جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1396 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1396 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1396 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1396 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1396 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1396 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1396 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1396 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1396 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1396 اقتصاد آنلاین 30 دی 1396 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1396 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۳    
تمبرها مدارک پستی کوچکی هستند که طی سالیان از اینکه تنها استفاده پستی داشته باشند، جایگاه مهم تری پیدا کردند تا جایی که امروزه هرکدامشان قیمت های بالایی دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۱    
سمومی که در خون تجمع پیدا می کنند،تاثیر مستقیمی روی سیستم عصبی دارند و واکنش های منفی مانند سردرد مداوم ایجاد می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۹    
صدور ضمانت نامه ارزی تعهد پرداخت به نفع بانک های عمانی در این کشور با پیگیری های اتاق مشترک ایران و عمان از طریق بانک مرکزی، امکان پذیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۴    
دبیر کل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ایران گفت: برای تاسیس یک شعبه بانک ضوابط بسیار سخت گیرانه ای وجود دارد اما برای نصب یک عابر بانک هیچ قانونی وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۵    
رییس کل سازمان مالیاتی اعلام کرد: 100 درصد اظهارنامه های مالیاتی در سال جاری به صورت الکترونیکی دریافت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
در پی کشف و خنثی سازی یک بمب به جا مانده از جنگ جهانی دوم در مرکز ایتالیا، بیش از 23 هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۶    
در آستانه سال جدید، کلنگ احداث نخستین ورزشگاه در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب با بودجه چاپ سالنامه های بانک شهر، بر زمین زده شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۶    
در تصویر زیر صندوق رای سیار برای رای گرفتن از مردم ساکن مناطق دورافتاده و برفی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری را می بینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۴    
معاون سازمان محیط زیست: رفع مشکل گردوخاک خوزستان، یک دهه زمان می برد این خبر سوژه مهدی عزیزی در بی قانون شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۲:۰۴    
باوجود تعیین حداقل هزینه معیشت چند روز پیش علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آب پاکی را روی دست همه ریخته و اعلام کرده بود که حداقل حقوق سال اینده هم براساس نرخ تورم تعیین می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۵۴    
در اختتامیه دوازدهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، سند پایانی همکاری میان وزرای اقتصادی دو کشور به امضاء رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۳۳    
استیون هاوکینگ در 17 سالگی پس از قبول شدن در دانشگاه آکسفورد فرصت سفر به یک کشور خاص با کمک هزینه دانشگاه را پیدا کرد و برای این سفر ایران را انتخاب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۲۷    
تصویر عجیبی از تصادف دو خودروی پراید و پژو که رویداد این صحنه به نوبه خود یک شگفتی محسوب می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۹    
داوود آزاددل یکی از علاقمندان به پرورش کبک است که بعد از بازنشستگی تحمل خانه نشینی را نداشته و آستین هایش را بالا زده تا با اشتغالزایی از وقت خود نهایت استفاده را ببرد و غیر از کمک به خودکفایی کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: اجساد جان باختگان هواپیمای CL60 شهرکرد از طربق فرودگاه شهرکرد به کشور ترکیه فرستاده شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۱۳    
مصرف هرروزه و مداوم چای حتماً می تواند عوارض و ضایعات مختلفی را برای سلامتی به همراه داشته باشد که در این مطلب به 11 عارضه و بیماری که از مصرف چای سیاه ایجاد می شود، اشاره شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۵    
شاید این سفر یکی از لذت بخش ترین ها در طول سفرهای نوروزی عمرتان باشد؛ چابهار یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری ایران است که به بهشت گمشده و سرزمین خیال معروف است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۱:۰۱    
مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی وزرات صنعت، معدن و تجارت گفت: 13 میلیارد و 800 میلیون دلار صادرات در بخش صنعتی کشور در 10 ماهه امسال به ثبت رسید که حاکی از کاهش هشت درصدی ارزش آن در مقایسه با مدت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۵۸    
کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول خواستار سرکوب بیت کوین با استفاده از فناوری پشتیبان این پول دیجیتال شد و گفت: با استفاده از آتش با آتش بجنگید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۵۵    
