دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۵:۱۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 22 آبان 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 آبان 1397 اقتصادگردان 2 آبان 1397 اقتصادگردان 3 آبان 1397 اقتصادگردان 4 آبان 1397 اقتصادگردان 5 آبان 1397 اقتصادگردان 6 آبان 1397 اقتصادگردان 7 آبان 1397 اقتصادگردان 8 آبان 1397 اقتصادگردان 9 آبان 1397 اقتصادگردان 10 آبان 1397 اقتصادگردان 11 آبان 1397 اقتصادگردان 12 آبان 1397 اقتصادگردان 13 آبان 1397 اقتصادگردان 14 آبان 1397 اقتصادگردان 15 آبان 1397 اقتصادگردان 16 آبان 1397 اقتصادگردان 17 آبان 1397 اقتصادگردان 18 آبان 1397 اقتصادگردان 19 آبان 1397 اقتصادگردان 20 آبان 1397 اقتصادگردان 21 آبان 1397 اقتصادگردان 22 آبان 1397 اقتصادگردان 23 آبان 1397 اقتصادگردان 24 آبان 1397 اقتصادگردان 25 آبان 1397 اقتصادگردان 26 آبان 1397 اقتصادگردان 27 آبان 1397 اقتصادگردان 28 آبان 1397 اقتصادگردان 29 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۴    
نباید دانش بانکداری و مالی اسلامی را منحصر به یک جامعه محدود فقهی یا مالی کرد، بلکه باید به عنوان یک موضوع عمومی در سطح جامعه مطرح و در رابطه با آن از سنین پایین تر فرهنگ سازی شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۸:۲۱    
بیگدلی که فرصت احیای بانک ملت را در برنامه زمان بندی کوتاهی داشته اهداف بانک را یکی پس از دیگری به پیش میبرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۰    
این بسته غذایی به افرادی که مشکلات بیشتری دارند و در فشار بیشتری هستند پرداخت خواهد شد و این روند تا پایان سال در چند نوبت ادامه خواهد یافت تا مشکلاتی که برای مردم پیش آمده تا حدودی جبران شود
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۰    
دولت طبق آیین نامه داخلی مجلس، موظف است تا 15 آذرماه سال جاری لایحه بودجه سال 98 را به مجلس تقدیم کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۵    
ی با طرح سوال هایی در رابطه با نقش نداشتن قوه قضاییه در مسائلی از قبیل تک نرخی شدن ارز بیان داشت: قوه قضاییه در اتخاذ اینگونه تصمیم ها نقشی نداشته و به یک باره در 21 فروردین ماه سال جاری اعلام شد که ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۵۵    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید در سال 92 تاکنون 29 طرح متوسط و بزرگ صنعتی با مبلغی حدود 3 هزار میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان توسط این بانک تامین ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۹    
تاکید مکرر وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت مالیات ها در اقتصاد باعث شده دوباره مسائل مربوط به فرارهای مالیاتی مورد توجه قرار گیرد که در این باره یک اقتصاددان معتقد است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۳    
رییس اتاق ایران و ترکیه خبر داد: پیش بینی می شود حجم تجاری ایران و ترکیه تا پایان سال جاری میلادی به 12 میلیارد دلار برسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت مهم ترین سیاست های وزارت صمت در حمایت از تولید، تنظیم بازار داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی را تشریح کرد وگفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۳    
یک مقام مسوول در سازمان توسعه تجارت، تقاضای ثبت سفارش در 7 ماه منتهی به مهر 97 را 61.5میلیارد یورو اعلام کرد و گفت: از این رقم 20میلیارد یورو تامین مالی شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۸    
رییس دفترسازمان همکاری بین المللی ژاپن، گفت: دستگاه های نمونه بردار ذرات هوا در حجم های بزرگ و کوچک با ارزش کلی 300 هزار دلار از ژاپن به ایران ارسال شد، این بخش اول تجهیزات اعطایی ما به ایران است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۱:۳۰    
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نمایندگان پروژه های مسکن مهر پردیس با اشاره به اهمیت بنیان خانواده بر اولویت این وزارتخانه برای اتمام این پروژه تاکید و به عنوان نماینده عالی دولت از آنها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۲    
جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ملی نفت ایران با حضور علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و نمایندگان صاحب سهام برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: افتخار می کنم در شرکتی کار کرده ام که مورد اعتماد دولت، مجلس و مردم است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۷    
علی کاردر، حق امضای ناشی از اختیارات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را به محسن پاک نژاد، معاون امور تولید این شرکت تفویض کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۷    
