یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 28 مهر 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 10 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 11 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 12 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 13 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 14 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 15 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 16 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 17 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 18 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 19 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 20 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 21 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 22 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 23 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 24 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 25 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 26 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 27 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 28 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۲    
بیوگرافی تمام بازیگران سریال حوالی پاییز رابه همراه خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که از شبکه 3 سیما پخش می شود را جمع آوری کرده ایم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 890 هزار تومان رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۳    
دستمزد و حقوق هر صنفی اگر از حد معمول مردم آن کشور بیشتر باشد با حساسیت های زیادی در جامعه روبه رو خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۱    
دانشمندها ثابت کردن که نظافت بهترین جایگزین برای مدیتیشن هست و به درمان استرس کمک می کند. پس با یک تیر دو نشان می زنید هم خانه تمیز می شود و هم استرس از بین می رود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۰۹    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 300 هزار تومان رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل فولاد مبارکه دربارۀ تحریم فولاد مبارکه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا گفت: پیش تر نیز آمریکا صنعت فولاد ایران و گاز و پتروشیمی را تحریم کرده بود؛ در نتیجه این اتفاق موضوع تازه ای نیست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۸    
معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: اگر بارش ها در اصفهان و به ویژه چهارمحال و بختیاری به اندازه کافی باشد و حجم سد به 350 میلیون متر مکعب برسد، آب جهت کشت دوم جاری خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۰    
مرکز آموزش جوار کارگاهی در صنعت تولید آجر نخستین بار در کشور، در شهرستان برخوار افتتاح شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۸    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو206 تیپ 2 در بازار را دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۶    
فواید پوست پرتقال را نمی توان نادیده گرفت چرا که پوست این میوه پرفایده سدی است در برابر بیماری های کشنده و همینطور سلامت بخش ارگان های حیاتی بدن ، پس برای داشتن این مهم هرکسی باید آن را بخورد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۲    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه طرح گفت وگوی ملی خانواده به معضل اختلال ارتباطی توجه دارد، گفت: گفت وگوی اعضای خانواده های ایرانی به 20 دقیقه رسیده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۴    
کیانوش عیاری با اشاره به منتفی شدن اکران فیلم کاناپه گفت: من هم از این خبر مطلع هستم، اما واقعا چه چیزی می توانم بگویم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۰    
برنامه فرمول یک در فصل جدید با حاشیه های مختلفی همراه بوده که غالباً از پرسش های خاص و علی ضیا نشئت می گیرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۸    
زهرا عاملی در واکنش به موضع گیری اخیر ضرغامی درباره حضور زنان در ورزشگاه، از هفت سالی که ممنوع التصویر بود نوشت و حساسیت های بی مورد او در زمان ریاست سازمان صداوسیما را یادآوری کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۶    
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه از امروز یکشنبه 29 مهرماه خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۸    
عکس ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق با پوریا نوری، یکی از دراویشی که در حادثه خیابان پاسداران حضور داشت با انتقاد و واکنش دو روزنامه اصولگرا مواجه شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۵    