کهکشانی ها در فصل آینده از رنگی متفاوت برای پیراهن سوم خود استفاده خواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۹    
رییس مرکز آمار ایران با بیان اینکه آمار اشتغال رشد 3.6 درصدی را پشت سر گذاشت ،گفت : سه شاخص تورم، رشد اقتصادی و اشتغال، نشاندهنده بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۴    
در جدیدترین گزارش سالانه کارآفرینی موسسه Amway، ویتنام موفق شد در بین 44 کشور برتر جهان، جایگاه نخست کارآفرینی را از آن خود کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۴۰    
851 میلیون دلار کالا از مناطق آزاد کشور در 10 ماه سال 1396 به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته از رشد 23 درصدی برخوردار بوده و حدود 82 درصد اهداف کل سال در این بازه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۳۰    
در فهرست شادترین کشورهای جهان که از سوی سازمان ملل متحد ارائه شده، فنلاند در صدر قرار گرفته و ایران با دو پله صعود نسبت به سال گذشته، به رتبه 106 از میان 156 کشور رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۲۷    
مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به تشدید نظارت بازرسان استاندارد بر کم فروشی اصناف و وسایل توزین در آن ها، گفت: سالانه بیش از 55هزار مورد بازرسی از وسایل توزین اصناف استان تهران انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۲۵    
رئیس موسسه مشورتی اف جی ای با اشاره به اثرات برکناری تیلرسون از سمت وزارت خارجه آمریکا بر قیمت نفت گفت: احتمال از هم پاشیدن برجام حدود 20 درصد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۲۱    
فروش و انتقال ارز به دانشجویان بورسیه با تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت و بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع کارشناسی ارشد به بالا اجرا می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۰:۱۸    
گمرک ایران اعلام کرد:مسافرانی که قصد دارند با خودرو شخصی به خارج از کشور یا مناطق آزاد قشم یا کیش سفر کنند، می توانند تشریفات خروج موقت خودروی خود را در گمرکات انجام دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۷    
اقتصاد ایران در 9 ماهه نخست امسال بدون احتساب نفت 4.7 درصد نسبت به دوره مشابه سال پیش رشد کرده است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۷    
شاخص قیمت کالاهای وارداتی سال 1395 نسبت به سال 1394 براساس اعلام مرکز آمار 2.8 درصد کاهش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۹    
کارمزد جایگاه های عرضه CNG به ازای هر متر مکعب فروش در جایگاه ها تا سقف 400 ریال افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم ترامپ برای انتصاب وزیر خارجه جدیدی برای آمریکا استقبال کرد و گفت توانمندی ها و تجربیات پومپئو او را تحت تأثیر قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۶    
تیم فوتبال بایرن مونیخ چهارشنبه شب و درچارچوب رقابت های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر بشیکتاش به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۲    
رسانه های برخی کشورهای عربی خلیج فارس به خصوص عربستان، از برکناری وزیر خارجه آمریکا که او را حامی قطر و مماشات کننده در مقابل ایران می دانستند، استقبال کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه برجام یکی از بدترین توافق هایی است که در عمرم دیده ام، تاکید کرد که در خاورمیانه هرجا می رویم رد پای ایران را می بینیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۵    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: تمامی درگیری ها در شهر دوما در غوطه شرقی که در نزدیکی دمشق قرار دارد متوقف شد و آتش بس بشردوستانه تا دو روز دیگر تمدید شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۵    
نتایج یک مطالعه حاکی از ارتباط بین فرزندآوری و از دست دادن دندان در مادران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۲    
غذاهای سرشار از کربوهیدارت مانند برنج، غلات صبحانه، و نوشیدنی ها می توانند افزایش سریع انسولین خون را موجب شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش سوزی در یک واحد ساختمانی که انبار پارچه بود، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۲    
روند رشد شاخص عمومی بهای کالاها و خدمات و مسکن در پنج سال اخیر نشان می دهد که بهای مسکن 10 درصد نسبت به کل قیمتها افت داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۶    
در اینفوگرافیک زیر روند رشد شاخص عمومی بهای کالاها و خدمات و دلار در 5 سال اخیر را مشاهده میکنید.رشد قیمت ها به میزان 15درصد بیش از دلار میباشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۵    
وزارت امور خارجه انگلیس بعدازظهر چهارشنبه با صدور بیانیه ای به شهروندان این کشور در روسیه هشدار داد که به دنبال بالا گرفتن تنش در روابط لندن و مسکو، از نزدیک شدن به تجمع های اعتراضی و تظاهرات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۱    
وزیر امور خارجه ایران در حساب توئیتریش نوشت: که نیمی از صادرات تسلیحاتی آمریکا به خاورمیانه بوده اما هنوز ایران متهم است که منبع بی ثباتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
