پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۰May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 17 تیر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 تیر 1396 اطلاعات روز 2 تیر 1396 اطلاعات روز 3 تیر 1396 اطلاعات روز 4 تیر 1396 اطلاعات روز 5 تیر 1396 اطلاعات روز 6 تیر 1396 اطلاعات روز 7 تیر 1396 اطلاعات روز 8 تیر 1396 اطلاعات روز 9 تیر 1396 اطلاعات روز 10 تیر 1396 اطلاعات روز 11 تیر 1396 اطلاعات روز 12 تیر 1396 اطلاعات روز 13 تیر 1396 اطلاعات روز 14 تیر 1396 اطلاعات روز 15 تیر 1396 اطلاعات روز 16 تیر 1396 اطلاعات روز 17 تیر 1396 اطلاعات روز 18 تیر 1396 اطلاعات روز 19 تیر 1396 اطلاعات روز 20 تیر 1396 اطلاعات روز 21 تیر 1396 اطلاعات روز 22 تیر 1396 اطلاعات روز 23 تیر 1396 اطلاعات روز 24 تیر 1396 اطلاعات روز 25 تیر 1396 اطلاعات روز 26 تیر 1396 اطلاعات روز 27 تیر 1396 اطلاعات روز 28 تیر 1396 اطلاعات روز 29 تیر 1396 اطلاعات روز 30 تیر 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد محدودیت های ترافیکی نیز عنوان کرد: از ساعت 6 صبح امروز تا 18 بعدازظهر محور هراز به دلیل عملیات راهسازی مسدود است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۴    
تصویری کمتر دیده شده از مظفرالدین شاه قاجار در میان پادشاه بریتانیا ادوارد هفتم و ملکه الکساندرا در سفر دوم فرنگستان در سال 1902 میلادی را می بینید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۴    
با توجه به وعده مسئولین برای آغاز طرح اشتغال در روزهای آتی، دولت باید ماهیانه به هر یک از واجدین شرایط در مدت کارورزی 310 هزار تومان مستمری پرداخت کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۴    
فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آدیداس به توافق نهایی رسید و پیش قرارداد هم بین طرفین امضا شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۹    
110 نفر از خبرگان آب کشور در خصوص وضعیت فوق العاده آب کشور این بیانیه را امضاء کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه مستمری بگیران در 30 تیرماه خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۴    
مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا به دنبال انتشار تصویری که در آن، قطعه ای از تجهیزات پرواز فضایی را لمس می کند، از ناسا پوزش خواسته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۵    
اطلاعات روز# شرق: مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به عنوان گزارش عملکرد خود در سال 1395، گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد در این سال 150 هزار میلیارد ریال کارچاق کنی به تعداد 344 مورد کشف شده است. ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۵    
لیست استقلال در حالی تکمیل شده است که امروز خبر توافق جپاروف با آبی پوشان رسمیت پیدا کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۵    
سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان از مهدی طارمی درخواست می کند در تیم پرسپولیس بماند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۰    
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه دیدار مثبتی با ترامپ داشته، گفت رئیس جمهور آمریکا شخص خاصی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پیکان به خبر احضارش به کمیته اخلاق فوتبال به خاطر مصاحبه با برخی خبرگزاری ها، واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۵    
چین از احداث و تکمیل طویل ترین پل جهان خبر داده که شهرهای جو های، هنگ کنگ و ماکائو را در جنوب این کشور به یکدیگر متصل می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۰    
منابع عراقی اعلام کردند که ابوبکر بغدادی برحسب شرایط و شدت درگیری ها در نوار مرزی عراق و سوریه در رفت و آمد است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۵    
در حقیقت برجام، تعهد بین المللی چندین کشور است. آقای ترامپ، لفاظی هایی در این باره می کند و برجام را بدترین قراردادی می خواند که تا امروز داشته اند اما نوع نگاهی که اروپایی ها به برجام دارند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۵    
گمانه زنی ها برای حضور متهم تازه دستگیر شده پرونده بابک زنجانی در دادگاه امروز مطرح بود اما وی در دادگاه حضور نیافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۰    
وزیر نفت از درآمد 6 میلیارد دلاری شرکت توتال از قرارداد فاز 11 پارس جنوبی خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۰    
این روزها اهواز شاهد افزایش بی سابقه دمای هوا است ، به طوری که دمای هوا در بعضی از ساعات شبانه روز به بیش از 50درجه سانتی گراد می رسد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۴۵    
