شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 6 خرداد 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 خرداد 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۵۶    
بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ، چند شب پیش در مرکزی که متعلق به شورا ملی زنان یهودی است، کنسرت برگزار کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۷    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعزام 865 دستگاه خودروی دارای نقص فنی به تعمیرگاه در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۶    
تا وقتی زنده بود نه خانه سینما سراغی از او می گرفت و نه هیچ فیلمسازی او را برای بازی در فیلمش دعوت می کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۰    
سارق حرفه ای منازل منطقه غرب شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۰    
کوچکترین موزه ایران به عنوان یکی از موزه های برتر کشور انتخاب شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۳    
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت : رفع تبعیض، اشتغال، آزادی حق انتخاب، فقر زدایی و حجاب اختیاری از مطالبات اولویت بندی شده زنان کشور است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۷    
مرکزپژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی 22 دلیل گران شدن دلار را اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۸    
سرنوشت ذوب آهن در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا با نتایج تیم های پرسپولیس و استقلال گره خورده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو گفت: دارو از دایره گیرندگان ارز یارانه ای کنار رفت و براساس تصمیم جدید مسئولان قرار است واردات دارو با دلار 4 هزار و 200 تومان و یوروی 5هزار و 200 تومان انجام شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۹:۰۳    
استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت برون سپاری برخی وظایف دستگاه ها، گفت: دستگاه های اجرایی استان باید از فرصت ها، تسهیلات و امتیازات قانونی بودجه سال 97 برای ترغیب بخش خصوصی استفاده کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۴    
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: آذربایجان شرقی رتبه دوم کودک همسری در ازدواج کودکان 10 تا 15 ساله را دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۵    
نیمه شب جمعه گذشته خبری تلخ جامعه هنری و مردم را متأثر کرد؛ ناصر ملک مطیعی درگذشت. بیامرزد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۶    
اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی در صفحه اینستاگرامشان استوری منتشر کردند که در آن خبر از به سرقت رفتن تندیس جایزه سپاس ناصر ملک مطیعی - در همین روزهای عزادار بودن - از خانه دختر آن مرحوم دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۴    
صادق زیباکلام درباره درباره 40 سال ممنوع الفعالیت بودن ناصر ملک مطیعی توییت کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۲۱    
دهمین برنامه ماه عسل با حضور مدیر بزرگترین شرکت بیمه عمر کشور و خانواده اش زوی آنتن رفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۵    
مدافع هافبک ذوب آهن می گوید تیمش با حفظ شاکله اصلی اش می تواند در لیگ هجدهم نیز در جمع مدعیان باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور کشورمان در دیدار صمیمی اساتید و فعالان اقتصادی، گفت: تلاش دولت یازدهم برگرداندن اقتصاد به شرایط عادی بود. به رشد 8 درصدی و سرمایه گذاری قابل ملاحظه برای توسعه کشور نیازمندیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۲    
دادستان تهران در رابطه با پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: 2 هزار و سیصد میلیارد تومان اموال بابک زنجانی به وزارت نفت واگذار شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۶    
یک مخالف سعودی مقیم لندن با اشاره به اخبار مربوط به زخمی شدن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی گفت: زخم او کاری نیست و به زوی در انظار ظاهر خواهد شد تا فرضیه کشته شدنش را رد کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۳    
تیم ملی ایران در لیگ ملت های والیبال مغلوب ژاپن شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۰    
آریا جعفری ملی پوش تیم رفتینگ و اسلالوم ایران با خبر حذف از مسابقات اتخابی تیم ملی به دلیل انتشار ویدئوی رژه مسابقات ترکیه در استوری خود روبرو شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۰    
رییس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان گفت: یک هزار و 598 زندانی با همت کارکنان شوراهای حل اختلاف استان اصفهان در سال 96 از زندان آزاد شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۵۴    
حمید صفت خواننده معروف رَپ که به اتهام قتل عمد ناپدری خود زندانی شده بود دقایقی پیش با قرار وثیقه از زندان رجایی شهر آزاد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در گفت وگوی اخیرش با وزیر امور خارجه آمریکا از موضع محکم و مصمم واشنگتن در قبال ایران قدردانی کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۴    
دوبله و دوبلوری حکایتی است بسیار مفصل که از این بسیار، تنها به این اندک می توان اشاره ای سریع کرد که این حرفه نیز مانند دیگر مشاغل فرهنگی به رخدادها و حوادث پیرامون خودش بشدت وابسته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۴    
