چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 26 دی 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 دی 1396 اتحاد خبر 2 دی 1396 اتحاد خبر 3 دی 1396 اتحاد خبر 4 دی 1396 اتحاد خبر 5 دی 1396 اتحاد خبر 6 دی 1396 اتحاد خبر 7 دی 1396 اتحاد خبر 8 دی 1396 اتحاد خبر 9 دی 1396 اتحاد خبر 10 دی 1396 اتحاد خبر 11 دی 1396 اتحاد خبر 12 دی 1396 اتحاد خبر 13 دی 1396 اتحاد خبر 14 دی 1396 اتحاد خبر 15 دی 1396 اتحاد خبر 16 دی 1396 اتحاد خبر 17 دی 1396 اتحاد خبر 18 دی 1396 اتحاد خبر 19 دی 1396 اتحاد خبر 20 دی 1396 اتحاد خبر 21 دی 1396 اتحاد خبر 22 دی 1396 اتحاد خبر 23 دی 1396 اتحاد خبر 24 دی 1396 اتحاد خبر 25 دی 1396 اتحاد خبر 26 دی 1396 اتحاد خبر 27 دی 1396 اتحاد خبر 28 دی 1396 اتحاد خبر 29 دی 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۲    
اتحاد خبر : یکی از خوانندگانی که سال هاست کاری نخوانده اما مردم با تعدادی از آثار او هنوز خاطره دارند، آقای حسن همایونفال است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۷    
اتحادخبر : نفتکش سانچی! این روزها همه این اسم و عبارت را می شناسند. نفتکش غول پیکر ایرانی که در دریای چین در اثر تصادف با یک کشتی دیگر دچار حریق شد و روزها سوخت تا غرق شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۶    
اتحاد خبر: منصور بهرامی با حضور در بازی نمایشی تنیس ملبورن آغاز این رقابت ها را جذاب کلید زد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۹    
اتحاد خبر: مصرف کنندگان خودروی ایرانی در عمل پول سیاست گذاری های غلطی را می پردازند که سال هاست بر صنعت خودروسازی سایه انداخته است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۳    
اتحاد خبر: از چروک شدن لباس ها تا جریمه هایی که بابت اضافه بار باید پرداخت کنید، مشکلاتی است که در سفر با آنها روبه رو می شوید. اینجا به شما یاد می دهیم که چطور وسایلتان را بسته بندی کنید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۴    
اتحاد خبر: هر خانمی دوست دارد مژه های بلند و پُرپشت داشته باشد، دوست دارید بدانید چطور می توانید رشد مژه های خود را بیشتر کنید؟ در این مطلب نکاتی برای تان داریم که ساده و کاربردی هستند و شما را از ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۹    
اتحاد خبر : محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری (وکیل خانوادگی رفسنجانی) گفت: در سال 67 بودجه شورای نگهبان 6 میلیون تومان بود. ارزشمدارترین دستگاه ما شورای نگهبان است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۱    
اتحاد خبر : فرماندار شهرستان عسلویه بر لزوم تلاش برای حفظ و تثبیت اشتغال در حوزه دریا و دریانوردی تاکید کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۸    
اتحاد خبر: مهراب قاسم خانی که سابقه سال ها نوشتن فیلمنامه سریال ها را در کارنامه دارد حالا می گوید سیستم صداوسیما در حال حاضر به گونه ای شده که باید آن را کوبید و دوباره ساخت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۳    
اتحاد خبر: حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی تاکید کردند: غلط زیادی امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۴    
اتحاد خبر : معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه 39 دانشجوی بازداشتی تجمعات اخیر این دانشگاه آزاد شدند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۸    
اتحاد خبر : شرکت هواپیماسازی بمباردیر کانادا در حال نهایی کردن قرارداد فروش 10 فروند هواپیمای مسافربری نو با شرکت ایرانی قشم ایر است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۵    
اتحاد خبر : وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف نسبت به درگذشت دریانوردان ایرانی در نفکش سانچی گفت: یک و نیم برابر این حادثه هر روز در کشور اتفاق می افتد مانند تصادفات و نزاع ها و سانچی فقط بخشی از آن است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۷    
اتحاد خبر : بالاخره علت انتخاب وزیر کار از سوی رئیس جمهور برای پیگیری حادثه نفتکش سانچی مشخص شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۴    
اتحاد خبر : جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق نوجوان اینترنتی با 530 میلیون ریال برداشت غیر مجاز اینترنتی در شهرستان دزفول خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۹    
اتحاد خبر : فال روزانه چهارشنبه 27 دی 1396
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۱    
اتحاد خبر: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیستم میهمان پدیده است. این دیدار در مشهد برگزار می شود و این دومین باری است که شفر با استقلال در مشهد به میدان می رود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۸    
اتحاد خبر : مدیرکل استاندارد استان بوشهر از اجرای طرح طاها در هفت هزار واحد صنفی استان خبر داد. محمدرحیم بهره مند صبح سه شنبه در نشست هماهنگی طرح طاها اظهار داشت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۸    
اتحاد خبر: حتی بهترین شغل ها نیز ممکن است به فرسودگی منجر شوند. هرچقدر که سخت تر کار کنید و برای موفقیت باانگیزه تر باشید، رسیدن به درجه ای فرسودگی آسان تر خواهد شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۵    
اتحاد خبر: نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح سه شنبه برگزار گردید. به گزارش اتحاد خبر ، ناصر کرمی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۲    
اتحاد خبر : دیپلمتیکهای غربی می گویند: تصمیم ترامپ در مورد تمدید توافق هسته ای، به غرب وقت بیشتری برای رسیدن به یک ساختار توافقی برای تعامل با نظام ایران در مرحله آینده می دهد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۶    
اتحاد خبر : فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درباره مکشوفات طرح رعد 7 گفت: در این طرح 403 سارق دستگیر و همچنین 43 باند متلاشی شدند و حدود هشت میلیارد تومان اموال مسروقه مکشوفه و شش میلیارد تومان هم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۳    
اتحاد خبر : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جشنواره ها به درآمدزایی به عنوان یک موضوع کمک کننده نگاه می کنیم ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۰    