جانسون کندریک، مهاجم برزیلی تیم الغرافه بر اثر تیراندازی در کشور خودش کشته شده است. این بازیکن در سال 2016 از تیم معیذر قطر به الغرافه پیوسته بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۰    
وکیل طارمی در واکنش به شائبه های پیش آمده پس از درخواست های مکرر بازیکنان پرسپولیس برای ادامه حضور طارمی در این تیم، اعلام کرد هیچ نقشی در انتقال این بازیکن ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۰    
مسئولان نظامی و پزشکی لیبی از کشته شدن 12 نفر از نیروهای شرق لیبی و زخمی شدن 35 نفر دیگر در درگیری های شهر بنغازی خبر دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۰    
اختلال سراسری در شبکه اجتماعی اشتراک عکس و ویدئوی اینستاگرام باعث شده تا کاربران زیادی از گوشه و کنار جهان، از حساب کاربریشان بیرون انداخته شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۰    
وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی دارفانی را وداع گفت در میان اهل سیاست و رسانه این سوال مطرح شد که چه کسی به صندلی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تکیه خواهد زد؟
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۵    
در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا با ثبات قیمت نسبت به آخرین روز هفته گذشته 3792 تومان فروخته می شود و سکه تمام طرح جدید با کاهش 2000 تومانی نرخ، یک میلیون و 209 هزار تومان قیمت خورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۵    
فعالان ضد جهانی سازی برای دومین شب متوالی در هامبورگ آلمان تظاهرات کردند و با قرار دادن موانعی در خیابان ها، غارت سوپرمارکت ها و حمله به پلیس با بمب آتش زا شب ناآرامی را برای رهبران گروه 20 رقم زدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۵    
معاون استفان دی میستورا در راستای فراهم سازی مقدمات نشست آتی ژنو امروز (شنبه) وارد دمشق شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۰    
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور با بیان اینکه صیادان بازداشت شده بر روی لنج عربستانی، هندی بودند گفت: با آن ها طبق مقررات جمهوری اسلامی ایران رفتار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۰    
بخش غربی موصل موسوم به بخش قدیمی به طور کامل آزاد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور با بیان اینکه کلید اولیه سئوالات آزمون سراسری 96 فردا منتشر می شود، گفت: نتیجه اولیه این آزمون نیمه اول مرداد و نتیجه نهایی نیز نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۴    
دریادار دوم موسوی گفت: مراحل ارزیابی کلی فالانکس به پایان نرسیده و پس از پایان این مراحل، فالانکس عملیاتی می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۴    
سرمربی پیشین تیم ملی معتقد است سرمربی فعلی این تیم حتی می تواند در تصمیم گیری های بالاتر از برکناری دبیرکلی فدراسیون فوتبال نقش داشته باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۳    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی گفت: تنها 80شعبه کاسپین که اسامی آنها در سایت بانک مرکزی وجود دارد مجاز به پرداخت سپرده ها هستند و اتفاقی که در خارج از این شعب رخ دهد، مورد تائید این بانک نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۸    
تست دوپینگ دو تکواندوکار ایرانی حاضر در مسابقات جام باشگاه های آسیا مثبت اعلام شده که متاسفانه یکی از این ملی پوشان اخیرا در یک رویداد مهم مدال آور بوده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۳    
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکلی منصوب شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۸    
معاون وزیر بهداشت در مراسم افتتاح ساختمان جدید انجمن آلزایمر گفت : با کمک موثر بانک پارسیان، بسیاری از مشکلات انجمن آلزایمر ایران ازجمله اتمام ساختمان نیمه تمام برطرف شد و مورد بهره برداری بیماران ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۳    
امام جمعه تکاب در خطبه های دیروز نماز جمعه این شهرستان ضمن انتقاد تند از وضعیت مسیرهای مواصلاتی این شهرستان، مسئولین دولتی را تهدید کرد که در صورت بی توجهی به جاده ارتباطی این شهرستان ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۸    
پس از ماه ها کار اطلاعاتی و با به دست آمدن سرنخ هایی از فعالیت گستردۀ گروه انحرافی معروف به عرفان حلقه دو سرشاخه و 25عضو این گروه در مشهد دستگیر شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۸    
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ سود بانکی با توجه به نرخ تورم باید تغییر کند.این عدد باید به رقمی برسد که به تولید و اقتصاد کشور کمک کند نه آنکه مانعی در جهت توسعه باشد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۸    
