پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۳May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 13 اسفند 1394 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 31 فروردین 1394 انتخاب 30 اردیبهشت 1394 انتخاب 31 خرداد 1394 انتخاب 31 تیر 1394 انتخاب 31 مرداد 1394 انتخاب 31 شهریور 1394 انتخاب 30 مهر 1394 انتخاب 30 آبان 1394 انتخاب 30 آذر 1394 انتخاب 30 دی 1394 انتخاب 30 بهمن 1394 انتخاب 1 اسفند 1394 انتخاب 2 اسفند 1394 انتخاب 8 اسفند 1394 انتخاب 9 اسفند 1394 انتخاب 10 اسفند 1394 انتخاب 11 اسفند 1394 انتخاب 12 اسفند 1394 انتخاب 13 اسفند 1394 انتخاب 14 اسفند 1394 انتخاب 15 اسفند 1394 انتخاب 16 اسفند 1394 انتخاب 17 اسفند 1394 انتخاب 18 اسفند 1394 انتخاب 19 اسفند 1394 انتخاب 20 اسفند 1394 انتخاب 21 اسفند 1394 انتخاب 22 اسفند 1394 انتخاب 23 اسفند 1394 انتخاب 24 اسفند 1394 انتخاب 25 اسفند 1394 انتخاب 26 اسفند 1394 انتخاب 27 اسفند 1394 انتخاب 28 اسفند 1394 انتخاب 29 اسفند 1394 
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۸    
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: انتخابات هفتم اسفند دارای پیام های روشنی بود و اولین پیامش این است که هیچ جناحی به هیچ قیمتی حذف شدنی نیست.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر گسترش توان حمل و نقل هوایی کشور، درباره آخرین وضعیت مذاکره با شرکت هواپیماسازی بویینگ و مراحل پیشرفت امضای قرارداد با ایرباس سخن گفت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۴    
وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد: ناظران روس مستقر در سوریه در شبانه روز اخیر 14 مورد نقض آتش بس و نظام ترک مخاصمه در این کشور گزارش کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایرنا نوشت: 'میت رامنی' نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا روز پنجشنبه گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۳    
مطالعات جدید محققان دانشگاه نورث وسترن نشان می دهد کمبود ویتامین D با سرطان پروستات تهاجمی مرتبط است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۰    
رئیس شورای اروپا گفت برخی کشورهای اروپایی از بحران مهاجران ابزاری سیاسی ساخته اند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۱    
سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۶    
وزیر امور خارجه اتریش خواستار افزایش فشارها بر یونان برای تامین پناهندگان و جلوگیری از انتقال آنها به کشورهای دیگر شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۲    
آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی پنجشنبه شب وارد گرگان مرکز استان گلستان شد و با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۹    
در جریان دیدار رئیس پارلمان عراق و سفیر ایران در بغداد ، طرفین مهمترین مسائل منطقه و عراق را مورد تبادل نظر قرار دادند و در این دیدار سلیم الجبوری بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه میان ایران و عراق تاکید ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
در ادامه مذاکرات فنی دو روز گذشته کارشناسان راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در نخجوان ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه "انقلابی گری به معنای ماجراجویی نیست"،گفت: تسخیر سفارت آمریکا اقدامی انقلابی بود اما تعرض به سفارت عربستان ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۳    
پلیس انگلیس فردی را به خاطر ارسال پیامک مذهبی از پرواز اخراج کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۰    
وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای تمدید تحریم های ضدروسی از سوی آمریکا برای یک سال دیگر را تقبیح کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۷    
مایکل فالون، وزیر دفاع انگلیس روز پنجشنبه از توافق اولیه اش با مقامات نظامی فرانسوی برای فروش موشک های پیشرفته و هوشمند انگلیسی بریم استون به این کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۱    
نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد با توجه به برخوردهای غیرمنصفانه نهاد جمهوری خواه با او احتمال دارد به عنوان نامزد مستقل در این انتخابات کاندید شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۵    
معاون نخست وزیر روسیه به اظهارات یک افسر بلندپایه ناتو به شدت واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخستین بانک در آلمان فعالیت خود با ایران را از سر گرفت. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
تهران- ایرنا- 'جوزف دانفورد' رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا که در آستانه سفر 'جو بایدن' معاون رئیس جمهوری این کشور، روز پنجشنبه وارد اراضی اشغالی فلسطین شد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۰    
اریک اشمیت مدیرعامل سابق گوگل به عنوان رئیس یک شورای مشورتی وزارت دفاع آمریکا انتخاب شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۵    
