چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 11 دی 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 دی 1396 اتحاد خبر 2 دی 1396 اتحاد خبر 3 دی 1396 اتحاد خبر 4 دی 1396 اتحاد خبر 5 دی 1396 اتحاد خبر 6 دی 1396 اتحاد خبر 7 دی 1396 اتحاد خبر 8 دی 1396 اتحاد خبر 9 دی 1396 اتحاد خبر 10 دی 1396 اتحاد خبر 11 دی 1396 اتحاد خبر 12 دی 1396 اتحاد خبر 13 دی 1396 اتحاد خبر 14 دی 1396 اتحاد خبر 15 دی 1396 اتحاد خبر 16 دی 1396 اتحاد خبر 17 دی 1396 اتحاد خبر 18 دی 1396 اتحاد خبر 19 دی 1396 اتحاد خبر 20 دی 1396 اتحاد خبر 21 دی 1396 اتحاد خبر 22 دی 1396 اتحاد خبر 23 دی 1396 اتحاد خبر 24 دی 1396 اتحاد خبر 25 دی 1396 اتحاد خبر 26 دی 1396 اتحاد خبر 27 دی 1396 اتحاد خبر 28 دی 1396 اتحاد خبر 29 دی 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۵    
اتحاد خبر: سال 2017 پر از نوآوری های خوشمزه در صنایع غذایی بود. هرچند برخی از آن ها آمده اند که ماندگار شوند، اما بسیاری هم با آمدن سال 2018 به تاریخ خواهند پیوست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۴    
اتحاد خبر: فعالان محیط زیست در قرار سبز هفته دوم دی ماه در سراسر کشور به انجام فعالیت های مختلف محیط زیستی پرداختند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۷    
اتحاد خبر: اجاره برداشت از منطقه جنگلی شفارود (گیلان) به شرطی صادر شده بود که به جای درخت های پیر درختان تازه کاشته شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۷    
اتحاد خبر: کوسن و بالشت های کوچک به تخت و مبل و کاناپه زیبایی خوبی می بخشند. اما همین بالشتک های کوچک بسیار گران هستند و نمی توان به راحتی چند تا از آنها را خرید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
اتحاد خبر:عناب برای رفع استرس و اضطراب مفید است، همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی این میوه، روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۳    
اتحاد خبر:این روزها کم نیستند هنرمندانی که از شرایط بد اقتصادی سینما و بیکاری گلایه دارند اما در همین شرایط و با بررسی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر در می یابیم که برخی بازیگران ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
اتحاد خبر:عکسی دیده نشده از مژده لواسانی و مادرش
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۴    
اتحاد خبر:اختلاف نظرهای بسیاری در مورد فوائد و مضرات احتمالی مصرف سویا روی سلامتی وجود دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۹    
اتحاد خبر:سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون قیمت آب، برق و گاز در بودجه سال آینده افزایش نخواهد یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۳    
اتحاد خبر:سفیر ایران در لندن به توییت های ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۳    
اتحاد خبر:دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد که آنچه در اینترنت و فضای مجازی درباره تحولات و اوضاع این کشور رخ می دهد، جنگ نیابتی علیه ملت ایران زمین است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
اتحاد خبر:بوقلمون در فرهنگ خارجی ها یک غذای خاص است که در مناسبت های مهم سرو می شود اما در ایران مردم به دلیل سالم تر بودن این گوشت در مقایسه با انواع گوشت های قرمز از این غذا حمایت می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۳    
اتحاد خبر: نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر با قدردانی از وزارت نفت در تحقق مسئولیت های اجتماعی درمنطقه پارس جنوبی گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۷    
اتحاد خبر:ژاله علو این روزها در منزل خود استراحت می کند و هرازگاهی هم برای ایفای نقش در سریال های رادیویی حاضر می شود و حضورش همواره گرمابخش رادیو است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۳    
اتحاد خبر:سلفی المیرا شریفی مقدم گوینده خبر با شاگردانش را ببینید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۰    
اتحاد خبر:رئیس جمهور گفت: با وحدت مسئولان تردید ندارم جمعیت 80 میلیونی ایران اگر لازم باشد به خیابان آمده و در حمایت از نظام پاسخ آشوب گران و قانون شکنان را خواهند داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۸    
