دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 20 آبان 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 آبان 1397 اقتصادگردان 2 آبان 1397 اقتصادگردان 3 آبان 1397 اقتصادگردان 4 آبان 1397 اقتصادگردان 5 آبان 1397 اقتصادگردان 6 آبان 1397 اقتصادگردان 7 آبان 1397 اقتصادگردان 8 آبان 1397 اقتصادگردان 9 آبان 1397 اقتصادگردان 10 آبان 1397 اقتصادگردان 11 آبان 1397 اقتصادگردان 12 آبان 1397 اقتصادگردان 13 آبان 1397 اقتصادگردان 14 آبان 1397 اقتصادگردان 15 آبان 1397 اقتصادگردان 16 آبان 1397 اقتصادگردان 17 آبان 1397 اقتصادگردان 18 آبان 1397 اقتصادگردان 19 آبان 1397 اقتصادگردان 20 آبان 1397 اقتصادگردان 21 آبان 1397 اقتصادگردان 22 آبان 1397 اقتصادگردان 23 آبان 1397 اقتصادگردان 24 آبان 1397 اقتصادگردان 25 آبان 1397 اقتصادگردان 26 آبان 1397 اقتصادگردان 27 آبان 1397 اقتصادگردان 28 آبان 1397 اقتصادگردان 29 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۸    
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو درحالی کار خود را از بیست و یکم آبان ماه آغاز می کند که شرکت ساپکو همراه با 102 سازنده زنجیره تامین ایران خودرو با رویکردی جدید در نمایش قطعات ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت : 80درصد کل اعتبارات در قالب طرح رونق تولید توسط بانک صنعت و معدن پرداخت شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش معدن ظرفیت بسیار بزرگ و بی بدیلی است که می تواند در توسعه اقتصاد ملی نقش موثر و فعال ایفا کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امریکا به این نتیجه رسیده که رساندن صادرات نفت به صفر و قول هایی که عربستان مبنی بر توان مدیریت بازار به امریکا داده، امکانپذیر نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
یک مقام مسئول کارگری می گوید: بسته حمایت غذایی دولت تنها هزینه خورد و خوراک خانوارها را جبران می کند و کارگران با دریافتی یک میلیون و 200 هزار تومانی قادر به تامین هزینه ایاب و ذهاب ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
عباس آخوندی نیز که بعد از رای گیری بیشترین آرای اعضای شورای شهرتهران را به خود اختصاص داد، سومین نفری بود که به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود پرداخت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
پیروز حناچی که با کسب 11 رای به دور دوم انتخاب شهردار راه یافته است نیز در تشریح برنامه های خود با بیان اینکه برنامه های من با شعار تهران شهری برای همه تدوین شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: مصوبه جدید محاسبه نرخ حمل و نقل جاده ای بر اساس تن بر کیلومتر تا یک ماه دیگر اجرایی می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که اقدامات اجرایی لازم برای خط ریلی ارومیه به پایان رسیده و این مسیر هفته آینده با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسمی می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۷    
وزیر نفت عمان اظهار کرد اکثر صادرکنندگان اوپک و متحدانشان از کاهش عرضه نفت به بازار جهانی حمایت کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۷    
بورس برای نوبت دوم رنگ نفت به خود گرفت و یک میلیون بشکه نفت خامی که قرار بود از این طریق به فروش برسد، امروز با فروش 700 هزار بشکه محقق شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۷    
بانک دی با حضور در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری ضمن شناسایی و ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری با سرمایه گذاران داخلی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۲    
عباس نجفی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون تلاش برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون از برنامه های جدی این بانک محسوب می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۲۲    
مدیر عامل بانک ایران زمین طی حکمی سرپرست امور بین الملل این بانک را منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۷    
دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با محوریت خانواده و با حضور دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات، رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۷    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف تعامل،دیدار و آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۲    
تیم نظارت راهبردی بانک قوامین در بازدیدی سه روزه با بررسی عملکرد شعب این بانک در استان گلستان پیش مجمع استانی را با حضور واحدهای ستادی مدیریت شعب استان گلستان و تعدادی از روسای شعب این استان برگزار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۷    
بانک پاسارگاد الزامات جدید تراکنش های خرید و انتقال وجه شتابی و غیر شتابی ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی را به شرح زیر اجرایی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۲    
