یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 30 دی 1398 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 31 فروردین 1398 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1398 اقتصادگردان 31 خرداد 1398 اقتصادگردان 1 تیر 1398 اقتصادگردان 31 مرداد 1398 اقتصادگردان 1 شهریور 1398 اقتصادگردان 30 مهر 1398 اقتصادگردان 30 آبان 1398 اقتصادگردان 30 آذر 1398 اقتصادگردان 30 بهمن 1398 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 1 دی 1398 اقتصادگردان 2 دی 1398 اقتصادگردان 3 دی 1398 اقتصادگردان 4 دی 1398 اقتصادگردان 5 دی 1398 اقتصادگردان 6 دی 1398 اقتصادگردان 7 دی 1398 اقتصادگردان 8 دی 1398 اقتصادگردان 9 دی 1398 اقتصادگردان 10 دی 1398 اقتصادگردان 11 دی 1398 اقتصادگردان 12 دی 1398 اقتصادگردان 13 دی 1398 اقتصادگردان 14 دی 1398 اقتصادگردان 15 دی 1398 اقتصادگردان 16 دی 1398 اقتصادگردان 17 دی 1398 اقتصادگردان 18 دی 1398 اقتصادگردان 19 دی 1398 اقتصادگردان 20 دی 1398 اقتصادگردان 21 دی 1398 اقتصادگردان 22 دی 1398 اقتصادگردان 23 دی 1398 اقتصادگردان 24 دی 1398 اقتصادگردان 25 دی 1398 اقتصادگردان 26 دی 1398 اقتصادگردان 27 دی 1398 اقتصادگردان 28 دی 1398 اقتصادگردان 29 دی 1398 اقتصادگردان 30 دی 1398 
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۷    
صندوق تامین خسارت های بدنی از استمهال دو ساله بدهی اقساط محکومین پرداخت دیه به این صندوق برای هموطنان آسیب دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۴    
همزمان با هفته هوای پاک و به منظور حفاظت از محیط زیست ،سیستم پایش آنلاین گازهای خروجی واحد عملیات پالایشگاه ایرانول امروز (دوشنبه 30 دیماه) با حضور محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۷    
بانک کارآفرین با انتشار صورت های مالی دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 98 (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم 128 ریال سود محقق کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۰    
سامانه خدمات برخط بیمه کوثر به منظور تسهیل در ارایه خدمات به ذی نفعان و آحاد جامعه در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه رونمایی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۰    
هر ماه چند روز قبل و بعد از واریز سهمیه بنزین صف های طولانی برای سوختگیری ایجاد می شود و این در حالی است که جای هیچ نگرانی برای تامین سوخت و یا حذف سهمیه وجود ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۱    
به جز بورس آمریکا، روند معاملات در سایر نقاط کاملا ریزشی بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۹    
معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از آموزش بیش از 32 هزار نفر در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۲    
یک تا دو تریلیون دلار سرمایه گذاری در تکنولوژی سوخت جدید لازم است تا صنعت کشتیرانی بتواند به سطح کاهش آلایندگی کربن مورد هدف سازمان ملل تا سال 2050 دست پیدا کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۲    
توقف تولید نفت در لیبی در کنار امضای توافق تجاری چین و امریکا، باعث شد تا طلای سیاه معاملات خود را با افزایش قیمت آغاز کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۹    
بحث مضرب 3.99 که در روزهای گذشته با ارایه جداولی به آن پرداخته شده، مربوط به پیمانه سوخت گیری است که تفسیرهای متفاوتی از آن ارایه شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۶    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: در واقع مالیات برارزش افزوده کالایی که سال 97 صادر شده، آخر سال 98 بازگشت داده می شود و عملا شاهد هستیم مدت زمان یک ماهه که قانونگذار تعیین کرده بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۴    
سعید خال رییس سازمان بهشت زهرا گفت: روزانه بین 150 تا 170 نفر متوفی به بهشت زهرا مراجعه می کنند که در سال به 60هزار نفر می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۵    
محمد تقی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس آخرین جلسه هوای پاک در استانداری تهران سه مجموعه آرادکوه، دام گستر و فاضلاب جنوب تهران کانون انتشار بوی نامطبوع پایتخت است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۹    
رییس اسبق بانک مرکزی بیان داشت: طرح تحول نظام بانکی نیازمند بازنگری است تا مشکلات بانک ها رفع و نظام بانکی اصلاح شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۶    
طی حکمی از سوی رئیس کل بیمه مرکزی، مدیر عامل بیمه تجارت نو به عضویت در”شورای سیاستگذاری امور آموزش درصنعت بیمه”منصوب شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۶    
شرکت بیمه البرز با هدف گسترش فرهنگ بیمه و تسهیل در خرید پوشش شخص ثالث برای خودروهای فاقد بیمه نامه، طرح بخشودگی صد در صدی جرایم دیرکرد را اجرا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۳    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: برآورد اولیه برای خسارت سیل در سه استان در حوزه آبفا شهری و روستایی، 138 میلیارد تومان و برای شبکه برق 123 میلیارد تومان بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازارجهانی تحت تاثیر تعطیلی دو پایگاه بزرگ تولید نفت در لیبی، به بالاترین حد در بیش از دو هفته گذشته افزایش پیدا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۷    
