پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 21 اسفند 1394 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 31 فروردین 1394 انتخاب 30 اردیبهشت 1394 انتخاب 31 خرداد 1394 انتخاب 31 تیر 1394 انتخاب 31 مرداد 1394 انتخاب 31 شهریور 1394 انتخاب 30 مهر 1394 انتخاب 30 آبان 1394 انتخاب 30 آذر 1394 انتخاب 30 دی 1394 انتخاب 30 بهمن 1394 انتخاب 1 اسفند 1394 انتخاب 2 اسفند 1394 انتخاب 8 اسفند 1394 انتخاب 9 اسفند 1394 انتخاب 10 اسفند 1394 انتخاب 11 اسفند 1394 انتخاب 12 اسفند 1394 انتخاب 13 اسفند 1394 انتخاب 14 اسفند 1394 انتخاب 15 اسفند 1394 انتخاب 16 اسفند 1394 انتخاب 17 اسفند 1394 انتخاب 18 اسفند 1394 انتخاب 19 اسفند 1394 انتخاب 20 اسفند 1394 انتخاب 21 اسفند 1394 انتخاب 22 اسفند 1394 انتخاب 23 اسفند 1394 انتخاب 24 اسفند 1394 انتخاب 25 اسفند 1394 انتخاب 26 اسفند 1394 انتخاب 27 اسفند 1394 انتخاب 28 اسفند 1394 انتخاب 29 اسفند 1394 
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۵۳    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، دادگاه قانون اساسی این کشور را پس از لغو بازداشت دو روزنامه نگار، به انحلال تهدید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۸    
پایگاه خبری النشره لبنان به نقل از ماهنامه فرانسوی کوزت، از اعطای نشان ملی فرانسه به شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد عربستان سعودی در پی درخواست وی برای دریافت آن، خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۷    
مسکو درباره مرگ مشکوک میخائیل لسین وزیر سابق مطبوعات این کشور در آمریکا از واشنگتن توضیح خواست.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۷    
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۴    
رسانه های ترکیه فاش کردند که دستگاه های اطلاعاتی ترکیه و آمریکا یک پایگاه سری مشترک نزدیک مرزهای سوریه ایجاد کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: مبارزه با گروه های تروریستی درسوریه کارایی بالای تسلیحات روسیه را نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
یک منبع نزدیک به ارتش سوریه اعلام کرد که نظامیان این کشور با حمایت جنگنده های روسیه آماده بازپس گیری شهر تاریخی تدمر از دست تروریست های داعش هستند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا رسماً ژنرال کورتیس اسکاپاروتی را به عنوان فرمانده ارشد نیروهای ناتو انتخاب کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۵    
نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آن در حال آماده شدن برای اجرای عملیات گسترده در جنوب این کشور آماده می شوند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۲    
حیدرالعبادی نخست وزیرعراق باردیگر خواستارهمکاری های بیشتر نظامی، تسلیحاتی واطلاعاتی با روسیه درجنگ علیه داعش شد و درعین حال هرگونه دخالت نظامی زمینی درسوریه را خطرناک توصیف کرد وآن را مردود دانست.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۹    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا جمعه شب به منظور دیدار و گفت وگو با ملک سلمان پادشاه و سایر مقامهای عربستان وارد این کشور شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۱    
مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در نشست داخلی با اعضای حزب دمکرات این منطقه بر روند اصلاحات در اقلیم تاکید کرد و گفت: اگر اصلاحات به سرانجام نرسد، از بین خواهیم رفت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۶    
نیروهای امنیت ملی عراق، یک سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش را در مرکز استان کرکوک دستگیر کردند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۳    
کمیته پناهندگان سازمان ملل با ابراز نگرانی از تضییع حقوق آن دسته از آوارگان عراقی در برخی از اردوگاه های آوارگان این کشور ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۳    
رزمایش بزرگ ناوگان روسیه در دریای خزر روز جمعه آغاز شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۳    
مناظره پنجشنبه شب نامزدهای جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری و تاکید و پافشاری ترامپ بر اظهارات سابق خود مبنی بر دشمنی اسلام با آمریکایی ها سرخط رسانه های آمریکایی در روز 21 اسفند بود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۰    
