دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۰May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 19 آبان 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 تیر 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 دی 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 2 آبان 1396 اعتدال 3 آبان 1396 اعتدال 4 آبان 1396 اعتدال 5 آبان 1396 اعتدال 6 آبان 1396 اعتدال 7 آبان 1396 اعتدال 8 آبان 1396 اعتدال 9 آبان 1396 اعتدال 10 آبان 1396 اعتدال 11 آبان 1396 اعتدال 12 آبان 1396 اعتدال 13 آبان 1396 اعتدال 14 آبان 1396 اعتدال 15 آبان 1396 اعتدال 16 آبان 1396 اعتدال 17 آبان 1396 اعتدال 18 آبان 1396 اعتدال 19 آبان 1396 اعتدال 20 آبان 1396 اعتدال 21 آبان 1396 اعتدال 22 آبان 1396 اعتدال 23 آبان 1396 اعتدال 24 آبان 1396 اعتدال 25 آبان 1396 اعتدال 26 آبان 1396 اعتدال 27 آبان 1396 اعتدال 28 آبان 1396 اعتدال 29 آبان 1396 اعتدال 30 آبان 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۷    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر سرمایه گذاری شرکت های خارجی، گفت: برای انجام هرگونه فعالیت تجاری مشترک با شرکت های خارجی در کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۹    
می گویند ما به اسلام میانه رو باز خواهیم گشت، اما هنوز حق رانندگی را به زنان نمی دهند
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۲    
مدت زیادی واقعا کسی کاری به کار علی تجویدی نداشت. اصلا انگار هیچ نامی از او برده نمی شد. وقتی من آن مراسم برای ایشان برگزار کرده بودم، خیلی شگفت زده شده بود و با تعجب نگاه می کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۲    
مجله اطلاعات هفتگی از قول یک شخصیت مطلع این طور گزارش داد که وقتی فاطمی در میدان تیر از ماشین پیاده شد، به دادستان ارتش پیغام داد به گوش محمدرضاشاه برساند که اگر بد کرده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۱۷    
دوشنبه 6 آذر مصادف با 8 ربیع الاول به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت مهدی تعطیل رسمی است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۹    
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به گستردگی خدمات بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین گفت: خدمات رسانی این بانک به زائران حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۲    
اگر مسی تابستان بعدی در مسکو جهان را فتح نکند دستاوردی نخواهد داشت؛ اما اگر او بتواند آنچه که مارادونا در سال 1986 انجام داد را تکرار کند تبدیل به یک خدای جدید خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۵    
نمایشگاه کتاب فرانکفورت که به مدت پنج روز همیشه در زمانی مشخص از سال آغاز به کار می کند، هم برای متخصصان صنعت نشر و چاپ برنامه دارد و اشخاص فعال در این بخش زمان مشخصی را در آنجا می گذرانند و هم دو ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۵    
متاسفانه سیاست های خطرناک، غیرمنطقی و جنگ طلبانه ای که برخی کشورهای منطقه دنبال می کنند در کنار تحولات مثبت (پیروزی های مستمر علیه داعش) می تواند منطقه ما را به سمت بسیار خطرناکی سوق دهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۶    
سنگال توانست با شکست آفریقای جنوبی حضورش را در جام جهانی 2018 روسیه قطعی کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۶    
مهاجم پاری سن ژرمن نسبت به شایعات پیرامونش واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۳    
رییس دادگستری شهرستان جاسک بر اثر تصادف با شتر در گذشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۷    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناست اربعین حسینی و روز شهید، آخرین تحولات لبنان و منطقه پس از استعفای سعد حریری را مورد ارزیابی قرار داده و مواضع حزب الله لبنان را در این باره روشن کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۴    
یک فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا مدعی شد که موشک شلیک شده از سوی یمن به ریاض ساخت ایران بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۵    
الساندرو دل پیرو، ستاره سابق آتزوری به اردوی آلبی سلسته در مسکو سر زد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۶    
سفر گردشگران چینی بدون راهنما به ایران، استفاده ی آن ها از خانه های مبله بدون مجوز، اجرای تور در ایران بدون هماهنگی با آژانس های ایرانی و برپا کردن رستوران های چینی در همان خانه های غیرمجاز ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۴    
بیژن حاج رضایی از نقش پدرش طیب در کودتای 28 مرداد، قیام 15 خرداد و ... می گوید.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۱۲    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ما اکنون در ایران یک رژیم راستی آزمایی قدرتمند داریم، بنا بر این می توانیم بگوییم که توافق هسته ای یک دستاورد قابل توجه برای راستی آزمایی است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۹    
سعد الحریری در عربستان بازداشت است / آنچه الان اهمیت دارد، این است که الحریری به کشور برگردد/ عربستان تلاش دارد نخست وزیر جدیدی را به لبنان تحمیل کند. / استعفای حریری غیرقانونی است
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۶    
سرپرست اورژانس کشور از مصدومیت 11 نفر در یک تصادف زنجیره ای خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۲۰:۰۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به اظهارات معاون وزیر خارجه این کشور اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۷    
