جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 3 تیر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 تیر 1396 اطلاعات روز 2 تیر 1396 اطلاعات روز 3 تیر 1396 اطلاعات روز 4 تیر 1396 اطلاعات روز 5 تیر 1396 اطلاعات روز 6 تیر 1396 اطلاعات روز 7 تیر 1396 اطلاعات روز 8 تیر 1396 اطلاعات روز 9 تیر 1396 اطلاعات روز 10 تیر 1396 اطلاعات روز 11 تیر 1396 اطلاعات روز 12 تیر 1396 اطلاعات روز 13 تیر 1396 اطلاعات روز 14 تیر 1396 اطلاعات روز 15 تیر 1396 اطلاعات روز 16 تیر 1396 اطلاعات روز 17 تیر 1396 اطلاعات روز 18 تیر 1396 اطلاعات روز 19 تیر 1396 اطلاعات روز 20 تیر 1396 اطلاعات روز 21 تیر 1396 اطلاعات روز 22 تیر 1396 اطلاعات روز 23 تیر 1396 اطلاعات روز 24 تیر 1396 اطلاعات روز 25 تیر 1396 اطلاعات روز 26 تیر 1396 اطلاعات روز 27 تیر 1396 اطلاعات روز 28 تیر 1396 اطلاعات روز 29 تیر 1396 اطلاعات روز 30 تیر 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۵    
در آستانه فرارسیدن عید فطر مرغ در بازار 200 تومان ارزان تر شد، اما قیمت پیاز سربه فلک کشید. البته در این میان خبراز افزایش قیمت لبنیات تا پایان این هفته نیز به گوش میرسد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۵    
به نظر می رسد فعالیت مخرب و بی سر و صدای برخی مبلغان مذاهب دیگر، بر مشکلات سفر گروهی ایرانیان به برخی کشورهای همسایه افزوده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۰    
ورونیک روبرت در حالی که هفته گذشته در موصل عراق مشغول پوشش اخبار مربوط به عملیاتی نظامی علیه داعش بود، در جریان انفجار مین زخمی شد که پس از انتقال از عراق به فرانسه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۵    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از خدمات رسانی رایگان 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به نمازگزاران، در روز عید سعید فطر و بیمه تمامی نمازگزاران و نیرو های شهرداری تهران در این مراسم، خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۰    
ایوانکا سعی داشت دادگاه را به بهانه شلوغ بودن سرش به وقت دیگری موکول کند و اظهار کرده بود که وی از مقامات بلند پایه دولت است که در کابینه پدر کار می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر برای تسهیل در عبور و مرور نمازگزاران خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۰    
اهم خروجی رسانه های برون مرزی درباره ایران که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می باشد، در قالب اخبار کوتاه و گزیده از منظرتان می گذرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۰    
رامین رضاییان مدافع فصل گذشته پرسپولیس از استقلال پیشنهاد دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۵    
رییس سازمان زندانها پیش بینی کرد که با 17 میلیارد تومان کمکهای مردم در این برنامه بیش از یک هزار زندانی فاقد سابقه از زندانها آزاد شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۵    
رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: در روز های آتی پیش بینی نمی شود به دلیل تقاضا افزایش قیمت داشته باشیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۰    
منابع خبری شامگاه شنبه گزارش دادند که بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در حومه ادلب واقع در شمال سوریه دستکم 9 نفر کشته و 22 نفر زخمی شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس جمهور ماه مبارک رمضان را ماه تمرین مهربانی و گذشت از یکدیگر دانست و با تاکید بر اینکه تقسیم جامعه به خوب و بد ما را به هدف نمی رساند، گفت: پیشرفت مادی و معنوی در گرو اتحاد و احترام به جامعه است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای عید سعید فطر سال 1438 هجری قمری را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای مسلمان تبریک گفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۵    
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سعید، مترو تهران خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۰    
اعضای یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشتند توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۸:۴۰    
روزنامه آمریکایی در گزارشی، به برپایی مراسم روز قدس در تهران، نمایش موشکی و انزجار حاضران از رژیم آل سعود پرداخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۵۰    
سهم صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از بودجه سال جاری ورزش 20 میلیارد تومان است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۵    
رسانه های عرب زبان از وقوع انفجار مهیب در خط لوله گاز استانبول خبر دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 2 باند مسلح مواد مخدر، دستگیری 4 قاچاقچی حرفه ای و کشف یک تن و 772 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس در جنوب استان خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش دمای هوا در سطح استان و رسیدن دما به 49 تا 50 درجه سانتی گراد در هفته جاری خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۰    
قطر 45 تن از شهروندان ترک مقیم این کشور را که مظنون به وابستگی به سازمان فتح الله گولن، روحانی در تبعید و مخالف دولت ترکیه بودند اخراج کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۰    