همسو با سیاست های ارزی دولت و بانک مرکزی، در طول231 روز امسال حدود 5 میلیارد یورور ارز حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی در بازار داخلی عرضه شده که سهم پتروشیمی ها در تامین ارز بازار ثانویه به رقم بی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: بهره برداران به خوبی می توانند زنجیره انتقال گاز در سراسر کشور را هدایت کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: با عرضه ارز حاصل از فروش و صادرات محصولات پتروشیمی، تعادل در تخصیص ارز برای همه جنبه های وارداتی و صادراتی ایجاد می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
رئیس دوره ای اوپک اعلام کرد: اوپک به دنبال برقراری توازن در بازار نفت است و مسئولیتش پاسخگویی به خواسته های رئیس جمهوری آمریکا نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت ملی گاز تاکید کرد که گاز تولیدی پالایشگاه ها باید با مناسب ترین هزینه و بهترین کیفیت، تولید و در اختیار مردم گذاشته شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۲    
شرکت گاز استان مرکزی، 540 هزار بروشور با موضوع مصرف ایمن و صحیح گاز طبیعی را در نقاط مختلف استان توزیع کرد که این کار گامی موثر در مسیر اجرای مسئولیت های اجتماعی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۶    
با توجه به مشخص بودن مبدا و مقصد پولی جابه جا شده در کانال ویژه مالی اروپا و همچنین میزان مراقبت های این کانال، پیش شرط قرار دادن FATF برای راه اندازی آن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور خارجه با بیان این که ایران توان صادرات نفت خود را دارد، گفت: امروز بازار جهانی به نفت ایران نیاز دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۱    
صندوق بین المللی پول تورم قیمت مصرف کننده ایران را در سال 2018 میلادی 29.6 درصد و این رقم برای سال 2019 میلادی 34.1 درصد خواهد بود
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۱    
یکصد و هشتاد و پنجمین جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز استان گیلان در شهرستان رودسر به بهره برداری رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۶    
رییس کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر امور خارجه سابق آلمان گفت: انتظار داریم اتحادیه اروپا هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی کانال مالی اقدام کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۱    
نمایندگان پارلمان بخش خصوصی پایتخت در نشست آبان ماه خود، میزبان رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری بودند و با او به گفتگو در مورد مشکلات اقتصادی کشور نشستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۶    
تفاهم نامه بانک قرض الحسنه رسالت و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه (سربازان) ستاد کل نیروهای مسلح با هدف ایجاد بستر مناسب جهت مهارت افزایی و توانمندسازی سربازان وظیفه صبح امروز امضا شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۶    
بلوک 37.17 درصدی سهام شرکت گروه صنعتی ایدور لندرا توسط سازمان خصوصی سازی در روز 12 آبان ماه امسال واگذار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۶    
رییس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: از تولیدکنندگان توقع داریم پایبند به استاندارد باشند و با تولیدات در سطح جهانی به مصرف کنندگان احترام بگذارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۶    
نماگر تالار شیشه ای در پایان معاملات روز جاری بورس با رشد 1000 واحدی مواجه شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۱    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که دسترسی بانک مرکزی ایران به سوئیفت قطع شده؛ در حالی که این موضوع می تواند سوئیفت را با جریمه هایی در اروپا روبرو کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۱    
افزایش سرمایه بیمه سرمد رسما به ثبت رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی در ابلاغی به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماموریت داد که با اختیار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدایت کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۶    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: عواملی مانند افزایش ریسک های مربوط به تحریم ها و کاهش هیجانات در کنار رکود اقتصادی موجب شده تا رکود معاملات بازار سهام تشدید شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۱    
رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و الجزایر، گفت : ایران همواره از صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی حمایت کرده و معتقد است که امنیت باید برای همه کشورها بدون تبعیض و در چارچوب تشریک مساعی جمعی و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۱    
