جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 10 فروردین 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 فروردین 1397 انتخاب 2 فروردین 1397 انتخاب 3 فروردین 1397 انتخاب 4 فروردین 1397 انتخاب 5 فروردین 1397 انتخاب 6 فروردین 1397 انتخاب 7 فروردین 1397 انتخاب 8 فروردین 1397 انتخاب 9 فروردین 1397 انتخاب 10 فروردین 1397 انتخاب 11 فروردین 1397 انتخاب 12 فروردین 1397 انتخاب 13 فروردین 1397 انتخاب 14 فروردین 1397 انتخاب 15 فروردین 1397 انتخاب 16 فروردین 1397 انتخاب 17 فروردین 1397 انتخاب 18 فروردین 1397 انتخاب 19 فروردین 1397 انتخاب 20 فروردین 1397 انتخاب 21 فروردین 1397 انتخاب 22 فروردین 1397 انتخاب 23 فروردین 1397 انتخاب 24 فروردین 1397 انتخاب 25 فروردین 1397 انتخاب 26 فروردین 1397 انتخاب 27 فروردین 1397 انتخاب 28 فروردین 1397 انتخاب 29 فروردین 1397 انتخاب 30 فروردین 1397 انتخاب 31 فروردین 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۲    
بررسی جدول های آماری نشان می دهد از بیست و چهارم اسفند پارسال تا یازدهم فروردین ماه 13 میلیون و 326 هزار و 706 نفر در بخش های جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی جابجا شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۲    
رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: تصادف خودروی کامیون با پراید در محور "مسجد سلیمان - اندیکا" 6 کشته و 7 مصدوم برجای گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۲۲    
پیش بینی شده است که ایستگاه فضایی تیان گونگ-1 بین بامداد 12 فروردین تا ظهر 13 فروردین وارد جو زمین شود. مسیر سقوط هنوز مشخص نیست و ایران هم فعلا در ناحیه سقوط قرار دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۰۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه حادثه شکست پل 'غله زار' شهرستان آذرشهر به موقع مدیریت شد و به همین دلیل نیز این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۹:۳۷    
کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه خبر برخی رسانه ها مبنی بر هشدار دونالد ترامپ به ولادیمیر پوتین در مذاکره تلفنی اخیر را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۸:۲۷    
وزیر امور خارجه از تعیین 6 اولویت راهبردی برای حوزه دپیلماسی اقتصادی کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۰:۵۷    
خبرگزاری میزان- سرمربی موفق باشگاه منچسترسیتی در صدد جذب ایسکو، ستاره رئال مادرید است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۷    
حزب الله لبنان اتهامات ائتلاف سعودی مبنی بر انتقال موشک های بالستیک از لبنان به یمن را رد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به آخرین گستاخی بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی مبنی بر جنگ با ایران، گفت: این نو رسیده ی خام اندیش که هنوز باد به دِماغ دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۳:۱۲    
جالب اینجاست که استانبول در شمال غربی ترکیه است و آدانا در جنوب این کشور ؛ در واقعیت پرواز استانبول را در شرایط اضطراری به آدانا نمی برند ولی چون قرار است "پایتخت" تبلیغاتچی آدانا شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۷    
تهران – ایرنا – دو مقام ارشد آمریکایی روز جمعه اعلام کردند: دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور از مشاورانش خواسته است که نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۷    
بندرعباس - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جاسک گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک نفر شتر رها شده در حاشیه محور جاسک به چابهار یک کشته و چهار مصدوم به جا گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۵۷    
اهواز-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: شرایط ما در جدول مسابقات بسیار بد شده و اکنون برای ماندن در لیگ برتر تنها باید دعا کنیم تا دیگر تیم های رقیب ببازند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۲    
روسیه در پاسخ به اخراج دیپلمات های خود از کشورهای غربی در مساله اسکریپال 41 دیپلمات کشورهای اروپایی را تا لحظه انتشار این خبر اخراج کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۲    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۷    
ترافیک بسیار سنگین در مسیر چالوس به مرزن آباد باعث معطلی بیش از 4 ساعته مسافران تهرانی برای عبور از جاده کندوان شده است و حتی تعدادی از مسافران ترجیح دادند که امشب دوباره در مازندران اقامت کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۷    
مسکو ادعای مطرح شده مبنی بر هشدار رئیس جمهور آمریکا به همتای روسی خود در جریان تماس تلفنی هفته گذشته را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : قلعه نویی در مورد اینکه کی روش گفته است بازیکنان داخلی کیفیت لازم را ندارند، واکنش نشان داد و این ادعای سرمربی تیم ملی ایران را نادرست دانست. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۲    
بسیاری ممکن است بگویند دوستی میان مکرون و ترامپ جز محالات است، اما این نوع نگاه صحیح و درست نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۷    
رییس مجمع نمایندگان مازندران رهاسازی زباله و پسماند از سوی گردشگران را مهمترین آسیب دریای خزر دانست و گفت: دریا متولی ندارد و برای کنترل معضلات زیست محیطی باید معاونت امور دریا راه اندازی شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس از تخفیف ویژه در پرونده مدافع خارجی تیم فوتبال این باشگاه برای بستن شدن پرونده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۲    
بازیگر و کارگردان آمریکایی که هفته پرکاری را پشت سر گذاشت با حضور در یک برنامه تلویزیونی استراتژیست پیشین ترامپ را کلاهبردار خواند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید تیمش برای فرار از بحران لیگ هفدهم باید بتواند هفته آینده مقابل سپاهان به برتری برسد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۷    
خبرگزاری صداوسیما به نقل از یک منبع آگاه در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که شورای عالی امنیت ملی از ابتدای سال جدید تاکنون جلسه ای نداشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۲    
محمود صادقی می گوید: مهمترین انتظاری که از آقای روحانی می رود این است که بهتر است ایشان کابینه ای پویاتر داشته باشد. کابینه او در حال حاضر یک کابینه کرختی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با پیروزی ذوب آهن برابر تراکتورسازی، باز هم قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم به تاخیر افتاد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دیدار تیم های قعر جدولی مشکی پوشان و استقلال خوزستان با برتری یک گله مهمان به پایان رسید. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر کل مدیریت بحران لرستان از تخریب دو دکل برق و قطعی برق شهرستان دوره خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 در مقیاس ریشتر، ساعت 17:15 حوالی هجدک در استان کرمان را لرزاند. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۲    
کره جنوبی امروز جمعه اقدام ژاپن در خصوص ادعای مالکیت بر جزایر مورد منازعه 'دوکدو' در کتب آموزشی آن کشور را محکوم و سفیر توکیو را در همین رابطه احضار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه قم با بیان اینکه حجاب، انتخاب زن مسلمان و قانون کشور است، عنوان کرد: انکار این واجب الهی به یکی از راه های نفوذ دشمن تبدیل شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۷    
سفیر ایران در ترکیه اعلام کرد که در سانحه تصادف در ترکیه 5 تن از شهروندان ایرانی جان خود را از دست دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۷    
در واکنش به اخراج دیپلمات های روس از کشورهای غربی، مسکو تعدادی از دیپلمات های اروپایی را از این کشور اخراج کرده و به آنها یک هفته برای خروج از روسیه مهلت داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۷    
شرکت اپل اعلام کرده به زودی از 13 ایموجی جدید ویژه افرادی که معلولیت های مختلف دارند رونمایی می کند. ایموجی هایی برای نابینایان، ناشنوایان ، معلولان حرکتی و .. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۲    
ربات هوشمند icub درست مثل یک کودک 4 ساله با شما تعامل می کند، بازی می کند، می آموزد و ارتباط برقرار می کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۲    
کره جنوبی در حال طراحی نوعی نقشه هوشمند است ، که از طریق آن نرخ تصادفات جاده ای را کاهش دهد. اما هدف این نقشه ها به طور اخص ، خودروهای خودران خواهد بود .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۷    
رییس پلیس راه خوزستان گفت: در سانحه رانندگی که روز جمعه در محور اندیکا- لالی در استان خوزستان رخ داد 6 نفر کشته و 23 نفر مصدوم شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حسام الدین آشنا (مشاور رییس جمهور) نوشت: نسبت میان دو برادر جهانگیری (اسحاق و مهدی) مانند نسبت میان دو برادر حسینی (سید محمد و سید مهدی) ودو برادر رسایی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۲    
وزارت خارجه روسیه سفرای بریتانیا، فرانسه، آلمان، لهستان، هلند و ایتالیا را فراخوانده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۲    
نیم میلیون نفر در 2هفته فیلم جدید رضاعطاران وهومن سیدی به کارگردانی مهران احمدی را در سینماها تماشا کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۲    
رئیس جمهوری آمریکا در تماسی تلفنی با همتای روس خود با تاکید بر آمادگی کشورش برای ورود به رقابت تسلیحاتی جدید گفت، آمریکا قطعا در این مسابقه پیروز خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۷    
پدر مهاجم تیم ملی ایران پیامکی تهدید آمیز برای سرمربی پرسپولیس ارسال کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : موج دستگیری ها در ترکیه همچنان ادامه دارد. طبق گزارش ها، در 39 منطقه این کشور 70 افسر ارتش به اتهام هواداری از فتح الله گولن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۲    
رییس جمهوری ترکیه امروز (جمعه) در انتقادی شدیداللحن از پیشنهاد همتای فرانسوی خود برای میانجیگری میان ترکیه و کردهای سوریه گفت: تو که هستی که می خواهی میانجیگری کنی؟!
