جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 1 آبان 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 آبان 1396 العالم 2 آبان 1396 العالم 3 آبان 1396 العالم 4 آبان 1396 العالم 5 آبان 1396 العالم 6 آبان 1396 العالم 7 آبان 1396 العالم 8 آبان 1396 العالم 9 آبان 1396 العالم 10 آبان 1396 العالم 11 آبان 1396 العالم 12 آبان 1396 العالم 13 آبان 1396 العالم 14 آبان 1396 العالم 15 آبان 1396 العالم 16 آبان 1396 العالم 17 آبان 1396 العالم 18 آبان 1396 العالم 19 آبان 1396 العالم 20 آبان 1396 العالم 21 آبان 1396 العالم 22 آبان 1396 العالم 23 آبان 1396 العالم 24 آبان 1396 العالم 25 آبان 1396 العالم 26 آبان 1396 العالم 27 آبان 1396 العالم 28 آبان 1396 العالم 29 آبان 1396 العالم 30 آبان 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۳    
نخست وزیر عراق برای گفت وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۳    
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) با اشاره به نحوه اهدای پوست در کشور، گفت: با پیوند به موقع پوست اهدایی، هزینه سرسام آور پوست وارداتی و پانسمان ها کاهش یافته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۴:۲۸    
رئیس سازمان بدر عراق با تاکید براینکه حضور وزیر خارجه آمریکا در بغداد مورد استقبال نیست، خواستار عدم استقبال از او شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۱۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: لجن پراکنی افرادی مانند ترامپ نمی تواند ذره ای در دفاع، مقاومت و سربلندی مردم ایران خدشه وارد کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۱۷    
حیدرالعبادی، نخست وزیر عراق، خطاب به تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا گفت: حشد الشعبی امید عراق و منطقه است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۷    
پایگاه آمریکایی به نقل از چندین منبع مطلع خبر داده که احتمالا دولت دونالد ترامپ توافق شرکت بوئینگ با ایران برای فروش هواپیما را لغو می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۲    
با وجود گذشت هفت سال از آغاز جنگ گروه های تکفیری و تروریستی عیه سوریه، زنان سوری پا به پای مردان این کشور ، توانایی و قدرت خود را در دفاع از وطنشان به نمایش گذاشتند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۲۷    
رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی در مراسم تحویل استوارنامه سفرای ایتالیا، دانمارک، اتحادیه اروپا و نیجریه از تهدیدات ایران برای منطقه سخن گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۲۳    
اسحاق آل حبیب در سخنرانی خود در نشست دوشنبه کمیته خلع سلاح و امنیت بین المللی این سازمان، بر حق ذاتی تمامی کشورها برای تولید ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۷    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: جراحی بزرگ دولت در نظام بودجه ریزی و اجرای نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد نیز صرفه جویی هایی به همراه دارد که از آنها می توان برای پیشبرد طرح های اولویت دار ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۳    
نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی با اجرای حملات و عملیاتی علیه مواضع مزدوران متجاوز سعودی درمناطق مختلف یمن، شماری از آن ها را به هلاکت رساندند و عده ای دیگر را نیز مجروح کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۷    
نبیه بری رئیس مجلس عراق گفت ائتلاف با حزب الله در انتخابات آتی پارلمانی لبنان امری عادی است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۲    
ظریف با جاکوب زوما رئیس جمهور آفریقای جنوبی دیدار کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۶    
یک نشریه انگلیسی گزارش داد، سالی جونز، زن انگلیسی که پیش از این به گروه تروریستی داعش پیوست و به "بیوه سفید" شهرت یافت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۱    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران بر خلاف آمریکا، علاقه مند گفتگو با همسایگان خود است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۱    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق خواستار گفتگوی جدی با بغداد برای حل مشکلات موجود شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۱    
مراسم بهترین های فوتبال جهان در لندن برگزار و بهترین های فوتبال جهان در سال جاری میلادی مشخص می شوند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۸    
کره شمالی در اقدامی بی سابقه نامه ای سرگشاده برای غرب ارسال کرده و از آنها خواسته در برابر "دولت شرور و بی مسئولیت" ترامپ بسیار هوشیار باشند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۸    
خبرنگار شبکه العالم در عراق از رفتارهای خشن و نادرست نیروهای مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق با شهروندان شبک در استان نینوا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۳    
احتمال تعویق 6 ماهه برگزاری نشست سران شورای همکاری خلیج فارس از سوی رسانه سعودی نیز مطرح شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۰    