مدیر فرودگاه بجنورد گفت: فرودگاه بجنورد هم چنان با مشکل کمبود پرواز مواجه است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۶    
حجت اله مهدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت این بانک با تمام توان آمادگی کامل برای اجرای مرحله دوم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری. را داراست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۶    
جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید رجائی بانک توسعه تعاون با حضور مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره و برخی مدیران ستادی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۱    
تنها در 10 روز گذشته، 138 طرح تولیدی بخش کشاورزی و صنایع وابسته با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده و فعالیت خود را در 27 استان کشور آغاز کرده اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۱    
اولین جلسه شورای روابط عمومی واطلاع رسانی بانک کشاورزی و شرکت های تابعه با حضور عبداله سلیمانی مدیر امور حوزه مدیریت بانک کشاورزی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۱    
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی درهمایش روسای شعب بانک دراستان خوزستان با بیان این مطلب افزود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۱    
کارخانه نوین چوب خوزستان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور،رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن وتجارت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۶    
مدیران عالی بانک رفاه طی نشستی به صورت تلفنی و بی واسطه با مشتریان گفت و گو کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۶    
دوازدهمین مجمع استانی بانک قوامین در سال 1397 با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان اردبیل به ریاست مدیرعامل بانک قوامین و با حضور معاونت ها و مدیریتهای ادارات مرکزی برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۱    
معاون منابع انسانی بانک ملّی ایران با تاکید بر این که توانمندسازی و نگهداشت منابع انسانی در هر سازمانی در سایه توجه به اموری همچون رفاه و درمان، آموزش، حقوق و دستمزد تعریف می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۱    
مدرسه شش کلاسه شهدای بانک ملی ایران در منطقه حنای شهرستان سمیرم استان اصفهان با حضور مقامات و مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۶    
بانک تجارت استان هرمزگان رتبه نخست بانکهای استان را در گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی کسب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۶    
بیشترین منابع قرض الحسنه نظام بانکی نزد بانک ملی ایران است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۱    
برندگان قرعه کشی بزرگ جشنواره های باشگاه مشتریان به مدیریتهای شعب مناطق و شعب ممتاز مستقل معرفی و اسامی آنها روی سایت این باشگاه قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۱    
شانزدهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان بانک های کشور با حضور 400 شرکت کننده به میزبانی بانک تجارت در مجتمع تفریحی اقامتی آهوان چابکسر در حال برگزاری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۶    
بدهی دولت به بانک ها 224 هزار میلیارد تومان شد. افزایش تمایل به نگهداری پول نقد و کاهش سپرده بلندمدت در شش ماه اول / رشد 100 درصدی اضافه برداشت در بانک های خصوصی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۶    
بانک صنعت و معدن با تامین مالی پروژه های دارویی بزرگ ، در مسیر خودکفایی کشور برای تامین داروی مورد نیازحرکت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۶    
کامران ندری عضو هیات علمی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: بانک صنعت و معدن که یک بانک تخصصی و توسعه ای است نقشی کلیدی در اقتصاد کشور دارد و خصوصاً در حوزه اقتصاد نهادی کاملاً ضروری محسوب می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۱    
ساختمان جدید شعبه بانک صنعت و معدن استان سیستان و بلوچستان در مراسمی با حضور دانیال محبی استاندار این استان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۶    
مشتریان بانک صادرات ایران با مشارکت در طرح 67 از 7 هزار فقره تسهیلات ارزان قیمت استفاده کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۱    
ایران در حال توسعه محصولات جدید مالی از اوراق قرضه اسلامی گرفته تا ضمانتنامه ها و اوراق بهادار بیمه ای است تا از این طریق منابع و سرمایه لازم جهت تقویت صنعت بیمه و پوشش ریسک های احتمالی راتامین کند و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۱    
