شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 17 اسفند 1394 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 31 فروردین 1394 انتخاب 30 اردیبهشت 1394 انتخاب 31 خرداد 1394 انتخاب 31 تیر 1394 انتخاب 31 مرداد 1394 انتخاب 31 شهریور 1394 انتخاب 30 مهر 1394 انتخاب 30 آبان 1394 انتخاب 30 آذر 1394 انتخاب 30 دی 1394 انتخاب 30 بهمن 1394 انتخاب 1 اسفند 1394 انتخاب 2 اسفند 1394 انتخاب 8 اسفند 1394 انتخاب 9 اسفند 1394 انتخاب 10 اسفند 1394 انتخاب 11 اسفند 1394 انتخاب 12 اسفند 1394 انتخاب 13 اسفند 1394 انتخاب 14 اسفند 1394 انتخاب 15 اسفند 1394 انتخاب 16 اسفند 1394 انتخاب 17 اسفند 1394 انتخاب 18 اسفند 1394 انتخاب 19 اسفند 1394 انتخاب 20 اسفند 1394 انتخاب 21 اسفند 1394 انتخاب 22 اسفند 1394 انتخاب 23 اسفند 1394 انتخاب 24 اسفند 1394 انتخاب 25 اسفند 1394 انتخاب 26 اسفند 1394 انتخاب 27 اسفند 1394 انتخاب 28 اسفند 1394 انتخاب 29 اسفند 1394 
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۷    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد برای جلوگیری از ورود پناهجویان به اروپا، پیشنهاد جدیدی ارائه کرده ایم.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
نخست وزیر کانادا و رئیس جمهوری آمریکا در دیدار پنج شنبه خود در کاخ سفید، درباره موضوعات مختلفی از جمله تقویت همکاری های اقتصادی و وضعیت مهاجران گفتگو می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۸    
ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو روز دوشنبه اعلام کرد: با وجود انتشار گزارشهایی در مورد نقض آتش بس در سوریه، این آتش بس عمدتاً رعایت شده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از انجام سفر یک روزه به استان یزد دوشنبه شب یزد را به مقصد تهران ترک کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۴    
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز با علی پروین دیدار و گفت وگو کرد. توضیحات علی پروین درباره حضور در باشگاه پرسپولیس
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۲    
هیات وزیران در پی ابطال مصوبه افزایش نرخ جرائم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری با تعدیل این نرخ ها، جدول جدید جرائم رانندگی را تصویب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۶    
محموله دارو به ارزش 30 میلیارد ریال که به صورت قاچاق از مرزهای جنوبی کشور وارد شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان شرقی کشف شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۷    
فرمانده نیروی دریای سپاه با بیان اینکه به جز جمهوری اسلامی ایران هیچ کشوری در دنیا جرات توقیف کردن شناورهای آمریکا را ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
در این مراسم عزاداری ام ابیها، دکتر حشمت الله قنبری سخنرانی خواهد کرد و حاج محمود کریمی، حاج مرتضی طاهری، حاج سیدمجید بنی فاطمیه ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۸    
فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف 11 کیوگرم تریاک خبر داد که در شیشه های نوشابه جاسازی شده بود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
تصویری که مشاهده می کنید تصویر کمیابی از لارو خرچنگ است که در دانشگاه مینه زیر میکروسکوپ گرفته شده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۶    
عضو فراکسیون زنان مجلس از تدوین و ارائه نامه ای اعتراضی علیه اظهارات نماینده ارومیه به کمیسیون اصل نود خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۰    
احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه گفت: با ایران در خصوص پایدار کردن آتش بس سوریه به توافق رسیده اند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۴    
روسیه روز دوشنبه تهدید کره شمالی را برای حمله هسته ای پیشگیرانه به کره جنوبی و آمریکا غیر قابل قبول خواند و بار دیگر همه طرف ها را به خویشتنداری دعوت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۲    
عراقچی امروز در کمیسیون امنیت ملی مجلس، گزارش مفصلی از دستاوردهای اقتصادی و غیر اقتصادی برجام ارائه کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتشار برخی اخبار درباره آیت الله یزدی را فضا سازی رسانه ای عنوان کرد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
نماینده مردم اسلام آباد و دالاهو در مجلس نهم در مورد تعیین تکلیف برخی شکست خوردگان مجلس دهم برای تعیین ریاست مجلس گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۲    
منابع دولتی سوریه از آغاز مذاکرات صلح این کشور در 14 مارس خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۰    
وزیر اقتصاد با اشاره به مخالفت مدیران دولتی و مدیران وزارتخانه ها با واگذاری شرکت های دولتی گفت: وزیر اقتصاد قدرت مانور ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۱    
عضو کمیسیون قضایی مجلس جزئیات جلسه امروز بعدظهر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس را تشریح کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۹    