شورای وزرای خارجه اتحادیه عرب در ادامه اقدامات خصمانه علیه محور مقاومت، حزب الله لبنان را تروریستی خواند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم خیریه گلریزان آزادسازی محیط بانان در بند کمک مالی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۴    
نیویورک- ایرنا- نظر سنجی اخیر موسسه گالوپ نشان می دهد که میانگین محبوبیت شغلی اوباما در میان مردم این کشور به 50 درصد یعنی بالاترین حد خود نسبت به سال 2013 رسیده و هم اکنون 81 درصد از دموکرات های ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۴    
محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به ابراز علاقه شرکت های اروپایی برای مشارکت در طرح های اقتصادی ایران ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی دولت در جدیدترین اظهار نظر درباره ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات گفت: مستند به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، کمیته سیاست گذاری تبلیغات دبیرخانه، در سال های گذشته و دوره جدید فعالیت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۹    
مشروح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری از تلویزیون پخش می شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ید عباس عراقچی در سفر یکروزه خود به تبریز با آیت الله محسن مجتهد شبستری دیدار و گفت وگو کرد و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار خطاب به ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اتحادیه اروپا در صدد احیای مذاکرات برای انعقاد پیمان تجاری با ایران برآمده است و وزرای خارجه کشورهای عضو در نشست روز دوشنبه خود این موضوع را بررسی می کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا نوشت: محمود زهار، موضوع سوریه را دلیل بروز وضعیت کنونی در روابط میان حماس و ایران دانست. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
یگان های موشکی ارتش یمن روز جمعه مواضع مزدوران عربستان در استان تعز واقع در جنوب غرب یمن را هدف قراردادند که بر اثر آن 23 مزدور کشته و 53 نفر دیگر زخمی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران بیشترین مشارکت جهان را برای شکل گیری نهاد قانونگذاری کشور از خود نشان دادند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه فرمان اجرای تعهدات این کشور مرتبط با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل درباره برنامه هسته ای ایران را امضا کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۲    
سرگئی چمزوف رییس شرکت دولتی فناوری های روسیه از پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت اجرای قرارداد فروش اس-400 روسیه به چین خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۶    
معاون اطلاع رسانی و وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه فردا 22 اسفند هیچ مدرسه ای تعطیل نیست، گفت: مدارس تا 26 اسفندماه دایر هستند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۳    
ترکیه اعلام کرد که پیش نویس توافق این کشور با اروپا در مورد بحران مهاجران سازگار با قوانین بین الملل است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۳    
بن کارسون جراح معروف که نتوانست در رقابت های درون حزبی موفقیت چندانی به دست آورد، روز جمعه با اعلام انصراف از ادامه رقابت های انتخاباتی آمریکا از دونالد ترامپ نامزد جنجالی و پیشتاز جمهوریخواهان حمایت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۰    
پکن با اعلام اینکه آمریکا خود کشوری مملو از مشکلات و نقض های حقوق بشری و تبعیض نژادی است، انتقادهای کاخ سفید از نقض حقوق بشر در چین را مردود دانست.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۶    
روزنامه تایمز روز جمعه در گزارشی از حمله دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس علیه بانک انگلیسی بارکلیز به دلیل مانع تراشی در کار شرکت هایی که درصدد همکاری های تجاری با ایران هستند، خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
واحدهای امنیتی ترکیه از آغاز فعالیت های عناصر 'پ.ک.ک' برای حضور در بخش ترک نشین قبرس و سازماندهی جدیدی در دانشگاههای این بخش خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
