دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 4 فروردین 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 فروردین 1397 انتخاب 2 فروردین 1397 انتخاب 3 فروردین 1397 انتخاب 4 فروردین 1397 انتخاب 5 فروردین 1397 انتخاب 6 فروردین 1397 انتخاب 7 فروردین 1397 انتخاب 8 فروردین 1397 انتخاب 9 فروردین 1397 انتخاب 10 فروردین 1397 انتخاب 11 فروردین 1397 انتخاب 12 فروردین 1397 انتخاب 13 فروردین 1397 انتخاب 14 فروردین 1397 انتخاب 15 فروردین 1397 انتخاب 16 فروردین 1397 انتخاب 17 فروردین 1397 انتخاب 18 فروردین 1397 انتخاب 19 فروردین 1397 انتخاب 20 فروردین 1397 انتخاب 21 فروردین 1397 انتخاب 22 فروردین 1397 انتخاب 23 فروردین 1397 انتخاب 24 فروردین 1397 انتخاب 25 فروردین 1397 انتخاب 26 فروردین 1397 انتخاب 27 فروردین 1397 انتخاب 28 فروردین 1397 انتخاب 29 فروردین 1397 انتخاب 30 فروردین 1397 انتخاب 31 فروردین 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۲    
این مرجع تقلید با تأکید بر مقابله با معضلات و آسیب های فضای مجازی گفت: از وضعیت فعلی فضای مجازی راضی نیستیم چرا که فضای مجازی اخلاق جوانان و جامعه را هدف قرار داده استاگر در این فضا علم و دانش وجود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جاسک (115) گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با تانکر سوخت در محور ارتباطی این شهرستان 3 نفر کشته و یک تن مصدوم شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۷    
دیگر بکر بودن و هویت سینمای ایران از بین رفته، در سینمای جدید صداقتی نمی بینم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۲    
نشریه وال استریت ژورنال اعلام کرد که رکس تیلرسون وزیر خارجه برکنار شده دولت دونالد ترامپ به زودی رئیس دانشگاه تگزاس می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۷    
رسانه ها از شلیک به سوی یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی که در حال تصویر برداری از مناطقی در نوار غزه بوده است، خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۳:۴۷    
نوه حجت الاسلام طباطبایی وضعیت بیماری پدربزرگ خود را تشریح کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۳:۳۲    
فرماندار سرپلذهاب از آتش سوزی گسترده در منطقه پاونار سرپلذهاب و حریق 10 کانکس زلزله زدگان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۳:۲۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: ساکنان و مسافران نوروزی این استان تا زمان فروکش کردن تندباد از تردد در مکان هایی که خطر سقوط اشیا وجود دارد، پرهیز کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۲:۳۷    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گفت: رویکرد حمایت از کالای ایرانی یک هدف گیری بسیار عالمانه و دلسوزانه است و باید بطور جدی به مبحث تولید کالای ایرانی پرداخته شود تا محصولات داخلی رونق گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۲:۲۷    
مالک باغ وحش ارومیه از فرار 8 نوع حیوان وحشی از این باغ وحش خبرداد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۲:۰۲    
رئیس اداره هواشناسی اشنویه از توابع آذربایجان غربی گفت: سرعت وزش لحظه ای باد در این شهرستان به 100 کیلومتر بر ساعت رسید که یک رکورد در این موقع از سال به شمار می رود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۱:۳۷    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راهها و جاده های کشور را اعلام کرد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در صدد است دیپلمات های روسیه را به بهانه همبستگی با انگلیس در پرونده حمله به یک جاسوس سابق روس تبار در لندن اخراج کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۰:۵۲    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: انحراف یک دستگاه اتوبوس مسافربری از مسیر در آزادراه زنجان - قزوین، 15 مصدوم برجا گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۰:۳۷    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در توجیه حضور نیروهای مسلح کشورش در شمال سوریه و در پاسخ به انتقادات وسیع در این زمینه گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده با 45 درصد و سبقت و سرعت غیرمجاز با 42 درصد از مهم ترین علل شکل گیری تصادفات در چند روز نخست نوروز ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۰:۱۷    
به دنبال هشدار اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی مبنی بر وقوع تندباد با سرعت افزون بر 100 کیلومتر در ساعات آینده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۲    
ریزش دیوار بر اثر تندباد عصر امروز در بخش قطور خوی یک کشته و 8 زخمی برجای گذاشت
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۹:۳۴    
طی عصر و شب شنبه 4 فروردین، وزش بادهای شدید در آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، همدان، شمال کردستان، قزوین، رشت و بلندی های البرز و مازندران ادامه خواهد داشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۲    
شهید محمد امرایی پاسدار هوافضای سپاه بود که حین ماموریت به شهادت رسید.پیکر مطهر او صبح امروز شنبه چهارم فروردین ماه 97 وارد معراج شهدای تهران شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۹:۱۲    
روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از ولادیمیر پوتین، همتای روس خود می ترسد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
فضانوردان در جریان این ماموریت ها تجهیزات و ابزار و وسایل پیشرفته ای را برای شناخت بهتر قمر طبیعی زمین، با خود به ماه بردند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از صبحگاه امروز تاکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج _ قزوین و آزادراه قزوین- رشت و قزوین به زنجان هستیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۵۷    
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان قم گفت: برای امروز تا روز دوشنبه وزش باد شدید و گرد وغبار در قم پیش بینی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۵۲    
تارنمای خبری آمریکایی 'هیل' در تحلیلی پیرامون انتخاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا از سوی دونالد ترامپ تیتر زد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۷    
شهردار نوشهر از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران حوادث تروریستی اخیر در فرانسه، افغانستان و مصر را محکوم و با بازماندگان قربانیان این حوادث ابراز همدردی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۲۲    
این بخش از مصاحبه هاشمی که مربوط به گفت و گوی او با برنامه تلویزیونی دستخط است، بازگویی صادقانه ی "یک شوخی درون خانوادگی" در مورد مصاحبه خانم عفت مرعشی همسر ایت الله هاشمی و نظر ایشان درمورد فرزندانش ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۷    
در صورتی که واشنگتن تصمیم به اخراج دیپلمات های روس بگیرد، مسکو نیز فورا اقدامات متقابل را اتخاذ خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۷    
گروه خودروسازی بنتلی، از جدیدترین خودروی پرچمدار خود رونمایی کرد. خودرویی که وعده داده شده به لحاظ عملکرد برتری هایی قابل توجه نسبت به مدل های پیشین دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۲    
در پی واژگونی و انحراف خودروی سوناتا صبح امروز محدوده پنجاب، جاده هراز یک خانم 72 ساله جان باخت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۸    
مدیریت کل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون باد و طوفان شدید در استان وزیدن گرفته، مردم باید از خروج از منزل جلوگیری کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۲    
در بخشی از قسمت سوم فصل پنجم سریال پایتخت که شب گذشته از شبکه اول پخش شد، صحنه هایی از مراسم شادی و رقص شخصیت ارسطو نمایش داده شد که در تکرار امروز عصر آن بخش ها سانسور و پخش نشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۲    
شهر ادلب شاهد وقوع یک انفجار بود که به دنبال آن دستکم 12 نفر کشته و دهها تَن دیگر به شدت زخمی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۲    
محمد علیخانی گفت: شورا هنوز از استعفا گذر نکرده است که این مرحله انتخاب شخص بعدی آغاز شود. شورا هم اکنون هنوز به این مرحله نرسیده و فعلاً صرفاً بررسی استعفای آقای نجفی مطرح است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۲۷    
با به راه افتادن موج "فیسبوکت را پاک کن" بسیاری از کاربران اکانت های خود را بسته اند. اما آیا پاک کردن اکانت ها پایان کار است ؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۲۷    
شرط بندی های اینترنتی که موج زیادی در کشور ایجاد کرده است، به کلاهبرداری منجر می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۲    
ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا اعلام کرد که همچنان به دنبال ابوبکر البغدادی رهبر داعش است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۷    
رییس پلیس راه راهور ناجا گفت:محور چالوس به سمت کرج از ساعت 18:30 یکطرفه می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۷    
به گفته جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا، محور هراز از ساعت 16 یکطرفه می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۳    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بازار داخلی نباید به راحتی در اختیار دنیا قرار گیرد، گفت: توهین به ملت ایران است که شرکتی در یکی از کشورهای همسایه دفتر نمایندگی بزند و در ایران کالای خود را به ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۷    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که کارشناسان این سازمان در طول ایام نوروز به شکل مداوم از وضعیت ناوگان شرکت های هواپیمایی ایرانی بازدید خواهند کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۷    
ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که منطقه عفرین در شمال سوریه به طور کامل به کنترل ارتش ترکیه درآمده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۲    
دادستان کل قطر در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد کشورهای محاصره کننده قطر (عربستان، مصر، بحرین و امارات) از قطر خواسته اند در مقابل انصراف از میزبانی جام جهانی 2022 محاصره این کشور را لغو کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۲    
مصادره تا امروز، شنبه چهارم فروردین به عنوان آخرین روز از تعطیلات نوروزی طبق تقویم رسمی، با فروشی بالغ بر یک میلیارد و هشتصد و سی میلیون و هفتصد و چهل و هشت هزار تومان پیشتاز جدول اکران نوروزی 97 ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۲    
استفاده جان بولتون از خدمات شرکت کمبریج آنالیتیکا که در رسوایی سوء استفاده از اطلاعات کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک دست دارد، فاش شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۵۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور درباره خطرات بهداشتی و محیط زیستی ماهی قرمز هشدار داد و گفت: دنبال ایجاد تفاهم نامه با شهرداری ها برای مشخص کردن مکان مشخص برای رهاسازی ماهی قرمز هستیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۷    
جایزه بین المللی زنان شجاع به زنانی اهدا می شود که راهبری، شجاعت و قدرتی استثنایی در اقدام برای بهبود زندگی دیگران از خود نشان دهند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۷    
ماشین چمن زنی رباتیک ، یکی از محبوب ترین محصولات این روزهای دنیای ربات ها است . اما جدیدترین مدل این محصول به دستیار صوتی و سیستم جی پی اس نیز مجهز شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۲    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: نگاه نظام نسبت به اعتراضات تغیر کرده و به این جمع بندی رسیده که حق اعتراض را نهادینه کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۷    
ایلان ماسک امروز صفحه ی شخصی خود در فیسبوک به همراه صفحات رسمی تسلا و اسپیس ایکس را از این شبکه ی اجتماعی حذف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فردی که در مواجهه با قوانین تصویبی مجلس که مورد تایید شورای نگهبان نیز قرار گرفته بود، روحیه استکباری داشت و می گفت که اگر قوانین مجلس را قبول نداشته باشم ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۲    
باید نگاه افراد به حجاب مانند نگاه به دیگر قوانین باشد و امیدواریم که لفظ حجاب اجباری که لفظ منفی است حذف شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
ایالات متحده آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی تهدید کرد که از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج خواهد شد. وی افزود: صبر ما هم اندازه ای دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
مدتی است که عده ای از کاربران موبایل های اپل که از برخی مدل های خودروی بی ام و استفاده می کنند، با مشکلاتی عمده مثل راه اندازی مجدد گوشی موبایل یا قطع همگام سازی رو به رو می شوند .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
به بیان ساده، آسم شرایطی است که در آن مسیرهای تنفسی ریه ها (نایژک ها) از التهاب مزمن رنج می برند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۲    
با گذشت هفت سال از انقلاب مردمی لیبی که به سرنگونی رژیم معمر القذافی دیکتاتور سابق این کشور منجر شد، اکنون فرزند وی سیف الاسلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده که واکنش هایی را به ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۲    
حدود 20 کشور اروپایی برای همراهی با انگلیس در قضیه مسمومیت سرگئی اسکریپال قصد دارند دیپلمات های روس را از کشورهای خود اخراج کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۷    
شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که این شبکه خبری دریافته است آمریکا بنابر توصیه جان بولتون مشاور امنیت ملی این کشور، قرار است چند دیپلمات روس را از آمریکا اخراج کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۲    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای 10 فرد و یک شرکت مستقر در ایران را به سرقت مالکیت فکری و اطلاعات از صدها دانشگاه آمریکایی و دانشگاه های کشورهای ثالث و یک شرکت رسانه ای متهم و آنها را تحریم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۲    
جانشین رییس پلیس راهور ناجا از آغاز موج نخست بازگشت سفرهای نوروزی و موج دوم آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات کلیدی در عناصر تصمیم گیر حوزه سیاست خارجی آمریکا ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۷    
سازمان ملل از رژیم صهیونیستی به خاطر تخریب و نابودی تاسیسات آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی "آنروا" در جریان جنگ 51 روزه غزه در 2014 درخواست غرامت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۷    
آزاده نامداری ضمن دفاع از ویژه برنامه لحظه تحویل سال با اجرای احسان علیخانی می گوید تصور می کند ندیدن این همه اتفاق خوب و انسان دوستانه غیرمنصفانه است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۲    
پلیس فرانسوی که برای نجات گروگان حمله دیروز داعش در فرانسه جان خود را به خطر انداخته بود، در بیمارستان جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حمله به 4 تن رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۴۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مراسم مذهبی در کلیسایی در رم ایتالیا یک مرد نشسته در یک فرغون در صنعا پایتخت یمن برگزاری جشنواره نور در فرانکفورت آلمان ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز به دلیل افزایش نسبی غلظت ذرات معلق ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
