چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 30 مرداد 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 10 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 11 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 12 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 13 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 14 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 15 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 16 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 17 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 18 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 19 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 20 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 21 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 22 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 23 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 24 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 25 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 26 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 27 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 28 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۱    
سکته گرمایی شدیدترین نوع گرمازدگی است که به اقدامات فوری پزشکی نیاز دارد. در این حالت درجه حرارت بدن فرد ممکن است تا 40 درجه سانتی گراد یا بیش از آن افزایش یابد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۴    
مراسم ختم زنده یاد عزت الله انتظامی روز سه شنبه 30 مرداد در مسجد جامع شهرک غرب با حضور خانواده وی، جمعی از هنرمندان و مردم برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: برخی برای انشقاق میان ما مسلمانان تلاش می کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۲    
این روزها در حالی طرح نرده کشی در پل 400 ساله اصفهان در حال اجرا است که بسیاری از دوستداران و کارشناسان میراث به این اقدام اعتراض دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۹    
روز نهم ماه ذی ا لحجه را روز عرفه روز نیایش و مناجات با خالق هستی می نامند و یکی از اعمال آن خواندن دعای پرفیض امام حسین(ع) در روز عرفه است که بعد از نماز ظهر و عصر قرائت می شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۳    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو 405 در کمربندی گوگد اطراف شهر گلپایگان دو مرد 23 و 26 ساله جان خود را از دست دادند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۰    
نرگس موسوی، دختر میرحسین موسوی گفت: گشایشی که در آستانه عید قربان در حصر اختر اتفاق افتاده است، باز شدن تعدادی از پنجره های جوش داده شده بوده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۵    
تصویر، مسجد شیخ لطف الله اصفهان در سال 1346 را نشان می دهد. 30 مرداد مصادف با 21 آگوست، روز جهانی مسجد نامگذاری شده است. تصاویر آرشیوی ایرنا ، مساجد معروف ایران در دهه 40 را نشان می دهند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۹    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار احتکار لوازم خانگی، شکر و آهن آلات به ارزش 110 میلیارد ریال در عملیات مرصاد 11 ماموران این فرماندهی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۸    
کارگردان سینما و تلویزیون درباره اینکه به او برچسب سفارشی ساز می زنند در برنامه نقطه سر شب گفت: به نظرمن اگر فیلمی را به کسی سفارش می دهند، پس می دانند که کارش را بلد است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۵    
وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی گفت: اگر قرار باشد دادگاه آقای مشایی علنی برگزار شود، باید خبرنگاران رسانه های مختلف اجازه حضور در جلسه دادگاه را داشته باشند و جریان رسیدگی بصورت کامل و نه گزینشی و ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در حوزه تئاتر در را به روی همه گروه های نمایش بازکردیم و از همه هنرمندان تئاتر اصفهان برای ساخت، تمرین و اجرای نمایش حمایت می کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۹    
یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام بویژه افراد مشهور با آن مواجهند، تایپ و انتشار کامنت و نظرات توهین آمیز زیر پست های عمومی آن هاست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۳    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان درباره تامین آب شرب اصفهان در صورت کمبود بارش های پاییز و زمستان اظهار نگرانی کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۸    
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر شرایط فراهم شود احسان حاج صفی را به خدمت می گیریم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان محدودیت های ترافیکی مراسم روز عرفه در شهر اصفهان را اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۹    
در نشست مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت فولاد مبارکه که در محل شرکت ایران خودرو برگزار شد، بر تعامل و حمایت بیشتر شرکت های داخلی از تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی تأکید شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۶    
رییس اتحادیه فروشندگان شیرینی با اشاره به این که مشکلی در تامین شیرینی عید قربان و غدیر وجود ندارد، گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، نرخ شیرینی گران خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۰    
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اصفهان گفت: بازار با کمبود گوشت مواجه است و بدین سبب با افزایش قیمت روبه رو هستیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۰    
رییس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: زیرساخت های لازم برای اجرایی کردن لایحه حمایت از زنان اصفهان آماده شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۴    