صدای چکاچک چلچله ها زندگی را دوباره در دل طبیعت جاری می کند. رودهای پرخروش به جنب و جوش می افتند و سرود سرزندگی را سر می دهند و هر روز آفتاب مهربانی سایه خود را بر سر همه سخاوتمندانه می کشد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۳    
وزیر امور خارجه آلمان از ترکیه به دلیل تسخیر دیلی زمان روزنامه منتقد دولت، انتقاد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۷    
از 1 ژانویه 2016، 14606 نفر در دریای اژه گرفتار حادثه شده اند که از این افراد 166 نفر بر اثر غرق شدن در دریا جان خود را از دست داده اند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۷    
حتی اگر مصوبه شورای عالی امنیت ملی در این باره وجود نداشت، دادستان تهران براساس اختیارات و وظایف قانونی خود دستور قضایی در این خصوص صادر کرده است و این دستور به قوت خود باقی است و لازم الاجرا است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۴    
معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه ایران بحران های منطقه از جمله تحولات سوریه ، یمن ، لبنان و فلسطین را بررسی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۳    
وزیر نیرو با اشاره به اینکه کم آبی مشکلی مهم استان یزد است گفت: خط انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به یزد ایجاد می شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۴    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95 اعلام کرد مشمولان وظیفه با بیش از 8 سال غیبت با پرداخت جریمه در سال 95 از خدمت سربازی معاف شدند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل آژانس تأکید کرد که ایران تعهداتش را تاکنون به درستی انجام داده و هیچ نشانه ای از انحراف در برنامه هسته ای ایران دیده نمی شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهوری عراق که به قاهره سفر کرده است، با رئیس جمهوری مصر دیدار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۶    
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله ی رهبر انقلاب در سال 94 را به نظر سنجی گذاشته است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
حسن روحانی رئیس جمهوری صبح امروز(دوشنبه 17 اسفند ماه) در جمع مردم یزد سخنرانی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۶    
معاون وزیر خارجه اظهارات منتسب به وی در مورد ترکیه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان یزد با بیان اینکه دولت یازدهم ارزش پولی ملی، ثبات بازار ملی و روند کاهنده تورم را باوجود کاهش شدید و کم سابقه درآمدهای نفتی حفظ نموده ، اطمینان داد که سال 95 ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در نخستین گزارش خود از اجرای قطعنامه 2231 و ارزیابی برنامه های هسته ای ایران تاکید کرد: هیچ نشانه ای از انحراف در فعالیت های صلح امیز هسته ای ایران مشاهده نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس دفتر رییس جمهوری گفت: هدف اصلی ما در مذاکرات اقتصادی رفع تحریم ها بود که به طور کامل به این هدف دست یافتیم و در این مساله جای هیچ تردیدی نیست. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: فعالیت خانه مطبوعات استان تهران با انتخاب اعضای هیات مدیره به صورت رسمی آغاز شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۴    
دولت ترکیه به تازگی برای جلوگیری از ورود آوارگان سوری به ترکیه ، دیوار مرزی جدیدی بین کشور خود و سوریه ، احداث کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۱    
با رعایت قوانین رانندگی، نوروز شیرین تری داشته باشیم.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاش برای افزایش آگاهی و بیان حقایق، خواسته اصلی نظام و دلسوزان نظام است و تنها کسانی از اطلاع رسانی اصحاب انواع رسانه ناراحت می شوند که از بیداری و هوشیاری جامعه می ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
وزارت کشور مغرب (مراکش) روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از انحلال یک شبکه تروریستی مرتبط با داعش و بازداشت 5 عضو آن در این کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۶    
یوکیا آمانو در نشست خبری پس از جلسه شورای حکام گفت: دیگرهیچ محدودیتی برای شرکت کارشناسان ایران در نشست ها و کارگاه های آموزشی آژانس وجود ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۷    
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت در سال 2011 که آلودگی صوتی را طاعون مدرن نامید، مدارک محکمی وجود دارد که آلودگی های صوتی محیط اثرات مضر شدیدی بر سلامت عمومی جامعه دارد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۸    
معاون وزیر توسعه لهستان از سفر دوباره هیات تجاری این کشور به ایران تا سه ماه آینده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۹    
وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب به وقت محلی وارد سنگاپور شد و مورد استقبال مقامات وزارت امور خارجه این دولت – شهر جنوب شرق آسیا قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۶    
