سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1396 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1396 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1396 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1396 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1396 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1396 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1396 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1396 اقتصاد آنلاین 30 دی 1396 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 1 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 2 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 3 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 4 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 5 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 6 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 7 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 8 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 9 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 10 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 11 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 12 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 13 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 14 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 15 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 16 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 17 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 18 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 19 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 20 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 21 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 22 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 23 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 24 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 25 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 26 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 28 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 29 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 30 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1396 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۲    
صادرات سیب در پنج ماهه امسال در حالی بیش از 423 درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده که قیمت آن نسبت به بازار داخلی حدود 6 برابر نیز ارزانتر و کیلویی 886 تومان به مشتریان خارجی فروخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۳    
یک شرکت فعال در زمینه مواد غذایی در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به یک نفر مدیر فروشگاه واجد شرایط زیر نیازمند است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۳    
یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ در راستای تکمیل کادر خود در تهران از افراد واجد شرایط در ردیف شغلی زیردعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۲۳    
لوکس، واژه ای است که بسیاری از خانه ها، مکان های گردشگری و یا خودروهای جهان به خود اختصاص می دهند اما این دفعه این واژه به یک اصطبل تعلق گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۳    
فروشگاه های زنجیره ای با برند معتبر اروپایی درغرب تهران ( منطقه 22)، اطراف دریاچه چیتگر تهران ، در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط در ردیف شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۸    
مدیر فناوری اطلاعات سپرده گذاری مرکزی سمات گفت: غیرکاغذی شدن معاملات بورس ، حدود 16 هزار مکاتبه را حذف کرده و هزینه کارگزاران و ناشران را هم کاهش داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۴    
بر اساس اطلاعات میدانی و سخنان ساکنان شهر خاش، در این شهر 50 هزار نفری دست کم صد نفر مبتلا به آلبینیسم یا زالی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۸    
تعداد کل بازرسی ها از صنوف سراسر کشور در مرداد ماه امسال 273 هزار و 94 فقره بود که 11 هزار و 55 فقره پرونده با برآورد جریمه پیشنهادی به ارزش بیش از 69 میلیارد و 287 میلیون ریال تشکیل شده است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۱    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان گفت: با اینکه در آستانه محرم بازار فروش پوشاک مشکی افزایش پیدا می کند، اما با واردات بی رویه عرضه از تقاضا پیشی گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۹    
دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در توئیتی از حذف برخی محدودیت های آئین نامه 40 مصوب شورای عالی بیمه در راستای تاسیس شرکت "بیمه تخصصی زندگی" از سوی شرکت های بیمه مختلط خبر داد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۰    
