جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 12 آذر 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 آذر 1396 دنیای بانک 2 آذر 1396 دنیای بانک 3 آذر 1396 دنیای بانک 4 آذر 1396 دنیای بانک 5 آذر 1396 دنیای بانک 6 آذر 1396 دنیای بانک 7 آذر 1396 دنیای بانک 8 آذر 1396 دنیای بانک 9 آذر 1396 دنیای بانک 10 آذر 1396 دنیای بانک 11 آذر 1396 دنیای بانک 12 آذر 1396 دنیای بانک 13 آذر 1396 دنیای بانک 14 آذر 1396 دنیای بانک 15 آذر 1396 دنیای بانک 17 آذر 1396 دنیای بانک 18 آذر 1396 دنیای بانک 19 آذر 1396 دنیای بانک 20 آذر 1396 دنیای بانک 21 آذر 1396 دنیای بانک 22 آذر 1396 دنیای بانک 23 آذر 1396 دنیای بانک 24 آذر 1396 دنیای بانک 25 آذر 1396 دنیای بانک 26 آذر 1396 دنیای بانک 27 آذر 1396 دنیای بانک 28 آذر 1396 دنیای بانک 29 آذر 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۵    
از زمان تصویب قانون بیمه اجباری شخص ثالث در سال 87 تاکنون، 8800 زندانی از زندان آزاد شده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که گرایش بانک ها به سمت ارائه خدمات متنوع و اخذ کارمزد در ازای آن ها، نشان دهنده فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۳    
بانک ملت و گروه صنعتی ماموت با هدف تقویت همکاری و تعاملات فی مابین در جهت افزایش تولید و کمک به اشتغال کشور، تفاهمنامه امضا کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۶    
بانک تجارت هرسال با برگزاری جشنواره فرشتگان تجارت و دعوت از کارکنان این بانک که دارای فرزند معلول هستند فضای فرهمندی را برای آنها فراهم می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۰    
پیرو برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) بانک سینا، سود سهامداران حقیقی دارای حساب معرفی شده در این بانک روز هشتم آذرماه سال جاری به حساب آنان واریز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۴    
روسای اتاق های مشترک بازرگانی اعلام کردند در پی مقررات جدید شفافیت نقل و انتقالات مالی سازمان FATF حساب بانکی ایرانیان غیرمقیم در کشورهای ترکیه، امارات و انگلیس بسته شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۶    
اظهارنظر نماینده محترم مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص قطع روابط اقتصادی چین با ایران کذب محض است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۳    
فرهاد احتشام زاد، رییس مجمع واردات معتقد است: تصمیمات یک شبه دولت آثار بدی بر بدنه بخش خصوصی برجای می گذارد و بنگاه های خصوصی زیر فشار چنین تصمیماتی و البته قانون های بی ثابت از بین می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۴    
وزیر اقتصاد ملی مجارستان گفت: خواهان همکاری های درازمدت و حضور طولانی در ایران هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۸    
دکتر علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل بیمه ملت در پیامی روز بیمه را به همه فعالان این صنعت تبریک گفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۲    
بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه با هدف ترویج، فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه از ریسک و زیانهای ناشی از وقوع ریسک همزمان با روز بیمه 13 آذر برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۰    
بیمه آسیا در آبان ماه سال جاری بیش از دو هزار و 663 میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد که نسبت به آبان ماه سال 95 با رقم دو هزار و 200 میلیارد ریال حدود 17 درصد رشد داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۴    
رییس کل بانک مرکزی با تشریح نتایج دیدار با نایب رییس مجلس چین، بر بهبود مستمر همکاری های بانکی ایران و چین تاکید کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۱    
اولین نشست تخصصی تامین مالی شرکتهای دانش بنیان از سوی مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
در چهاردهمین دوره جشن نفس، به دلیل حمایت های بانک پاسارگاد از امر انسان دوستانه اهدای عضو، نشان ویژه حامیان اهدای عضو، به مدیرعامل این بانک اهدا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۲    
مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۹    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران توضیح داد که بسته شدن حساب بانکی ایرانیان در امارات، چین، ترکیه و انگلیس مربوط به افراد غیرمقیم می شود و افراد مقیم این کشورها مشکل بانکی ندارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۸    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی تاکید کرده که حذف ارز مبادلاتی نباید شوک قابل توجهی بر بازار ارز وارد کند چرا که هم اکنون از کل واردات کشور ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۲    
وزرای اقتصاد ایران و مجارستان تفاهم نامه تولید مشترک اتوبوس و انتقال فناوری بین ایکاروس مجارستان و گروه توسعه صنایع و معادن شهر را امضا کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با حضور در دفتر نایب رئیس و مدیرعامل بیمه دانا از حضور به موقع در مناطق زلزله زده و پرداخت خسارت در سریعترین زمان ممکن قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۱    
برندگان نوبل و سرمایه گذاران تجاری این هفته برای انتقاد از بیت کوین، ارز دیجیتالی به صف شده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۸    
2 شرکت مشهور سرمایه گذاری در مورد تبعات شکل گیری حباب بیت کوین و استفاده گسترده از این ارز دیجیتال بر اینترنت هشدار دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۵    
شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 و بیست و سومین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۶    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون استخدام وزارت نفت لغو شد تا اصلاحات کامل صورت پذیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۳    
میزان صادرات نفت ایران به بازار های اروپایی در ماه نوامبر (آبان- آذر) به 40 درصد رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۳    
با فراهم شدن امکان جدید دریافت تسهیلات مسکن به متقاضیان اوراق علاوه بر تسهیلات قبلی 10 میلیون تومان نیز بدون سپرده پرداخت می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۰    
روس ها در راستای افزایش همکاری های سیاسی و اقتصادی خود با ایران، برنامه جامعی را برای ورود به بازار سرمایه کشورمان طراحی کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۰    
سرانجام دونالد ترامپ موفق به متقاعد کردن جمهوری خواهان برای تصویب لایحه اصلاح مالیاتی بزرگ در آمریکا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
رییس قوه قضاییه نسبت به برخی سخنان در رابطه با عدم نظارت بر زندان ها و تعداد پرونده ها واکنش نشان داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی: گشایش های برجام آنچنان که انتظار می رفت نبود بلکه در حد معمول، گشایش هایی ایجاد شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه گفت: گروه فتح الله گولن در همه نهادهای آمریکا نفوذ کرده و دادگاه رضا ضراب تحت هدایت این گروه کودتاگر در حال برگزاری است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
در میان تمامی اعتراض ها به تعرفه های جدید اینترنت، از قیمت بالا گرفته تا گذاشتن سقف محدود، یکی از مواردی که شاید به آن توجه نشده کاربران کم مصرف هستند که شاید بخواهند اینترنت با سرعت بالا و حجم کم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۱    
قیمت سکه تمام که در روزهای اخیر به دلیل برگزاری جلسات حراجی در بانک کارگشایی مهار شده بود، امروز (یکشنبه) بار دیگر در بازار آزاد رشد کرد و در مرز ورود به کانال قیمتی 14 میلیون ریالی قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۸    
هلند، استونی و فنلاند سه کشوری هستند که بیشترین دارندگان کارتهای اعتباری را در اروپا دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۵    
از آنجایی که کشورهای گروه بریکس شامل روسیه، چین، هند، برزیل و آفریقای جنوبی همگی یا تولیدکننده یا مصرف کننده و یا هم تولیدکننده و هم مصرف کننده طلا هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۲    
سفیر آمریکا در روسیه برای لغو تحریم های ضدروسی که از سه سال پیش در چند بسته علیه این کشور وضع شده است، شرط تعیین کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۹    
گران ترین الماس صیقل یافته روسیه که 51.4 قیراط وزن دارد و بخشی از کلکسیون دیناستی است، در حراجی آنلاینی که هفته گذشته برگزار شد نتوانست به فروش رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۶    
قیمت تمامی ارزهای مبادله ای نسبت به روز گذشته بدون تغییر باقی ماند،دلار 3527 تومان مبادله می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۱    