اولین باری که در جنگ به کسی عنوان سید الشهدا دادند در همین خیبر و برای حاج همت بود. بالاخره هر جنگی ادبیات خاص خودش را دارد. همت یکی از فرماندهان بزرگ و شجاع و برجسته ایران در دوران جنگ بود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نعمت الله مظفرپور در ایرنا نوشت: اسفند سال 79 برای نخستین بار واژه جنبش نرم افزاری توسط مقام معظم رهبری وضع و اعلام شد و سپس با مفاهیمی مانند کرسیهای آزاد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه نظام نباید مبتنی بر فیلتر باشد، گفت: خانواده ها، مدارس، دانشگاه ها و شرکت ها خودشان باید بخش فیلترینگ را بر عهده بگیرند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز راهی سنگاپور شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
کتاب جوان و ایمنی راه، محصول کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران رونمایی شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
وزارت بهداشت عربستان به شهروندان خود در خصوص شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف این کشور هشدار داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از آغاز بررسی شکایات انتخاباتی در شورای نگهبان در روزهای آینده خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سازمان ملل در چارچوب برنامه توسعه و عمران، شاخصی در ارتباط با میزان برابری زنان و مردان در کشورهای گوناگون تعیین و منتشر کرده که طبق آن ترکیه در بین 138 ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به تصادف سواری زانتیا با دنا در آذربایجان غربی گفت: این حادثه 2 مسافر افغان را به کام مرگ کشاند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
در ادامه رقابت های مقدماتی برای انتخاب نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بن سندرز توانست در ایالت مین پیروز شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
قیمت جهانی طلا در بازار معاملات آتی روز دوشنبه با کاهش نسبی روبرو شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
دولت امارات اسکناس 200 درهمی ویژه نابینایان منتشر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : باند دختر و پسرهای زورگیر که با طعمه قرار دادن دختران جوان، اقدام به زورگیری و سرقت از مردان می کردند، به دام افتادند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری فارس نوشت: برخی دانشجویان که خود را عدالتخواه نامیدند دقیقا 3 روز پس از رحلت آیت الله طبسی تاکید کردند: ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۴    
فیلم های بادیگارد ، کفش هایم کو؟ ، ابد و یک روز ، 50کیلو آلبالو و خشم و هیاهو تازه های اکران نوروز 95 شدند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۸    
آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری افتتاحیه دوره پنجم مجلس خبرگان در 4 خرداد سال 95 خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۸    
معاون فنی بهداشت محیط مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اسفندماه سال جاری بیش از 4000 نفر از کارشناسان بهداشت محیط در سراسر کشور در نظارت ها و بازرسی های بهداشتی از مراکز و اماکن حساس ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عده ای می خواهند ما را به سیطره آمریکا برگردانند، می خواهند ما را زیر خفقان آمریکا و انگلیس ببرند ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۶    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: گروه رسانه ای" Feza" از جمله روزنامه زمان به اتهام پولشویی و ارتباط با جنبش وابسته به "فتح الله گولن" مورد حمله پلیس قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت های هواپیمایی و موسسات هوانوردی گفت: فروش هر گونه بلیت چارتری به صورت تک نفره ممنوع است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
ما عنوان اصولگرایی را عنوان حزب و دسته نمی دانیم؛ بلکه جریان انقلاب اسلامی می دانیم
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چغاله بادام در سطح شهر کیلویی 100 هزار تومان به فروش می رسد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مردی که خواهر خود را به قتل رسانده بود از سوی مأموران آگاهی دستگیر شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک کارشناس فضای مجازی گفت: در کل جهان 300 ماهواره وجود دارد که 116 ماهواره از این تعداد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : موضوع دستفروش ها ، اعتراض کسبه و تعرض به معبر عمومی که روزهای پایانی سال در هسته مرکزی شهر تهران رو به افزایش است ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۷    