رد پای جریان آشفته فعلی تروریسم بین المللی به عنوان یک روش جنگ قدیمی، معمولا به بمبی بازمی گردد که در نهم ژانویه 1968 توسط گروه ضدکاسترویی آل پادر کوبانو1 یا قدرت کوبایی از نیویورک ارسال شده بود و در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۴    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به زنده بودن سعید براتی سرباز ربوده شده مرزبانی، گفت: تلاش و پیگیری های مستمر برای بازگشت این سرباز، همچنان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۴    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان جزئیات طرح جدید جایگزینی چک های الکترونیکی، گفت: چک های قدیمی تا اردیبهشت ماه سال 97، در شبکه بانکی پردازش و پذیرش می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۹    
فضای مجازی حالا به عرصه ای آشنا و حتی می شود گفت ملموس برای تمام گروه های سنی تبدیل شده است؛ فضایی که روزگاری و در ابتدای شکل گیری اش بیشتر در اختیار گروهی معدود از جوانان بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری امروز منتشر می شود، گفت: داوطلبان تا 20 مهر فرصت دارند به این نتایج اعتراض کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۵    
کره شمالی: آینده آمریکا در دستان کیم جونگ اون است این خبر سوژه مهدی عزیزی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۱۶    
آتنا ، بنیتا ، حمید صفت و حالا ابوالفضل . سه قربانی و یک متهم به قتل؛ کشتن یا کشته شدن، امسال پرونده های جنایی را رقم زده است که در جامعه سروصدای زیادی به پا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۷:۰۰    
نقدی پرداخت کنید کارتخوان خراب است. این جمله را این روزها زیادتر از همیشه می شنوید؛ در مطب پزشکان بیشتر از همه و در رستوران های بزرگ، آرایشگاه های زنانه و هر جا که فکرش را کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۱:۰۳    
سرطان سر و گردن شامل انواع مختلفی از سرطان ها می شود که قسمت های مشخصی از این دو ناحیه بدن انسان را تحت تاثیر قرار می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۵۷    
نایب رئیس شورای شهر تهران در واکنش به انتشار لیست خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورای شهر گفت: نمایندگان تنها امانت دارانی هستند که با پایان مسئولیت خود تمامی این اموال را به شورا بازخواهند گرداند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۴۵    
سخنگوی دولت با بیان این که رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه ماموریت داده که هر شش ماه گزارش عملکرد وزارتخانه ها را اعلام کند، گفت: این آمادگی را داریم که این گزارش را به مردم هم اطلاع رسانی کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۲۶    
در حالی که یک هفته ای از عرضه نوکیا 8 به قیمت 700 یورو نمی گذرد، رندر جدیدی از مدل بعدی یعنی نوکیا 9 با نمایشگر اولد منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری رویترز از درگیری لفظی علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا در نشست سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی بر سر میزان نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۰:۱۴    
محققان به رهبری بهاره رسولی، دانشمند ایرانی طی انجام یک پژوهش دریافتند که سدیم می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و LADA را که در بزرگسالان رخ می دهد، افزایش دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۵۵    
در 5 ماهه سال 96 حدود یک میلیارد و 489 میلیون و 401 هزار دلار ارز مبادله ای برای واردات کالاهای مشمول ارز رسمی تخصیص یافته است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۶    
قیمت هر کیلوگرم شیرخام در عرضه شهریور ماه بورس کالای ایران هزار 280 تومان بوده است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۴۰    
رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار دبیر کل سازمان ملل متحد ضمن اعلام آمادگی ایران برای تقویت همکاری خود با این سازمان جهت حل و فصل مشکلات منطقه ای تاکید کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۸    
مجموع ظرفیت مخازن 5سد شهر تهران برابر با یک میلیارد و 930میلیون مترمکعب است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۸    
نمایندگان 128 کشور طرح اصلاحات در ساختار سازمان ملل را امضا کردند این طرح توسط نیکی هیلی، نماینده آمریکا به مجمع عمومی ارایه شده و ایران این طرح را به دلیل تغییر متن اعلامیه توسط آمریکا امضا نکرده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۶    
اگر شما در یک شهر بزرگ مالک خودرو باشید، رهایی از جریمه های رانندگی و یافتن خودرو پس از پارک از جمله دشوارترین کارهاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۴    
دیدار علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر امروز دوشنبه در حاشیه کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۱۰    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پنج میلیون و 200 هزار نفر مستمری بگیر این سازمان هستند که سالیانه بیش از 12 میلیارد دلار به آنان پرداخت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۲    