رئیس جدید هیئت وزنه برداری استان اصفهان گفت: تعامل با فدراسیون وزنه برداری برای برپایی اردوهای تیم ملی در اصفهان به منظور ایجاد حس رقابت در ورزشکاران اصفهانی از برنامه های هیئت وزنه برداری استان در 4 ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۵    
در ششمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی، معاون سیما با معرفی حوزه های مختلف این معاونت به تشریح سیاست ها، برنامه ها و اقدامات مؤثر در شبکه های مختلف تلویزیون پرداخت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۲    
اگر قضاوت کردن دیگران را شغل به حساب بیاوریم، می شود گفت که افزایش نرخ بیکاری چیزی جز یک حرف گزاف نیست. خیلی از ما ساعات زیادی از روز را به قضاوت دیگران می پردازیم؛ آن هم به بدترین شکل ممکن.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اظهارات وزیر مستعفی راه و شهرسازی گفت: استعفای اخیر نشان داد چه کسی به جای کعبه به ترکستان رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۶    
ایران خودرو اقدام افراد و یا شرکت های متفرقه مبنی بر داشتن قرارداد با ایران خودرو و فروش خودرو به متقاضیان را غیر قانونی اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۶    
معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر در کاهش مصرف مواد پرخطر گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۰    
زائران اربعین می توانند مبلغ 100 هزار دینار عراق را از طریق ساز و کار طراحی شده در بانک ملی ایران خریداری و اسکناس دینار را در سه شهر عراق و سه نقطه مرزی (مجموعا 50 نقطه) تحویل گیرند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۷    
دروازه بان تیم هندبال آقایان سپاهان گفت: نخستین سالی است که در اصفهان و برای یک تیم اصفهانی بازی می کنم و کمی سخت است تا با این تیم هماهنگ شوم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۷    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه پروانه جدیدی برای نانوایی در اصفهان صادر نمی شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۴    
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص بازرسی از نانوایی های اصفهان گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: ویزاهای تقلبی قبل از آنکه به دست متقاضیان زیارت اربعین برسد، توسط نیروهای امنیتی استان کشف و جاعلان آن دستگیر شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۱    
معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: طی دو هفته اخیر هشت هزارو 900 حلقه لاستیک بین کامیون داران استان اصفهان تقسیم شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۸    
استاندار اصفهان بر تسهیل امر زائران ایرانی که در ایام اربعین حسینی عازم عتبات عالیات در کشور عراق هستند، تاکید کرد و خواستار افزایش مبادلات اقتصادی و تجاری بین اصفهان و نجف اشرف شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۸    
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: 38 احتکار سنگین در اصفهان شناسایی شده که بیشتر در حوزه انبار لاستیک، آهن آلات و لوازم خانگی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۵    
ناایمن بودن تجهیزات آشپزی در یک خوابگاه خودگردان دخترانه، آشپزخانه را به حریق کشید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۵    
فریبرز عرب نیا با انتشار ویدئویی نسبت به اخباری که در این مدت از او انتشار یافته بود، واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۹    
تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید در کرمان به میدان برود. حریف طلایی پوشان اصفهانی تیم مس است که در لیگ دسته یک برای گرفتن سهمیه لیگ برتر تلاش می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۹    
در این مطلب تصاویری از انواع مدل های تزیین لباس نوزاد برای سیسمونی با کمک ایده های خلاقانه و جالب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۳    
بهبود زخم بخیه و ترمیم پوست آسیب دیده معمولا از اصلی ترین دغدغه های بیمارانی است، که دچار بریدگی های عمیق می شوند و یا این که تحت عمل جراحی می گیرند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت: اثر تاریخی مسجد جامع سرشک واقع در مرکز این شهرستان رو به ویرانی نیست اما نیاز به رسیدگی و بازسازی دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۰    
معاون رئیس جمهور از نهایی شدن همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان رسمی و قراردادی خبرداد و گفت: این لایحه اکنون در کمیسیون اجتماعی مجلس است و در صورت بررسی و تصویب، اجرایی می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۴    
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: هیچ استثنایی برای ورود به خطوط اتوبوس های تندرو وجود ندارد و شهروندان قانون گریز با هر بار ورود به این خطوط 80 هزار تومان جریمه می شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تأکید کرد که سرمربی تیم ملی باید احترام بگذارد و انتظار احترام دیدن داشته باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۳    