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شعب بانک ملی ایران، پس از تکمیل مدارک توسط متقاضی، به طور متوسط بیش از دو هفته طول نمی کشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۲    
پیش بینی صادرات یک میلیون بشکه نفت در روز است و نرخ تسعیر نیز با 2 پیشنهاد هنوز نهایی نشده است. سناریوی اول ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۲    
بانک ملّی ایران در راستای حمایت از تجار و بازرگانان و رونق تجارت داخلی کشور، در هفت ماه ابتدای امسال بیش از 53 هزار فقره تسهیلات مضاربه به بنگاه ها و فعالان اقتصادی پرداخت کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۲    
چند سالی است که شرکت راه آهن دو یا سه خطه کردن قطار حومه ای تهران به گرمسار، تهران به قزوین و تهران به پرند را آغاز کرده است که میزان پیشرفت قطار حومه ای تهران-پرند به 30 درصد رسیده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۲    
بانک تجارت در استان خراسان رضوی در شش ماه نخست سال جاری با صدور بیش از 12874میلیارد ریال ضمانت نامه ارزی و ریالی رتبه نخست را درمیان بانک های استان کسب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۲    
گروه خودرو سازی سایپا طی اطلاعیه ای به نمایندگی بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خودروهای جایگزین ساندرو، استپ وی، تندر و پارس تندر را مشخص کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۵    
با همکاری شرکت ملی نفت ایران، 700 هزار بشکه نفت خام عرضه شده در بورس انرژی با قیمت 64.97 دلار به ازای هر بشکه و در قالب 2 محموله 245 هزار بشکه ای و یک محموله 210 هزار بشکه ای معامله شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۰    
آخرین مرحله پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس منتشره در روز سوم اسفندماه 1389 در بانک ملت شروع شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۹    
رییس کل بانک مرکزی صبح امروز در همایش استانداران سراسر کشور با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت درونزایی و برونگرایی در اقتصاد مقاومتی گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۹    
هر قطعه سکه تمام طرح امامی با قیمت چهار میلیون و 400هزار تومان داد و ستد می شود. بهای سکه بهار آزادی نیز چهار میلیون و 200 هزار تومان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۸    
توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تحقق ایران دیجیتال که نیازی ضروری برای پیشرفت امروز و فردای کشور است، به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال مشکلات ارزی در سایه ای از ابهام فرو رفته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با اشاره به فرود اضطراری پرواز تهران - آمستردام در فرودگاه تبریز به دلیل بدحالی یکی از مسافران گفت: مسافر هلندی توسط کارشناسان اورژانس فرودگاه تبریز احیای قلبی و ریوی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۸    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای چارتر به طور کامل از صنعت حمل و نقل هوایی حذف نمی شوند، بلکه باید در زمان خود از این سیستم فروش استفاده شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: 70 درصد حجم سرمایه گذاری خارجی در استان امسال تاکنون به حوزه انرژیهای نو و تجدیدپذیر اختصاص داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۲    
عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: ایمنی راه های کشور با شیب کم بهبود می یابد اما رشد تولید وسایل نقلیه و ترافیک در کشور شیب بیشتری دارد و باید بین آنها تعادل برقرار شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۷    
کانون صرافان به صرافی ها اعلام کرد اگر پرونده تمدید در بانک مرکزی دارید، اسامی خود را اعلام کنید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۷    
رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: قانون جدید استاندارد که تحت نام قانون تقویت و توسعه استاندارد به دولت ابلاغ شده است، به رفع برخی محدودیت ها و موانع صادرات به سایر کشورها کمک خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۲    
پیرو بخشنامه بانک مرکزی در مورد نظام های پرداخت و سقف عمومی تراکنش های کارتهای بانکی، سقف تراکنش های شتابی و غیر شتابی کارت های بانکی در سامانه غیر حضوری بانک ایران زمین تغییر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۷    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارجاع 6 شرکت متخلف در حوزه ارزش افزوده به دادگاه و تعیین تکلیف قانونی آن ها خبر داد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