تردد روزانه در جاده هراز یکی از پرترافیک ترین محورهای کشور در مازندران به مدت 4 روز ( از امروز شنبه 17 تا 21 تیرماه) ممنوع شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۸    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دپو سلاح های گروهک جیش الظلم در جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد و در این عملیات 37 قبضه سلاح و یک توپ ضد هوایی به دست نیروی انتظامی افتاد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۸    
هم اکنون صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (وابسته به تامین اجتماعی)، شرگت سرمایه گذاری صبا تامین (وابسته به تامین اجتماعی) ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۸    
جلوگیری از اجرای حمید صفت در لامبورگینی توسط وزارت ارشاددفتر موسیقی وزارت ارشاد با اجرای حمید صفت در نمایش تازه سیامک صفری مخالفت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۳    
شیخ تمیم امیر قطر از پدرش در بیمارستان دوحه عیادت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۲۳    
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در مناطق شرقی و شمال شرقی کشور خبرداد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان مختاری و مرگ زنی جوان در این حادثه خبرداد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۸    
سید محمد میراسماعیلی مدیر مسول پایگاه خبری رهوا به سوگ مادر بزرگ خود نشست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۸    
بازیکن برزیلی تیم فوتبال الغرافه قطر به ضرب گلوله در سائوپائولو کشته شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۳    
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در سال 94، یک میلیون و 900 هزار پرونده مختومه شده است که نسبت به سال 95 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مراجعات مردمی به هیچ وجه در مجلس لغو نمی شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: هزینه دریافت کارت ملی هوشمند 31 هزار تومان است که از این مبلغ 20 هزار تومان به خزانه دولت واریز می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۳    
دختری خندان با بیانی قوی که اکنون به دلیل ابتلا به نوع کمیابی از بیماری پوستی زندگی سختی دارد؛ 27 سال بیشتر ندارد اما بیانش برخلاف چهره خندانش نشان از گذراندن سختی های بسیاری دارد که در بغض گلویش می ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۸    
مسواک "Amabrush" قادر است تا در کمتر از 10 ثانیه همه دندان های فرد را مسواک کرده و تمیز کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۸    
پژوهشگران دانشگاه اصفهان نانوحسگری زیستی برای تشخیص زودهنگام سرطان پستان عرضه کردند که قادر است بدون نیاز به برداشت بافت از بدن این بیماری را در مراحل اولیه شناسایی کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۸    
سوسن پرور متولد 1354 در شهر اراک بازیگر ایرانی است. وی از سال 1372 بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال 1387 با سریال بزنگاه به شهرت رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۸    
دویدن ورزش است که کالری سوزی و کربی سوزی بالایی دارد. برای افرادی که قصد دارند لاغر شوند دویدن می تواند گزینه مناسبی باشد. با این حال برخی ورزش ها از دویدن نیز کالری بیشتری می سوزانند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۳    
مدتی است شمار بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از مرز 42 میلیون نفر گذشته و مهم ترین ماموریت این سازمان در کنار پرداخت مستمری، رسیدگی به امور درمانی این افراد است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: 4 مرد جوان حین حفر چاه در ساختمانی واقع در خیابان ولی عصر به دلیل ریزش دیواره به داخل چاه سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۳    
توقف اخذ 10 ریالی از پیامک برای واریز به خزانه که در بخش درآمدی بودجه پیش بینی شده تخلف است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۳    
منابع رسمی در منطقه کردستان عراق از سفر جلال طالبانی به جمهوری اسلامی ایران در هفته آتی خبر دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۸    
پدر رامین رضاییان اجازه انتقال او به رقیب سنتی را نداد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۸    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: قرار بود مراسم روز ملی صنعت با حضور رییس جمهور برگزار شود ولی به دلیل کسالت مختصری که داشتند،نتوانستند در این مراسم حاضر شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۴۸    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای با سند حقوقی تصویب شده در سازمان ملل متحد در ممنوعیت سلاح های هسته ای مخالفت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۸:۳۸    
در حقیقت شلیک موشک های بالستیک هواسونگ نشان می دهد که کره شمالی آماده نبرد همه جانبه با آمریکاست.