فرماندار شهرستان لنجان با تأکید بر این که مردم از طرح مباحث سیاسی و جناحی خسته شده اند، گفت: دعوای سیاسی مسؤولان برای خانواده ای که دغدغه جوان بیکار خود را دارد، چه اهمیتی دارد؟
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۴    
مثل کوه، مثل یک مشت آهنی، مثل مشتی گره کرده، مثل حلقه های یک زنجیر. پریسا طباطبایی 52 ساله، خوشرو و مصمم وقتی از خانواده و فامیل بزرگش حرف می زند هم باید به کوه فکر کرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۱    
مجتبی ذوالنوری، همان نماینده ای است که چند باری به دیدار مهدی کروبی رفته و البته یک بار در حدود 14 ساعت با او به مذاکره نشسته است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۱    
آمارهای منتشرشده در خصوص جزییات تورم اردیبهشت ماه امسال نشان می دهد که تورم در آستانه عقبگرد به سمت دورقمی شدن قرار گرفته است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۱    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل از آغاز توزیع 2 هزار و 600 سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۱    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به فعالیت در مجموع سه هزار و 500 حامی ایتام در این شهرستان، از وجود 860 نفر کودک خبر داد که زیر پوشش خدمات این نهاد انقلابی هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۱    
هر سال برای ایام ماه رمضان مجموعه هایی تدارک دیده می شود و امسال هم طبق سنن گذشته این اتفاق رقم خورده است، اما نکته برجسته و متمایز مجموعه های امسال، حضور زنان در نقش های متفاوت است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان از جمع آوری چهار هزار متر دام صیادی از سطح دریاچه سد زاینده رود خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۱    
فرماندار اردستان گفت: طرح بازآفرینی شهر زواره از نیمه مرداد آغاز خواهد شد و بافت تاریخی شهر مهاباد در صورت تصویب اولیه طرح، اجرا خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۸    
مبتلا شدن به بیماری به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود. فرد در کوتاه مدت دچار بیماری یا فرد در طولانی مدت متوجه بیماری در سیستم بدن خود می شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۶    
متروسازی در شهری با حد و اندازه های تهران شبیه هیچ شغل سخت دیگری نیست. شما 12تا 50متر از سطح زمین دور هستید و جز آب و خاک و انبوهی از اشیای ناشناخته، چیز دیگری نمی بینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی قوه قضاییه از توقیف اموال خاوری و ممنوع المعامله شدن وی و بستگان درجه یک او خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۵۷    
م- م- من دو س- ست دار - ر- م به م - م مدرسه بروم ؛ کشیده و کند حرف می زند و با مکث های طولانی. هر بار که می خواهد حرف بزند کلی سرخ و سفید می شود و خجالت می کشد از اینکه نمی تواند مانند سایر همکلاسی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در جمع اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی گفت: ایران در صورتی که منافعش تامین شود و تضمین های کافی را دریافت کند، در برجام می ماند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۸    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: احمدی نژاد داغ ترین کارها و موضع گیری هایی که می توانست داشته باشد را نشان داد؛ او تمام برگ هایش را سوزانده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد سال 97 در روز چهارشنبه 9 خرداد 97 به صورت کارنامه منتشر می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۲    
کاهش شدید بارش ها و آب ورودی به سدها و آبگیرهای کشور موجب شد هیأت وزیران در اسفند ماه گذشته با مصوبه ای سیاست اعمال محدودیت و ممنوعیت کشت محصولات آب بر در مناطق کم آب را در دستور کار قرار دهد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۹    
- فینال لیگ قهرمانان اروپا دیشب برگزار شد و کابران شبکه های اجتماعی واکنش های متفاوتی نسبت به این دیدار داشتند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۶    
حوزه های علمیه مستقل یا وابسته؟ محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به تازگی با انتقاد از برخی زمزمه ها مبنی بر بازگشت حوزه های علمیه به فضای پیش از انقلاب ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۶    
آمارهای وزارت بهداشت نشان می دهند سالانه 40هزار ایرانی در حوادث مختلف که عمده آن حوادث ناشی از تصادفات رانندگی است، جان خود را از دست می دهند و این در حالی است که با توجه به وضعیت جغرافیایی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که اخیرا خبرهایی مبنی بر به کما رفتن مشایی و بقایی مطرح می شود، این خبرها درست است؟گفت: هر دو نفر بازداشت هستند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۷    
امروز هر قطعه سکه امامی با افزایش 11 هزارتومانی همراه شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به ادعای توافق 2 ساله با محمد ایران پوریان گفت: درباره هیچ بازیکنی تا پیش از امضای قرارداد صحبت نمی کنم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۴    
رسانه های ایتالیایی در آستانه مسابقات جام جهانی روسیه، تورنمنتی که در آن حضور ندارند، خبر جالبی را تیتر یک کرده اند؛ وینچنزو یاکویینتا، ملی پوش سابق آتزوری، به 6 سال زندان محکوم خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۴    