76 شخصیت اروپایی در بیانیه ای حمایت خود را از توافق هسته ای ایران اعلام و تاکید کردند که لغو برجام یک اشتباه بزرگ است که منافع آمریکا را نیز با مخاطره روبه رو خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۱    
یک اقتصاددان می گوید: تک نرخی شدن ارز لاجرم تبعات تورمی را به اقتصاد تحمیل خواهد کرد، ولی چاره ای نیست چون مزایای ارز تک نرخی بلندمدت بوده و از مضرات کوتاه مدت آن بیشتر است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۸    
بهای معاملات نفت روز دوشنبه تحت تاثیر کاهش شمار دکل های حفاری نفت آمریکا و ادامه روند از سرگیری فعالیت های پالایشگاه ها پس از توفان هاروی، نزدیک به بالاترین رکورد چند ماه اخیر باقی ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۶    
سازمان برنامه و بودجه در نیمه سال از کمبود منابع و احتمال عدم تحقق درآمدها سخن گفته و تاکید دارد که در هزینه های بودجه باید صرفه جویی هایی انجام دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۵۶    
با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۳۳    
رییس جمهوری در ضمیمه حکم انتصاب وزیر امور اقتصادی و دارایی، 18 اولویت دولت دوازدهم در عرصه اقتصاد کلان را ترسیم کرده است که می توان به ارتقای سلامت اداری، شفافیت مالی و رفع انحصار اشاره کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۱۹    
رتبه استرس زندگی در تهران بین 150 شهر مهم جهان 145 است. بر این اساس تهران یکی از پراسترس ترین کلان شهرهای دنیا است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۸    
رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته اند، در این شهر با هم دیدار دوجانبه ترتیب دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۲    
کریمی گفت: امروز در ایران 23 میلیون گیمر داریم که طی تحقیقات برآورد شده در روز 80 دقیقه بازی می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۵۷    
رییس جمهوری اسلامی ایران، همکاری کشورهای مستقل را برای دستیابی به اهداف مشترک ضروری دانست و با تاکید بر علاقه مندی تهران برای گسترش و تقویت همکاری با کشورهای آمریکای لاتین و از جمله بولیوی تصریح کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۵۳    
وزیر صنعت و بازرگانی روسیه اعلام کرد که این کشور می خواهد مجوز وزارت خزانه داری آمریکا را برای تحویل هواپیمای سوخو سوپر جت 100 به کشورهای هدف تحریم بگیرد که مربوط به ایران نیز می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۴۱    
جلسه ای به منظور هم اندیشی و سرعت بخشیدن به تخصیص 50 هزار میلیارد تومان برای رونق تولید در سال جاری با توجه به تجربه موفق سال گذشته با حضور رییس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۰    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از آمادگی ایران برای مراودات تجاری با کارآفرینان و صاحبان صنایع آلمان خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۴    
معاون وزیر کار در نشست مشترک با کارآفرینان و صاحبان صنایع کشور آلمان از تاسیس مرکز تجارت و پیمانکاری فرعی در ایران به منظور تسهیل روابط تجاری شرکت های ایرانی و خارجی خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۰    
پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری بخش هایی از گفت وگوی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری کشورمان با کریستین امان پور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتر خود فیلم طنز یکی از فالوورهایش علیه هیلاری کلینتون را بازنشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۱    
اقتصاد آنلاین – حسن جعفری : آنچه در زیر می آید قیمت انواع تبلت های 7اینچی موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۲۷    
ارزش تولیدات فاز 19 پارس جنوبی از اردیبهشت ماه سال 95 و آغاز اولین مرحله بهره برداری از این طرح تا نیمه نخست شهریورماه امسال از مرز 3 میلیارد دلار گذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۲۱    
مدیرعامل گروه آرین از آغاز فعالیت رسمی تایر بریجستون در ایران خبرداد و گفت:در گام اول عرضه از طریق شبکه نمایندگی صورت می گیرد و به صورت آزمایشی در تهران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۱    
اقتصاد آنلاین،-علی کیوان پناه: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان هفت تیر تهران در شهریور 96 می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۱    
معاون وزیر نفت گفت: صنعت حفاری ایران باید به دنبال بازارهای جدید و همکاری های بین المللی باشد و استفاده از الگوی مدیریت سنتی در این مجموعه به هیچ عنوان توجیهی ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۰    
اقتصاد آنلاین-مرضیه طهماسبی: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان نوساز در اقدسیه تهران در شهریور ماه 96 می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۹    