روز جمعه دولت هند رضایت خود را از حرکت امریکا در اعطای معافیت به دهلی نو برای واردات نفت از ایران و توسعه بندر چابهار ابراز کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
روز جمعه وزارت نفت نیجریه خبر داد که تولید نفت و میعانات گازی این کشور در اکتبر سال جاری به 2 میلیون و 90 هزار بشکه در روز رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
امروز دومین محموله نفت خام سبک ایران به حجم مجموعا 700 هزار بشکه و با قیمت پایه 71.59 دلار در هر بشکه در بورس انرژی عرضه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مخازن عظیم نفتی برای نصب در میادین نفتی کشورهای حاشیه خلیج فارس به دست متخصصان هفشجانی در استان چهار محال و بختیاری ساخته شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
با ثبت 32 میلیمتر بارش در 47 روز ابتدایی سال آبی جاری، رشدی 196.3 درصدی نسبت به بارش های مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان ماهی و پرنده گفت: در چند روز اخیر به دلیل کاهش عرضه مرغ در بازار، قیمت این محصول با رشد 1000 تومانی در هر کیلو روبرو شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مراسم روز کیش در حالی افتتاح شد که دبیر شورای عالی مناطق آزاد از هدف گذاری برای جذب 8 میلیون گردشگر تا یک و نیم سال آینده خبرداد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با جذب بخش خصوصی و همراهی مسئولان ظرفیت تولید برق خورشیدی تا پایان دولت دوازدهم به 4 هزار مگاوات می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق گفت:از دو سال قبل تاکنون 40 نیروگاه خورشیدی در کشور وارد مدار تولید برق شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی از کاهش عرضه گوشت قرمز در بازار به دلیل افزایش حجم قاچاق دام زنده خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
رویترز به نقل از دو منبع آگاه خبر داد عربستان سعودی در حال مذاکره با اوپک و متحدان این گروه درباره پیشنهاد کاهش روزانه یک میلیون بشکه ای تولید نفت است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مشکلات و گرفتاری های قانونی و اجرایی یک شرکت قطعه ساز خودرو با حضور نماینده مردم تهران در مجلس بررسی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
روز گذشته با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در ساختمان وزارت راه و شهرسازی سرانجام رسما دوران وزارت پنج ساله عباس آخوندی به پایان رسید تا محمد اسلامی که در هفته های گذشته رای اعتماد لازم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
در حالی که برای دومین بار قرار است نفت خام سبک در بورس عرضه شود، کمتر از 15 دقیقه دیگر فرصت باقی است تا متقاضیان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
وزارت نفت عراق بدون ارایه جزییات اعلام کرد عربستان سعودی و عراق توافق کردند با یکدیگر برای تثبیت بازار نفت همکاری کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
به دنبال اظهارات اخیر رییس کل بانک مرکزی درباره انجام تغییراتی در نحوه برگشت ارز حاصل از صادرات، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: باید ارز حاصل از صادرات بخش خصوصی به دلیل حجم کم نقدینگی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
اوپک و متحدانش به رهبری روسیه در نشستی که روز یکشنبه در ابوظبی برگزار می شود، کاهش تولید را با هدف متوقف کردن ریزش قیمت نفت بررسی خواهند کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
ازسرگیری تحریم های آمریکا علیه تهران، ابهامات اقتصادی را برای آذربایجان، گرجستان و ارمنستان که همسایگان ایران در قفقاز هستند به همراه آورده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: کمیته مدیریت مصرف سوخت درخصوص افزایش قیمت بنزین تصمیمی نگرفته و در حدی که مردم بنزین نیاز داشته باشند بدون اینکه بخواهیم مبلغ بیشتر از جیب آنها برداریم به هر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
در حالی که برخی شنیده ها حاکی از ادغام بانک سرمایه و بانک ملت بود، این موضوع رد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مجری طرح های نیروگاه های خصوصی کشور از افزایش ظرفیت شبکه برق کشور خبر داد و گفت: فردا واحد بخار نیروگاه بهبهان به ظرفیت 160 مگاوات و هفته آینده، دو واحد گازی نیروگاه ماکو وارد مدار خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
سود عقود مشارکتی باید از نتیجه طرح مشارکتی حاصل آید و توزیع آن پس از کسر مالیات، تعهدات، بدهی های مالی، سایر هزینه های پروژه و همچنین اصل سرمایه اولیه، به نسبت سهم الشرکه طرفین صورت پذیرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
بنابر آمارهای اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران، در تابستان امسال 21 قلم محصول کشاورزی و دامی با افزایش قیمت مواجه بوده که به طور میانگین 64.38 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده اند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
