دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۳۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 24 آبان 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 آبان 1397 اقتصادگردان 2 آبان 1397 اقتصادگردان 3 آبان 1397 اقتصادگردان 4 آبان 1397 اقتصادگردان 5 آبان 1397 اقتصادگردان 6 آبان 1397 اقتصادگردان 7 آبان 1397 اقتصادگردان 8 آبان 1397 اقتصادگردان 9 آبان 1397 اقتصادگردان 10 آبان 1397 اقتصادگردان 11 آبان 1397 اقتصادگردان 12 آبان 1397 اقتصادگردان 13 آبان 1397 اقتصادگردان 14 آبان 1397 اقتصادگردان 15 آبان 1397 اقتصادگردان 16 آبان 1397 اقتصادگردان 17 آبان 1397 اقتصادگردان 18 آبان 1397 اقتصادگردان 19 آبان 1397 اقتصادگردان 20 آبان 1397 اقتصادگردان 21 آبان 1397 اقتصادگردان 22 آبان 1397 اقتصادگردان 23 آبان 1397 اقتصادگردان 24 آبان 1397 اقتصادگردان 25 آبان 1397 اقتصادگردان 26 آبان 1397 اقتصادگردان 27 آبان 1397 اقتصادگردان 28 آبان 1397 اقتصادگردان 29 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
البته ایران در مبحث فلسفه اخلاق و رابطه علم ودین حرف هایی برای گفتن دارد که دنیا هم شاید طالب حرف های ما باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
اتصال ایران به سوئیفت برخلاف تصور بسیاری بستگی به توافق هسته ای نداشته و با عضویت در FATF ارتباط می یابد، با این حال اکنون در زمره اقدامات تحریمی امریکا قرار گرفته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۷    
ورود هواپیماهای نو به ناوگان حمل و نقل هوایی ایران از اواخر سال 95 آغاز شد و در مدت حدود یک سال و نیم 16 هواپیما به این ناوگان اضافه شد، اما با آغاز تحریم های امریکا علیه ایران از مرداد ماه سال جاری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۱    
همزمان با سالروز وقوع زلزله استان کرمانشاه ، قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست انجام این بانک در شهرستانهای آسیب دیده از زلزله را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۵    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 140 هزار کارت سوخت در این استان برای جلوگیری از قاچاق باطل شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۵    
رضا رحمانی ضمن تقدیر از زحمات یونس سینکی در دوران تصدی بر معاونت بازرگانی داخلی طی حکمی عباس قبادی را به سمت معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۵    
رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران معتقد است امریکا نمی تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند، زیرا همراهی سایر کشورها را با خود ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با عنایت مقام معظم رهبری و دولت مبالغی از صندوق توسعه ملی برای رونق تولید و آرامش بازار کنارگذاشته شده است که باید مورد استفاده قرار گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۴۰    
این انتخاب ها و استعفای مسعود نیلی نشان می دهد که دولت اندکی از سیاست های اقتصاد بازار فاصله گرفته و به نوعی کنترل و نظارت در اقتصاد متمایل شده است و از این رو حضور افرادی چون طیب نیا و دژپسند در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۲۰    
شریعتمداری: مرحوم نوربخش مورد احترام خانواده بزرگ کارگری بود/درگذشت وی صدمه بزرگی به تأمین اجتماعی وارد کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را تسلیت گفتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰    
سید محمدتقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شده بودند دقایقی قبل علیرغم تلاش ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۴۵    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکوک الوصول در سیستم بانکی به معنی اختلاس است، گفت: 80 الی 90 درصد مشکوک الوصول ها رابطه ای پرداخت شده و اثبات این قضیه هم راحت است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۰    
وضعیت سرنشینان خودروی همراهان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که امروز 5 شنبه در جاده گرگان -کردکوی تصادف کرده هنوز مشخص نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۳۰    
در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، یکی از خودروهای این هیات دچار سانحه رانندگی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: فعال کردن فرودگاه، ریل و پارک لجستیک نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت اقتصادی بخش کشاورزی جنوب کرمان دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۰    