دولت تاجیکستان اعلام کرد شهروندان زیر 40 سال این کشور اجازه حضور در مناسک حج امسال را نخواهند داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز (شنبه، سوم تیرماه) با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله مظاهری عیادت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۵    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت:با توجه به رفع نواقص اسناد درخواست برخی از شرکت های لبنی پیش بینی می شود که نرخ های جدید تا پایان هفته اعلام شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی قوه قضاییه خبر اعتصاب غذای مدیران کانال های تلگرامی بازداشت شده را شایعه خواند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: این سازمان به محض دریافت سود سهام عدالت از شرکتهای سرمایه پذیر، این سود را در بین مشمولان توزیع خواهد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۵    
ابوبصیر از امام صادق (ع) روایت کرده که آن حضرت در وداع ماه رمضان فرمودند: بار پروردگارا! تو خود در کتاب مقدّست فرمودی ماه رمضان که قرآن در آن نازل شده، مایه هدایت و رستگاری.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۵    
داریوش اسدزاده با انتشار این عکس اینستاگرام خود را به روز کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۵    
با توجه به اینکه نحوه حضور و اخذ مدرک تحصیلی فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی سال ها محل ابهام بوده است و با توجه به دسترسی های ویژه این مدیر عالی رتبه دانشگاه این نشست در ایام تعطیل غیرطبیعی تلقی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۵    
در آستانه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم در اقدامی عجیب 2800 کد رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه را از دفترچه کنکور حذف کرد که اعتراض بیش از 107 هزارنفر از کارکنان دانشگاه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۰    
تروریست های اندونزیایی گروه تکفیری داعش در تهدید جدید علیه مالزی و نیروهای امنیتی این کشور، دستیار ویژه بخش مبارزه با تروریسم مالزی را هدف قرار دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۵    
دادستان دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به پرونده شهرداری تهران در این دیوان گفت که پیش از انتخابات رای اولیه ای برای شهردار تهران صادر شده بود که با رفع موانع موضوع منتفی شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۵    
گروه پیشاهنگی المهدی تصاویری را از حضور اعضای این گروه در مرز با فلسطین اشغالی منتشر کرد.این تصاویر توسط گروه پیشاهنگی المهدی در مرز لبنان ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۰    
اظهارت جانی دپ درباره کشتن دونالد ترامپ با واکنش کاخ سفید و عذرخواهی این بازیگر هالیوودی همراه شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۰    
رانش زمین در استان "سیچوآن" چین دست کم 40 خانه را به زیر خاک فرو برده و بیش از 100 نفر را ناپدید کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۰    
مقام معظم رهبری صبح امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله مظاهری عیادت کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۵    
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کمی این دانشگاه مصلحت نیست،گفت: با تعطیل شدن واحدها به ویژه در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز موافق نیستم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۵    
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مصرف تریاک همچنان در صدر مواد مخدر بوده و مصرف شیشه افت قابل توجه ای داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۰    
هوای تهران امروز در شرایط سالم قرار دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۵    
خواندن زیارت امام حسین (ع) و یک نماز مورد سفارش قرار گرفته در شب آخر ماه مبارک رمضان از جمله اعمالی است که مومنان روزه دار در شب پایانی ماه رمضان می توانند انجام دهند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۰    
متوسط قیمت کشوری مسکن نشان می دهد که رشد قیمت مسکن در تهران در یک بازه زمانی یک سال گذشته رتبه نهم را در میان شهرها به خود اختصاص داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۰    
واحدهای دانشگاه آزاد از 3 تا 16 تیرماه تعطیل است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به آمریکا به دلیل حمایت از عربستان سعودی هشدار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۵    
سفیر ترکیه در ایران تاکید کرد باوجود اختلاف نظرهای موجود بین ایران و ترکیه در حل بحران سوریه، آنکارا هیچگاه از سیاست هایی که در راستای منزوی کردن ایران بوده، حمایت نکرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۰    
آمارهای به دست آمده از منابع تجاری و موسسه تامسون رویترز نشان می دهد که میزان واردات نفت شرکت اسار اویل هند از ایران در ماه می 0 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۰    
وزش باد شدید و گرد و خاک در سیستان که از ساعات پایانی دیروز آغاز شده همچنان تداوم دارد که در پی این شرایط جوی شعاع دید افقی کاهش یافته و موجب لغو پروازهای منطقه است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۰    
باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا پس از آگاهی از تلاش های روسیه برای هک کردن سیستم های رایانه ای انتخاباتی این کشور در آگوست سال 2016 علیه آن وارد عمل شده بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۰    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران تأکید کرد که در این تیم می ماند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۵    
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از اتمام کار لایحه قانون مطبوعات در دولت و ارسال آن به مجلس در هفته های آتی خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی از احتمال حضور نماینده سپرده گذاران تعاونی های منحله در هیات تسویه خبر داد و گفت: پرداخت سپرده های تا سقف 50 میلیون تومان موسسه کاسپین، از چهارم تیرماه آغاز خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۰    