سفارت آمریکا در کویت با اعلام خبر حمله به یک شهروند آمریکایی در کویت با سلاح سرد و بازداشت فرد مهاجم، به اتباع خود درخصوص احتمال حمله افراطیون در این کشور هشدار داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۱    
براساس گزارش های دریافتی، 'فاطمه' یکی از مجروحین حمله شیمیایی داعش به شهرک تازه در جنوب کرکوک جان خود را از دست داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
هیثم مناع از مخالفان مطرح سوری اعلام کرد که به دلیل عدم جدیت مذاکرات صلح سوریه در این مذاکرات که قرار است از روز دوشنبه هفته آینده آغاز شود، شرکت نخواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۷    
رهبر کره شمالی شلیک یک فروند موشک بالستیک را تماشا کرده و دستور داده است تا این کشور قابلیت حمله هسته ای خود را با انجام آزمایش های بیشتر ارتقا دهد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۲    
نتایج یک نظرسنجی نشان داد که ساکنان سرزمین های اشغالی ترجیح می دهند به جای دونالد ترامپ هیلاری کلینتون از حزب دموکرات به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهوری روسیه امروز جمعه با صدور فرمانی تحریم های اعمال شده این کشور علیه تهران در خصوص صادر کردن مواد اتمی به ایران را لغو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۷    
معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان گفت: در شرایطی که قطعنامه های قبلی شورای امنیت سازمان ملل تصریح داشت که برنامه هسته ای ایران یک برنامه ممنوعه است و هیچ کشوری حق کمک به این ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
نیروهای مسلح ترکیه روز جمعه با انتقال تانک ها و توپخانه به منطقه دره جیک در نزدیکی مرز ترکیه با عراق مواضع 'پ.ک.ک' در شمال عراق را مورد حمله قرار دادند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان در واکنش به اخبار منتشرشده اخیر مبنی بر اینکه حکومت سعودی در یمن از بمب های ارسالی از طریق شعبه ایتالیایی یک شرکت آلمانی تولیدکننده تسلیحات نظامی استفاده می کند ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
رسانه های گروهی چین در تازه ترین گزارش های خود تاکید کرده اند که عربستان متضرر واقعی جنگ یمن است و از زمانی که این کشور جنگ را آغاز کرده، همواره طرف زیان ده ماجرا بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید آزمایش های موشکی اخیر ایران، ناقض بجام نیست و نباید در واکنش به این تمرین نظامی، بیانیه های تحریک آمیز منتشر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۹    
ایرانی ها از این نگران اند که جنگ قدرت برای در اختیار گرفتن دولت آمریکا به توافق هسته ای آنها با قدرت های جهان که به برداشته شدن شدید ترین تحریم های بین المللی در ازای اقدام ایران به مهار برنامه ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
وزیر امور خارجه کشورمان در پنجمین مقصد سفر آسیایی و اقیانوسیه اش از تایلند راهی نیوزیلند شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
دولت کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد یک مسیر هوایی مستقیم بین کره جنوبی و ایران برای اولین بار در طی 4 دهه گذشته برقرار خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
محمد النمر فعال سیاسی عربستانی روز جمعه اعلام کرد که مقامات سعودی قصد دارند علی النمر، عبدالله زاهری و داود مرهون از فعالان سیاسی عربستانی را اعدام کنند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برجام را اولین گام برای برندسازی در ایران دانست. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
محمود زهار، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با تاکید بر بی طرفی جنبش متبوعش در "بازی محورهای منطقه ای" نتیجه چنین اقداماتی را شکست دانست.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیدار با وزیر خارجه چین اعلام کرد که مشارکت راهبردی روسیه با چین تحکیم می یابد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
یک مقام ارشد امنیتی امارات متحده عربی روز جمعه هشدار داد که در صورت پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جنگ تمدن ها در جهان رخ خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۳    