ایده های جالب بتوانید ناخن هایتان را به زیباترین شکل ممکن دیزاین کنید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۱    
مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: نخستین استارت آپ ویکند استان اصفهان به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اصفهان، 30 آبان ماه در واحد شهرضا برگزار می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۱    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد براساس رتبه بندی u-Multirank سال 2018، موفق به کسب رتبه A در بین دانشگاه های کشور شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۸    
اگر می خواهید درباره فواید و خواص ذرت، خواص ذرت خام، خواص ذرت برای پوست، فواید ذرت و خواص درمانی ذرت بدانید با ما همراه باشید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان گفت : فرودگاه بین المللی شهید بهشتی فرودگاه احتیاطی تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و بیش از 60 درصد از پروازهای عبوری در فضای کشور است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۰    
برای تزیین دیوار می توانید از عکس های شخصی و خانوادگی کمک بگیرید. فقط باید در چنین چیدمانی ریتم و ترتیب لازم را رعایت کنید. در ادامه شما را با ایده های تزیین دیوار با عکس آشنا خواهیم کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۱    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک در بازار را دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۸    
یک فعال محیط زیست گفت: اگرچه کویرهای اصفهان رو به نابودی است اما مسابقات رالی و حضور خودروهای آفرودی در این کویرها در تخریب هرچه زودتر بیابان ها اثر دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۲    
در این مطلب انواع مدل حلقه و پشت حلقه با جدیدترین طرح های مد سال برای مراسم نامزدی و ازدواج را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۶    
دخترخانم هایی که موهای بلند دارند معمولا برای مجالس مدل موهای باز را انتخاب میکنند، اگر مدل موهای باز به همراه بافت دوست دارید این مطلب را از دست ندهید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۰    
انواع مدل های پاپوش، صندل و کفش زمستانی بافت نوزادی مخصوص نوزدان زیر 1 سال را خواهید دید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۴    
کدو حلوایی در فصل بهار کاشت و در پاییز برداشت می گردد. اگر کدو حلوایی سیکل رشد خود را به طور کامل طی کرده و رسیده باشد، می توانید آن را به مدت چند ماه نگه داری کنید ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۱    
به گزارش شبکه خبری سی ان ان ولیعهد سعودی روز گذشته در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه آمریکا او را در جریان جزئیات قتل روزنامه نگار منتقد سعودی قرار داده بود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۷    
یک شرکت خلاق نوعی بشقاب را به بازار عرضه کرده که می توان از آن تغذیه کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: جمعیت ورزشکار سازمان یافته شهرستان اردستان 1500 نفر است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 31درصدی را داشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
مربی سپاهان از تقابل تیمش با نساجی و شرایط بازی صحبت کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۵    
در این بخش از دنیای مد با انواع مدل مانتو دخترانه بلند با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۷    
گلاره ناظمی اولین داور زن ایرانی است که موفق شد فینال فوتسال المپیک جوانان را در آرژانیتن سوت بزند و افتخار بزرگی را برای خودش و ایران به ارمغان آورد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۱    
قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان از روند احداث ایستگاه لاله در خط دو مترو بازدید کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۸    
مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان اصفهان با انتخاب حمیدرضا فدوی به پایان رسید
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۵    
معاون دادستان کل کشور گفت: در قانون برای قاچاقچیان الکل و این نوع کالای ممنوعه، مجازات سختی پیش بینی و تا 50 سال حبس، شلاق و جزای نقدی برابر ارزش عرفی کالا، در نظر گرفته شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا که بارها مدعی شده بود در نتیجه مواضع دولت او هر روز در ایران شورش وجود دارد، بامداد امروز شنبه به وقت تهران گفت آخر هفته ها در ایران شورش و اعتراض می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ابلاغ مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مبنی بر تاکید بر عرضه ارز ناشی از صادرات غیرنفتی به سامانه نیما و یا وارد کردن آن به چرخه اقتصاد کشور به ترتیبی که بانک مرکزی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۹    