محققان کالج دانشگاهی لندن در یک دستاورد پزشکی بزرگ مدعی شناسایی روشی شده اند که از سیستم ایمنی بدن خود انسان برای کشتن سلول های سرطانی استفاده می کند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد ثبت نام شرکت در آزمون سراسری سال 95 از امروز خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جانشین فرمانده ناجا به ابطال مصوبه افزایش نرخ جرایم رانندگی از سوی دیوان عدالت اداری واکنش نشان داد و تاکید کرد که با توجه به تصمیم اتخاذ شده ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل آژانس تأکید کرد که ایران تعهداتش را تاکنون به درستی انجام داده و هیچ نشانه ای از انحراف در برنامه هسته ای ایران دیده نمی شود. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سفیر آلمان در ایران روابط تجاری دو کشور را دیرینه، موفق و مثمر ثمر توصیف کرد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهردار منطقه 12 از قراردادن نیوجرسی مقابل مجتمع تجارت جهانی فردوسی و ایجاد ممنوعیت در بهره برداری خبرداد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی صندلی دادستانی کل کشور خالی مانده و رئیس قوه قضائیه به زودی دادستان کل کشور را منصوب می کند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از همسران سابق نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی پس از جدایی از وی، با انتشار کتابی اقدام به افشاگری درباره سلمان رشدی کرده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی که دارای دکترای فقه و مبانی با گرایش حقوق خصوصی است، با حکم مقام معظم رهبری به سمت تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون کریدور ایران، ترکیه و بلغارستان فعال است اما در نظر داریم همزمان کریدور ایران، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، بلغارستان و یونان را نیز فعال کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پلیس آگاهی گلستان از تشکیل 57 پرونده زمین خواری در 11 ماهه اول امسال در استان گلستان خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستان پردیس از بازداشت رئیس یک بانک دولتی در جاجرود خبر داد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اینکه نتوانستم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یابم، تقدیر الهی بود. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته و زخمی شدن 8 نفر در حوادث رانندگی بامداد امروز در استان خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با پیگیری های ویژه ماموران ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وکیل مدافع بابک زنجانی می گوید موکلش پس از شنیدن حکم اعدام از وکلای خود خواسته صرف نظر از اینکه چنین رأیی صادره شده ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سه زورگیر 19 تا 20 ساله که با پرسه زنی در شرق تهران از نوجوانان سرقت می کردند سرانجام پس از دهها زورگیری شناسایی و دستگیر شدند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
اقای روحانی باید پاسخ دهد چرا برخی عوامل مفسد 24 سال قبل خود را به کار گرفته است؟ ما مسئولان آلوده نمی خواهیم.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل بانک مسکن ضمن اعلام جزئیات مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
اظهارنظر پورابراهیمی اما منجر به اعتراض شدیدتر از سوی حاجی دلیگانی شد و این نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به ماده 79 ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اعضای این گروه تروریستی دیشب در استان خوزستان و در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
بعد از فراز و نشیب های مختلف نهایتا تصمیم بر این شد که نمایشگاه بین المللی کتاب در سال 95 در شهر آفتاب برگزار شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : انفجار یک کپسول گاز در منطقه پردیس، فاز 3، موجب مصدومیت یک خواهر و برادر شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
طلای جهانی پس از رشد قیمت چشمگیر روز جمعه، در معاملات روز جاری تغییر چندانی نداشت و از بالاترین قیمت 13 ماه گذشته اندکی فاصله گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 95، با اشاره به جزئیات مصوبات عصر روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی 5 میلیارد دلار از پول های بلوکه ایران مربوط به قبل از انقلاب اسلامی در آمریکا ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۵    
روحانی اظهار کرد: در دورانی که من در مجلس حضور داشتم بزرگانی مثل شهید سید رضا پاک نژاد و برادر عزیز من سید محمد خاتمی از اردکان در مجلس حضور داشتند ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از کش و قوس های فراوان، نیمه شب گذشته بالاخره حکم دادستانی تهران اجرا و نیوجرسی در ورودیهای مرکز تجارت جهانی فردوسی استقرار یافت. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت کرده است و مربوط به الان نیست ضمن اینکه این کتاب مشکل محتوایی نداشته و دقیقا ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدارس شهر تهران تا روز چهارشنبه 26 اسفندماه دایر و فعال است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۰    
قبل از ورود به نقد محتوای سخنان آقای قاضی پور باید این نکته مهم را در نظر بگیریم که متاسفانه سخنان این چنینی از امثال آقای قاضی پور در بین برخی اقشار در شهرهای مختلف ایران نه فقط ارومیه طرفدارانی ...
  • ۱