سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 29 شهریور 1396 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1396 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1396 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1396 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1396 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1396 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1396 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1396 اقتصاد آنلاین 30 دی 1396 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 1 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 2 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 3 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 4 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 5 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 6 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 7 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 8 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 9 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 10 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 11 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 12 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 13 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 14 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 15 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 16 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 17 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 18 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 19 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 20 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 21 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 22 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 23 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 24 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 25 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 26 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 27 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 28 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 29 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 30 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1396 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۱    
شرکت بین المللی پیشگامان در راستای تکمیل کادر فروش خود از واجدین شرایط در تهران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۶    
یک شرکت بزرگ و معتبر تولیدی صنعتی در زمینه تجهیزات آشپزخانه از افراد واجدشرایط در تهران در ردیف شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۰:۱۵    
دلار مبادله ای برای امروز 3420 تومان قیمت خورد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۰    
روز سه شنبه هفته گذشته نشست خبری مشترک وزیر ارتباطات، رئیس کل گمرک و وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد اجرا شدن طرح رجیستری تلفن همراه برای مبارزه با قاچاق گسترده موبایل برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۸    
بر اساس اعلام سازمان راهداری، محور کندوان اکنون یکطرفه بوده و محدودیت تردد در جاده هراز نیز، برقرار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۲    
سازمان جهانی گمرک جدیدترین رتبه بندی گمرکات جهان را اعلام کرد که براساس آن گمرک ایران رتبه اول دنیا را در مبارزه با مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با قاچاق کالا کسب کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۶    
شرکت بازرگانی صباحی جهت گسترش کادر فروش خود از افراد واجد شرایط در تهران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۳    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: سال گذشته بیش از 10 هزار تن قزل آلا صادر شده است که این مهم به همت شما تولید کنندگان رقم خورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۵    
یک شرکت معتبر در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل در تهران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۲    
شرکت نویان نگین پارسیان، از معتبرترین شرکتهای واردکننده کیت ها و تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی واقع در غرب تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در ردیف شغلی زیر در تهران استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
شرکت سنجش افزار آسیا در تهران ، ارائه دهنده نرم افزارهای صنعتی، دارای رتبه یک از شورای عالی انفورماتیک کشور، با توجه به گسترش و توسعه فعالیتهای خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۷    
شرکت آمیتیس جهت تکمیل کادر طراحی خود در زمینه غرفه سازی نمایشگاه از تعدادی معمار در تهران دعوت به همکاری می آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۴    
شرکت آبنیک در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط در تهران در ردیف شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۵    
شرکت نجم انرژی ، درگاه تجارت اولین عضو شبکه تجارت الکترونیک در راستای جذب عضو و توسعه فعالیت خود از افراد علاقمند به حوزه بازاریابی و فروش در تهران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۴    
یک شرکت معتبر، در حوزه واردات لوازم یدکی موتور سیکلت جهت تکمیل پرسنل حسابداری خود از افراد واجد شرایط در ردیف شغلی زیر در دفتر فروش محدوده میدان رازی در تهران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۴۵    
صنعت فولاد جزو صنایع مادر به شمار می رود و رونق این صنعت در رشد زنجیره تولید صنایع پایین دستی حائز اهمیت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۹    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ممنوعیت فروش 20 قلم خوراکی در بوفه های مدارس از اول مهرماه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