منابع افغانستان گفتند که گفت و گوهای رو در رو میان طالبان و دولت افغانستان روز دوشنبه 17 اسفند در اسلام آباد، پایتخت پاکستان برگزار می شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۳    
یک رسانه لبنانی از مرگ مشکوک رئیس دستگاه اطلاعات ارتش روسیه در عملیاتی امنیتی در بیروت خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۷    
امارات در راستای سیاست های خصمانه اش علیه ملت عراق، 436 عراقی را اخراج کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۴    
تارنمای ای یو بیزنس اعلام کرد: اتحادیه اروپا فردا (جمعه) نقشه راهی را برای نجات منطقه، بدون نیاز به روادید موسوم به شینگن ارائه خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۱    
ولفگانگ شوئبله وزیر دارایی آلمان گفت: اتحادیه اروپا در صورت خروج انگلیس از این اتحادیه ثبات کمتری خواهد داشت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با قدردانی از ملت ایران برای حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: پیشرفت کشور در همه ابعاد، نیازمند و در گروی پرهیز از دعواهای سیاسی است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۹    
میت رامنی هم در تبلیغات انتخاباتی آمریکا بر ضد ترامپ وارد میدان می شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در واکنش به انتشار خبری با موضوع "ازدواج یک شبه 50 دانش آموز پارسیانی" با رد این خبرگفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۷    
پس از اطمینان از موفقیت دونالد ترامپ در سه شنبه بزرگ، واکنش آمریکایی ها افزایش بی سابقه نحوه نقل مکان به کانادا در موتور جستجوگر گوگل بود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : از همین روی، ستاد سلامت و مراکز محلی سلامت امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۳    
وزیر دادگستری گفت: نظام اسلامی نیازمند حضور مردم است و از ابتدای انقلاب تاکنون این حضور مردم بوده که موجب خنثی کردن توطئه های دشمنان و حتی پیروزی در مسئله هسته ای شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۵    
نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم در واکنش به اخباری که از وی درباره حجت الاسلام و المسلمین علیخانی منتشر شده بود، عذرخواهی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۵    
دانمارک امروز (پنجشنبه) به تمدید 30 روزه کنترل مرزها تا 3 آوریل (14 فروردین) تصمیم گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۶    
ریاست مجلس دهم، سوژه ای است که این روزها در میان تحلیل گران سیاسی بسیار مطرح می شود. در این میان اما دوقطبی "لاریجانی - عارف" بیش از دیگران نظرها را به خود خیره کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۶    
سرگئی کرینکو رئیس شرکت دولتی روس اتم از برنامه ساخت موتور اتمی برای موشک ویژه سفر به کره مریخ خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۳    
پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ان تی وی (n-tv ) آلمان خبر داد که نخستین بانک این کشور فعالیت خود با ایران را از سر گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه اعلام کرد که روسیه و آمریکا اجازه نخواهند داد تخلف های اندک در رابطه با آتش بس سوریه، منجر به فروپاشی آن شوند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۰    
پاریس و لندن امروز (پنجشنبه) در مورد سرمایه گذاری 2 میلیارد یورویی در برنامه هواپیماهای بدون سرنشین جنگی پیشرفته، توافق کردند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، حزب الله لبنان را فخر جهان اسلام خواند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۱    
یک نهاد حقوقی فلسطینی روز پنجشنبه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی، بیش از 30 مورد حقوق اصحاب رسانه های مختلف را نقض کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۱    
یک ژنرال نیروی هوایی ارتش چین با انتقاد شدید از کره شمالی، این کشور را به ناسپاسی متهم کرد که کمک های مالی چین را دریافت می کند اما نسبت به دیدگاههای دولت پکن بی توجه است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۸    
جانشین فرمانده سپاه قدس از آیت الله طبسی عیادت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۸    
میهمانی خبرنگاران و خاطره گویی انها، دیپلمات ها و مذاکره کنندگان هسته ای را هم به حرف آورد. آنها گفتند آنچه را که تابحال نگفته بودند ، از دور زدن خبرنگاران گرفته تا شکل گیری ایده دیپلماسی بالکنی.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۶    
روسیه در واکنش به اعمال تحریمهای جدید شورای امنیت علیه پیونگ یانگ، ابراز امیدواری کرد که کره شمالی به جمع بندی درستی دست یابد و مذاکرات با جامعه بین المللی را از سربگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۳    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی از پیگیری های ایران برای لغو روادید برای سفر به کشور عراق و کربلای معلی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