کمیسیونر تجاری اتحادیه اروپا با لحنی تهدید آمیز اعلام کرد در صورتی که آمریکا تعرفه های 25 درصدی بر واردات خودروهای اروپایی را اعمال کند، اقدامات و تعرفه های متقابل ما نیز اعمال خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که باید به دنبال تولید کالای رقابت محور در بازارهای داخلی و خارجی باشیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
قیمت دلار در صرافی ها امروز به رقمی کمتر از 12 هزار تومان رسیده است و در کانال یازده هزار تومانی در نوسان است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
اگرچه اعضای اوپک به تازگی در حال سبک و سنگین کردن کاهش دوباره تولید نفت هستند اما تولیدکنندگان خاورمیانه که در قلب این گروه هستند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۰    
هفته جاری را باید هفته ای پر خبر برای حوزه کار و اشتغال دانست؛ هفته ای که به عناوینی همچون ضرب الاجل وزیر کار برای حذف چندشغله های این وزارتخانه، اختصاص سبدغذایی به کارگران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۵    
بررسی وضعیت بازار نشان می دهد که با کاهش تقاضا و التهابات، قیمت سکه و طلا روند کاهشی در پیش گرفته و 16 درصد ارزان شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۵    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در این روزها حدود 60 هزار تومان است در نتیجه تهرانی ها برای اخذ وام مسکن 100 میلیون تومانی به علاوه وام جعاله باید حدود 14.5 میلیون تومان هزینه کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۵۰    
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صنعت کشور نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است، گفت: با عبور از شرایط دشوار اقتصادی کشور به آینده کاملا امیدوار و خوش بین هستیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۵    
بازار نفت به حرکت معکوس تحیرآوری دست زده و قیمت نفت پس از اینکه شش هفته پیش به بالاترین رکورد در چهار سال گذشته صعود کرد، با افزایش تولید و نگرانی های فزاینده نسبت به کندی اقتصادی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۵    
ایگور سچین، رییس غول نفتی روس نفت روسیه گفت قیمت نفت جهانی پس از اینکه تحت تاثیر ابهامات پیرامون تولید نفت ایران قرار گرفت، اکنون در حال وفق یافتن با شرایط فعلی بازار است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۰    
منابع آگاه می گویند اوپک و شرکایش سرگرم مذاکره بر روی یک پیشنهاد برای کاهش تولید نفت به میزان 1.4 میلیون بشکه در روز در سال 2019 هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای پاسخ به سؤالات علی ساری نماینده مردم اهواز و تعدادی دیگر از نمایندگان مجلس هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات های اروپایی گزارش داد که اصلی ترین قدرت های اروپا در حال تلاش برای متقاعد کردن لوکزامبورگ برای میزبانی سازوکار ملی ویژه با ایران هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور کلنگ زنی پروژه ملی راه آهن جیرفت وارد فرودگاه جیرفت شد و مورد استقبال استاندار کرمان، نمایندگاه مجلس شورای اسلامی فرمانداران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۵    
جلسه دونالد ترامپ با وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا با نتیجه به تعویق افتادن اجرای تعرفه 25 درصدی واردات خودرو و قطعات آن تا آخر سال جاری میلادی به پایان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۵    
ناظر گمرکات گیلان با بیان این که گمرک گیلان در جایگاه 21 صادرات کشور قرار دارد، گفت: در 8 ماهه نخست امسال 680 هزار تن کالا صادر کرده ایم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۰    
در پی روند نزولی قیمت دلار در روزهای گذشته، یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران علت این نوسانات را مسائل سیاسی می داند و معتقد است که پارامترهای اقتصادی تاثیر چندانی در کاهش یا افزایش نرخ ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۰    
دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران مهمترین مشکل داخلی مربوط به صادرات سنگ آهن را نواقص سامانه نیما عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۰    
افزایش درآمدهای مالیاتی در شرایطی که فروش نفت وضعیت نامطمئن تری نسبت به گذشته پیدا کرده است یکی از آن راه هایی است که می تواند باعث جبران هزینه های دولت در بودجه شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۵    
عملکرد صادراتی محصولات عمده صنایع تبدیلی در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اعلام شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
سایت عظام آنلاین، سامانه نوین فروش گروه قطعات خودرو عظام و بزرگترین مرجع قطعات یدکی در ایران به زودی نسخه اصلی خود را برای کاربران راه اندازی خواهد کرد.