وزیر اطلاعات اظهار کرد: خوشبختانه مراسم اربعین حسینی با امنیت خوبی برگزار شده است و تا این لحظه هیچ اتفاق امنیتی نیفتاده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۵۷    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وضعیت بدهی باشگاه ها را ببینید اگر آندرانیک تیموریان نامه نزده بود در حال حاضر کاری صورت می گرفت؟
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۹:۰۹    
رییس فدراسیون هندبال به عنوان نایب رییس کنفدراسیون هندبال آسیا انتخاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس کتاب خانه ملی درباره رفع حصر گفت: این مباحث خاص است که باید با مذاکره ای که آقای روحانی شروع کرده به سرانجام برسد. توافقی صورت گرفته که تا پایان سال 96 دامنه حصر آرام آرام کم و یا برداشته شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۵    
نماینده اصلاح طلب مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان این که عملکرد روحانی در برخی موارد با شعارها منطبق نیست، نسبت به تحقق قول رییس مجلس درمورد رفع مشکل سپنتا نیکنام ابراز امیدواری کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۶    
رابرت فیسک درباره استعفای حریری در مقاله ای در روزنامه ایندیپندنت انگلیس جزئیات تازه ای را مطرح کرده و نوشته است، آنچه اتفاق افتاد استعفایی واقعی نبود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۳    
تیرانوسوریس، گاو بزرگ اروپایی، گاو دریایی شمالی و ببر مازندران از جمله مشهورترین جانوران منقرض شده هستند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۸    
جواد مجابی گفت: مهرجویی یک کلمه هم درباره ساعدی صحبت نکرد چون می ترسید که نانش آجر شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۸    
ترافیک مهران به سمت ایلام نیمه سنگین و این مسیر همچنان یک طرفه است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۵    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن چهار زائر در حادثه برخورد پژو با درخت خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۵    
به نظر می رسد ادغام دانشگاه های علوم پزشکی در وزارت علوم موجب ارتقای دانشگاه های علوم پزشکی از نظر علمی می شود اما اینکه چقدر این ادغام با نیازهای وزارت بهداشت تطبیق داشته باشد مشخص نیست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۲    
محمود معتقدی می گوید: سرگذشت نامه نویسی از نظر فرهنگی مهم است اما در جامعه ما جدی گرفته نشده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۲    
چربی های شکمی تنها عامل نگران کننده ظاهری نیست بلکه فاکتور خطرزای مهمی در بروز مشکلات جسمی همچون دیابت و بیماری های قلبی-عروقی است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۹    
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که سعودی ها و آمریکایی ها به دلیل عدم موفقیت در پروژه تجزیه سوریه و عراق و همچنین شکست در بحرین و یمن به دنبال ایجاد تنش در لبنان هستند که ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۹    
اشتباه هات مختلف در برنامه ورزش ممکن است باعث شود که ورزش تاثیرگذاری نداشته باشد و افراد بدین شکل انگیز خود را برای ورزش کردن از دست بدهند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: در هر موضوعی نظر شخصی یک نفر نمی تواند نظر قطعی شورای نگهبان باشد چون باید طبق قانون عمل شود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۶    
وقتی هدایت تیم ملی جونان را بر عهده گرفت، در واکنش به بی اعتمادی و حمایت نشدن از سوی فوتبالی ها، تیم ملی ایران را نایب قهرمان آسیا و پنجم جام جهانی نوجوانان کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۳    
معاون نظارت شورای شهر تهران ابعادی دیگر از چرایی تعطیلی خط 7 متروی تهران را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۰    
شکست ایتالیا از کره شمالی در جام جهانی 1966 که با حذف این تیم همراه شد نخستین شگفتی تاریخ این رقابت ها را رقم زد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل روس نفت به تازگی و در سفر اخیر رییس جمهور روسیه به تهران، نقشه راهی را برای سرمایه گذاری 30 میلیارد دلاری در بخش انرژی ایران اعلام کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۴    
مهاجم آرژانتینی پس از چند ماه درمورد بازگشتش به تیم ملی اعتراف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۴    
این روزها اگر در خیابان انقلاب تهران قدم بزنید، در مغازه ها یا دست فروشی ها، پوسترهای رنگارنگی را با موضوعات هخامنشی خواهید دید ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۱    
مدافع بارسلونا در مورد جدایی مهاجم برزیلی از این تیم اظهار نظر جالبی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۱    
تیم ملی ایران توانست با حساب 2 بر یک پاناما را در دیداری دوستانه در اتریش شکست دهد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۸    
در بررسی های محققان دانشگاه ییل مشخص شد رژیم های غذایی که کالری آنها بسیار پایین است، می توانند به راحتی دیابت نوع 2 را درمان کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه تأکید کرد که نخست وزیر مستعفی لبنان در عربستان آزاد است و هیچ محدودیتی در رفت و آمدهای او در این کشور وجود ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۵    
بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی دمای هوا طی امروز و فردا در شهرهای مرزی و عراق کاهش می یابد و احتمال بارش پراکنده در برخی مرزها وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۹    
امروزه نمی توان با صرف صدها میلیارد دلار امنیت را خرید و با کشتی وارد کشور کرد. تجاری سازی ِامنیت، مقوله و معامله تازه ای است که برخی قدرت های جهانی و فرامنطقه ای وارد ادبیات سیاسی کرده اند و تاسف ...