نحوه تزیین دستمال سفره به شکل پیراهن را به صورت تصویری برای شما عزیزان آموزش داده ایم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۵    
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهارات مطرح شده مبنی بر رفع کامل محدودیت های رئیس دولت اصلاحات را تایید نکرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۲    
این روزها مدل های متفاوتی از ساعت های هوشمند روانه بازار شده اند و رقابت میان شرکت های سازنده این ساعت ها بر سر عرضه محصولاتی است که کیفیت و امکانات بیشتری داشته باشند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، 176 دامپزشک به همراه بازرس بهداشتی گوشت و ناظر ذبح شرعی در 59 مرکز استان اصفهان بر کشتار دام های قربانی مردم استان اصفهان نظارت می ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 15 تن و 800کیلوگرم مواد مخدر در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۱    
ربیس جمهوری گفت: عدم بازدارندگی دفاعی یعنی چراغ سبز به دشمن و همه موظف هستیم امنیت، قدرت و عزت ملت ایران را با کمترین هزینه تامین کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۸    
اگه شما رنگ موی خودتون رو تازه عوض کردین یا قصد این کار رو دارین نیازی نیست که نگران مراقبت از موی خودتون بعد از رنگ کردن باشین ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۲    
گلچینی از شیک ترین و جدیدترین ست های مانتو تابستانی
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۶    
در حالی که قیمت پژو 207 اتومات به 90میلیون تومان رسیده، استپ وی که دچار نوسانات شدیدی در بازار است و تا یکی دو روز پیش از قیمت 110 میلیونی آن نام برده می شد،اکنون روی 105 میلیون توقف کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۰    
رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: بودجه تکواندو از درآمدهای جاری، هزینه های ثبت نامی و کمک حامیان مالی تامین می شود که صرف برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی شده و بودجه ای برای گسترش تکواندو باقی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۷    
لکه های مداد رنگی روی دیوار را به وسیله یک مسواک کهنه و کمی خمیر دندان پاک کنید
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۴    
محققان به تازگی خبر از شناسایی آنزیم هایی در روده داده اند که می توانند گروه های خونی A و B را به گروه خونی O تبدیل کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۱    
رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: دولت باید به قطع دست مافیای آب بپردازد که متاسفانه سودهای کلانی در پروژه های عظیم مربوط به سد سازی و انتقال آب بین حوزه ای برده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۳    
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان گفت: موارد زیادی از آبیاری زمین کشاورزی با پساب تصفیه نشده طی سالهای گذشته داشتیم که با متخلفین برخورد و برخی از کشاورزان با یکسال حبس جریمه شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری سال 97 هفته آینده اعلام می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۷    
مدیر بازرسی اتاق اصناف اصفهان گفت: آموزش مبانی فروش به فروشندگان اولین بار از سوی اتاق اصناف جدی گرفته شد و برای جذب مشتری و مشتری مداری اقدامات خوبی در حال شکل گیری است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۴    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان در خصوص گرد و غبار موجود در هوای اصفهان گفت: این غبار از استان سمنان به اصفهان آمده و تا فردا در استان می ماند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: درختان ریه های تنفسی شهر هستند در این راستا برای حفظ این ریه ها باید از پساب به جای آب چاه ها استفاده شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۸    
در جای جای شهر اصفهان سفره دعای روز عرفه و تضرع پهن است و اصفهانی ها دست به دامان خدای متعال خواهند شد که می توان برنامه های مراسمات این روز در اصفهان را در این گزارش مشاهد کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۵    
علیرغم تمام مراقبت های شما، لکه های چربی بخش اجتناب ناپذیر آشپزی هستند. بعد از یک مدت، این لکه ها و مایعات چسبنده به صورت یک پوشش زننده و کثیف درآمده که خلاص شدن از شر آنها دشوار می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۷    
با توجه به عرضه جدید فبلت پرچم دار سامسونگ در یکی دو هفته اخیر، تست مقاومتی با ضربات چاقو و چکش روی گلکسی نوت 9 انجام شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۷    
اگر قصد فروش تلفن همراه خود را دارید، با انجام این مراحل دیگر نگران باقی ماندن اطلاعات خود در گوشی نباشید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: گردهمایی اخیر در مدرسه فیضیه جای تأسف داشت. حوزه علمیه قم امروز مورد توجه دنیاست چون پایگاه انقلاب و نهضت اسلامی و بستر تحول جهانی شد بنابراین از حوزه انتظار می رود موضع ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۱    
روزنامه ایران در گفت وگو با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دیدگاههای او را در باره حوادث امنیتی ، تجمعات اعتراضی، سخنگویی دولت و ... را منتشر کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۳۲    
اعتیاد یکی از بزرگ ترین بحران های اجتماعی ست که بیشتر در بین مردان به چشم می آید؛ اما این معضل بی تردید دامنگیر زنان هم می شود و متأسفانه این آمار در رده های سنی پایین تر رو به افزایش است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۹    
با تلاش متخصصان صنعت دفاعی و به دستور رئیس جمهوری نخستین هواپیمای جنگنده ایرانی به نام کوثر تولید و به پرواز در آمد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۰    
رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: شبکه تلگرام هیچ گاه به عنوان یک شبکه مجاز در کشور مطرح نبوده است به نوعی که خود ما نیز به عنوان پلیس صفحه، کانال یا گروهی در این فضای مجازی نداشتیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۴    
رئیس شورای رقابت از احتمال افزایش مجدد قیمت خودروها خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۴    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه کتاب در آبان ماه امسال خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل اداره نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: شهروندان قبل از خرید املاک قولنامه ای باید نسبت به بررسی مشخصات ملک و استعلام از شهرداری اقدام کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۱    
رئیس انجمن قطعه سازان گفت: در حال حاضر برای فروش اینترنتی 16 هزار خودرو، 500 هزار نفر و برای فروش 247 خودرو حدود 200 هزار نفر برای خرید به سایت مراجعه کردند زیرا سود حاشیه بازار بسیار زیاد است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۸    
مسابقات شنای جام زنده رود با قهرمانی تیم اصفهان الف به پایان رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵    
رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با اشاره به افزایش سه تا چهار درصدی نرخ گوشت، گفت: این میزان افزایش قیمت در مقابل بالا رفتن نرخ سایر کالاهای ضروری چندان به چشم نمی آید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵    
هنرمند آبرنگ اصفهان گفت: اثر آبرنگ با عنوان " مرد ترکمن" در جشنواره بین المللی آبرنگ نپال برگزیده شد و به نمایشگاهی در این کشور راه یافته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۹    
زمانی که استفاده از کارت سوخت در کشور الزامی شد، کم تر کسی گمان می کرد 11 سال بعد خرید و فروش آن به یک کاسبی تبدیل شود و بازار داغی پیدا کند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۶    
"کوران" با نگاهی فلسفی به مباحث اگزیستانسیالیستی و فلسفه وجودی بشر می پردازد و روایت آن توسط یک کشیش ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۶    
زهرا کیانی با کسب مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا به نخستین بانوی تالوکار ایران تبدیل شد که در این رویداد مهم به مدال دست می یابد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز استان اصفهان گفت: قیمت هر کیلوگرم دام زنده از مبدأ 25 هزار تومان است که پس از رسیدن به دست مصرف کننده از این میزان بیشتر خواهد شد و این میزان غیر قابل پیش بینی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۱    
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۵    
ساعت 3 بعدازظهر 28 مرداد مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از وقوع یک جنایت در خانه قدیمی دوطبقه ای خبر داد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۲    
حمید فرخ نژاد با انتشار متنی در اینستاگرام به حمایت از رضا کیانیان و پرویز پرستویی پرداخت و از این دو هنرمند خواست اشتباه او را نکنند و پاسخ حملات تخریبی را ندهند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۳    
شما برای زیبایی و جوانی خود خیلی مراقبت ها انجام می دهید. از محصولات ضد پیری استفاده می کنید و یا خود را تحت درمان های زیبایی قرار می دهید. اما آیا از چیزی از پلکسر پلاسماجت هم شنیده اید؟
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۰    
بابک جهانبخش، خواننده محبوب کشور با انتقاد از ممنوع الکار بودن خواننده های خارج نشین گفت: چرا باید ممنوع الکار باشند؟ مگر اختلاس کرده اند؟
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۴    
استاندار اصفهان گفت: مکاتبه ای مبنی بر درخواست ارائه طرح پرتال سرمایه گذاری به عنوان یک طرح نمونه در هیئت دولت با ریاست جمهوری انجام شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۱    
وزارت دادگستری آمریکا از بازداشت 2 شهروند ایرانی الاصل در این کشور به اتهام جاسوسی برای ایران خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۲    
مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که نسخه به روزرسانی شده اپلیکیشن اسکایپ به قابلیت جدید آرشیو کردن مکالمات کاربران مجهز خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۶    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه اخیر با وزارت صنعت ارز 4200 تومانی برای واردات قطعات خودرو تصویب شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی صنعت برق کشور از آغاز صادرات برق به کشورهای همسایه خبر داد و افزود: پس از رفع خاموشی ها در کشور این پتانسیل ایجاد می شود که بتوانیم در زمان هایی از طول روز که بار کاهش می یابد برق را به ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۶    
خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام اعلام کرده اند که تحت تاثیر یک حمله سایبری دیگر قادر نخواهند بود به حساب کاربری خود وارد شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۳    
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: 20 ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در سطح مناطق شهر اصفهان به مناسبت عید قربان راه اندازی می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۰    
اعضای بدن بانوی 26 ساله درچه ای مبتلا به مرگ مغزی به به چهار بیمار نیازمند پیوند عضو اهدا شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا گفت تا کنون هیچگونه ارتباطی با ایران درباره مذاکرات احتمالی برقرار نشده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۷    
روز یکشنبه ابوالفضل ابوترابی یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص در گفت وگو یی، مطلبی گفت که ادعای مذکور را سنگین تر کرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۴    
از عصر روز گذشته، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین AQI معادل 106 ناسالم و صبح امروز این شاخص به 117 رسید.