اتحاد خبر : گارد ساحلی لیبی از نجات 360 مهاجر غیرقانونی در آب های سواحل غربی این کشور خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۵    
اتحاد خبر : برخورد یک دستگاه تریلی و یک دستگاه اتوبوس 20 مصدوم بر جای گذاشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۲    
اتحاد خبر : معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: رایزنی های کافی با نیروی انتظامی در خصوص طرح ترافیک جدید صورت گرفته است و این طرح با نظرات بخش های مختلف با اصلاحاتی اجرا می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۹    
اتحاد خبر : جعفر محمدی در عصر ایران نوشت: مدارس، تعطیلات زمستانی داشته باشند یا خیر؟ این، بحث روزهای اخیر درباره آموزش و پرورش است که موافقان و مخالفان جدی نیز دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۷    
اتحاد خبر : نماینده ویژه رییس جمهور در حادثه سانچی ضمن اعلام اینکه به زودی گزارش کاملی منتشر می کنم که هیچ نکته ابهامی باقی نماند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۴    
اتحاد خبر : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: رونق واحدهای تولیدی نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۸    
اتحاد خبر: رییس جمهور با تاکید بر اینکه "اسلام دین مردمسالاری و صلح و نه دین جنگ است"، از نمایندگان مردم مسلمان در مجالس قانونگذاری کشورهای اسلامی خواست همه تلاش خود را بر کمک به رهبران و مقامات ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۲    
اتحاد خبر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: یکی از اهداف طرح سلامت دهان و دندان ارتقای سطح سلامت دهان و دندان کودکان زیر 6 سال است در همین راستا مرکز سلامت دهان و دندان به کودکان زیر 6 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۷    
جهت دانلود نسخه PDF هر صفحه بر روی صفحه مورد نظر کلیک نمایید:
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر : کادر اجریی دومین دوره مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور با حضور در مدارس مختلف به آموزش دانش آموزان می پردازند و آنان را با مباحث مختلف مسابقات هوا فضا آشنا می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۴    
اتحاد خبر : سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی 39 واحدی در خیابان خواجه نصیر طوسی خبر داد و گفت: آتش نشانان 40 نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۱    
اتحاد خبر: سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان گفت: با پیگیری های انجام شده، قیمت اقلام پرمصرف لبنی در اکثر برندها به قبل از افزایش قیمت ها بازگشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۸    
اتحاد خبر : در این حادثه که در یک منزل مسکونی رخ داد بر اثر برخورد فرزند خانواده که معلول ذهنی بود به بخاری نفتی؛ بخاری پرتاب و با ریختن نفت روی وسایل منازل ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۸    
اتحاد خبر : مدیرعامل صندوق بیمه های اجتماعی روستائیان و عشایر از اختصاص 14 میلیارد و 600 میلیون تومان برای بیمه زنان خانه دار در سال 97 خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۲    
اتحاد خبر : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارقان حرفه ای طلافروشی در جم دستگیر شد که تاکنون به سرقت از طلافروشی 15 شهرستان از استان های مختلف اعترف کرده اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۹    
اتحاد خبر : سخنگوی وزارت خارجه چین، لو کانگ در کنفرانس خبری 15 ژانویه خود در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد جزئیات غرق شدن کشتی سانچی و برنامه های آینده چین در مورد این سانحه توضیح داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۶    
اتحاد خبر : مدیر برق آبپخش گفت: نوسازی شبکه برق آبپخش با سرعت و جدیت در حال اجراست و انشاالله تلاش می کنیم در سال آتی نیز این روند ادامه یابد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۳    
اتحاد خبر : سرپرست مدیریت امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: کارگاه آموزشی ترویجی مرحله داشت گندم برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۴    
اتحاد خبر : رئیس کمیته امداد آبپخش از پرداخت کمک هزینه سوء تغذیه به بیش از 100 کودک زیر پنج سال در آبپخش خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۱    
اتحاد خبر : اهالی بوشهر برای گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان حادثه کشتی سانچی، در کنار ساحل خلیج فارس جمع شدند و مراسم سنج و دمام برگزار کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۸    
اتحاد خبر : وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس کمیته پیگیری نفت کش سانچی گفت که یکی از ابهامات در حادثه برای سانچی این است که چرا این نفتکش علامتی به کشتی چینی نداد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۱    
اتحاد خبر : سید حسین حسینی، دروازه بان اول این روزهای استقلال میهمان برنامه نود بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۷    
اتحاد خبر : در آئینی با حضور مسئولان و دانش آموزان، جشنواره غذای سالم در پیش دبستانی رنگین کمان آبپخش برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
اتحاد خبر : عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار رسیدگی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی به وضعیت خطاهای پزشکی در بیمارستان شهدای خلیج فارس شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۱    
اتحاد خبر : استاندار بوشهر گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از ظرفیت های خوب و توانمند انقلاب بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۸    
اتحاد خبر : بخشدار آبپخش خواستار سرعت بخشیدن به عملیات احداث ساختمان اداره بهزیستی بخش آبپخش شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۳    
اتحاد خبر : مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۰    
اتحاد خبر : مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.