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۲    
محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، طی یادداشتی با عنوان "برای این احمدی نژاد، بقایی خوب یک بقایی مرده است! " در کانال تلگرامی خود آورده است: جسد بی جان بقایی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۷    
نخستین ویدیو از تمرینات بازیگران فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی با بازی بهرام رادان، مهرداد صدیقیان و علیرضا شجاع نوری ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۷    
افشای یک یادداشت که در سال 2016 توسط اندرو بوسورث نوشته شده است ، جنجال آفرین شد. یادداشتی که با الفاظی تند و بی رحمانه در خصوص مردم سخن گفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: امکان تعامل و برگزاری جلسه با تیم ملی وجود ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایلنا نوشت: آخرین وضعیت جوی جاده های کشور در روز دهم فروردین اعلام شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
رییس اسبق کانون صرافان معتقد است: دادن ارز ارزان و محدود برای اقتصاد سم و فساد آفرین است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۲    
ایلان ماسک قصد دارد با ارسال 10 ماهواره دیگر به فضا پروژه اسپیس ایکس را گسترش دهد.پروژه ای که یکی از مهم ترین بلندپروازی های تسلا ر ا شامل می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۷    
نایب رییس نخست مجلس در تحلیل رفتار احمدی نژاد در ماه های اخیر، تاکید دارد که خصائل و ویژگی های او تغییری نکرده، فقط زمانی علیه هاشمی و ناطق انتقاد می کرد و حالا علیه کسان دیگری اعتراض دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دفتر ریاست جمهوری ترکیه مخالفت خود را با اعلام آمادگی پاریس برای میانجیگری میان ترکیه و نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۲    
ایالات متحده قصد دارد زین پس، اطلاعات مربوط به رسانه های اجتماعی را از تمامی متقاضیان ویزا دریافت کند.بر اساس این قانون جدید حتی سوابق مجازی افراد متقاضی مهاجرت نیز حائز اهمیت خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۲    
محاسبات فیفا نشان می دهد حضور هر بازیکن در جام جهانی حداقل 130 هزار دلار برای باشگاه مربوطه درآمدزایی دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۲    
در آمارهای رسمی سازمان پزشکی قانونی در سال 92 ، تعداد کشته شدگان خودروی پراید 13/6درصد کل کشته شدگان تصادفات سال بوده است ، نمیدانم مابقی 86/4 درصد کشته شدگان چرا جان خود را از دست داده اند ؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۲    
محمد کشتی آرای از رسیدن قیمت سکه در بازار به بیش از یک میلیون و 720 هزار تومان خبر داد و گفت: البته در این قیمت حدود 120 هزار تومان حباب است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۲    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اتهامات اخلاقی وارد شده به رئیس این نهاد سینمایی نادرست بوده و وی همچنان رئیس آکادمی باقی می ماند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع تصادفی در اتوبان زنجان -قزوین در روز جاری خبر داد که 10 کشته و زخمی برجای گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۲    
امروز آسمان تهران نیمه ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه است و بیشترین میزان دما 28 و کمترین میزان دما در روز جاری در تهران 18 درجه خواهد بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس ستاد ارتش اسرائیل از دیدار محمد بن سلمان ولیعهد عربستان با رئیس شورای امنیت ملی این رژیم خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۷    
ولیعهد عربستان با رئیس جمهوری پیشین آمریکا در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد. طبق گزارش ها، مناسبات دوجانبه محور رایزنی ها بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۷    
کمیته بین المللی صلیب سرخ روز پنجشنبه اعلام کرد افراد ناشناس خودروی یکی از نیروهای این نهاد وابسته به سازمان ملل را در موگادیشو منفجر کردند که در جریان این حمله یک تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۷    
کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه از پیشنهاد اتریش برای میانجی گری میان مسکو و کشورهای غربی در بحران بوجود آمده بر سر مساله مسمومیت اسکریپال استقبال کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۷    
روابط عمومی ارتش پاکستان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که این کشور امروز موشک کروز 'SLCM بابر' را با برد 450 کیلومتر با موفقیت آزمایش کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از ترکیدن لاستیک شماره چهار ارابه فرود هواپیما در هنگام برخاستن از باند فرودگاه کیش خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۷    
چند عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای به اداره تحقیقات فدرال این کشور (اف.بی.آی) خواستار بررسی ارتباط جرد کوشنر داماد رئیس جمهوری آمریکا و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۷    
رسانه های گروهی انگلیس با اشاره به وخامت حال سرگئی اسکریپال جاسوس پیشین روس که در این کشور مسموم و به کما رفته است عنوان می کنند که مرگ او، بهتر از انتظار برای بازگشتش به زندگی است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی وزارتخارجه آمریکا از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از سوریه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت در این مورد باید از کاخ سفید جویا شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷    
محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه اعلام کرد که دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به زودی به آنکارا سفر می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۷    
آگوست هَنینگ رئیس پیشین آژانس اطلاعات فدرال آلمان روز پنجشنبه در مصاحبه با یک رسانه اسرائیلی، با انتقاد از موضع ضدبرجامی کاخ سفید گفت: ایران ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۷    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد، پاریس برای میانجیگری میان ترکیه و نیروهای دموکراتیک عمدتا کرد سوریه آمادگی دارد و به این نیروها درباره حمایت فرانسه در برقراری ثبات در شمال سوریه اطمینان داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی وزارت دفاع عراق پنجشنبه شب، به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: خبرهای منتشر شده مبنی بر نقض حریم هوایی عراق از سوی جنگنده های اسرائیلی با هدف حرکت به سوی ایران، درست نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۷    
وزیر دفاع یونان با اشاره به اظهارات چندی پیش ' رجب طیب اردوغان' رئیس جمهوری ترکیه در مورد آرمانگرایی عثمانی گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۲    
بدون توافق هسته ای ایران ، اهداف آمریکا سخت تر دنبال خواهند شد ؛ آمریکا مرتکب یک اشتباه بزرگ شده و با دوستانش در اروپا دچار اختلاف خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۸:۵۷    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد اتهام های عربستان، مبنی بر نقش ایران در حمله موشکی انصار الله یمن به ریاض را بی اساس خواند و گفت، هدف از این اتهام ها، انحراف افکار عمومی از جنایات سعودی در یمن است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۸:۵۲    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی روز پنجشنبه به نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال گفت: جامعه جهانی برای جلوگیری از جنگ با ایران باید، فشارهای سیاسی و اقتصادی به این کشور را افزایش دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۸:۴۲    
رقابت های گرندپریکس تفلیس برای محمد عباس نژاد جودکار ایرانی در همان مرحله قرعه کشی به پایان رسید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۲    
شیخ احمد بن عبدالله بن زید آل محمود رییس مجلس شورای قطر با انتقاد از تحریم های عربستان ، امارات ، بحرین و مصر علیه دوحه گفت: اگر کمک ایران نبود، امکان خروج از تحریم را نداشتیم.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۶:۰۲    
به نظر می رسد سفر شاهزاده قطری، تمیم بن حمد آل ثانی به روسیه بی ارتباط با سفر ولی عهد سعودی به ایالات متحده نبوده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۰:۲۲    
یک رسانه عربی مدعی شد در ماه جاری میلادی، دو جنگنده اف-35 رژیم صهیونیستی برای مأموریت شناسایی وارد حریم هوایی ایران شده اند.