چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۳May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 29 مرداد 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 10 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 11 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 12 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 13 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 14 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 15 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 16 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 17 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 18 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 19 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 20 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 21 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 22 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 23 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 24 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 25 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 26 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 27 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 28 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از حضور رئیس جمهور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در مجلس خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی علمی کاربردی ساعت 24 امشب پنج شنبه اول شهریور پایان می یابد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۲    
اسنپ چت را به نوعی یک شبکه اجتماعی می دانند، اما در واقع اسنپ چت یک اپلیکیشن یا برنامه پیام رسان مبتنی بر عکس است، در ادامه این اپلیکیشن را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری باند4 نفره سارقان وسایل و قطعات داخل خودرو و همچنین توقیف 25 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شاهین شهر خبرداد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۲۰    
میرمحمدحسین میراسماعیلی- روزنامه نگار- به 10 حبس محکوم شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۸    
بازگشت احسان حاج صفی به سپاهان می تواند بزرگ ترین صید امیر قلعه نویی در نقل و انتقالات فصل باشد. صیدی که برگ برنده پرافتخارترین سرمربی لیگ هم به شمار می آید و تقریبا می توان گفت طلایی پوشان اصفهانی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۸    
یک منبع آگاه به رویداد24 خبر داد که در هفته های گذشته محدودیت های محصوران کاهش داشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۰    
معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان گفت: آن چه که تقاضای کاذب را دامن زده، حاصل فعالیت واسطه هایی است که ضرر همزمان تولیدکننده و مصرف کننده نهایی را رقم می زنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۲    
کنار هم قرار گرفتن نام محمد ساشا سبحانی و نادر فتوره چی از آن اتفاقات عجیب است که به برکت حاشیه های پر و پیمان فضای مجازی میسر شده ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۴۲    
پیام نیازمند گلر تیم فوتبال سپاهان می گوید که پیروزی برابر ذوب آهن بسیار ارزشمند بوده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۹    
وزیر خارجه در کمیسیون امنیت ملی و در پاسخ به سوال نمایندگان در مورد کنوانسیون دریای خزر، برجام، اقامت آمریکایی، تشکیل گروه اقدام در وزارت خارجه آمریکا و فعالیت اقتصادی سفرا شفاف سازی کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۳    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اصفهان گفت: حدود 42 درصد انرژیهای شرکت توزیع برق اصفهان در صنعت استفاده می شود و بر این اساس کاهش خاموشی ها بیشترین میزان بهره وری برای صنایع را دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری 100 نفر در پرونده های اخیر ارز، سکه و خودرو خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۴    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت دریافت دسته چک صیادی برای مشتریان بانک ها تا چهارم آبان ماه تمدید شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 3 میلیون تومانی ساندرو اتوماتیک و استپ وی دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۱    
با گذشت بیش از 3 سال از واگذاری مدیریت اجرایی ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولادمبارکه اصفهان، صدور اجاره نامه آن در انتظار امضای مجوز ترک تشریفات از سوی 3 وزیر دولت است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۱    
قیمت گوشی تلفن همراه در هفته ی اخیر سیر صعودی داشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۵    
شهردار اصفهان در جلسه با فعالان بخش مسکن بر صدور پروانه ساختمان در مدت زمان حداکثر یک ماه و همچنین صدور گواهی پایان کار تا 45 روز تاکید کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از رونمایی از سامانه های نوین این فرماندهی در زمینه های پیشگیری از جرم و شناسایی مجرمان در هفته ناجا امسال خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۶    
نصب حصار نرده های فلزی بروی سی و سه پل آغاز شده است. حصارکشی سی و سه پل، طرح مورد مناقشه ای است که از سال گذشته در پی چند حادثه سقوط گردشگران و شهروندان از روی این پل مطرح شد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان به خبرورزشی گفت: می خواهم از باشگاه ذوب آهن تشکر کنم بابت پلاکاردی که قبل از بازی برای من نصب کردند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری علنی دادگاه اسفندیار رحیم مشایی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۹:۵۷    