رییس جمهوری روسیه فردا-جمعه- با رهبران آلمان، انگلیس و فرانسه دیدار می کند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه حجت الاسلام سیدحسن خمینی و حجت الاسلام سیدعلی خمینی روز پنجشنبه وارد بجنورد شدند و در اقامت کوتاه خود از دانشگاه آزاد اسلامی این شهر بازدید کردند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
پایگاه خبری الرأی الیوم با انتشار مطلبی به بررسی علل و پیامدهای اقدام عربستان در اعلام حزب الله لبنان به عنوان یک گروه تروریستی پرداخت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
دو زن مسلح به یک پایگاه پلیس در استانبول حمله کرده و در درگیری با پلیس این شهر کشته شدند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۹    
برق تمامی مناطق سوریه امروز-پنجشنبه- قطع شده و هنوز دلیل آن مشخص نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر قرار دادن حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی را محکوم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۲    
'امانوئل ماکرون' وزیر دارایی فرانسه روز پنجشنبه هشدار داد، چنانچه انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود، کنترل های مرزی برای جلوگیری از ورود پناهجویان از جمله آوارگان اردوگاه موسوم به جنگل در بندر کاله ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۲    
نیروی دریایی کره جنوبی تمریناتی را آغاز کرده که هدف آن جلوگیری از نقل و انتقال تسلیحات کشتار جمعی توسط کشتی های کره شمالی و توقیف این شناورها در صورت لزوم عنوان شده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیرراه و شهرسازی با اشاره به افزایش سقف وام مسکن تا یک میلیارد ریال برای خریداران عادی و یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای زوجین شاغل خانه اولی گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: نگرش های نادرست عمومی به اهدای عضو سبب رضایت نداشتن برخی از خانواده ها برای اهدای اعضای بیمارشان شده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه انگلستان مدعی شد تنها کشوری که خواستار خروج انگلستان از اتحادیه اروپاست روسیه می باشد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سران انگلیس، فرانسه و آلمان فردا جمعه با رئیس جمهور روسیه درباره آتش بس سوریه گفتگو می کنند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس جمهوری ترکیه اعلام کرد: دعوت حزب دموکراتیک خلق این کشور از مردم برای تظاهرات در منطقه ی سور شهر دیاربکر دعوت به انجام اقدامات تروریستی بوده است . ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نیروهای هوایی ارتش سوریه روز پنجشنبه مراکز گروهک تروریستی تکفیری داعش در حومه حلب و حمص را هدف حملات سنگین خود قرار داده و خسارت جبران ناپذیری به تروریست ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پزشک معالج آیت الله واعظ طبسی گفت: حال عمومی وی خوب نیست، اما امیدواریم از داروهای قلبی و عروقی پاسخ مناسبی برای درمان بگیریم. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو سابق پارلمان آلمان و اولین خبرنگار غربی که موفق به دیدار با تکفیری های داعش شد و از اعضای سابق پارلمان آلمان تصریح کرد که برخی از سیاستمداران آمریکایی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی درباره رویارویی اش با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اوباما گفت "امیدوارم دست دادن برای شما دردسر نشود".
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برانکو ایوانکویچ بعد از تمرین امروز تیمش در جمعه خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : منابع خبری از سرنگون شدن یک فروند بالگرد ترکیه در شمال عراق و کشته شدن 6 نظامی ترک خبر دادند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پوتین اعلام کرد براساس توافق با اعضای اوپک و غیراوپک روسیه صادرات نفت خود را در سال 2016 در سقف ماه ژانویه ثابت نگه می دارد و چون صادرات نفت ایران اکنون در ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رویترز اعلام کرد: واردات نفت هند از ایران در ماه فوریه 21 درصد افزایش یافت. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر کشور بحرین بار دیگر به پیروان اهل بیت علیهم السلام که اکثریت ساکنان اصلی این کشور را تشکیل می دهند، توهین کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دستیار ویژه رئیس جمهور از نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز پنج شنبه با تشرف به حرم امام هشتم، حضرت امام رضا (ع) در بین جمعیت زائر و مشتاقان این حضرت به زیارت پرداخت. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر آموزش و پرورش از اختصاص 30 میلیارد تومان برای طرح روستامرکزی در جهت عدالت آموزشی خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر آموزش و پرورش گفت: به تدریج تا پایان سال جاری، کل پاداش 31 هزار فرهنگی بازنشسته سال 93 پرداخت می شود. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اینکه علی رغم داشتن مجوز طرح ترافیک، تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد برایشان ثبت شده ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در درگیریهای مسلحانه میان نظامیان ترکیه با عناصر پ.ک.ک روز پنجشنبه سه نظامی و 8 عضو 'پ.ک.ک' کشته شدند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نتایج هشتمین دوره جشنواره ی وب ایران اعلام شد. به گزارش انتخاب، در این دوره از جشنواره در بخش برگزیدگان هیئت داوران سایت دیجی کالا، بانک سامان، شرکت بیان ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۶    
