در حال رایزنی هایی در این زمینه هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه پس از تصویبِ طرحِ استخدام معلمان حق التدریس و مربیان نهضت سوادآموزی در مجلس و شورای نگهبان، آیین نامه اجرایی باید ظرف 3 ماه در دولت تدوین شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۱    
مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین با آغاز فصل جدیدی از فعالیت ها و تجدید حیات موسسه که پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب و پیگیری شایسته سران محترم قوا و همچنین تدابیر ویژه رییس کل محترم بانک مرکزی جریان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 64 سنت، معادل یک درصد افزایش به 63 دلار و 98 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه این شرکت مجری قانون است، گفت: براساس اخطاریه دیوان عدالت اداری فرایند حذف آبونمان از قبوض گاز آغاز شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۲    
مشاور وزیر نفت گفت: تاکنون افزایش قیمت حامل های انرژی در دولت به نتیجه نهایی نرسیده است و تا این لحظه خبری مبنی بر افزایش این قیمت ها وجود ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۹    
مدیر عامل بورس کالای ایران با اشاره به احتمال خطر امنیت و تقلب در معاملات سکه به صورت فیزیکی گفت: معاملات بالای 60درصد سهام ها آنلاین است و بورس کالا ظرفیت عرضه سکه را دارد و این تصمیم منوط به نظر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۶    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد کاهش به 1244 دلار و 14 سنت رسید. قیمت طلا به شدت نسبت به افزایش نرخ بهره در آمریکا حساس است زیرا چنین افزایشی موجب بالا رفتن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۰    
رشد شاخص کل، امروز (چهارشنبه)در پی رشد 125 واحدی نفت و گاز پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، 95 واحدی سرمایه گذاری غدیر، 53 واحدی معدنی صنعتی چادرملو ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۰۰    
فروش بلیت قطار های رجا حدفاصل اول دی تا 24 اسفند، از 10 صبح روز پنجشنبه 23 آذر آغاز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۷    
در حالی که حدود یکماه از ابلاغ آیین نامه قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از سوی معاون اول رئیس جمهور می گذرد هنوز دستورالعمل اجرایی پرداخت این تسهیلات نهایی نشده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی گرانی حاصل از افزایش قیمت سوخت در لایحه بودجه 97 را برای مردم غیر قابل تحمل پیش بینی کردند و به بیان ابهامات این تصمیم دولت پرداختند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۸    
برخی از موسسه های مالی و اعتباری به کلافی سردرگم در اقتصاد ایران تبدل شده اند. موسسه هایی که با ارایه طرح هایی وسوسه انگیز ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از اداره کل حسابداری و بودجه که به منظور قدردانی از زحمات کارکنان آن اداره کل انجام شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۸    
منابع قرض الحسنه ای که مشتریان در اختیار بانک ملی ایران قرار می دهند، طی سالهای متمادی گره گشای حجم زیادی از مشکلات مردم بوده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۴۲    
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی ، امیر قطر ، بودجه 378.3 میلیارد ریالی (قطری) معادل 103.5 میلیارد دلاری این کشور برای سال 2018 میلادی را با حدود 8 میلیارد دلار کسری تایید کرد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی در پارلمان اروپا با دفاع از توافق هسته ای با ایران ، تعامل با ایران را به نفع کل منطقه خاورمیانه دانست و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۲۱    
خودروهای سایپا 131، سایپا 132، تیبا، تیبا هاچ بک، ساینا (محصولات سایپا)، پژو 405 خراسان (ایران خودرو خراسان) و لیفان ایکس 60 (کرمان موتور) همچنان در پایین ترین سطح کیفی تولید می شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۲    
بیت کوین ها نوعی از پول های الکترونیکی رمزنگاری شده هستند که حالا و با گسترش استفاده تجاری از فضای اینترنتی بسیار بیشتر از گذشته جلب توجه کرده اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۱۲    
همواره در دستگاه قضایی پرونده های مهمی مطرح بوده و هست؛ بخشی از این پرونده ها مربوط به چهره های شناخته شده کشور است که تعدادی از آن ها محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و برخی دیگر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶    
در جلسه دیشب شورای پول و اعتبار، به پیشنهاد دادستان کل کشور مقرر شد شعبه ویژه در یکی از دادسراهای تهران برای رسیدگی به تخلفات مدیران و سهامداران نهادهای پولی غیرمجاز با درخواست بانک مرکزی، تشکیل شود.