دبیر کارگروه خانواده سالم معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: میزان ارتباط و صحبت کردن در خانواده ها از 2 ساعت به 20 دقیقه در روز رسیده است و فضای مجازی هم آتش بیار خانواده ها شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۲    
مشاور جدید امنیت ملی آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ باید در هر نشستی با رهبر کره شمالی به طور مستقیم بر تمرکز برای رهایی از برنامه های هسته ای کره شمالی در اولین فرصت ممکن پافشاری کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۲    
این فعال سیاسی اصولگرا با تهدیدی قاطع خطاب به اعضای حزب موتلفه گفت: اگر کسی در موتلفه صیغه کند اخراج می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۸    
سهراب سپهری، داریوش مهرجویی، ابراهیم گلستان و داریوش شایگان در پیک نیک - این تصاویر بی صدا برای دهه 50 و بخشی از مستند مهرجویی، کارنامه چهل ساله (مانی حقیقی، 1388) است
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۷    
از تعداد یک میلیون و 11 هزار و 384 نفر ثبت نام کننده، تعداد 599 هزار و 121 نفر معادل 59.24 درصد زن و تعداد 412 هزار و 263 نفر معادل 40.76 درصد مرد هستند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۲    
احتمالا تکراری خواهد بود اگر از سوابق جان بولتون و میزان رادیکال بودنش بگوییم. این روزها آنقدر تحلیل در خصوص جان آر بولتون و سوابق و نظراتش در خصوص موضوعات مختلف سیاست خارجی نوشته شده که به راحتی می ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۷    
بولتون دوست واقعی اسرائیل است و تجربه زیادی در مسائل دارد و آدم مبتکری است. آمریکا و دولت کنونی اش بیشترین تعامل و همسویی را در طول تاریخ با اسرائیل داشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزرای خارجه آلمان و فرانسه هفته آینده برای بحث درباره برجام و راههای جلوگیری از خروج آمریکا از این توافق هسته ای به سرزمین اشغالی سفر می کنند. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۷    
رابطه من با جرد کوشنر، مشاور ویژه دونالد ترامپ، بر مبنای یک رابطه رسمی میان دو کشور است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۲    
رقبای ایران در جام چهانی شبی موفق را در بازی های تدارکاتی سپری کردند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۲    
عضو هیئت مدیره انجمن شنوایی ایران گفت: استفاده خودسرانه از آنتی بیوتیک ها، آسپیرین، داروهایی که اسید سالیسیلیک دارند و همچنین داروهای آرام بخش باید متوقف شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۲    
دریاچه ارومیه به عنوان یکی از کانون های بحران آبی در کشور ایران مطرح و توجه نهادهای ملی و بین المللی را به خود معطوف ساخته است چراکه در صورت خشک شدن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۷    
وبگاه نشنال گزارش داده محور اجلاس کمپ دیوید مقابله با ایران خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۷    
گروهی از کماندوهای ارتش چین در یک رزمایش یک هفته ای در گویانگ تحت آموزش 20 مورد تاکتیک های رزمی قرار گرفتند. در این رزمایش تست هوش، توانایی روحی و توانایی برای زنده ماندن آنان ارزیابی شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۲    
نایب رئیس اول مجلس درباره آرزوی مهمش در سال جدید می گوید: دلم می خواهد سیستم داده های کشور را به هم وصل کنیم تا بتوانیم جلوی اختلاس و رانت و فساد مالی را بگیریم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۲    
سیاستمداران روس به انتصاب جان بولتون به سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید از سوی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۲    
سرمربی تیم ملی در یک نقطه با منتقدانش به توافق رسید. اینکه تیم ملی نیاز به بازی های بین المللی بزرگ دارد. بازی هایی که از جنس سیرالئون نباشند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۷    
دادگاه عالی اسپانیا حکم های مشابهی را علیه پنج تن از سیاستمداران حامی جدایی کاتالونیا که پیشتر به بلژیک و اسکاتلند و سوئیس گریخته بودند صادر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۲    
مردم کشمیر و سرینگر در فصل بهار از زالو برای درمان استفاده می کنند و بر این باورند که با چنین اقدامی تا آخر سال از انواع بیماری مصون خواهند ماند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۷    
وضعیت راه های کشور در چهارمین روز سال 97 اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تحریم کردن 10 فرد و یک شرکت مستقر در ایران گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۷    
وب سایت شورای اروپایی روابط خارجی، انتخاب جان بولتون برای پست مشاور امنیت ملی جدید ایالات متحده بسیار نا امید کننده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات وزیر امور خارجه عربستان سعودی در موسسه آمریکایی بروکینگز را مزوّرانه و عاری از حقیقت خواند.