معاون اداره کل نیروهای مسلح در پاسخ به هرگونه تحریم و قطعنامه در قبال آزمایش های موشکی با تاکید براینکه تحریم ها مانع تقویت توان دفاعی ایران نمی شود ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده است که امروز در جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد و هوای تهران هم از بعد از ظهر به تدریج شاهد بارش های پراکنده ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آمارهای غیر رسمی و نه قطعی نشان از افزایش مصرف کنندگان سیگار در کشور دارد و تأسف بارتر اینکه بخش اعظمی از جامعه مصرف کننده ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس دفتر رییس جمهوری که برای شرکت در اجلاس اقتصاد ایران به لندن رفته است، با فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس دیدار و گفتگو کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نتایج به دست آمده در مرکز تحقیقات ذرات بنیادی سرن از فعالیتی احتمال خبر می دهد که به هیچ عنوان در چارچوب قوانین فیزیک کلاسیک قابل توضیح نیست ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر عراق با اشاره به درخواست این کشور از روسیه برای تجهیز بغداد به سلاح و جنگ افزارهای بیشتر درباره عواقب مداخله نظامی در سوریه نیز تأکید کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مطابق پیش بینی های سازمان هواشناسی، امروز برخی نقاط کشور شاهد رگبار باران ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اصرار لجوجانه بر اینکه هیچ تغییری بعداز اجرای برجام در سوییفت رخ نداده باعث شده است سوییفت که خود به تنهایی محرک بزرگی برای بانک ها در بازار سهام و عامل ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا نوشت: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آزمایش موشک ها در ایران دنیا را نگران کرده است اما ایران برای امنیت خود این کار را می کند و با هیچ جای دنیا کاری ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جانشین رئیس پلیس راهنمایی نیروی انتظامی محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی برای روز یکشنبه و برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در میادین اصلی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرانلاین: وزیر خارجه کشورمان امروز (جمعه) در نشست علمی وزارت خارجه تایلند با سوالی عجیب مواجه شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تسنیم نوشت: امام جمعه مشهد مقدس گفت: چند روز دیگر تعطیلات نوروزی شروع می شود و سریال های نوروزی آغاز می شود و در این سریال ها مسئله پدافند فرهنگی باید در ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید جان کری برای ارتباط با ظریف چندین راه دارد و اخیراً برای ابراز نگرانی در خصوص آزمایش موشکی از یکی از این راه ها استفاده ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سید عباس عراقچی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص فضای پسابرجام گفت: اقتصاد مقاومتی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وضعیت اقتصادی و ارزی بازارهای جهانی در هفته گذشته حاکی از تضعیف ارزش دلار بود که این موضوع موجب گرانی طلا شد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۰    
سید حسن خمینی با اشاره به نقش والای جانبازان در حفاظت از انقلاب و ضرورت حساسیت نسبت به خون های پاکی که انقلاب را به ثمر رساندند ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
یارانه اسفندماه شب گذشته- ساعت 24 پنج شنبه- به حساب یارانه بگیران واریز شد. با پرداخت شصت و یکمین مرحله از یارانه های نقدی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
معاون ساختمان و مسکن وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مردم از نگرفتن وام جدید مسکن پشیمان می شوند از نامحدود بودن تعداد وام های پرداختی خبر داد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک روزنامه عرب زبان از تصمیم عربستان سعودی برای تاسیس یک پایگاه نظامی در جیبوتی خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس شواری عالی استان ها با اشاره به اینکه بایستی بودجه کافی به شورای عالی استان ها اختصاص داده شود ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۲    
در بحبوحه نگرانی از توسعه نظامی چین در دریای چین جنوبی، چند روز گذشته، یکی از ژنرال های آمریکایی اعلام کرد که واشنگتن در حال مذاکره با استرالیا است تا بمب افکن های استراتژیک خود را در این کشور مستقر ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران با اشاره به احتیاط بانک های خارجی در برقراری ارتباط با ایران گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس انجمن صنفی سی. ان. جی کشور از احتمال تعطیلی بخش عمده ای از جایگاه های CNG در ایام نوروز خبر داد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تندروی و هنجارشکنی در مجلس آینده به نفع اصولگرایان و اصلاح طلبان نخواهد بود. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبر حضور ابراهیم حاتمی کیا در مجلس بزرگداشت مرحوم فرج الله سلحشور که روز شنبه 94/12/22 در کرج برگزار خواهد شد تکذیب شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پنتاگون اعلام کرد مسئول سلاح های شیمیایی داعش را که ماه گذشته میلادی دست گیر کرده بود به مقامات عراقی تحویل داده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان امداد و نجات از سیل و آبگرفتگی 4 استان در هفته گذشته و 2 کشته امدادرسانی به 861 نفر خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کمیسارای عالی حقوق بشر با اعلام استفاده داعش از گاز خردل و کلر در حمله به حومه طوزخرماتو در جنوب استان کرکوک، از مسدوم شدن 409 تن در این منطقه خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : متخصص پوست در مورد چهارشنبه آخر سال گفت: در صورت وقوع حادثه با گاز استریل یا یک پارچه تمیز بدون کرک، محل سوختگی را بپوشانید و هرگز از خمیردندان ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در مصاحبه مطبوعاتی که روز چهارشنبه نوزدهم اسفند ماه جاری در وزارت علوم برگزار شد، وزیر محترم علوم ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رقبای دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا در یک مناظرۀ تلویزیونی از اظهارات ضد اسلامی وی به شدت انتقاد کردند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مقام روسیه اعلام کرد که اولین محموله از سامانه اس-300 مرداد یا شهریور سال جاری به ایران تحویل داده خواهد شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به هیچ عنوان مجوز تولید یا توزیع پیک نوروزی یا پیک شادی در مدارس تهران نداده ایم و فعالیت نوروزی دانش آموزان به عهده ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پیشگو و رمال اقدام به فریب زنان و کلاهبرداری از آنان در فضای مجازی کرده بود، خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد که تا پایان سال افزایش قیمت گوشت مرغ نخواهیم داشت و این محصول به میزان زیادی در بازار موجود است که پیش بینی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تروریستی داعش سرکرده ارشد جدید خود در لیبی را تعیین کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهدی ترابی که یکی از بهترین بازیکنان سایپا در لیگ پانزدهم به شمار می رود بالاخره توانست در بازی این تیم در برابر ذوب آهن گلزنی کند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
8 ساعت نشست شبانه شورای عالی کار و هفته ها چانه زنی قبل از آن برای 13 میلیون مشمول قانون کار در سال آینده تنها 100 هزار تومان افزایش حقوق با حذف کامل مزایای جانبی شغل به ارمغان آورد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک مرکزی از آغاز توزیع اسکناس نو در شعبه های منتخب بانک های عامل سراسر کشور از شنبه (بیست و دوم اسفندماه) خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۱    
بزرگ ترین خسارت بیمه ای که بیمه ایران در سال جاری پرداخت کرده، مربوط به یک شرکت پتروشیمی است که مبلغ 13 میلیارد تومان بابت خسارت دریافت کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا همچنین به جمهوری خواهان توصیه کرده "به جای جنگ با او (ترامپ)، او را در آغوش خود پذیرا شوید."
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش عرضه های اولیه، عرضه سهام از سوی سهامداران حقیقی و حقوقی با هدف شناسایی سود و نیز قرار گرفتن در مقطع زمانی پایان سال و ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهدی رحمتی پس از دیدار مقابل پدیده مشهد عصبی بود و حتی به برنامه نود نیز حمله کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در شرایطی که کمتر از 8 ساعت به بازی پرسپولیس و صبا زمان باقی مانده است، اخبار نه چندان خوشایندی از اردوی سرخپوشان به گوش می رسد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با محرومیت محسن بنگر و رامین رضاییان، برانکو با دو حفره در خط دفاعی اش روبرو بود. ...
  • ۱