بهار؛ حیات طبیعت و برخاستن از خواب زمستانی و بیدارشدن برای رهایی از رخوت و سستی است. باور بهار با کوله باری از سرزندگی و عشق و امید از راه می رسد و دل کوچه ها و خیابان ها که از رفت و آمد عابران مشتاق ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نشست خبری رئیس جمهور بعد از ظهر روز یکشنبه (16 اسفند) با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می شود. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال، تیم ملی ایران در رده 44 جهان قرار گرفت و در میان تیم های آسیایی همچنان رتبه نخست را در اختیار دارد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمد نوازی به عنوان سرپرست آبی پوشان در نشست هماهنگی دیدار استقلال و راه آهن حضور پیدا کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
شاید جریان احمدی نژاد این روزها از جریانی شادتر باشد، اما به نظر می رسید این شادی زودگذر و سطحی است. احمدی نژادی ها که کینه های قدیمی از اصولگرایان داشتند ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: آمار تصادفات نشان می دهد که در سال 16 هزار نفر جان خود را از دست می دهند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با توجه به چراغ سبز دولت آمریکا به شرکت بوئینگ از این شرکت برای انجام مذاکره لازم با شرکت های ایرانی دعوت شده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا اعتراف کرد که تحریم ها بر توانایی برنامه موشکی ایران تاثیری نداشته است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر ترکیه تاکید کرد که آنکارا به تنهایی نمی تواند در سوریه مداخله کند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالی که به نظر می رسد با توجه به کندی تولید و تقاضای قوی نفت، سقوط 20 ماهه بازار رو به پایان است ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مربی تیم نفت دچار افت فشار شد و نقش بر زمین شد. به گزارش انتخاب،محمد خرمگاه در حاشیه تمرین صبح امروز نفت، دچار افت فشار شدید شد و به زمین افتاد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علی کفاشیان برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیاز به تاییدیه وزارت ورزش و جوانان ندارد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس جمهوری آمریکا تحریم های ضد روسیه را به دلیل اتفاقات اوکراین برای یک سال تمدید کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ترکیه درصدد است ، امضای توافق نامه ای بازگرداندن پناهجویان از کشورهای اروپایی به کشورهای مبدا را تسهیل کند ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۰    
سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه سراسر کشور در مشهد اظهار کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهرداری منطقه 13 ضمن ابراز تاسف فراوان از حادثه پیش امده به اطلاع می رساند روز سه شنبه مورخ 11 اسفند ماه سال جاری پس از اتمام ساعت اداری یکی از پرسنل شرکتی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : منابع رسانه ای از انفجار یک بمب و تیراندازی در یک مرکز پلیس در استانبول خبر دادند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اگر روند کنونی جهانی ادامه یابد، تا 30 سال آینده، بیش از نیمی از جمعیت کره زمین دچار نزدیک بینی خواهند شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه امروز آموزش زبان سایر کشورها واجب کفایی در حوزه علمیه است گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس اتحادیه کفش دست دوز گفت: فقط 7 میلیون دلار از حدود نیم میلیارد دلار واردات کفش به کشور قانونی است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، گفت: ترویج فرهنگ اهدای عضو در ابتدا کار سختی بود اما امروز یک میلیون و 400 هزار نفر کارت اهدای عضو خود را دریافت کرده اند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین می گوید برخی افراد مجلس را خانه دائمی و همیشگی خود می دانند ولی مردم با رایی که دادند پیام منفی به این رویکرد آنها دادند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کسب دومین پیروزی متوالی مقابل حریفی همچون الجزیره فوق العاده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جزییات حادثه ای که برای یکی از کارکنان شهرداری منطقه13 پیش آمده تشریح شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل تامین اجتماعی قم شرایط بهره مندی زنان خانه دار از تعهدات قانونی تامین اجتماعی را اعلام کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سازمان ملل در اقدامی، شدیدترین تحریم ها را علیه کره شمالی به واسطه چهارمین آزمایش هسته ای این کشور و پرتاب موشک، به تصویب درآورد. ...
  • ۱