اتحاد خبر:ستاره فرانسوی رئال مادرید عکس هایی بحث برانگیر در شب سال نوی میلادی منتشر کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۲    
اتحاد خبر:فال روزانه سه شنبه 12 دی 1396
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۵۱    
اتحاد خبر:عشایر کوچرو پس از سپری کردن فصل ییلاق در مناطق سردسیر استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، برای گذران فصل سرما به مناطق قشلاقی استان بوشهر می آیند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۹    
اتحاد خبر : معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران وجود ندارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۶    
اتحاد خبر : محمد هاشمی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت اگر مرحوم آیت الله هاشمی امروز در میان ما بودند به گونه ای رفتار می کردند که معترضان هم راضی باشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۱    
اتحاد خبر : نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس از کشته شدن 2 نفر در این شهرستان خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۲    
اتحاد خبر : حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور با قراردادن یک نظرسنجی در توییتر خود، طرحی برای جایگزینی اعتراضات خیابانی مطرح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۹    
اتحاد خبر : معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش های سوادآموزی برای معلولان استان بوشهر گسترش می یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۴    
اتحاد خبر : رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: براساس آخرین برآورد آتش سوزی در جنگل های آمل، 15هکتار از جنگل های شهرستان طعمه حریق شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۵    
اتحاد خبر : رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از فرصت یک روزه به متقاضیانی که موفق به ثبت نام برای کسر خدمت های ایثارگری، رزمندگی و آزادگی نشده اند تا پایان امروز خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۲    
اتحاد خبر: براساس آمار گمرک ایران در یک هفته اخیر 116 تن تخم مرغ به ایران وارد شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۶    
اتحاد خبر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: صنایع استان بوشهر زمینه اجرای طرح کارورزی را فراهم کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰    
اتحاد خبر : در آذرماه سال جاری واحدهای مسکونی واقع در منطقه 5 با میانگین 6 میلیون تومان در هر متر مربع بیشترین متوسط رشد را نسبت به سایر مناطق شهر تهران داشتند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۴    
اتحاد خبر : یک منبع آگاه درباره وضعیت فلیترینگ تلگرام گفت: انتظار بر این است که پیام رسان تلگرام با وجود نمونه های داخلی مناسب و امن حتی نمونه های خارجی، به صورت دائمی فیلتر و از دسترس خارج شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۸    
اتحاد خبر : معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر گفت: با اقدامات انجام شده، جزو چهار استان برتر کشور در موضوع جمع آوری زکات هستیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۶    
اتحاد خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تربیت هنرمندان متعهد و خلق آثار هنری بر اساس مبانی دینی رسالت مهم حوزه هنری است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۳    
اتحاد خبر : استاندار بوشهر خواستار لزوم کنترل قیمت ها در بازار شد و گفت: کنترل و نظارت بر بازار استان بوشهر بیشتر شود تا شاهد کاهش مشکلات مردم برای تامین کالاها باشیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۵    
اتحاد خبر: شاخص آلودگی هوا همچنان در شرایط ناسالم است و هم اکنون در جایگاه 154 قرار دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۲    
اتحاد خبر : رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به این که حذف طرح ترافیک در سال آینده در مرحله کارشناسی است، تاکید کرد: هنوز ابهامات پلیس در این خصوص برطرف نشده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۶    
اتحاد خبر: دارویی که برای مقابله با بیماری دیابت نوع دوم به کار گرفته شده، قابلیت شگفت انگیز دیگری هم دارد و می توان از آن برای مقابله با کاهش حافظه و بهبود وضعیت مبتلایان به آلزایمر استفاده کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰    