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان گفت: طی سه روز آینده بارش های رگباری پراکنده را به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان پیش بینی می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۸    
در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی سخنان ضبط شده بهروز وثوقی برای حاضران پخش شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۵    
در فاصله 18 روز مانده به شروع رقابت های جام جهانی، همه 32 تیم راه یافته به روسیه، برنامه هایی جدی برای حضوری پرقدرت در این تورنمنت دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۶    
مردی که جانانه انتظار خودش را کشید، اما نیامد. خودش نیامد؟ تمام شهر گفتند چرا نیامدی؟ گفت من را در چاهی انداختند تاریک؛ ماندم تا روز شود، روزها آمدند و رفتند و یاری از من نشد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۶    
هپکو، این غول صنعت ماشین سازی صنعتی خاورمیانه، حالا افتاده بر خاک اراک، نفس های آخرش را می کشد. یکی از کارگران می گوید ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۲    
همین چند ماه پیش بود. پنجاهمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی. ناصر ملک مطیعی پس از 40 سال دوری از گود زورخانه، به همراه محمد نصیری قهرمان سابق وزنه برداری جهان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۶    
راننده مینی بوس که حین رانندگی مشغول پخش زنده از فیسبوک بود به طور اتفاقی لحظه مرگ خود و هشت مسافر مینی بوس را ثبت کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۰    
یونان هفتمین تیمی است که در 1,5 سال گذشته بازی دوستانه با تیم کی روش را لغو می کند!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۷    
باشگاه سپاهان هفته گذشته از ماراتن دشوار انتخاب سرمربی به سلامتی عبور کرد و بر اساس پیش بینی ها با امیر قلعه نویی به توافق رسید تا پروژه انتخاب سرمربی لیگ هجدهم را خیلی زود ببندد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۱    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس از 37 هزار نفر مبتلا به عفونت HIV در کشور خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۸    
50 نماینده مجلس شورای اسلامی طرحی را برای قانونی کردن شروط رهبر معظم انقلاب برای مذاکره با اروپایی ها در خصوص برجام امضا کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۵    
نماینده مردم قم در مجلس خطاب به رییس جمهور، گفت: چرا مردم باید هزینه بی تدبیری ها را بدهند؟
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۹    
نطق میان دستور یکی از نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس با حاشیه هایی همراه بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۹    
مدافع- هافبک تیم فوتبال ذوب آهن قراردادش را برای دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۷    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: مرحله سوم مرمت تزئینات لایه چینی و دیوار نگاره های تصویری و تزئینی تالار ورودی ایوان عالی قاپو آغاز شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۴    
کارگروه فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر ازبرگزاری اولین جشنواره رمضان در شهرنوش آباد خبر داد
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۴    
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حفر حدود 80 حلقه چاه در سطح استان اصفهان باید در کمترین زمان ممکن انجام شود زیرا برآورد شده حداقل 10 درصد آب شرب از طریق چاه های جدیدالحفر ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۱    
محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید که تراکتورسازی با مجوز تربیت بدنی نیروهای مسلح حتی الان که خصوصی شده هم می تواند بازیکنِ سرباز بگیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۱    
پلیس تهران در تعقیب سه مرد افغان است که در تعمیرگاه موتور، پسر بچه ها را به تله شیطانی می انداختند و آزار می دادند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم و آرمان های آنها درباره شهر و شهرنشینی، اصلی ترین رکن مدیریت خوب شهری است که برنامه ریزان شهری باید به آنها احترام بگذارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
پژوهشگران آمریکایی در نظر دارند چاپ سه بعدی سلول ها و بافت های انسان را در چهارچوبی از شکر انجام دهند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
پس از گذشت 30 سال از پایان نخستین دوره توسعه پتروشیمی در ایران اکنون موضوع تبدیل شدن ایران به قطب دانش فنی این حوزه در خاورمیانه مطرح شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
حدود 8 سال از کشف یک فساد کلان بانکی که حکایت از کلاهبرداری هزار و 400 میلیاردی اعضای یک خانواده از 8 بانک دولتی و خصوصی دارد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
آنتونی روبیو، طراح لباس مشهور، از لباس هایی که ستاره در مراسم مت گالا به تن داشتند الهام گرفت و لباس هایی را برای سگ ها طراحی و در شویی به نمایش گذاشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه روند کاهشی قیمت مرغ ادامه دارد، گفت: مرغداران با این روند قیمتی در حال متضرر شدن هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: در صورت خرید اوراق شهرداری از سوی مردم سالانه 100 میلیون تومان سود به آنها تخصیص می یابد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح کمک 300 میلیون تومانی مدیریت شهری به زندانیان جرائم غیر عمد به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۴    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عده ای فرصت طلب در حاشیه مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی شروع به حاشیه پردازی و شعار دادن کردند که با حضور ماموران متفرق شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۸    