رییس بنیاد مسکن گفت: از 37 هزار واحد تخریب شده در زلزله سال گذشته استان کرمانشاه عملیات احداث 18 هزار و 500 واحد شهری و روستایی به اتمام رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
بانک مرکزی آمریکا در سال 2012 در نیویورک بیش از 6700 تن طلا در سرداب خود داشت که تنها بخشی از آن متعلق به آمریکا و میزان قابل توجهی متعلق به بانک های مرکزی کشورهای خارجی بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره بسته های حمایتی نیز گفت: بسته ها تا پایان این ماه اجرایی می شود اما دغدغه این است که شئون مردم حفظ شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل بورس انرژی گفت: دوره تسویه ارزی خریداران نفت خام سبک از بورس از 50 روز به 60 روز رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام اینکه هیچ قراری برای افزایش قیمت حامل های انرژی نگذاشته ایم، گفت: از ظرفیت مالیات ها در کشور به طور کامل استفاده نمی شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که تهمیدات جدیدی برای آوردن ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصاد اندیشیده شده که به زودی اعلام می شود
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
امروز بیشتر سهم ها در بورس تهران با نوسان قیمت رو به پایین روبرو شدند. پالایشی ها و فلزی ها بیشترین تاثیر کاهنده را روی نوسانات شاخص داشتند اما در عین حال تعدادی از سهم های گروه فلزات اساسی با رشد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
تا کمتر از 10 روز دیگر اولین بسته حمایتی دولت برای کمک به مردم در شرایط موجود اقتصادی توزیع می شود اما ابهامات آن پابرجاست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد به دلیل مشکلات ایجاد شده در روند تولید محصولات خانواده رنو، خریداران تندر90، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی می توانند به جای این خودروها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
قراداد همکاری جهت مشارکت و حضور 40 شرکت توانمند تخصصی ایرانی در زمینه های مختلف ساختمانی در بزرگترین شهرک تخصصی عمان به نام سندان با حضور حجت الاسلام نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
حدود سه سال پیش که اعضای اوپک برای تعهد کاهش تولید که باعث شد بازار جهانی نفت بعد از مدت ها به تعادل برسد، پای میز مذاکره نشستند، کم تر کسی گمان می کرد برخی اعضای بزرگ برای حفظ منافع خود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
امروز 700 هزار بشکه نفت خام سبک ایران در بورس انرژی برای دومین مرحله طی یک ماه اخیر عرضه شد و به قیمت هر بشکه 64.97 دلار به فروش رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۳۱    
بانک ها امروز هر دلار آمریکا را تا 12 هزار و 510 تومان خریدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۴    
درآمد خالص خانوار شهری در سال 95برای دهک اول هفت میلیون و 534 هزار و 200 تومان و برای دهک دهم 86 میلیون و 497 هزار و 400 تومان بوده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۹    
نتایج حاصل از ارزیابی کیفیت آمارهای تولید شده در حوزه عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی نشان می دهد سازمان بورس و اوراق بهادار با کسب امتیاز 79 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۴    
خرید کارت برای هر فقره کارت در هر شبانه روز مبلغ 500 میلیون ریال، سقف عمومی تراکنش انتقال وجه شتابی و غیرشتابی کارتی برای پایانه کارت خوان شعبه ای برای هر فقره کارت در هر شبانه روز 150 میلیون ریال و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۹    
تورم نقطه ای برای دهک اول در شهریور ماه 24.1 درصد بود که در مهر ماه 8.5 درصد افزایش به 32.6 درصد رسیده است. این رقم، پایین ترین رقم تورم نقطه ای اعلام شده در بین سایر دهک هاست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۳    
برخی بانک ها از جمله سامان، کارآفرین، اقتصاد نوین، مسکن، سرمایه و ... از ابتدا در فهرست تحریم های ثانویه قرار نداشتند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۲    
این روزها مناطق شمالی تهران شاهد نوعی از تخلف شهری است که شاید خیلی جدید نباشد اما در سال های اخیر شدت گرفته و جلوی چشمان شهروندان کوه ها و کوهپایه ها از بین رفته و ویلاها و آپارتمان های لوکس جای آن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۲    
تقویت دیپلماسی اقتصادی و حضور رایزنان بازرگانی در بازارهای جهانی به ویژه اروپا را می توان دو ابر اولویت تجاری در شرایط بازگشت دور دوم تحریم ها عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۱:۰۹    
بارهای غیرهمراه مسافران هوایی (Checked Baggage)-یعنی آن دسته از بارهایی که پیش از پرواز به متصدی حمل و نقل سپرده شده اند و حین پرواز از دسترس مسافران خارج اند- قبل از بارگیری در قسمت مخصوص هواپیما ...