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان محیط زیست با بیان اینکه در آغاز مهرماه جا به جایی ساعات کار را داشتیم ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۷    
متن کامل هفتمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای برجام منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۷    
شماره تلفن های ضروری در عراق ویژه سفر اربعین را در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۰    
دفتر نخست وزیر ترکیه امروز دوشنبه از سفر روز چهارشنبه حیدر العبادی نخست وزیر عراق به آنکارا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۰    
وزیر کشور عراق به همراه مردم شهر کرکوک در جشن برقراری امنیت دراین شهر شرکت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۲    
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با قهرمانان ملی فوتبال این کشور گفت همه موفقیت هایی که دراین شرایط حاصل می شود، موفقیت های بزرگ تری را به دنبال دارد و آن ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۲    
فرمانده نیروی هوایی آمریکا از اقدامات لازم برای آماده باش 24 ساعته بمب افکن های هسته ای B-52 این کشور برای اولین بار پس از جنگ سرد خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۳۲    
باشگاه پرسپولیس طرح سرامیکی 600 متری برای سکوهای هوادارای خود در بازی با استقلال تهران در نظر گرفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۲    
سخنگوی رسمی الحشد الشعبی عراق در گفت وگو با یک رسانه عربی ضمن اشاره به اینکه در خاک عراق تنها عراقی ها با داعش می جنگند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۷    
دولت مستعفی یمن به دنبال ناکامی ائتلاف عربی به سفارش آمریکا در حال تدارک نشستی برای دستیابی به توافقی با دولت نجات ملی یمن است و در همین راستا روسیه را نیز برای کمک به تهیه پیش نویس توافق وارد میدان ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۷    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دلیل عدم تأیید توافق هسته ای (برجام) تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۰    
رهبر جریان صدر امروز با پادشاه اردن دیدار کرد. در این دیدار بر اهمیت حفظ حاکمیت و ثبات عراق تاکید شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۳    
ساکن این روزهای کاخ سفید که در وعده های انتخاباتی خود می گفت برجام را پاره می کند در اقدامی که چندان هم دور از انتظار نبود پایبندی ایران به تعهداتش در توافق هسته ای را زیر سوال برد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
نهنگ ها کنار ساحل می آیند و تلف می شوند دلیل این کار نهنگ ها هنوز مشخص نشده است اما بیان شده که آن ها شاید راه را گم می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۲    
یک رسانه غربی درخواست احزاب کرد عراقی برای کناره گیری مسعود بارزانی و همچنین تعویق انتخابات پارلمانی و ریاست اقلیم کردستان را نشانه ای مبنی بر بروز بحران در این منطقه از عراق دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس قوه قضائیه گفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع است و قطعاً در مورد آن برجام 2 و 3 هیچ گونه مذاکره ای نخواهیم داشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۲    
وزیر خارجه ایران در واکنش به اظهارات تیلرسون گفت: آنهایی که در برابر داعش مقاومت کردند در خانه شان هستند و منتظر دستور تیلرسون و دولت آمریکا نبودند و نخواهند بود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که دسترسی به داده های صحیح راهکار مقابله با قاچاق و رشوه خواری است گفت: مدیری که سازمان تحت مدیریت خود را نابود کرده فوق العاده مدیریت دریافت می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۲    
گلشیفته فراهانی در یک فیلمی برای موساد به ایفای نقش پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در جلسه روز گذشته مجلس موضوع بودجه ریزی بر مبنای عملکرد و نحوه جدید تخصیص ها مطرح شد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی آخرین وضعیت بلیت فروشی دیدارهای تیم های استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۱    
وزیر خارجه انگلیس گفت باید به مردم ایران نشان داد که برجام شرایط بهتری برای آنها رقم می زند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۹    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس در سخنانی، با حمایت از سرمایه گذاری در ایران، برجام را به سود امنیت کشورهای غربی دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۹    
اگر دوست دارید در زمان شنا اطلاعات محیط اطراف را به طور آنی دریافت کنید تا از آسیب دیدن خود جلوگیری کنید، می توانید به زودی از عینک شنای هوشمند زوئیم بهره بگیرید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
حیات سیاسی آیت الله مصطفی خمینی از زوایای مختلفی قابل فصل بندی است که دو منظر سطوح مبارزه و نیز تقسیم بندی تاریخی-مکانی موضوع نوشتار حاضر است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۹    