در بازارهای فرابورس امروز 219میلیون ورقه به ارزش 231میلیارد تومان در 39هزار و 284 نوبت،معامله شد و در نهایت آیفکس 2.7واحد افت کرد و در ارتفاع 1020واحد قرار گرفت و برای دومین روز پیاپی قرمز باقی ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۱    
در جریان تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان روال پرداخت سودهای متعلق به سپرده ها پرحاشیه ترین موضوع بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۵    
در بازار امروز - یکشنبه - بازار سکه مجددا به سمت افزایش حرکت کرد؛ به طوری که سکه تمام یک میلیون و 392 هزار تومان عرضه می شود. همچنین دلار آمریکا با 9 تومان افزایش نرخ، 4155 تومان قیمت دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۸    
وزیر آموزش و پرورش درباره قانون منع استفاده از بازنشستگان گفت: از یک میلیون شاغل در این وزارتخانه حدود پنج درصد به عبارتی 50هزار نفر، پرسنل اداری اند و مابقی معلم اند که مشمول این قانون نمی شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در برنامه شبانگاهی شبکه تابان یزد، یک دهه فعالیت این بانک در راستای احیا و تحقق بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه را تشریح کرد و درباره نگاه مردم به سیستم بانکی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۱    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه 12 آذر ماه 96 با کاهش 344 واحدی روی رقم 90 هزار و 951 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل بانک رفاه در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه این بانک گفت: بانک رفاه به دنبال استقرار مدل بانکداری جامع خود است و این مدل از بانکداری را با تاسیس شعبی با ساختار سوپرمارکت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مرحله عملیاتی طرح رجیستری موبایل از روز 3شنبه هفته جاری آغاز می شود به خریداران گوشی آیفون توصیه کرد که هنگام خرید، از داشتن کدفعالسازی اطمینان حاصل کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق تهران با اشاره به اجرای قانون کاتسا که تحریم های جدید ایران را دنبال می کند، از مسدود کردن حساب بانکی ایرانیان غیرمقیم در شارجه، ترکیه و انگلیس خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۲    
سمینار نمایندگان انفورماتیک بانک ایران زمین در استان خراسان جنوبی با حضور مدیر و معاون، مسئولین شعب و کارشناسان ستاد این استان، با محوریت فرهنگ سازی بانکداری دیجیتال و آموزش سامانه ها برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۹    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به تلاش ها برای تصویب طرح قانون بانک مرکزی، تاکید کرد: استقلال، ستون فقرات بانک مرکزی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۹    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی علل افزایش قیمت سکه و طلا در کمیسیون متبوعش خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: تولیدکننده برای جبران دریافت مالیات بر ارزش افزوده ای که بعد از 6 ماه تا یکسال به او برگردانده می شود مجبور به دریافت وام با سود 20درصد می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس،گفت: سیاست تسهیلات دهی در حوزه مسکن نتوانسته پاسخگوی نیاز جامعه باشد، زیرا بسیاری از این منابع در اختیار افراد دارای مسکن قرار گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تاکید کرد: برای خرید هر نوع طلایی لازم است فاکتور خرید از سوی واحد صنفی مربوطه ارائه شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۸    
روز شنبه، یورو مرز 5 هزار تومانی را شکست و دلار از سطح 4 هزار و 150 تومان عبور کرد. در اولین روز هفته ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۵    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی با عنوان لایحه بودجه سال 1397 کل کشور، الزامات تصمیم گیری به مهم ترین چالش های بودجه سال آینده پرداخته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۹    
نخستین یادواره شهدای بانک ملی استان خراسان رضوی با گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محمد رضا سنجرانی برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۶    
بانک کشاورزی با برپایی غرفه، مشارکت و حمایت از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته، در این رویداد حضوری فعال خواهد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در سومین همایش مالی اسلامی از راه اندازی سامانه بازار کار مالی اسلامی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