محققان پژوهشگاه مواد و انرژی موفق به تولید نانوسوخت هیبریدی، جهت بهبود عملکرد و راندمان احتراق سوخت، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی در نیروگاه ها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۷    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر آمار اقتصادی مطلوب آمریکا که ریسک پذیری سرمایه گذاران را تقویت کرد، از صعود بازماند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۴    
با تصویب هیئت وزیران مبلغ 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود و کارمزد چهار درصد) با راهبری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق بانک های عامل با معرفی سازمان امور عشایر ایران بین ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۴    
طبق اعلام یک مقام مسئول در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حدود 400 دستگاه از خودروهای دپو شده مربوط به آن دسته از خودروهایی هستند که صاحبان آنها به منظور شماره گذاری و تردد مجاز در مناطق آزاد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۱    
آخرین اخبار حاکی از آن است که 24 نماد بورسی به دلایل مختلف متوقف شده اند درصورتیکه تا هفته قبل این تعداد نمادهای متوقف 18 مورد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۱    
واردات نفت هند از خاورمیانه در سال 2019 که دهلی نو منابع وارداتش را متنوع کرد، به پایین ترین میزان در چهار سال گذشته کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 از مصوبه این کمیسیون در مورد الزام دستگاه های اجرایی به ثبت اطلاعات کارکنان خود در سامانه کارمند ایران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و اطلاعات سپاه توانستیم حکم نهایی سرباند قاچاق سوخت را صادر کنیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۸    
یک کارشناس اقتصادی کشور گفت که تمرکز بر بخش کشاورزی و صادرات محصولات آن می تواند مشکلات ناشی از تحریم را حل کند. باید کشاورزی را بهره ور کرد تا بتوان از مزایای آن استفاده کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: کلیه مراحل دریافت مدارک و بررسی کارشناسی جوازهای تأسیس و توسعه، توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان انجام می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۲    
یک شرکت مشاوره در گزارشی هشدار داد معدنکاران جهانی پس از یک رشته نارضایتی های اجتماعی متعدد که سال میلادی گذشته در 50 کشور شامل شیلی، مالی، یگنه، کنگو و زیمبابوه به وقوع پیوست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۹    
درحالیکه قرار بود ساختمان جدید پلاسکو دو ساله ساخته شود، اکنون با گذشت سه سال نه تنها این وعده محقق نشده، بلکه چندی پیش هم روند ساخت متوقف شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۹    
بازار سرمایه که هفته جاری را با رکوردشکنی آغاز کرده بود، امروز درحالی به کار خود پایان داد که شاخص کل این بازار 886 واحد کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۶    
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح های فناورانه برای تولید محصولات زیست فناورانه دریایی حمایت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه اساس و پیشرفت هر جامعه بر پایه توسعه انسان است، از ارائه آموزشهای مهارتی به فعالان اقتصادی شاغل در مناطق آزاد خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۰    
یکی از شرکت های دانش بنیان پس از تولید پره توربین های گازی با اضافه کردن فناوری نانو توانسته است عمر مفید این قطعات را در صنایع مختلف به دو برابر افزایش دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۰    
نتیجه یک بررسی نشان داد شرکت های BP، مایکروسافت و سونی در میان 178 شرکت از نظر شفافیت و اقدامات مربوط به تغییرات جوی در رتبه های برتر قرار گرفتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۷    
بلومبرگ در گزارشی به بررسی دلایل تاب آوری اقتصاد ایران در برابر تحریم ها و ادغام اقتصاد ایران با اقتصاد جهانی پرداخت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی ستادتنظیم بازار از عرضه 23هزارتن سیب و 30هزارتن پرتقال با قیمت مصوب تنظیم بازار در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت با نرخ دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۴    
با موافقت صندوق تأمین خسارت های بدنی و به مناسبت دهه فجر، مبلغ جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث بخشیده شد. این طرح از یکم بهمن ماه آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل بانک دی در اولین بازدید از واحدهای ستادی، تخصص گرایی و بکارگیری بهینه کارکنان در نقش های سازمانی را ضروری دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۲    
در هشت ماه ابتدای امسال بیش از یک هزار و 200 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط از بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مدیریت منطقه غرب تهران و البرز و شعبه فاطمی، گفت: خلق درآمد، صرفه جویی در هزینه ها و ارتقای بهره وری از جمله شاخص های مهمی است که زمینه رضایتمندی مشتریان را فراهم می ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