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم جوانی دارم که پیش بینی باخت را می کردیم اما نه با اختلاف گل زیاد و فکر می کردم بازی پایاپایی باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۶    
به غیر از رنگ صورتی چه رنگ هایی را برای اتاق خواب دخترانه می شناسید؟ همه دخترها که صورتی نمی پسندند!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۴    
مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان گفت: پدرانی در تربیت بچه ها موفق هستند که در هفته حداقل دو ساعت برای با فرزند خود بودن، وقت اختصاص دهند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۱    
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی، گفت : امروز بحث احیای کارت سوخت به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت مطرح است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۸    
ازدواج های اینترنتی اغلب بر اساس انتخابی از روی احساسات و بدون شناخت کافی صورت می گیرند و جوانان باید از عواقب آن آگاه شوند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۲    
"لس آنجلس- تهران" با بازی پرویز پرستویی در مدت یک هفته موفق به فروشی نزدیک به سه میلیارد تومان شد و مجموع فروش "مغزهای کوچک زنگ زده" هومن سیدی از هفت میلیارد تومان گذشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۹    
رییس مرکز اورژانس پزشکی استان اصفهان گفت: هفت آمبولانس اورژانس اصفهان به منظور ارایه خدمات به زائران حاضر در راهپیمایی کربلا به استان کرمانشاه اعزام شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح بازچرخانی، در صورتی که مختص شرایط اضطراری باشد و دیگر طرح ها را تحت الشعاع قرار ندهد، ایرادی ندارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۳    
هزینه تمام شده خودرو همچون هر محصول دیگری در کشور ما شامل دستمزد کارگران و مدیران، هزینه های جاری و هزینه مواد اولیه تولید و عوارض و مالیات است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰    
رستوران های شمال شهر تهران حدود 30 درصد و رستوران های جنوب شهر 60 تا 70 درصد مشتریان خود را از دست داده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۷    
کارشناس عمران شهری با اشاره به استفاده از تصفیه پساب برای احیای زاینده رود ، گفت: بدون شک اگر پساب به طور کامل تصفیه نشده و در رودخانه جاری شود پس از مدتی پشه و حشرات موذی مثل سالک در آن منطقه زیاد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۴    
فرهاد آییش روز گذشته مهمان برنامه من وشما بود و به سوالات آرش ظلی پور مجری این برنامه پاسخ گفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۴    
سلامت مواد غذایی که مصرف میکنیم در همه وعده ها بسیار مهمه ولی این اهمیت برای وعده صبحانه خیلی بیشتر مورد توجهه ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۱    
مسعود مرادی سرپرست تیم سازنده لامبورگینی ایرانی می گوید: کار ساخت لامبورگینی ایرانی چهار سال پیش شروع شد و بیش از هرچیز مطالعه و تحقیق وقت ما را گرفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۸    
رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت، از سرطان پستان به عنوان شایع ترین سرطان در خانم ها نام برد و گفت: هر سال 14 هزار مورد به تعداد بیماران مبتلا به سرطان پستان در کشور افزوده می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۲    
رییس انجمن صنفی صنعت تایر ایران از ثبت سفارش تایر خودروهای سنگین با ارز 4200 تومانی خبر داد و اعلام کرد که التهاب بازار در این بخش تا یک الی دو ماه آینده فروکش خواهد کرد و در حال حاضر نیز مشکلات ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۲    
وزیر راه و ترابری نامه استعفای خود که در تاریخ 10 شهریور ماه خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است را در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۹    
مشمولان سهام عدالت که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند، فقط تا پایان مهر ماه برای ثبت آن مهلت دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری گفت: تمامی رانندگانی که زیرمجموعه شهرداری ها و با مجوز شهرداری ها در سرویس مدارس ارائه خدمات می کنند در مدارس دخترانه باید زن باشند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۶    
در ایران به ازای هر نفر، 10 برابر هر ترکیه ای و 3 برابر هر چینی بنزین مصرف می شود و طبق اعلام دولت، ایرانی ها در هر ساعت 3 میلیون و 790 هزار لیتر بنزین مصرف می کنند که این رقم تقریباً 6 برابر میانگین ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۳    
شاید برای کاربران فضای دیجیتال و استفاده کنندگان از خدمات اینترنت پهن باند جالب باشد که رفتار آنها رفته رفته از سال 93 نسبت به نوع و نحوه استفاده از پهن باند دیجیتال تغییر کرده است... .