پدر شقایق شفیع می گوید پس از صدور حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره دخترش به دنبال پاسخ قانع کننده ای از سوی مسئولان فدراسیون است اما در این مدت کسی پاسخگو نبوده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۵    
در پی وقوع انفجار انتحاری در مکه مکرمه، 11 تن زخمی شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۵    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه طرح ناکام حمله تروریستی به بیت الله الحرام را به شدت محکوم کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۵    
رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه غروب امروز هلال ماه شوال قابل رؤیت نیست، گفت : 150 گروه از غروب امروز برای رویت هلال ماه شوال در مناطق مختلف کشور اقدام می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۰    
روزنامه لا وانگواردیا اسپانیا اعلام کرد شرکت هواپیمایی ماهان ایر هر هفته دو پرواز مستقیم بین بارسلونا و تهران انجام خواهد داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۵    
زمانی که عربستان سعودی در ماه مه متعهد شد هر آنچه لازم باشد، برای دفاع از قیمت های نفت جهان بکار می گیرد، انتظار نداشت بازار تنها یک ماه بعد عزم این کشور را به آزمایش بگذارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۵    
وزارت خارجه قطر در بیانیه ای به شدت انفجار اخیر در نزدیکی مسجد الحرام را محکوم کرد. این بیانیه در حالی صادر شد که روابط دو کشور از هفته ها قبل دچار تنش شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۰    
تصاویری که رسانه های سعودی از محل انفجار انتحاری روز گذشته در مکه مکرمه منتشر کرده اند. پلیس عربستان مدعی است عامل انتحاری قصد داشته خودش را در داخل مسجد الحرام منفجر کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۰    
معاون امنیتی استانداری تهران گفت: صبح امروز مانور نیروهای مسلح در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۰    
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان گفت: با انهدام دو باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر، یک تن و 772 کیلوگرم تریاک و هروئین کشف و ضبط شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۰    
مسافرت هموطنان به شمال کشور و شهرهای زیارتی همزمان با تعطیلات عید فطر از عصر امروز آغاز می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۵    
دادگاهی در بلژیک 8 شاهزاده اماراتی را به 15 سال حبس تعلیقی و پرداخت 184 هزار دلار محکوم کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۵    
در سال های اخیر بسیاری از مردم اعیاد بزرگ ملی و مذهبی را از طریق پیامک به یکدیگر تبریک می گویند. اکنون عید سعید فطر نزدیک است و مردم مسلمان ایران پس از یک ماه روزه داری این روز را گرامی داشته و به ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۰    
ستگیری سه صیاد و کشته شدن یک صیاد دیگر، سر زخمشان را دوباره باز کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۵    
سرپرست اورژانس کشور از ارائه خدمت اورژانس تهران به 758 نفر در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۵    
حریم ها مانع خرید چنین تجهیزاتی برای کشور می شد اما در حال حاضر که با برجام شرایط در حال بهتر شدن است شاید بتوان رایزنی ها را برای خرید چنین تجهیزات مدرنی آغاز کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۵    
فدراسیون فوتبال عربستان قانونی را به تصویب رسانده که به سود باشگاه های بزرگ این کشور خواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: عظمت حضور مردم آنقدر بزرگ است که نیتهای حقیر دشمن پسند در مقابل آن ارزش دیدن ندارد. خورشید وحدت برای رفع هر ظلمتی کافی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۰    
معاون امنیتی استانداری تهران گفت: صبح امروز مانور محدودی توسط نیروهای مسلح حاضر در محدوده فرودگاه برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۰    
لادن طباطبایی، بازیگری که به دلیل ابتلای فرزندش به اختلال اوتیسم از ایران مهاجرت کرده، می گوید: اوتیسم به هیچ عنوان با خشونت ارتباط پیدا نمی کند؛ کتک درمانی منسوخ است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۰    
لاکپشتهای نینجا به شبکه نهال می آیند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۵    
وزارت امورخارجه قطر بامداد شنبه در پاسخ به شروط عربستان، امارات، بحرین و مصر برای از سرگیری روابط دیپلماتیک با قطر اعلام کرد: دوحه شرط های 13 گانه ای را که این کشورها از طریق کویت ارائه داده اند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۰    
سرمربی استقلال تصمیم تازه ای گرفته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۰    
اگر نظام صدها گام استوار و محکم بسوی ثبات وپیشرفت بردارد،یک اظهار نظر یا موضع نسنجیده مدیران می تواند آن را خدشه دار سازد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۰    
بعیدی نژاد ضمن استقبال از تصمیم اخیر گروه بین المللی اقدام مالی (FATF) مبنی بر ادامه تعلیق محدودیت های اعمال شده علیه ایران ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۵    
امارات عربی متحده جمعه به قطر هشدار داد در صورتی که درخواست های کشورهای همسایه از جمله بستن شبکه الجزیره را جدی نگیرد روابط با این کشور را به صورت نهایی قطع خواهد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود، به شرح ذیل است:
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۰    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی سوم تیر به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.