گلزار به تلویزیون می آید. این خبری بود که یکی دو ماه پیش سایت های خبری و رسانه های مکتوب مختلف را پر کرد و بعد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۰    
نادر فتوره چی، روزنامه نگار و مترجم روز یکشنبه با شکایت محمد امامی، تهیه کننده سریال شهرزاد بازداشت شد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۴    
دیدار تیم های فوتبال سپاهان وتراکتورسازی تبریز در فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۴    
مسئول بخش توانبخشی مرکز جامع توانبخشی و پزشکی صدیقه طاهره گفت: در حال حاضر تنها یک مرکز توانبخشی دولتی داریم و بدنبال توسعه این مراکز در سطح استان اصفهان هستیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۵    
خوردن شوید سرفه و تنگی نفس را بهبود می دهد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۲    
انتخاب فرم ناخن مناسب یکی از چالش های خانم ها در دنیای امروزی هست. داشتن اطلاعاتی از قبیل: این که کدام نوع ناخن برای فرم دست ها و انگشتان ما مناسب است یا اگر انگشتان کوتاهی داریم با کدام نوع ناخن می ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۶    
رییس اداره راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مذاکراتی برای تامین منابع مالی خارجی پروژه خط دو قطار شهری اصفهان صورت گرفته تا خرید تجهیزات و واگن مورد نیاز آن ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۰    
ایران خودرو امروز طرح فروش 15 محصول خود را آغاز کرد اما اختلاف قیمت بالای این خودروها از کارخانه تا بازار به همراه اختلالات سیستمی عاملی شده تا کمتر خریداری امکان خرید این خودروها را داشته باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان انتقادات مطرح شده در زمینه حصار و نرده کشی سی و سه پل را تکراری خواند و گفت: حداکثر وسواس در اجرای طرح به کار گرفته می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۵    
مدتی است فضای مجازی به عرصه ای برای انتشار تصاویر یا فیلم هایی از زندگی لاکچری، خودرو، مسافرت های رنگارنگ، خانه های آنچنانی یا حتی ساعت مچی آقازاده ها تبدیل شده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۳    
فصل سوم از مجموعه "محله گل و بلبل" از چهارشنبه 31 مرداد همزمان با عید سعید قربان ساعت 19:00 روانه آنتن می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۰    
به دنبال انتشار خبر تخریب چهارباغ به قیمت برگزاری یک جشنواره! در ایسنا، شهرداری اصفهان در نامه ای، نسبت به برخی از موارد مطرح شده در این گزارش، توضیح هایی ارایه کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از کودکان بهشت گفت: برخی خیران با توجه به تحریم ها و افزایش قیمت دارو تجهیزات مورد نیاز کودکان معلول از حمایت از آنها انصراف داده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۵    
وزیر نفت،گفت:توتال به صورت رسمی قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی را ترک کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت سکه موجب رواج طلاق و به زندان افتادن برخی از جوانان شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۶    
دیرین دیرین نام یک مجموعه پویانمایی ایرانی در ژانر طنز است که با کارگردانی و تصویرگری علی درخشی تهیه شده است.در این ویدیو کنایه دیرین دیرین را به ژن های خوب می بینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۷    
در تصویر زیر عکسی از سی و سه پل و زاینده رود اصفهان را می بینید که 82سال قبل یعنی در سال 1315 به ثبت رسیده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۷    
مردم استان اصفهان در روز عید قربان می توانند نذورات خود را به پایگاه های تعیین شده کمیته امداد اهدا کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد، 106 پایگاه در این روز برای اهدای نذورات مردمی مشخص شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۴    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: دیروز و امروز با حاج صفی مذاکراتی داشتیم و باید دید ابتدا می تواند رضایت باشگاه اش را برای جدایی جلب کند یا نه ولی امیدواریم بتوانیم فرزند سپاهان را به باشگاه برگردانیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۹    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت 3میلیون و 815 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار با قیمت 290هزار تومان فروخته می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: جشنواره شهید رجایی 4 شهریور ماه همزمان با روز کارمند برگزار و از مجموع 72 دستگاه 17 ارگان تقدیر می شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۷    
در حالی که طراح حصار سی وسه پل بر موقت بودن آن تاکید دارد، مدیر پایش پل های تاریخی استان اصفهان می گوید نسل بعد می توانند تصمیم دیگری بگیرند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۱    
رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت هوای نجف آباد، اردستان و خوروبیابانک امروز غبارآلود گزارش شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۵    
عناب از میوه هایی است که در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. تاثیرات مفید آن بر روی بدن سبب توجه به این میوه شده است. در ادامه با روش های کاشت درخت عناب همراه ما باشید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۹    
شاهین خالدان تنیسور اصفهانی در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی در دو بخش انفرادی و دوبل شانس خود را برای کسب مدال امتحان می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۹    