یک پزشک پوست و مو گفت: کرم های تقلبی معمولاً از طریق پوست جذب می شود که این موضوع می تواند در سالیان متوالی باعث بروز بیماری های کبدی و کلیوی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۷    
تنها به مدرک لیسانس فکر نکنید، شما هم می توانید با مدرک کاردانی، مدارک فنی حرفه ای و یا حتی دیپلم شغل های پردرآمدی داشته باشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۶:۰۸    
سفیر برزیل در تهران با حضور در شرکت نفت خزر، از علاقه مندی شرکت دولتی نفت برزیل (پتروبراس) برای همکاری با شرکت ملی نفت ایران در پروژه های صنعت نفت در خزر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۹    
فکر می کنید اخذ یک مدرک تحصیلی کار سختی است؟ 145 مدرک چطور؟ پروفسور پارتهیبان که در چنای در هند تدریس می کند 145 مدرک تحصیلی در طول 30 سال کسب کرده است و هیچ برنامه ای برای توقف مطالعه و تحصیل ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۷    
نشریه انگلیسی ' فایننشال تایمز' در تحلیلی پیرامون سخنرانی رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل نوشت: روحانی به سخنان جاهلانه ترامپ پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۸    
عضو هیات نظارت بر برجام گفت: ترامپ می خواهد آنچه که در عمل در مقابل جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است با حرف جبران کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۹    
جولایی بابیان آمار10 ساله موتورسورانی که جان خود را بواسطه رانندگی با این وسیله از دست داده اند، گفت: ازسال 85 تا 95 تعداد بسیار دردناک است که تعداد 55 هزار ایرانی در تصادف با موتورفوت شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۱    
یک شرکت معتبر و فعال با سابقه 30 ساله در زمینه تولید تجهیزات پزشکی در تهران جهت تکمیل کادر فروش و بازاریابی خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۵    
برنامه واکسیناسیون همزمان و سراسری تب برفکی در جمعیت دام سنگین کشور با استفاده از واکسن تب برفکی وارداتی به صورت رایگان در مهرماه سال جاری به اجرا گذاشته خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۲:۴۳    
تحلیلگران بانک او سی بی سی بر این باورند که چشم انداز قیمت جهانی طلا تا پایان سال 2017 میلادی به شدت نامعلوم و گمراه کننده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۲:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران بر لزوم ایجاد خط مستقیم پروازی میان ایران و کرواسی به منظور سهولت دسترسی تجار به یکدیگر تاکید کرد و خواستار تسهیل صدور روادید برای اعتبار بخشی به روابط تجاری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۲:۱۵    
منابع آگاه در گفتگو با رویترز مدعی شدند در طول سال جاری، دستکم 8 فروند کشتی کره شمالی که حامل سوخت بوده اند پس از بارگیری در بنادر روسیه، به جای آنکه عازم مقصد شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۴۷    
مسابقه عجیب قیمت بالاتر میان سازندگان گوشی جایگزین مسابقه برای نوآوری بیشتر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۲۳    
سردردها شاید از نظر ما بدون هیچ دلیلی آغاز می شوند و می توانند بسیار آزاردهنده باشند. براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، هر فرد بزرگسال یک بار در سال سردرد را تجربه می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۹    
با وجود این که مردم از بیکاری گلایه هایی دارند و شاید بازار کار برای زنان محدودتر هم باشد، اما زمینه های کاری وجود دارند که درصد زیادی از آنها در اشغال زنان است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۹    
دونالد توسک از همه طرف های معامله کننده با ایران خواست تا برجام را به عنوان توافقی چندجانبه که باعث امنیت بیشتر برای دیگران شده است، حفظ کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۰    
وزیران امور خارجه ایران و فرانسه در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۰    
هوا در حال سرد تر شدن است و حالا باید از میوه های شگفت انگیز این فصل استفاده کنیم. سوپرفودهای پاییزی خواص بیشماری برای حفظ سلامت شما در این فصل دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۳    
غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان فارسی در توییتی ضمن تشکر از رامبد جوان برای تولید برنامه خندوانه نوشت: از رامبدجوان و برنامه خندوانه برای توجه خاصی که به زبان فارسی دارد تشکر می کنم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۲۰    
میک مک درموت به طور موقت هدایت استقلال مقابل سپیدرود رشت را بر عهده خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۵    
جالب است بدانید که داشتن یک زندگی خانوادگی سالم می تواند خطر ابتلا به حمله قلبی را کاهش دهد و شانس زنده ماندن شما را افزایش دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۵    
دونالد ترامپ در حالی برای اولین بار به عنوان رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل حضور می یافت که همسرش ملانیا نیز او را همراهی می کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۵    
افسنطین شیرین حاوی ترکیبی به نام آرتمیسینین است که دلیل ناتوانی بقای سلول های سرطانی در حضور این گیاه محسوب می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۵    
سرمربی استقلال از سمت خود استعفا داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، فناوری اطلاعات باید رشد پنج برابری داشته باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه سعودی، در اظهاراتی بی اساس، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۲۹    
فردا ساعت رسمی کشور یک ساعت به عقب برمیگردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۲۹    
نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، عراق و ترکیه در نیویورک برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۲۳    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت:پیشنهاد من به آقای بارزانی این است که حرف آمریکایی ها را گوش نکنند، محمد بن سلمان حرف آمریکایی ها را گوش کرد و امروز دو سال است که در باتلاق یمن گیر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۱۵    
رییس جمهور اظهار داشت: ملت ایران خواهان روابط گسترده با جهان، ثبات و امنیت در منطقه و توسعه و پیشرفت در داخل کشور هستند و به خوبی می دانیم که توسعه ایران بدون ثبات و آرامش در منطقه امکانپذیر نیست و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۶    
نسخه موبایلی اینترنت بانک تجارت با سرعت و امنیت بالا ، خدمات متنوع بانکداری الکترونیک را به مشتریان ارائه می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۲:۰۶    
دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو - ایران، مشارکت هزار نفر از کارکنان بانک صادرات ایران در گردآوری "یادنامه حافظ" را اقدامی فرهنگی و درخور تقدیر عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۴۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل اشغالگری رژیم صهیونیستی را ننگی بر پیشانی این رژیم و جامعه جهانی دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۳۹    
با استقرار گیت های مکانیزه با قابلیت ثبت در سامانه جامع، نظارت گمرک در منطقه آزاد اروند به صورت کامل به اجرا درآمد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۳۱    
یکی از بازیکنان سابق تیم دوم بارسلونا به فوتبال ایران آمد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۲۷    
بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی با حذف معاونت فنی از بدنه این شرکت، یک شرکت تخصصی فنی و تعمیراتی در حوزه واگن و لوکوموتیو تشکیل داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۹    
رییس هیات عامل ایمیدرو پیشنهاد داد تا کارگروه تخصصی احیا 500 معدن متروکه با هدف رونق معادن و اشتغالزایی حداقل 25 هزار نفر تشکیل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۷    
وزیر امور خارجه استرالیا ضمن دفاع از توافق هسته ای گفت: برجام بهترین گزینه فعلی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۰    
قرارداد ساخت بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی ایران در حالی امروز (چهارشنبه) با بخش خصوصی انگلیسی در لندن امضا شد که به گفته قائم مقام وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۴    
اقتصاد آنلاین-سمانه فتح آبادی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد استانبول در کشور ترکیه، در مهر ماه جاری به شرح جدول زیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۳    
هواداران تیم فوتبال استقلال به دلیل نتایج ضعیفی که آبی پوشان در شش هفته ابتدایی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کسب کردند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۳    
رییس جمهور در دیدار نخست وزیر انگلستان با استقبال از حمایت قاطع اتحادیه اروپا و لندن از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران آماده است روابط خود را با انگلستان در همه عرصه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۰    
نقی کاظمی پور-اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر شیراز در شهریور 96 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۴    
رییس جمهور اعتدال را منش و روش ملت بزرگ ایران دانست و با تاکید بر اینکه دنیا و ایران مسیر صلح را برگزیده اند و برجام مسیر صلح است، تصریح کرد: دولت جدید آمریکا با پیمان شکنی و نقض تعهدات بین المللی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۰    
رییس مجلس خبرگان گفت: نگرانی من و بسیاری از اعضای مجلس خبرگان از جنایت های آمریکا اسرائیل و عربستان است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا می گوید که تصمیم خود را برای ماندن یا نماندن در برجام گرفته و در آینده این تصمیم را با همگان در میان می گذارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۶    
با حضور مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دیگر نهادهای مرتبط در خصوص اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۱    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و افزایش تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف به منظور توزیع نذورات، میزان تولید این ظروف به 3 برابر افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۳    
بیش از 40 درصد مردم معتقدند که بهتر است موضوع سخنرانی رییس جمهور درباره برجام و انرژی صلح آمیزهسته ای باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۱    
دبیر انجمن شیرینی و شکلات از تعویق یک ماهه اجرای طرح حذف برچسب قیمت از روی کالاهای منتخب خبر داد و گفت: طبق تصمیم وزارت صنعت، این طرح از اول آبان ماه اجرایی خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۳    
رییس کنترل طرح های شرکت نفت و گاز پارس گفت: سه سکوی فازهای 13و 14 و 22 تا 24 پارس جنوبی تا پایان امسال آماده بارگیری و نصب می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۷    
وزیر خارجه انگلستان گفت لندن دائما به آمریکا توصیه می کند که از توافق هسته ای با ایران خارج نشود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۸    
سارا هوکابی سندرز سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه تلویحا اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا احتمالا به زودی تغییراتی در توافق هسته ای اعمال می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۹    
معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی: 580 هزار کانال تلگرام در حال حاضر در کشور وجود دارد که در این بین 16 کانال تلگرامی بالای یک میلیون نفر عضو دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۲    