نرخ نقدی دلار در بازار آزاد بین 13580 تا 13660 تومان و درهم به نرخ 3670 تومان معامله شده و به دنبال آن نرخ سایر ارزها و طلا و سکه نیز کاهش یافت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۶    
در هفت ماهه سال جاری بیش از 10 میلیون تن کالای اساسی وارد کشور شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۱    
آزادراه تبریز- زنجان حد فاصل عوارضی تبریز تا عوارضی بستان آباد فردا مسدود است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۱    
طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک تولید نفت ایران در اکتبر سال میلادی جاری به 3.296 میلیون بشکه در روز رسید و همزمان قیمت نفت سنگین ایران حدود 1.7 دلار در هر بشکه گران شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۶    
مشاور وزیر نیرو گفت: مرکز امور اجتماعی آب و انرژی در وزارت نیرو تاسیس شده که البته نباید انتظار معجزه در کوتاه مدت را داشته باشیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۶    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی اختیارات قانونی خود را تا انتخاب مدیرعامل جدید تفویض کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۱    
در دیدار رئیس جهاددانشگاهی و وزیر نفت بر استفاده از ظرفیت های فناورانه جهاددانشگاهی برای بومی سازی تجهیزات صنعت نفت تأکید شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۶    
صادرات چدن، آهن و فولاد با رشد 48 درصدی نسبت به سال گذشته به دو میلیارد و 86 میلیون دلار رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۵    
رییس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارتقای سوپر کامپیوتر این دانشگاه از تهیه و ارائه طرح ارتقای این سوپرکامپیوتر با مشارکت بخش خصوصی در دو هفته آینده خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۵    
مراسم روز ملی کیفیت و اختتامیه پانزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۵    
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران از برگزاری سومین دوره این نمایشگاه در ماه آینده خبر داد که طبق پیش بینی ها بیش از 600 تاجر و بازرگان در آن شرکت خواهند کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه صنعت دریایی ایران توانسته حتی در دوران سخت ترین تحریم های جهانی نیز حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برندیگ کالاهای صادراتی و همچنین کمبود حمایت دولت از صادرکنندگان و بخش خصوصی را از جمله مهمترین چالش های حوزه صادرات عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۰    
بورس اوراق بهادار تهران امروز شاهد رشد شاخص به رهبری پتروشیمی ها و برخی از فلزی ها بود. معامله گران بازار سرمایه امروز بیش از سه میلیارد سهم و اوراق مالی در بورس و 841 میلیون سهم و اوراق مالی در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۰    
وزیر انرژی امارات متحده عربی بدنبال هشدار ترامپ به این گروه برای کاهش ندادن تولید نفت، گفت: اوپک به فشار آمریکا برای پایین بردن قیمت نفت پاسخ نخواهد بود اما درصدد حفظ تعادل بازار خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۰    
آژانس بین المللی انرژی با توجه به اقدامات برای کاهش آلایندگی، پیش بینی کرد گاز طبیعی از زغال سنگ به عنوان دومین منبع انرژی بزرگ جهان تا سال 2030 سبقت خواهد گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۵    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد که نمی توان با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم ها شرایط اخذ استاندارد را تسهیل کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت عمران پرند از واگذاری 960 واحد مسکن مهر در زون 3 پروژه کیسون خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۵    
صندوق بین المللی پول در گزارش جدیدی اعلام کرد کشورهای تولیدکننده نفت در خاورمیانه ممکن است از قیمت های بالاتر در سال 2019 سود ببرند اما ابهامات اقتصادی روی رشد آنها تاثیر منفی خواهد گذاشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۵    
امروز در افتتاحیه نمایشگاه تراکنش تاکید شد که با ورود بازیگران جدید به این حوزه، بازیگران سنتی باید آن ها را بپذیرند و در این زمینه باید تمرکز بر بخش خصوصی باشد و در نهایت از بانکداری الکترونیک به ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
معاون سازمان توسعه تجارت از تراز تجاری مثبت یک میلیارد دلاری خبر داد و اظهار کرد: عملکرد تجاری ایران مبنای خوبی است تا نشان دهد استراتژی دشمنان ناکام مانده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
رییس انجمن مدیریت کیفیت تاکید کرد که صرفا با چند بنگاهی که کیفیت خود را ارتقاء داده اند، به هدف مدنظر که که بهبود کیفیت به معنای توسعه بنگاه ها و در نهایت توسعه اقتصادی است، نمی رسیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