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰    
مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان گفت : ساعت 22 شنبه 28 مهر تا سه بامداد یکشنبه 29 مهر جاری بهترین زمان برای رصد بارش شهابی 'جباری' در آسمان ایران است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۷    
یک فعال محیط زیست گفت: اگر انسان ها در رفتار خود نسبت به محیط زیست تجدید نظر نکنند، تعادل انسان و طبیعت برهم خواهد خورد و بهره برداری غیر اصولی و عدم توجه به حفاظت از محیط زیست بحران هایی را به وجود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۷    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: عظیمیان فردی اصفهانی است، سابقه طولانی در مدیریت دارد و مطمئن هستیم از باشگاه سپاهان حمایت می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۴    
برای دریافت مجوز مرکز ترک اعتیاد هزار راه نرفته را دنبال می کنند، شعارشان درمان اعتیاد است اما بیمارانشان برای درمان راه به جایی نمی برند. اینجا نسخه پول می پیچند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۱    
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: 32 نفر از نیروهای خدمات شهری عازم کربلای معلی شدند تا موکب شهرداری اصفهان را در خیابان بوبیات شهر کربلای معلی برپا کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲    
کارخانه تاریخی ریسباف اصفهان در حالی همواره در صدر صحبت های مسئولان قرار گرفت و پله ای برای بالارفتن آنها از این مسئله شد که بعد از جابه جایی این مسئولان کارخانه به حال خود رها و تبدیل این محل تاریخی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲    
رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: هفته نهم لیگ برتر فوتبال به پایان رسیده و همه خبرنگاران کشور به جز اصفهان آی دی کارت دارند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۵    
شهردار شهر نیاسر از بازدید بیش از سه میلیون گردشگر داخلی و خارجی با افزایش 45 درصدی آن از آثار تاریخی این شهر خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۵    
کزاز (Tetanus) یک عفونت جدی باکتریایی است که سیستم عصبی را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث سفتی عضلات در تمام بدن می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۲    
فرمانده انتظامی تیران و کرون گفت: با تشکیل تیم بررسی انبارها، بستر برای احتکار در این شهرستان برای این دسته از مختلفان ناامن است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۲    
استاندار اصفهان گفت: در صورتی که مردم به سمت اجرای طرح های گلخانه ای حرکت کنند، حداقل نیمی از هزینه آن را به صورت کمک های بلاعوض خواهیم پرداخت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۲    
کمک های مردمی و تجهیزات موکب علی ابن باقر(ع) کاشان برای خدمت رسانی به زائران با 15 دستگاه تریلی به کربلای معلی ارسال شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۲    
مدیر جهاد کشاورزی تیران و کرون گفت: کاشت غلات در این منطقه در سال زراعی گذشته به دلیل کاهش بارندگی بیش از 60 درصد کاهش داشته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۹    
آن طور که روزنامه آفتاب یزد گزارش کرده در برخی فروشگاه های تهران که البته تعدادشان هم کم نیست آب معدنی هایی با مارک های خارجی به فروش می رسد با قیمت 28 هزار تومان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۹    
صادق زیباکلام استاد دانشگاه به آفتاب یزد می گوید: اظهارات برخی مسئولان درباره اینکه شما مردم خودتان باعث و بانی شرایط موجود به واسطه انتخابتان هستید ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۶    
یک تکه 5.5 کیلوگرمی از شهاب سنگ ماه که سال گذشته روی زمین فرود آمده بود، در حراجی به قیمت 612500 دلار فروخته شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۳    
به تازگی آینه هوشمندی ساخته شده که با تحلیل پوست فرد، حداقل 10 عیب در صورت کاربر را ردیابی می کند و به او می گوید از چه محصولاتی برای رفع آن استفاده کند.
  • ۱