عناب که خرمای قرمز و خرمای چینی هم نامیده می شود یک درختچه کوچک با برگ های سبز و میوه هایی به رنگ قهوه ای و نارنجی می باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۰    
سرپرست تیم جهت یابی بانوان استان اصفهان به اشاره به سطح بسیار بالای مسابقات قهرمان کشور گفت: در طی 5 سالی که از فعالیت جهت یابی در ایران می گذرد پیشرفت بسیار خوبی در این رشته را شاهد بودیم و سطح ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۱    
قطعه ناب اثر تازه علی پهلوان، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط شرکت ترانه شرقی منتشر و در دسترس مخاطبین قرار می گیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۸    
پیکر مرحوم سید ضیاءالدین دری کارگردان فرهیخته سینما و تلویزیون امروز بیست و نهم مرداد از خانه سینما شماره 2 واقع در خیابان وصال تشییع و به سمت بهشت زهرا، قطعه هنرمندان بدرقه شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۵    
رهبر انقلاب در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت سازی اسلام دانستند و با اشاره به سیاست جنگ افروزانه آمریکا در میان مسلمانان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس اتحادیه شیشه و آینه معتقد است با وجود افزایش قیمت رنگ کوره، هزینه حمل و نقل و دستمزد کارگر طی یکسال گذشته، قیمت تمام شده شیشه و آینه 10 تا 15 درصد رشد داشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۶    
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان از تعیین تکلیف سندهای باقی مانده از برخی پلاک های شهرک امام حسن (ع) واقع در این شهرستان خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۶    
حکم پرونده تعزیراتی دختر یکی از وزرای دولت یازدهم هفته آینده صادر می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۳    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: 30 میلیون متر مکعب آبی که در 10 روز برای مناطق غربی استان اختصاص یافت بدون هیچ سوء برداشتی برای آبیاری درختان و باغ ها استفاده شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۰    
نفرات برتر مسابقات پرش با اسب جایزه بزرگ جام نقش جهان اصفهان معرفی شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۷    
"بوق زدن"یک رسم ناپسند است، برای سلام کردن، به نشان صمیمیت، خداحافظی و حتی فحاشی! رسمی که روی اعصاب انسان رژه می رود...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: همه زایران استان اصفهان به حج اعزام شدند و هیچ کس به دلیل حمل مواد مخدر دستگیر نشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۱    
برخی سودجویان از آغاز فصل تابستان با تبلیغات در آران و بیدگل و برخی شهرهای کویری ایران اقدام به دلالی و ایجاد بازار سیاه خرید و فروش کژدم (عقرب) کردند که این امر منجر به ابراز نگرانی مسئولان و فعالان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۱    
نمایشگاه عکسی با عنوان مردم شناسی کاشان دهه 40 همزمان با روز جهانی عکاسی در نگارخانه سهراب سپهری گشایش یافت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۸    
سعید نادی زاده با پنج رای برای دومین سال متوالی به عنوان رییس شورای اسلامی زرین شهر انتخاب شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا گفت: درطرح اوقات فراغت این خطه در سالجاری یک هزار و 800 نفر در 48 رشته ورزشی، هنری، قرآنی، عقیدتی، فنی و حرفه ای و صنایع دستی آموزش دیدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۸    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:حاج صفی فرزند سپاهان است او علاقه مند است که در این تیم بازی کند و ما هم بسیار علاقه مندیم تا حاج صفی را جذب کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۲    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت عدم استقبال دانشجو به رشته تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان شهید آیت در سال جاری ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۲    
پدیده نامطلوب آسیب های اجتماعی از اعتیاد و طلاق گرفته تا کودک آزاری و خشونت خانوادگی سبب شده تا مسئولان حداقل برای متوقف کردن این آسیب ها اقدامات متعددی انجام دهند و یکی از این اقدامات راه اندازی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۲    
فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در کمتر از چهار ساعت تعداد 26 راس احشام سرقتی تحویل مالباخته شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۹    
استانداری اصفهان با صدور اطلاعیه ای از بازگشت ساعات کاری ادارات استان اصفهان به روال عادی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۶    
رئیس شورای اسلامی شهر سجزی گفت: جذب نیروی بومی حداقل امتیازی است که صنایع باید برای شهرهای مجاور خود لحاظ کنند و صنایعی که به نام شرق اصفهان هستند منافع آن به جاهای دیگر می رسد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۷    
احتکار کالا، توزیع سکه های پیش فروش شده، متلک کیهان به دکتر مصدق و...سوژه های امروز ضمیمه طنز و کارتون بی قانون است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این نوع گوشت در ایام عید قربان گران نخواهد شد،گفت: مردم در روز عید قربان برای خرید دام زنده صف نکشند تا دام بهتری را با قیمت مناسب تر بخرند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۴    
رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی به مزاح و شوخی گفته که حل و فصل منازعه فلسطینیان و رژیم صهیونیستی به طوریکه منجر به تشکیل یک کشور شود باعث می شود که طی چند سال آتی اسم نخست وزیر اسرائیل "محمد" شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۱    
سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه 1397 هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۸    
بساط خاله بازی اش هنوز گوشه ی حیاط خانه پهن است؛ جایی که پارچه ای را از یک سمت به یک نرده و از سمت دیگر به شاخه ی درختی گره زده و در خیال خانه ای ساخته و خانواده ی خیالی اش را با الگوبرداری از ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
خانواده یک مهندس پرواز که پسرشان بر اثر سهل انگاری کادر یک بیمارستان مبتلا به ویروس ایدز شده و جانش را از دست داده بود صبح دیروز با حضور در شعبه دوم دادگاه کیفری با شکایت از وزارت بهداشت درمان وآموزش ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۲    
طرح محدوده ترافیکی به شورای ترافیک رفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: مسئولان بالادستی در مرکز بر این باور هستند که برای بهره برداری از زندان بزرگ اصفهان باید زندان فعلی را بفروشیم و پول آن را به خزانه واریز کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۶    
غذاهای سنتی در فرهنگ ما ایرانی ها جایگاه ویژه ای داره و اگه از انواع پلو و خورشتی که علاوه بر سنتی بودنشون در بین همه شهرها شناخته شده است صرف نظر کنیم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۰    
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که طرز خوابیدن تان ممکن است با شخصیت تان ارتباط داشته باشد؟ با وضعیت سلامت تان چطور؟ در این مطلب برای تان می گوییم نظر کارشناسان در این مورد چیست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۱    
مراسم تشییع پیکر ضیاءالدین دری کارگردان مطرح سینما و تلویزیون ایران لحظاتی پیش در محل شماره 2 خانه سینما واقع در خیابان وصال برگزار شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۲    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای اتفاقات رخ داده در تجمع طلاب در فیضیه قم را یک فاجعه دانست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۹    
در آرژانتین پلیس زنی که به یک نوزاد رها شده شیر داده و او را از گرسنگی رهانیده بود، ترفیع درجه گرفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف گفت: تولیدکنندگان فرش مجبورند با ارز 10هزار تومان مواد اولیه تهیه کنند و با نرخ ارز 8هزار تومانی کالای تولیدی خود را صادر نمایند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۰    
یک رسانه یونانی از بازگشت احتمالی ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن به لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۷    
پرواز دایورتی شرکت هواپیمایی قشم ایر از نجف دیشب در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۴    
مدیر بهینه سازی انرژی های نو شهرداری اصفهان گفت: تاکنون 27 نیروگاه مقیاس کوچک با هماهنگی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در ساختمان ها ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۴    
دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: اگر در جشنواره دعوتی که می کنیم دعوت به جشنواره باشد حتماً مردم دعوت ما را اجابت می کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۱    
معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و باید قوی تر کار کنند که مسئولان مشکلات را ببینند و مردم هم فعالیت های مسئولان را ببینند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۲    
همانطور که می دانید، سالادها معمولا با سس سرو شده و سس سالاد میوه تابستانی باعث طعم دهندگی بهتر به سالاد می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: 60 کودک از سال گذشته تاکنون در راستای اجرای طرح مشک (مراقبت مشارکتی شیرخواران) بصورت موقت به خانواده های متقاضی واسپاری شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۵    
وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با شبکه خبری سی ان ان گفت: شاید ساعت ها مذاکره با وزیر خارجه آمریکا برای برخی وزیران خارجه (دیگر کشورها) اعتبار به شمار آید؛ اما قطعا در ایران اعتبار نیست ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۲    
معاون اجرای پروژه های شرکت فولاد مبارکه دلایل مشکلات چمن ورزشگاه نقش جهان را تشریح کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۲    
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مهمی که در خصوص دارو وجود دارد این است که دولت اعلام کرده به دارو ارز 4200 تومانی اختصاص می دهد. ارز 4200 تومانی به معنای فساد و رانت است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۶    
روز یکشنبه، دلار در ساعات ابتدایی روز با قدرت نمایی فروشندگان رو به سوی قیمت های پایین تر گذاشت و حتی در مقطعی از سطح حمایتی 10 هزار و 300 تومان پایین رفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۳    
حسینی گفت: برخی افراد سود جو با احتکار و فروش زعفران با نرخ های دلخواه بازار را متشنج کرده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۳    
در یک مصاحبه خوب، حقایق را درباره دولت جمهوری اسلامی، آقای رئیسی و تیمش که در حق من نامردی کرده اند به شما می گویم. من بالاخره حقیقت را می گویم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۰    
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد که این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی هم برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۰    
آنچه توانست سرزمین بزرگ پارس را در تاریخ دیرینه آن زبانزد جهانیان کرده و با دورترین فاصله آن یعنی چین متصل کند تنها راه ارتباطی مابین آن ها یعنی جاده ابریشم بود که در طول چند هزار کیلومتری خود فرهنگ ...
  • ۱