استاندار آذربایجان غربی گفت: تخصیص نیافتن آب به صنایع مشکل اصلی توسعه استان است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال جاری حدود 27 هزار مدرسه در سطح کشور برای دریافت تندیس عالی کیفیت با هم رقابت کردند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۰    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا بدنبال تقاضای سرمایه گذاران برای خرید ارزان طلا افزایش پیدا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۵    
نخست وزیر مالزی در اظهاراتی عنوان کرد اوپک در تثبیت قیمت های نفت تاثیرگذار نبوده و بازار به تولید شیل آمریکا وابستگی بیشتری نسبت به اقدامات این گروه دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۵    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: همچنان در برابر خصوصی سازی واقعی مقاومت می شود و هر چقدر واگذاری ها به بخش خصوصی واقعی بالاتر می رود تهمت های بیشتری به ما می زنند و می گویندخصوصی سازی با افزایش بیکاری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۵    
عضو هیات مدیره راه آهن جمهوری اسلامی گفت: با توجه به اهتمام ویژه شهردار اهواز به اهمیت خطوط ریلی در رونق و توسعه کلانشهر اهواز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری 130 نفر از دلالان ارز طی چهار روز اخیر، گفت: خرید و فروش ارز در خیابان ها و چهارراه ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۰    
در حالی که تنها چند روز از انتشار لیست اسامی مدیران چندشغله زیرمجموعه وزارت کار می گذرد، محمد شریعتمداری وزیر کار در نامه ای به مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس این طرح هر فرد که بیش از یک مسکن خریداری کند باید به ازای آن مالیات بپردازد. اخذ مالیات باعث می شود تا نگاه سرمایه ای از این بخش برداشته شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم گفت: ساخت راه آهن گرگان - بجنورد - مشهد منتظر تصویب این پروژه در شورای اقتصاد و هیئت دولت است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۵    
وزیر نیرو با بیان این که آب مورد نیاز فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری را تامین می کنیم، گفت: امیدواریم سازمان برنامه و بودجه توجه کافی به موضوع تأمین منابع مالی لازم برای فاز دوم طرح داشته باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۵    
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: سد حاجیلار با هدف تأمین بخش مهمی از آب شرب روستاها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اقدامات جزیره ای و پراکنده رسانه های داخلی در جنگ اقتصادی بی حاصل است رییس جمهور برای غلبه بر این کارزار ستاد مشترک رسانه ای تشکیل دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۰    
رییس جمهور آمریکا همزمان با اظهارات وزیر انرژی عربستان سعودی که از احتمال کاهش تولید اوپک و متحدانش در سال آینده خبر داده بود، از این گروه خواست تولید نفت خود را محدود نکند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۰    
قیمت نفت روز سه شنبه به دنبال فشار ترامپ بر اوپک برای عدم کاهش عرضه، بیش از یک درصد سقوط کرد و نفت برنت به پایین 70 دلار بازگشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۰    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : مالکان پروژه هایی که به هر دلیلی نیمه کاره رها شده اند باید با نظارت دستگاه های ذی ربط ملزم به رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از به خطر افتادن جان عابران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۵    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های ذی ربط باید مالکان پروژه ها را مکلف سازند تا پروژه ها در زمان متعارف با رعایت نکات به اتمام برساند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۵    
کارشناسان و مسوولان معتقدند مسکن مهر پردیس با یارانه های دولتی که هر از گاهی همچون مُسکِن به این پروژه تزریق می شود جان نخواهد گرفت و برای ایجاد حداقل های زندگی نیازمند 2000 میلیارد تومان اعتبار است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان سمنان گفت: تدوین و نهایی شدن سند توسعه آب استان سمنان عاملی شد که طرح های انتقال بین حوزه ای آب در استان، از جمله انتقال آب دریای خزر توجیه پذیری داشته باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۰    
رئیس اتحادیه کامیونداران البرز گفت: کاهش تولید شرکت ها و کارخانه ها در نتیجه کمبود بار از مشکلات اساسی ماست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۰    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این که مقوله کیفیت به دنبال نیازهای فراتر از استانداردهاست، گفت: سنگ بنای ارزیابی های کیفی ...
  • ۱