اتحاد خبر: مربی پیشین تیم ملی هدایت نفت تهران را بر عهده گرفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۱    
اتحاد خبر : فلسطین سفیر خود در واشنگتن را فراخواند؛ این اولین اقدام جدی تشکیلات خودگردان در مقابل آمریکا از زمان به رسمیت شناخته شدن قدس اشغالی به عنوان پایتخت اسرائیل توسط دونالد ترامپ است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۸    
اتحاد خبر: در تصویر پیش رو، لحظاتی از جشن سال نوی چینی ها را می بینید که در روستای کوچکی به نام جوجینگ (Jujing) برگزار شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۳    
اتحاد خبر : بازارهای جهان سال قدرتمند و پرسودی را پشت سر گذاشتند و امیدوارند در سال 2018 وضعیت از این هم بهتر شود.تحلیل گران پیش بینی می کنند در سال جدید میلادی رونق بیشتری در انتظار بازارها باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۰    
اتحاد خبر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از احداث 120 بوستان در روستاهای استان خبر داد و گفت: طرح هادی در همه روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر اجرا شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۷    
اتحاد خبر : رهبر کره شمالی در سخنرانی خود به مناسبت سال جدید میلادی اعلام کرد که سراسر خاک آمریکا در تیررس تسلیحات هسته ای پیونگ یانگ قرار دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۳    
اتحاد خبر : چند هفته قبل بود که پورسید آقایی معاون شهردار تهران در اظهاراتی از اعطای سهمیه های طرح ترافیک سالانه به افراد و سازمان ها انتقاد کرد و گفت که رانت مجوز طرح ترافیک باید حذف شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰    
اتحاد خبر: علی کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۴    
اتحاد خبر : احساس می کند مسیرش را درست رفته و می گوید استقبال مخاطبانش خستگی او را در برده است؛ علیرضا عصار بر ایدئولوژی خود پایبند است اما بدش نمی آید در موسیقی کارش، تغییراتی ایجاد کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۶    
اتحاد خبر: دفاتر پست و پیشخوان قبلا جهت ثبت نام از افرادی که به دلیل عدم دسترسی به اینترنت نمی توانستند شخصا اقدام به ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند کنند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۷    
اتحاد خبر : روز سه شنبه، 27 تیرماه امسال مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح ماده 86 قانون مالیات مستقیم را تصویب و بعد از گذشت کمتر از یک ماه در 18 مرداد ماه آن را لازم الاجرا کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
اتحاد خبر : در شرایطی که رقابت های فوتبال در سال 2017 به پایان رسیده، هنوز هم برخی لحظات این ورزش در سال میلادی که گذشت، همچنان در خاطره ها باقی مانده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۳    
اتحاد خبر : استاندار بوشهر خواستار نظارت ویژه بر نحوه توزیع اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری شد و گفت: توزیع تسهیلات اشتغال زایی باید دارای پایین ترین انحراف باشد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۹    
اتحاد خبر : هم اکنون 3500 منطقه آزاد و ویژه تجاری در دنیا فعال است که وظیفه هدایت سرمایه های خارجی را به سرزمین های اصلی برعهده دارند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۹    
اتحاد خبر: در نیمه دوم قرن بیستم موضوع افزایش گازهای گلخانه ای و نظریه تغییر اقلیم از سوی برخی از دانشمندان مطرح شد. پیش بینی شد که جهان با چالش جدیدی از رویدادهای جدی مواجه خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۳    
اتحاد خبر: در این گزارش نگاهی داریم به عکس های منتخب منتشر شده توسط ناسا در سال 2017 میلادی.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۲۴    
اتحاد خبر: عریض است و طویل؛ مانند مساحت زمین هایش در خیابان ولیعصر(عج) تهران؛ سازمان صداوسیما. سازمانی که خیلی ها معتقدند با افت مخاطب مواجه شده؛ ولی مدیرکل صدای استان های آن، نظر دیگری دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۵    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۵    
مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور