جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 26 اسفند 1394 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 31 فروردین 1394 انتخاب 30 اردیبهشت 1394 انتخاب 31 خرداد 1394 انتخاب 31 تیر 1394 انتخاب 31 مرداد 1394 انتخاب 31 شهریور 1394 انتخاب 30 مهر 1394 انتخاب 30 آبان 1394 انتخاب 30 آذر 1394 انتخاب 30 دی 1394 انتخاب 30 بهمن 1394 انتخاب 1 اسفند 1394 انتخاب 2 اسفند 1394 انتخاب 8 اسفند 1394 انتخاب 9 اسفند 1394 انتخاب 10 اسفند 1394 انتخاب 11 اسفند 1394 انتخاب 12 اسفند 1394 انتخاب 13 اسفند 1394 انتخاب 14 اسفند 1394 انتخاب 15 اسفند 1394 انتخاب 16 اسفند 1394 انتخاب 17 اسفند 1394 انتخاب 18 اسفند 1394 انتخاب 19 اسفند 1394 انتخاب 20 اسفند 1394 انتخاب 21 اسفند 1394 انتخاب 22 اسفند 1394 انتخاب 23 اسفند 1394 انتخاب 24 اسفند 1394 انتخاب 25 اسفند 1394 انتخاب 26 اسفند 1394 انتخاب 27 اسفند 1394 انتخاب 28 اسفند 1394 انتخاب 29 اسفند 1394 
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۳    
یک سخنگوی ارتش آمریکا در سوریه می گوید هنوز تحرکی از سوی نیروهای نظامی روسیه برای خروج از سوریه مشاهده نمی شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۱    
فرمانده نیروی انتظامی در تشریح آخرین جزئیات به دست آمده از حادثه انفجار عصر امروز بازار تهران، از دستگیری یک مظنون خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در حقوق بشر مهاجران،کشور های اروپایی را به نقض تعهدات خود در قبال حقوق انسانی پناهجویان بخاطر مصلحت اندیشی های سیاسی متهم کرد وخواستار تجدید نظر آن ها در مقررات مرزی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۱    
سخنگوی بان کی مون روز چهارشنبه از لغو دیدار دبیر کل سازمان ملل از مغرب در بحبوحه خشم دولت رباط از موضع وی در قبال منطقه مورد مناقشه صحرای باختری خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۱    
اتحادیه اروپا بر سرتحریم سه رهبر لیبی که با دولت وفاق ملی تحت حمایت غرب در این کشور مخالفت می ورزند ، به توافق رسیده و راه اعمال ممنوعیت مسافرت و مسدود سازی دارایی آنها طی چند روز آینده هموار شده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۳    
یهودیان امریکا با تجمع در مقابل محل جمع آوری کمک برای ارتش رژیم صهیونیستی در نیویورک به این اقدام اعتراض کردند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۰    
اخیرا اقدامی تامل برانگیز در "اتحادیه عرب" انجام شده است که نیازمند تحلیل و بررسی است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۰    
فرماندهدانتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه انفجار در بازار تهران، گفت: انفجار، ربطی به مواد منفجره ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۷    
معاون نماینده سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد که این سازمان از یکپارچگی اراضی سوریه حمایت خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پایان عملیات امداد و نجات حادثه انفجار کپسول گاز در بازار تهران که 39 مصدوم برجای گذاشت، خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۴    
پیروزی های چشمگیر هیلاری کلینتون دانالد ترامپ در دومین سه شنبه بزرگ رقابت های انتخاباتی ،معرفی نامزد تازه دیوان عالی از سوی اوباما و حکم زندان یک دانشجوی آمریکایی در کره شمالی سرخط رسانه های این کشور ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۴    
شورای نگهبان لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن را ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۱    
روزنامه المنارفلسطین نوشت: فشارهای رژیم سعودی بر تشکیلات خودگردان برای همراه کردن این تشکیلات با سیاست های ویرانگر خود در منطقه به صورت مداوم ادامه دارد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۸    
وزیر خارجه روسیه ضمن انتقاد از نقض گسترده حقوق کُردها توسط ترکیه، خواستار رسیدگی به این مساله شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
ترکی فیصل با متهم کردن ایران به بی ثبات کردن منطقه مدعی شد در صورتیکه ایران نیروهایش را از سوریه خارج کند عربستان با ایران وارد مذاکره می شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۱    
در اثر درگیری های نظامیان ترکیه و نیروهای پ ک ک ده ها هزار نفر از ساکنان استانهای حکاری و ماردین خانه و کاشانه خود را ترک کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۱    
خروج نیروهای روسیه از سوریه علاوه بر اینکه تصمیمی غافلگیر کننده محسوب می شد نگاه ناظران امور را نیز به خود معطوف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با رئوون ریولین رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی دیدار و با وی در باره روابط روسیه و این رژیم گفت و گو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۳    
پایگاه خبری اویل پرایس آمریکا در گزارشی به نقل از آژانس بین المللی انرژی (IEA) نوشت: علایمی مشاهده می شوند که نشان می دهند قیمت های نفت کمترین سطح خود را تجربه کرده اند و دیگر به سطوح پایین تر تنزل ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۳    
روزنامه ال موندو با درج مقاله ای به قلم فرانسیسکو کاریون نوشت :نزدیک به 30 تن از اعضاء خانواده های سلطنتی اعراب نشان های افتخاری غیر نظامی اسپانیایی را دریافت کرده اند و این امر از سوی بسیاری از ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عصر امروز انفجار در یکی از پاساژ های بازار تهران سبب مصدومیت تعدادی از شهروندان شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر این که بررسی های کارشناسان استفاده از تی ان تی و دینامیت در انفجار عصر امروز را منتفی دانسته است هرگونه احتمال وقوع این انفجار با نیت خرابکارانه را رد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
وزنامه های هند با بازتاب گسترده تصمیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در خروج بخش اصلی از نیروهای این کشور از سوریه اعلام کردند این اقدام می تواند به مذاکرات صلح سوریه کمک بزرگی کند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه آمریکا روزچهارشنبه در مصاحبه ای اعلام کرد در صورت عدم انتخاب وی به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در آمریکا شورش خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در گفت وگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روس خود خواستار آزادی نادیا ساوچنکو خلبان زندانی اوکراینی در روسیه شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست این کشور در تغییر نظام در سایر کشورهااز جمله کودتا علیه دولت مصدق در ایران حمایت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
نشست مشترک سفرای آفریقایی مقیم تهران با رضا ویسه معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
دبیر کل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از تشکیل فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان با هفتاد و یک عضو در مجلس آینده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۲    
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، قانون موافقتنامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری تاجیکستان را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۷    
معاون اول رییس جمهوری مصوبه هیات وزیران در خصوص دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (2) قانون بودجه سال 1394 کل کشور مربوط به فرآورده های نفتی را برای اجرا ابلاغ کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۴    
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق روز چهارشنبه با وجود مخالفت حیدر العبادی نخست وزیر این کشور طرفداران خود را به ادامه تظاهرات برضد فساد حاکم بر بغداد فرا خواند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۵    
معاون اول رییس جمهوری ماموریت های جدید دولت به وزارتخانه های کشور، جهاد کشاورزی،امور اقتصادی و دارایی و امور خارجه را ابلاغ کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۶    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه قاضی'مریک گارلند' را به عنوان نامزد عضویت در دیوان عالی این کشور، معرفی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی اورژانس شهر تهران گفت: در اثر انفجار در محدوده بازار 15 نفر مصدوم شدند که حال آنها وخیم گزارش شده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
مدیر شبکه تهران گفت: برنامه به خانه برمی گردیم فعلا در شبکه 5باقی خواهد ماند و شبکه 5 تصمیم دارد که این برنامه را برای خود نگه دارد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۵    