قرعه کشی مرحله نخست جشنواره پایانه های فروش ایران کیش متصل به بانک تجارت با دو کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو، 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 733 جایزه پنج میلیون ریالی برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۶    
شهردار همدان با بیان این که فرهنگ، بستر اصلی توسعه و عمران کشورهاست، گفت: بانک شهر با مشارکت در برگزاری نمایشگاه های کتاب، در این عرصه ورود جدی و تاثیر گذاری داشته که قابل قدردانی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۳    
با دستور مدیرعامل، بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، کمک های غیرنقدی خود را برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۰    
عبدالرضا شریعتی مدیر شعب شرق تهران بانک صادرات ایران در خصوص طرح طراوت گفت: با توجه به اینکه این طرح می تواند هزینه های مالی واحدهای تولیدی را کاهش دهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۰    
یک اقتصاددان با بیان اینکه طرح طراوت بانک صادرات ایران می تواند جریان مفید سرمایه گذاری هایی که در صنعت فولاد به وجود آمده را حفظ و تقویت کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز در جلسه دوره ای رؤسای اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون در محل اتاق اصناف گفت: فعالان بخش خصوصی و تعاونی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۴    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایط فعلی و با توجه به تحریم هایی که از سوی آمریکا علیه اقتصاد ایران اجرایی شده، آمار فعلی از صادرات غیرنفتی یک معجزه است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۳    
دارس تهران در سه شنبه، اول بهمن تعطیل نیست، اکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران اتخاذ نشده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۰    
علی دایی که بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برای پیگیری مطالبات خود برای دوران حضورش در سایپا در کمیته استیناف حضور یافته ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۷    
در حال حاضر گروه بسیار محدودی از خریداران مسکن که به دنبال تبدیل به احسن کردن واحد مسکونی خود هستند، تمایل دارند تقاضای خود را در بازار بالفعل کنند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۷    
بر اساس اطلاعیه هواشناسی تا پایان هفته جاری با تداوم بارش برف و باران، لغزندگی جاده ها، کاهش دید و آبگرفتگی معابرعمومی پیش بینی می شود
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۹    
هفته گذشته به دنبال گام پنجم و نهایی ایران در کاهش تعهدات برجامی، تروییکای اروپایی از آغاز فرآیند مکانیسم ماشه خبر دادند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۷    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای نرخ مالیات و عوارض سبز شماره گذاری انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت را تعیین کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مالیات کالاهای نفتی، طلا، سیگار و نوشابه را تعیین کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما به عنوان وزارت راه و شهرسازی متولی پرداخت پول برای نصب انشعابات مسکن مهر نیستیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه واحدهای های تک (High Technology) امکان استقرار و فعالیت در شعاع 120 کیلومتری تهران را دارند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مشاور امور زنان اتاق تعاون ایران با تاکید بر اهمیت اشتغال زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: کسب و کارهای خانگی بهترین نوع فعالیت برای زنان در کنار خانواده است و به درآمدزایی و اشتغالزایی آنها کمک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۹    
با توجه به کاهش درآمدهای نفتی در لایحه بودجه 99 و افزایش درآمدهای مالیاتی در این لایحه، افزایش 28 درصدی مالیات بر فروش سیگار و 33 درصدی مصرف این محصول، گامی در جهت افزایش درآمدهای مالیاتی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۹    
یکی از هدف گذاری های دولت، برقی کردن موتورسیکلتها در کلان شهرهاست که اگر اجرایی شود، منفعت 5 میلیون تومانی برای هر مالک موتور به همراه خواهد داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۶    
قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در دی ماه امسال مقداری افزایش یافته که بر این اساس، زوجین تهرانی برای تهیه وام 240 میلیونی مسکن و جعاله باید 22 میلیون و 80 هزار تومان بپردازند و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
از آنجا که هر نوع فعالیت اقتصادی نیازمند صرف انرژی است، می توان انرژی را پایه و مبنای اقتصاد دانست و ارزش افزوده تولیدی هر کشور را نسبت به مصرف انرژی آن مقایسه کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۶    
تحلیل لایحه بودجه 99 و اصلاح نظام بانکداری ؛ دو رخداد مهم کنونی اقتصاد کشور در دستور کار نشست دی ماه پارلمان بخش خصوصی قرار گرفت.