دروازه بان جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: به دنبال یک تجربه جدید بودم و سپاهان با حضور امیر قلعه نویی مسیر را برایم هموارتر می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۲    
روز گذشته تقویت تقاضا در سهام فولادی -معدنی به رشد 4/ 0 درصدی شاخص کل انجامید. تخفیف نگرانی های سیاسی پیرامون برجام، اثر عوامل بنیادی در برآورد وضعیت آتی سهام را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۲    
ابوالفضل پورعرب با بیان اینکه ستاره بودن در حرفه بازیگری باید تعریف شود، گفت: مردم تصمیم می گیرند چه کسی در فضای سینما و تلویزیون ستاره شود و در آسمان سینمای ایران ستاره وجود ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۰    
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان اصفهان گفت: با همکاری 3 دستگاه وزارت رفاه، وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی، اصفهان پایلوت طرح غربالگری اوتیسم شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۴    
مدت زیادی است که در دنیا برای افزایش سرعت اتوبوس های درون شهری از روش های مختلفی از جمله ایجاد مسیرهای ویژه اتوبوسرانی با هدف اولویت دادن به اتوبوس ها در گذر از خیابان ها استفاده می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۴    
کارشناس حمل و نقل و ترافیک گفت: باید شرایط استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را به نحوی برای مردم فراهم کنیم که اگر قرار است طرح محدوده ترافیکی پیاده شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۸    
فرماندار اردستان موفقیت طرح بازآفرینی شهری را در گرو همکاری و هماهنگی بین دستگاه های ذیربط عنوان کرد و خواستار تنظیم برنامه ای با زمانبندی دقیق و منطقی برای آغاز و پایان طرح های عمرانی در این شهرستان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۹    
طرحی برای ازدواج دختران بدون نیاز به اذن پدر آماده شده است تا در صورتی که دختر یا 28 ساله باشد، یا دارای مدرک کارشناسی ارشد باشد با سابقه 5 سال بیمه و اشتغال بتواند بدون نیاز به اجازه پدر ازدواج کند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۶    
یک منبع آگاه در پاکستان به هشدار یک مقام ارشد ایرانی در سفر هیات قضایی این کشور به ایران اشاره کرد و گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۳    
تد دبنی یکی از موسسان شرکت آتاری در سن 81 سالگی درگذشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در چهار ماه اخیرتعامل و ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برقرارشده که این نشان می دهد وکلای ملت به مسایل و مشکلات بازنشستگان و همچنین چالش های پیش روی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۷    
دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده های آرایشی، بهداشتی و عطریات گفت: به زودی جلسه ای با حضور مسئولان این انجمن و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درباره قیمت فرآورده های آرایشی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۴    
غول تجارت الکترونیک، سانینگ Suning در حال آزمایش کامیون های بدون راننده در شانگهای است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۴    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: هدف ما این است که یک تیم خوب جمع کنیم و در نهایت عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۶    
رئیس انجمن انبوه سازان مسکن اصفهان گفت: در حال حاضر شاهد رونق نسبی در بازار مسکن اصفهان هستیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۶    
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت:استان اصفهان 440 و شهر اصفهان 290 چایخانه دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۰    
مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی از ساختمان شماره دو خانه سینما آغاز شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۷    
اوراق مشارکت قطار شهری اصفهان به دلیل عدم استقبال مردم برای خرید به فرابورس رفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۷    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای پنجم در طول فعالیت خود اصرار داشته که فضای مدیریت شهری به دور از فساد و دارای فضایی اسلامی باشد در این راستا مدیریت شهری تنها نهادی است که جلسات خود را به صورت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۷    
صبح امروز جمعی از معلمان حق التدریسی و کارگزاران بیمه کشاورزی مقابل مجلس تجمع کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۷    
طرح حفاظت از جنگل های دست کاشت در بیش از 500هکتار از ارضی بیابانی استان اصفهان با اجرای آفت کشی آغاز شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۷    
قانون کار در هر جامعه ای از ماهیت حساسی برخوردار است و توجه دو طرف قضیه، یعنی صاحب سرمایه(کارفرما) و صاحب نیروی کار(کارگر) بر آن همیشه جلب شده است و در این راستا نیز هرگاه آهنگی برای تغییر آن قانون ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۷    
مسئول بهداشت محیط شهرستان نایین گفت: 22 تن شیر پاکتی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی حمل و نقل توقیف شد.
  • ۱