فرمانده یگان دوم یگان های ویژه ناجا گفت: شب گذشته یکی از ماموران یگان ویژه از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره قرار گرفت که پزشکان حال این مامور را رضایت بخش اعلام کردند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
روس ها همان زمان که در خال بمباران مواضع داعش و تروریست های بودند در حال برگزاری مذاکرات چند جانبه ای بودند تا وضعیت بحران سوریه را به یک سرانجامی برسانند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کیوان وارثی. قانون
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۶    
افرادی که در پارک های شرق تهران دست به زورگیری می زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
آیت الله هاشمی رفسنجانی، تقویت امید در جامعه را وظیفه مسئولان در همه سطوح دانست و گفت: هم ایران ظرفیت ایجاد رونق اقتصادی را دارد و هم مردم ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95 در مجلس از حذف یارانه نقدی سه دهک پر درآمد ( حدود 24 میلیون نفر ) در سال آینده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۱    
پس از گذشت چند ماه از بازداشت شیخ زکزاکی توسط ارتش نیجریه سرانجام یکی از نزدیکان قابل اعتماد وی موفق شد با او و همسرش دیدار کند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۶    
یک رسانه سعودی با حمله مجدد به باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و دموکرات ها، از علاقه شدید آل سعود به پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا پرده برداشت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
نماینده پارلمان عراق گفت: گروه تروریستی و تکفیری داعش هزار کودک ایزدی را پس از اشغال این شهر تحت آموزش های خود و شست و شوی مغزی قرار داده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به همتای ترکیه ای خود با محکوم کردن حمله تروریستی اخیر در آنکارا، جان باختن شماری از مردم این کشور را تسلیت گفت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
دقایقی پیش وقوع انفجاری در یکی از پاساژ های طلای بازار تهران سبب مصدومیت تعدادی از شهروندان شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۸    
در آستانه سال نو موسسه اعتباری کوثر با پرداخت بدهی 80 تن از زندانیان بدهکار که اغلب سرپرست خانوار هستند زمینه ای فراهم کرد تا قبل از حلول سال جدید این زندانیان در جمع خانواده باشند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
وزیر خارجه عربستان با اشاره به خروج بخشی از نیروهای روسی از سوریه آن را گامی بسیار مهم توصیف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
کرملین همکاری آمریکا برای حل مسالمت آمیز بحران سوریه را رضایت بخش خواند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۳    
کتاب زندگینامه رهبر معظم انقلاب با عنوان 'از دوران طلبگی تا رهبری عالی' توسط انتشارات ماندالا در شهر مادرید اسپانیا چاپ و منتشر شد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تحلیل از حوادث تروریستی در این کشور گفت: محافلی در غرب خواهان ضربه زدن به ترکیه هستند ، به تروریستها سلاح می دهند و خواهان برکناری وی هستند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
پترو پوروشنکو رئیس جمهوری اوکراین دکترین دفاعی جدید اوکراین را امضا کرد که در آن مسکو تهدید اصلی امنیت اوکراین خوانده شده است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
نخست وزیر ژاپن با هدف آماده سازی شرایط و مقدمات لازم برای برگزاری نشست سران هفت کشور بزرگ صنعتی جهان، میزبان یکی از اقتصاددان های برتر آمریکا و برنده جایزه اقتصاد نوبل بود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا در جریان سفرش به عربستان در ماه آتی در نشست شورای همکاری خلیج فارس شرکت می کند.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم فوتبال استقلال سوم فروردین راهی کشور سوئد می شود. به گزارش انتخاب ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مرکز شیوخ الازهر اعلام کرد، رهبر کاتولیک های جهان و شیخ الازهر به زودی دیدار می کنند که این اولین دیدار پس از پنج سال از تعلیق مذاکرات است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پرونده های 50 حوزه انتخابیه دیگر در جلسه شورای نگهبان مطرح و صحت انتخابات این حوزه ها مورد تایید قرار گرفت. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بر اساس مرکز آمار ایران، ضریب جینی سال 93 کاهش یافته و مفهوم آن این است که نابرابری توزیع درآمد یا ثروت کمتر شده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه ایران در سخنرانی در دانشگاه ملی استرالیا با هشدار درباره تلاش برای تغییر مرزها در خاورمیانه گفت که این اقدام شروعی برای جنگ های آخرالزمانی خواهد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کانال ترافیک 95 راه اندازی شد. به گزارش انتخاب، کانال ترافیک 95 در آستانه نوروز و با هدف اطلاع رسانی لحظه ای آخرین وضعیت ترافیک راهها ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران گفت: سیستم سیبای بانک ملی ایران دچار قطعی نیست و صرفاً به علت حجم زیاد مراجعه هموطنان به خودپردازهای این بانک در ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ورود خودرهای حامل سوخت از مرزهای کرمانشاه از امروز ممنوع شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
اعضای یک خانواده در پایان یک روز کاری و سخت، به جای استراحت، خود را در تنگنای انجام تکالیف مدرسه می دانند. این موضوع عامل درگیری ها و مشکلات خانوادگی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
اصلاح طرح آن غلط بود. انگلیسی ها یک حرفی چرندی زدند؛ من همان موقع گفتم سر این قضیه را باز نکنید و آن را مطرح نکنید ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رژیم صهیونیستی نزدیک به 2300 دونم از اراضی کرانه باختری را مصادره کرد؛ این در حالیست که دبیرکل سازمان ملل از این رژیم خواسته که چنین کارهایی را متوقف کند ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۵    
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که نمی توان شورای نگهبان را متهم به تبعیض قائل شدن بین افراد کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل باشگاه نفت تهران از کاندیداتوری ریاست فدراسیون فوتبال انصراف داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
آنان هراس داشتند ایرانیان روی پای خود بایستند و تولید علم و آگاهی کنند. برخی نمی دانند تحریم تحصیل از آخرین تحریم هایی بود که ما توانستیم آن را برداریم.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اولین وزیر مستعفی کابینه احمدی نژاد می گوید در نوروز 86 و در مواجهه با اقوام و آشنایان در توضیح علت کناره گیری از وزارتخانه ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وقوع یک انفجار تروریستی در یک مسجد در شهر مایدوگوری در ایالت بورنو در شمال شرق نیجریه دست کم 21 کشته و 32 زخمی به جا گذاشته است. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر اطلاعات با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال 95 فضای امنی برای سرمایه گذاری باشد، گفت: غیر از چهارشنبه سوری بوی هیچ باروتی را استشمام نکردیم. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : واقعیت آن است که ژنرال ها، دیپلمات ها و نیروهای اطلاعاتی پوتین از میزان تسلط و نفوذ ایران بر سوریه، عراق و لبنان شوکه شده بودند... ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امورخارجه کشورمان سیدنی را به مقصد تهران ترک کرد. به گزارش انتخاب، "محمدجواد ظریف"وزیر امورخارجه کشورمان سیدنی را به مقصد تهران ترک کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به موجب ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی باهدف تکریم ارباب رجوع و بهره مندی مطلوب روشندلان و معلولان از خدمات بانکی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور درباره ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات، گفت: ممکن است قوه قضائیه چنین استنباط کرده باشد که به اندازه کافی اختیارات قانونی برای اعمال چنین محدودیت هایی را دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس انجمن حمایت از حقوق معلولان گفت: انجمن حمایت از حقوق معلولان در حال حاضر به یکهزار خانواده دارای دو معلول به بالای تهرانی ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی وزارت امور خارجه حملات هواپیماهای عربستان سعودی به بازاری در استان الحجه یمن که منجر به کشته و مجروح شدن ده ها نفر از شهروندان و زنان و کودکان ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی برگزار می شود. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز تیم ملی مصدوم شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: صحبت های رئیس جمهور ایران را یک مدال شخصی برای خود نمی دانم و این اظهارات کار ما را دوچندان کرد اما اگر پیش از این حس می ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس اورژانس کشور با اعلام آخرین آمار آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری از مرگ 3 نفر و مصدوم شدن 2500 نفر خبر داد که 1900 نفر درمان سرپایی شدند 31 نفر دچار ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در برخی مواقع از تکاوران و تک تیراندازان به عنوان مستشار در عراق و سوریه استفاده خواهیم کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام تبریکی به روسای مجلس 10 کشور جهان به مناسبت عید نوروز آورده است: در فضای کنونی پس از توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اعلام خروج نیروهای روسیه از سوریه، همان گونه که انتظار می رفت آغازگر زنجیره ای از تحولات شده که می تواند هم برای سوریه و هم کلیت منطقه دارای نتایج و تبعات ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات پیروز انتخابات مقدماتی و درون حزبی دومین سه شنبۀ بزرگ آمریکا بود. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پیتر کوک سخنگوی مطبوعاتی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شد در بحبوحه اعلام خروج نیروهای هوافضای روسیه از ترکیه ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شرکت ملی نفت ایران و هلنیک پترولیوم یونان قراردادی برای از سرگیری فروش نفت امضا کردند و تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی اولین محموله نفت تحویل این شرکت ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل ستاددیه کشور گفت: هم اکنون از جمع 1235محکوم حاضر در سطح زندانهای کشور 780 مددجوی واجدشرایط بابت عدم توانایی در پرداخت دیه در حبس به سر می برند. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه بهار پیام میانه روی و صلح همراه با خود دارد و باید همه صمیمیت خود را نشان دهیم، تاکید کرد: بهار باید روز آشتی همه احزاب و گروه ها باشد. باید بهار سال رفاقت باشد.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : د ر وازه بان پر سپولیس در هنگام تمرین این تیم با مصدومیت مواجه شد و تمرین را رها کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ستاد هماهنگی خدمات سفر، شماره های تلفن مورد نیاز مسافران و گردشگران را برای تعطیلات نوروز 95 اعلام کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بعیدی نژاد گفت: با نهایی شدن روند ثبت و نصب نرم افزارهای لازم ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۱    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، برنامه ششم توسعه را مساله محور دانست و گفت: مساله آب، محیط زیست، گردشگری، اشتغال، حمل و نقل و توجه ویژه به سواحل مکران اولویت های برنامه ششم توسعه است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کره شمالی یک دانشجوی آمریکایی را که پیشتر دستگیر کرده بود، به جرم اقدام علیه امنیت ملی این کشور به 15 سال کار در اردوگاه کار اجباری محکوم کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۳    
تازه ترین گزارش بانک مرکزی از تغییرات حجم نقدینگی حاکی از رشد آن تا 950 هزار تومان در پایان 10 ماهه امسال است.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به اینکه مهلت ارائه مدارک کلیه متقاضیان طرح95 به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تا 27 اسفندماه94 تمدید شد ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
طرح خدمات و امداد نوروزی کرمان موتور از 28 اسفندماه آغاز و تا پایان روز 14 فروردین ماه سال 1395 ادامه خواهد داشت.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۱    
امدادگران اطلس خودرو خود در تعطیلات نوروز، در جاده های پرتردد کشور مستقر خواهند بود.
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
وقتی از زنده باد مخالف من حرف میزدیم فقط جملات و عبارات را کنار هم نمیچیدم، باور ذهنی و اعتقاد قلبیام بود که نوشتم ...
انتخاب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خروج روسیه از سوریه بر اساس هماهنگی و برنامه های از پیش تعیین شده صورت گرفته و به هیچ عنوان غیر منتظره نبوده است. ...
  • ۱