ارتباط تلفنی مرکز مخابراتی مهدیه تهران برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا (سه شنبه) مختل می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۴    
انتقال آزمایشی نخستین محموله بار از اودسا در اوکراین به دو بندر خزری ایران در مذاکرات ولادیمیر اوملیان وزیر زیرساخت های این کشور و محمد بهشتی منفرد سفیر جمهوری اسلامی در کی یف مورد تاکید قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۰    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت جدیدترین انواع سیستم صوتی و تصویری خودرو در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۰    
زلزله ای به بزرگی 3.3 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، اهواز را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی ستاد اربعین کشور از قطعی شدن تردد زوار اربعین از مرز خسروی و نهایی شدن تفاهم ها با طرف عراقی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۱    
یک کارشناس امواج الکترو مغناطیسی گفت: سری های ساخت یک مدل در خط تولید گوشی موبایل متفاوت است که ممکن است باعث تفاوت هایی شود و در نتیجه آن 2 گوشی قانونی و قاچاق در مدل شبیه اما در سری ساخت و کیفیت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۶    
کارشناس حمل ونقل با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت های ریلی، هوایی و جاده ای برای رونق گردشگری، گفت: حمل ونقل ریلی دیگر در انحصار تنها یک شرکت نیست و شرکت های ریلی خوبی با ناوگان مناسب وارد حوزه حمل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام: هیئت های مذهبی می توانند با ارائه معرفی نامه سازمان تبلیغات اسلامی از ادارات کل شرکت پشتیبانی امور دام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۵    
رئیس کانون انجمن های صنایع غذایی کشور گفت: حباب 40 درصدی قیمت کالا از تولیدکننده تا مصرف کننده با اجرای طرح حذف درج قیمت حداقل 20 درصد کاهش می یابد و حتی برای روی کالاهای اساسی نیز تاثیرگذار بوده و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۷    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز دوشنبه دستور توقف همه پرسی اقلیم کردستان عراق را که قرار است سوم مهرماه برگزار شود، صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۴    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: عمده بارندگی های سال آبی جاری در داخل دشت ها اتفاق افتاد و در ارتفاعات کمتر شاهد بارش بوده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا گفت: احتمال زیادی وجود دارد که توافق کاهش عرضه نفت توسط تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک، پس از ماه مارس 2018 تمدید شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۵    
رئیس کمیسیون صادرات اتاق ایران با تاکید بر اینکه وزارت صنعت، باید بدهی خود به صادرکنندگان را تسویه کند، گفت: کاهش بهره بانکی، روشی کم اثر برای رونق فروش کالا در خارج از مرزها است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۷    
در اینفوگرافیک زیر، بنابر آمارهای سازمان جهانی بهداشت، ایران چهارمین کشور سرطانی دنیاست و همچنین مواردی که باعث ابتلا به سرطان می شود، از جمله مصرف نمک و استعمال دخانیات نیز بیان شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۷    
رئیس بخش تحقیقات سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس سابق پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی درخصوص برنج تراریخته، اظهار داشت: برنج تراریخته مانند گندم بدون آب و سموم قابل کشت و حصول است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۰۰    
معاون مرکز فضای مجازی کشور از اشغال 60 درصدی شبکه مجازی تلگرام خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۴    
جلسه شورای اقتصاد ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۶    
وزیر اقتصاد و دارایی در نامه ای به رئیس جمهور اعلام کرد: تدوین برنامه اجرایی زمان دار برای اولویت های اعلام شده از سوی رئیس جمهور، در دستور کار قرار گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی سه ماهواره دانشگاهی برای پرتاب خبر داد و گفت: این ماهواره ها در نوبت پرتاب قرار دارند، در صورتی که وزارت دفاع اعلام آمادگی کند، پرتاب خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۸    
رئیس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها از همکاری ایران با یک شرکت آلمانی در زمینه تگرگ زدایی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۳    
از سال گذشته، مایکروسافت و ناسا در حال همکاری برای یافتن راه های خلاقانه استفاده از واقعیت مختلط به عنوانی راهی برای کمک به فضانوردان هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۳    
یک مرد که با پوشش زنانه در حاشیه خیابان های تهران گدایی می کرد، توسط چند جوان شناسایی شد. برخی متکدیان با سوءاستفاده از احساسات مردم، درآمدهای بسیار زیادی کسب می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه ای اعلام کرد تعهدات هسته ای ایران طبق آنچه که در برجام ذکر شده، در حال اجرا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۱۰    
اقتصادآنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع فشارسنج دربازار تهران است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۶    
شرکت های قطر و انگلیس قراردادی را برای فروش 24 فروند هواپیمای جنگنده یوروفایترتایفون به ارزش چند میلیارد دلار امضا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۶    
آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مدیرکل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان درباره شکایات مردمی نشان می دهد که نان و خدمات تعمیرگاهی مانند سابق در صدر شکایات مردمی به سازمان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نیازمند استقرار نظام تضمین کیفیت در مدارس هستیم و مردم باید بدانند کیفیت مدارس چگونه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تعیین تکلیف سرمایه گذاری شرکت های خارجی در صنعت پتروشیمی ظرف سه ماه آینده خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۰    
مدیر اجرایی سندیکای کارخانه های چای شمال کشور کل بهای برگ سبز خریداری شده از چایکاران را 174میلیارد تومان عنوان کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۰    
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه بیش از 17 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در فضای مجازی مشغول کار هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۰۰    
قائم مقام سازمان امور عشایری ایران گفت: 40 درصد فرش صادراتی ایران را عشایر می بافند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۵    
ولایتی گفت: وزارت امور خارجه کشورمان برنامه ای برای دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا ندارد و اگر هم دیداری بین دو طرف باشد در خصوص برجام خواهد بود نه روابط دو جانبه.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۵    
معاون برق و انرژی وزارت نیرو با بیان اینکه هنوز بدهی عراق بابت خرید برق از ایران تسویه نشده است، گفت: عراق درخواست کرده تا شبکه برق ایران با شبکه برق عراق سنکرون شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۵    
یک اقتصاددان گفت: برای حرکت به جلو، نباید منتظر این باشیم که دولت تنها وارد عمل شود، بلکه تک تک افراد وارد عمل شده و بنگاهداران چربی های رانت را از سیستم خود خارج نمایند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۶    
سفر ایرانی ها به خارج از کشور هر سال افزایش می یابد و هر از گاهی برخی از کشورها از این که ایرانی ها صنعت گردشگری کشورشان را متحول کرده اند ابراز خوشحالی می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۶    
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با اشاره به اینکه در مرداد ماه امسال 15هزار و 726فقره شکایت مردمی از طریق تلفن 124 ستاد خبری استان ها دریافت شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۰    
بررسی های مؤسسه واکنش سریع رایانه ای ICS-CERT آمریکا نشان می دهد پمپ های تزریق سرنگ بی سیم که در بسیاری از بیمارستان های این کشور به کار می روند قابل هک کردن هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۹    
در حالی که بسیاری از خودروسازان روی تولید خودروهای برقی متمرکز شده اند، تلاش ها برای تولید کامیون ها و موتورسیکلت های برقی نیز شتاب گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۹    
همزمان با ورود سران کشورهای جهان به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، چین و روسیه در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش مشترک برگزار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۷    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه فضای موجود یک فضای غیر رقابتی است، گفت: در کمیسیون تنظیم مقرارت دولت گذشته مصوبه بیت استریم به تصویب رسید که ابلاغ آن می تواند مشکلات موجود را برطرف کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۷    
هزاران مسافر در بزرگ ترین فرودگاه نیوزلند به دلیل کمبود سوخت هواپیما سرگردان شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۹    
عضو هیات مدیره، حسابرس بانک مرکزی اروپا و مسئول بازار ایران در موسسه PWC گفت: شفافیت همچنان سد راه شرکتهای بین المللی برای کار با ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۷    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس با راننده های متخلفی که با پلاک شهرستان اقدام به مسافرکشی می کنند برخورد و خودروی آنها را توقیف می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۷    
مدیرعامل بانک شهر همزمان با امضای موافقتنامه قرارداد 10 میلیارد دلاری خط اعتباری ایران با 'سیتیک گروپ' چین یادداشتی را به این منظور منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷    
یوکیا آمانو برای یک دوره دیگر به عنوان مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جریان نشست سالیانه عمومی انتخاب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۷    
در حالیکه کمتر از یک ماه تا ضرب الاجل ترامپ برای ارائه گزارش درباره پایبندی ایران به برجام زمان باقی مانده است ...