گروهک تروریستی داعش محموله کمک های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران، اهدایی به مردم جنگ زده دیرالزور در سوریه را هدف حملات خمپاره ای قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۸    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه اظهارات رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد ایران متناقض و غیرمنطقی و ناشی از آشفتگی در ذهن، استراتژی و سیاست است، گفت: سخنان ترامپ ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۴    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: دخالت دستگاه های دیگر در امر تجارت، مانع تثبیت تعرفه ها می شود و اجرای آن مستلزم همگرایی جامع در همه بخش های تصمیم گیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۷    
اقتصاد آنلاین- سمانه باقری: قیمت برخی از انواع مداد و مدادرنگی در بازار تهران به شرح جدول زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۷    
وزیر امور خارجه روسیه ضمن حمایت از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت: ما از ارزیابی های کارشناسی آژانس بین المللی انرژی اتمی که تایید می کند ایران به توافق پایبند است، تبعیت می کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۳    
نسخه جدید سیستم عامل شرکت "اپل" بالاخره معرفی شد و طبق پیش بینی ها، ویژگی های فوق العاده ای را برای کاربران به ارمغان آورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهوری عراق برای دیدار با رئیس و دیگر مسئولان اقلیم کردستان عراق وارد سلیمانیه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۷    
دیده بان رقابت استرالیا در آستانه تصمیم دولت این کشور پیرامون محدود کردن صادرات LNG در سال 2018، اعلام کرد صادرکنندگان گاز ساحل شرقی عرضه داخلی را به حد کافی بالا نبرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس کمیسیون رقابت گفت: قطع روابط تجاری با میانمار به صورت نمادین، دیگر کشورهای اسلامی را هم ترغیب خواهد کرد تا با این جریان بازدارنده همسو شوند و میانمار را تحت فشار سیاسی و اقتصادی قرار دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۰    
هیات وزیران به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، صدور ضمانت نامه کلی برای لازم الاجراء شدن موافقتنامه مالی بین سیستم بانکی کشور و اگزیم بانک کره جنوبی را، تصویب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۰    
منابع مطلع، از حضور احتمالی نیجریه و لیبی و همچنین غیبت عربستان در نشست کمیته وزارتی نظارت بر توافق تولیدکنندگان غیرعضو اوپک در وین خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور سوریه، به سفارتخانه این کشور در روسیه ابلاغ کرد تا کارآفرینان روسی، تجارت ترجیحی با سوریه داشته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۰    
ظهر امروز در مراسم گشایش اولین دوره آموزشی تخصصی مدیریت بیمه ویژه مدیران کلیدی صنعت بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اقتصاد آنلاین-سمانه فتح آبادی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد قشم، در مهر ماه جاری به شرح جدول زیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۴    
در پایان معاملات دیروز بازارهای جهانی، در حال و هوای نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا و نطق آتشین ترامپ در سازمان ملل، قیمت طلا متلاطم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۴۲    
پس از سخنان ضد ایرانی ترامپ محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به سخنان وی واکنش نشان داد و آن را نفرت انگیز دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۶    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به هشدار رئیس جمهور ایران در خصوص تبعات سنگین خروج از برجام، اظهارات و ادعاهای ضد ایرانی آمریکایی ها را تکرار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۳۶    
سازمان اداری و استخدامی کشور برای رفع ابهام در تبصره 12 قانون بودجه مبنی بر احیای حقوق های مادام العمر بخشنامه صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۶    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به راهکارهای وزارت صنعت برای جلوگیری از واردات پوشاک قاچاق گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۶    
اقلام مورد نیاز هیئت های عزاداری امام حسین (ع) برای ایام محرم از سوی وزارت جهاد کشاورزی تعیین و اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۹    
رئیس اتحادیه آهنسازان گفت: برای علم ها قیمت مشخصی وجود ندارد، به همین خاطر توافقی و با توجه به قلمکاری شدن تیغه ها و یا پرس بودن آن قیمت مشخص می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۵    
روز شنبه قرار است 10درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک در بازار دوم فرابورس عرضه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
آمریکا کنترل امنیتی بر صدور ویزا برای اتباع خارجی را گسترش می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
معاون زنان و امورخانواده رئیس جمهور از ادامه رایزنی ها برای حضور بانوان در استادیوم ها خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
سیاست گذاری های دولت یازدهم در اقتصاد تا اندازه زیادی چالش های این حوزه را هموار ساخت به گونه ای که ارزیابی ها از وضعیت کنونی اقتصاد کشور، بر لزوم ادامه برخی سیاست ها در دولت دوازدهم تاکید دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
آمریکا همچنان در روند تحویل هواپیمای سوپرجت100 به ایران اخلال ایجاد می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۶:۱۲    
سرپرست وزارت نیرو گفت: امسال با همکاری مردم با دولت و وزارت نیرو از پیک مصرف آب و برق بدون هیچ مشکلی عبور کردیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش کاملی درباره پرونده حقوق های نامتعارف به مجلس ارایه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۱۵:۳۵    
با عاملیت بانک کشاورزی و توسط سامانه جامع الکترونیکی این بانک، تا پایان شهریور سال جاری بالغ بر 8.8 میلیون تن گندم به ارزش 116000 میلیارد ریال از گندمکاران کشور خریداری شده است.