پرداخت سود 89 درصدی به سپرده ها روی دیگر از انحرافات"ثامن الحجج" به عنوان منحله بزرگ بازار غیرمتشکل پولی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۰    
این هفته قیمت بیشتر خودروهای وارداتی با افزایش همراه بوده است. البته به گفته کارشناسان این قیمتها غیرواقعی و حبابی بوده و باید کاهش یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۷    
حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به ایرادات و نواقص موجود در بودجه سال 96 اظهارداشت: بودجه سال 96 از ایرادات عمده ای برخوردار بود که یکی از ایرادات عمده و مهم آن عدم شفافیت بودجه بود یعنی منابع در آن ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۷    
بازار سکه در حالی روزهای پر افت و خیزی رو پشت سر می گذارد که برخی از کارشناسان و ناظران بر این باورند که اقدامات بانک مرکزی برای کنترل بازار سکه باید ادامه دار باشد تا تعادل به بازار برگردد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۵    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: کمیته فقهی این سازمان روی اوراق ارزی و فروش ریالی آن بحث داشته و امیدواریم بتوانیم از این ابزار در آینده نزدیک استفاده کنیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای، عدم شمول مالیات سهم شرکت های سرمایه گذار از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های شرکت های سرمایه پذیر را برای اجرا ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تلاش مجلس برای تبدیل کمیته فقهی بانک مرکزی به شورا خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۳    
شاخص های بیمه ای کشور در سال 1395 نشان می دهد که صنعت بیمه ایران در سال گذشته 280 هزار و 176 میلیارد ریال یا 8.9 میلیارد دلار حق بیمه تولید کرده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۷    
دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 730 نفر که در زمینه قاچاق کالا و ارز در این استان فعالیت می کردند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۳    
بانک آینده،از ابتدای پیوستن به سامانه قرض الحسنه در بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران، به 14212 نفر از متقاضیان واجد شرایط، مبلغ یکهزار و دویست و پنج میلیارد ریال، وام قرض الحسنه پرداخت نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۷    
درحالی که از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت کاغذ در بازار داخلی ایران حدود 25 درصد افزایش یافته است، تخصیص دوباره ارز مبادله ای برای واردات این محصول می تواند ترمز گرانی آن را بکشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی از نهایی شدن راه اندازی و بهره برداری سامانه نسیم خبر داد و گفت: اقدامات راه اندازی این سامانه از قبل انجام شده بود اما در حال حاضر به مرحله نهایی شدن رسیده است این سامانه یکی از ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۱    
ایالات متحده به تنهایی حدود 25 درصد تولیدناخالص داخلی دنیا را در اختیار دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۳    
رئیس کل محترم بانک مرکزی اخیراً با پیشنهاد پویشی تحت عنوان پویش "بازار پولی عاری از مؤسسات غیرمجاز" از کارشناسان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۷    
هشتمین دوره قرعه کشی 200 سکه تمام بهارآزادی ویژه اعضای کانال تلگرام بانک ملت، در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس پیش بینی کرد که قیمت ارز در بودجه سال آینده بیش از 3 هزار تومان تعیین شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۳    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از تخلف دولت در پرداخت سهام عدالت به مردم خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۰    
مشاور معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از تعیین رقم تسهیلات پرداختی به اهل قلم خبر داد و گفت: برای شروع 20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که از 5 تا 15 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۸    
قیمت بیت کوین با چند جهش در هفته اخیر در ایران از 45 میلیون تومان به 52 میلیون تومان رسیده است و کارشناسان اعتقاد دارند که روند صعودی قیمت این ارز دیجیتال ادامه خواهد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۲    
وزیر تعاون: موضوع قرارداد های موقت فقط مخصوص شغل های غیر مستمر است و بنا نیست قرارداد های موقت بسیار زیادی در موضوع شغل های مستمر منعقد شود.