سطح تراز دریاچه ارومیه در 22 اسفند96،نسبت به تراز یکسال قبل در این تاریخ،3 سانتی متر افزایش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۰    
عبور مبلغ تراکنش های آنلاین از 100هزار میلیارد تومان در سال، بیشترین تراکنش های آنلاین هرسال در بهمن ماه اتفاق می افتد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۹    
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، در تشریح نشست عصر امروز مجمع با حضور رئیس مجلس و وزیر نیرو اظهار داشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۱    
حداقل و حداکثر قیمت بلیت پروازهای داخلی شرکت های هواپیمایی برای نوروز 97 اعلام شد، مسافران برای خرید بلیت فقط از 3 طریق سایت شرکت های هواپیمایی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۷    
هیئت دولت واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی غیر از نمایندگی رسمی را لغو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۲    
رسیدگی به پرونده تیراندازی به آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی خیابان استاد حسن بنا در دستور کار پلیس قرار گرفت؛ عاملان تیراندازی شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۴۰    
یک عضو فراکسیون حقوق شهروندی مجلس از برگزاری جلسه هیات رییسه این فراکسیون با معاون امنیتی وزارت کشور خبر داد و گفت که در این جلسه درباره مسائل مختلف ازجمله اعتراض های دی ماه، درگیری دراویش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۳۹    
رئیس اورژانس کشور گفت: با 3 هزار و 446 مصدوم و 4 فوتی در کشور، امسال تعداد مصدومین شب چهارشنبه سوری 50 درصد کاهش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۵    
برای اولین مرتبه صدای رایان شجریان در کارگاه های آواز محمدرضا شجریان که در مجموعه فرهنگی هنری آسمان فرهنگستان هنر برگزار می شد، شنیده شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۵    
مجری طرح توسعه پایدار صید فانوس ماهیان گفت: کاهش میزان ذخایر در آبهای کم عمق جنوب ربطی به فعالیت شناورهای صیادی ندارد، بلکه صید بی رویه قاچاق صیادان سنتی علت اصلی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۵    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان تیراندازی منجربه قتل، در عملیات ضربتی پلیس ماهشهرخبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه ای روز چهارشنبه از رفتار دولت فعلی کشورش در قبال توافق هسته ای ایران انتقاد کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
مرکز پژوهش های مجلس، رشد اقتصادی سال 96 را حدود 4.4 درصد برآورد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ کارت های اعتباری و توزیع بسته های حمایت غذایی از 24 اسفند ماه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۹    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: همزمان در حال مذاکره درباره توسعه 22میدان نفتی با شرکت های مختلف هستیم و سال 1397زمان رونق صنعت نفت ایران خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گزارشی را در خصوص عملکرد 5 موسسه مالی و اعتباری به رئیس مجلس ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
وزیر کار گفت: آئین نامه ها به نحوی اصلاح خواهد شد که بخش های تولیدی و اشتغال زا که در حوزه های صنعتی و روستایی هم پوشانی دارند، بدون محدودیت اداری فوراً به بهره برداری عملیاتی برسند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
وزیر نفت با بیان این که سال 97 سالی پرکار برای ما خواهد بود گفت: بسیاری از مذاکرات نفتی برای امضای قرارداد به مراحل نهایی خود رسیده و قراردادهای متعدد نفتی را در شرف امضا داریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
امروز در تالارهای مختلف بورس کالا 113 هزار و 395 تن محصول به ارزش 183 میلیارد و 875 میلیون تومان معامله شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته طبق اطلاعات 2172 دستگاه ترددشمار جاده ای، نسبت به روز قبل سه دهم درصد کاهش نشان می دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
امروز چهارشنبه 23 اسفند 96 ناظران بورس و فرابورس پیام هایی را درباره توقف نمادها به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت و برگزاری مجمع و بازگشایی به دلیل شفاف سازی ها و برگزاری مجامع صادر کردند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از به مدار آمدن 17 مگاوات نیروگاه خورشیدی با مشارکت فرانسوی ها در استان تهران خبر داد و گفت: راندمان نیروگاه های خورشیدی 40 درصد است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
جسد زن جوان که بین چهار تا هفت روز از مرگش می گذشت در یک بنای گودبرداری شده در شهرک غرب کشف شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
دبیر انجمن زغال سنگ ایران با بیان اینکه تاریخ اعمال نرخ جدید زغالسنگ درسال 96 از اول مهرماه 96 است، گفت:معادن زغالسنگ از پرداخت 1 درصد فروش قانون بودجه سال 97 معاف شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
شورای امنیت اعلام کرد برخی کشور های آسیایی با وجود تحریم ها، برای کره شمالی کالاهای لوکس فراهم کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۱    
شرکت ملی نفت ایران در حضور وزیر نفت با کنسرسیومی متشکل از زاروبژنفت* روسیه و دانا انرژی ایران برای توسعه میدان های مشترک نفتی آبان و پایدار غرب قرارداد امضا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۵۱    
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در گزارش جدیدی چشم انداز رشد اقتصادی میان مدت را با اشاره به تقویت سرمایه گذاری ها، بازگشت تجارت به سطوح مطلوب و اشتغال بیشتر ارتقا داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اعتبار طرح رونق تولید در سال 97 به نوسازی صنایع و صنایع صادرات گرا اختصاص می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۷    
دومین قرارداد نفتی آی.پی.سی بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت روسی زاربژنفت روسیه به منظور توسعه میادین مشترک آبان و پایدار غرب امضا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۳۳    
هر چند دلیل برکناری رکس تیلرسون به گفته دونالد ترامپ اختلاف نظرش با او بر سر برجام بوده است، اما سیاست خارجی آمریکا درباره ایران چیزی نیست که در دستگاه دیپلماسی این کشور طراحی و تصمیم گیری شود بلکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۵    
در جریان انتقال حساب های دولتی به بانک مرکزی، آخرین وضعیت اجرای این سیاست از ورود حساب های حدود 888 سازمان مشمول حکایت دارد که 84 درصد کل حساب های دولتی در شبکه بانکی را در بر می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۵    
معاون سیاسی وزارت خارجه، خروج آمریکایی ها از برجام را جدی خواند و تغییر وزیر خارجه این کشور را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: اگر آمریکا از برجام خارج شود ما هم خارج می شویم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۴    
روند رشد شاخص کل سهام در پنج سال اخیر بررسی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
نقاشی به سرقت رفته طی جنگ جهانی دوم به موزه انگلیس بازگشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۸    
سایت آزمون استخدامی وزارت نفت بالا آمد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۶    
برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت روی نقشه زیر کلیک کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، جمعیت ایران از مرز 81 میلیون نفر گذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت جزییات سرقت دستگاه عابر بانک در ونک را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۶    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۰    
یک شرکت معتبر صنایع غذایی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۹    
کلینیک فوق تخصصی پوست و مو وندا جهت تکمیل کادر پزشکی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۷    
شرکت نستله واترز ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
وزارت خارجه انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد راب ماکر به عنوان سفیر جدید انگلیس در تهران منصوب شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
قیمت روز ارز دیجیتال اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۱    
معاون دادستان کرج: در صورت اثبات ریختن گازوییل در جاده چالوس، اقدامات صورت گرفته به عنوان شروع به قتل لحاظ می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
شرکت معتبر نرم افزاری دانا پرداز قشم، تولید کننده بسته های نرم افزاری در حوزه مانیتورینگ و مدیریت فناوری اطلاعات جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۵    
سهم چک های برگشت شده از کل مبلغ مبادله شده از 23 درصد در خرداد ماه به 19 درصد در دی ماه کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۳    
اقتصاد آنلاین-سمانه فتح آبادی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد آنتالیا در کشور ترکیه، در اسفند ماه جاری به شرح جدول زیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۰    
یک آتش نشان نوزادی را از محل انفجار گاز در منطقه فاتح استانبول دور می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۹    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۸    
مدیر کل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت معتقد است که ایران بزرگترین اقتصاد خارج از سازمان تجارت جهانی(WTO) است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۵    
ترزا می یک هفته به 23 دیپلمات روس فرصت داد تا خاک این کشور را ترک کنند و اعلام کرد دیدار وزرای خارجه دو کشور برگزار نخواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
هوای تهران بالاخره پس از دود شدید چهارشنبه آخر سال سالم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۴    
قیمت هر برگ از امتیاز تسهیلات مسکن در این روزها از 64 تا 68 هزار تومان داد و ستد می شود. زوج های تهرانی بدون احتساب وام جعاله باید حدود 13.5 میلیون تومان صرف خرید 200 برگ تسه کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۶    
دیروز سه شنبه 22 اسفند، معامله گران 18هزار و 264 قرارداد را به ارزش312میلیارد و687 میلیون تومان در بازار آتی سکه منعقد کردند، در حالیکه ارزش معاملات در روز دوشنبه 21 اسفند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۱    
موج سوم رقابت در نظام بانکی کشور، رقابت خصوصی-نیمه خصوصی هاست که از نیمه دوم دهه 90 آغاز شده است.