ترکی فیصل، رئیس سابق سرویس امنیتی عربستان سعودی که برای شرکت در همایش اسرائیلی "انجمن سیاست اسرائیل" در نیویورک به سر می برد، تاکید کرد ریاض با رویکرد جدید آمریکا علیه ایران موافق است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رئیس کمیته انتخاباتی منطقه کردستان عراق از تعویق برگزاری انتخابات ریاستی و پارلمانی به دلیل عدم معرفی کاندیداهای احزاب سیاسی کُرد خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۹    
وزیران خارجه ایران و آفریقای جنوبی طی دیدار خود در پرتوریا پایتخت این کشور بر گسترش مناسبات سیاسی، اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً نمی دانم داستان چیست و فقط شنیده ایم که محسن مسلمان محروم است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۴    
مقامات آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) می گویند قرار است این سازمان تیم ویژه ای را برای کشتن رهبران طالبان به افغانستان بفرستد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۴    
روزنامه گاردین در مقاله ای ضمن اشاره به تحولات اخیر در عراق و سوریه نوشت، بین طرف های درگیر در مسایل منطقه، تنها کشوری که بیشتر از مضرات این مسائل منطقه، سود برده ایران است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بی اثر دانستن تحریم ها گفت: مگر موشک هایی که امروز سپاه ساخته و رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا در فاصله دو هزار کیلومتری را به مخاطره انداخته در تحریم ساخته نشده اند؟
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مجمع تجاری ایران و آفریقای جنوبی با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و خانم لیند وی زلو وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای جنوبی در ساختمان وزارت خارجه این کشور در پرتوریا آغاز به ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۶    
غوطه شرقی شاهد اجرای عملیات کم نظیری توسط کماندوهای ارتش سوریه بود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۳۸    
پیکر مطهر 5 شهید دوران دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: وحدت میان ارتش و سپاه امید را در دل دوستداران انقلاب و وحشت را در دل دشمن می اندازد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۸    
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز در حمله ای گسترده به شهر عیساویه در قدس اشغالی دستکم 30 فلسطینی را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل از برنامه جدید دولت آمریکا برای به کارگیری طیفی از تهدید مرکب علیه ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۳    
تمرین صبح امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که هوای اطراف ورزشگاه شهید کاظمی شرایط ناسالمی داشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۸    
همایش همدلی و اتحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به میزبانی نیروی زمینی ارتش در ستاد فرماندهی این نیرو آغاز به کار کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۸    
مداحی زیبای نزار القطری به زبان عربی و فارسی برای اربعین حسینی (علیه السلام) را مشاهده می کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۳    
دهها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست با گاز اشک آور به جنوب شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن مصدوم شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۰    
"شهر رقه به عنوان آخرین پایگاه گروه تروریستی داعش سقوط کرده اما اکنون توجه جهان به این مساله جلب شده که بعد از این اتفاق ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۰    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل، واشنگتن را به نداشتن راهبرد در خاورمیانه برای دوران پس از داعش متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۸    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سناتور جان مک کین در گفتگویی درباره جنگ ویتنام به تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای حاضر نشدن در جنگ ویتنام اشاره و خاطرنشان کرد که وی با گواهی پزشکی از رفتن به جنگ ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۸    
وزیر خارجه ایران گفت: مهمترین مشکل کنونی در منطقه ما اشتباه فهم در شناسایی مشکلات منطقه است و این موضوع باعث شده که بعضا سیاست های غلطی برای حل معضلات منطقه در نظر گرفته شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۲    
امانوئل مکرون در جلسه ای رسمی مشغول صحبت بود که سگ سیاه او در کنار شومینه قضای حاجت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۸    
راهبرد یکسان ایران و اروپا در پایبندی به اجرای برجام آنها را در جبهه ای واحد علیه سیاست های واگرایانه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۸    
رییس جمهور ، آیت الله سید مصطفی خمینی را شخصیت بزرگ حوزوی، علمی و انقلابی دانست و با بیان اینکه حاج آقا مصطفی به عنوان مشاور امین امام، امید همه انقلابیون در به ثمر رسیدن نهضت بود ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۲    
همایش ایران و مناطق پیرامونی با حضور نمایندگان کشورهای خارجی در ایران آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۸    
نماینده ایران در سازمان ملل در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی گفت، هیچ ارتباطی بین دولت ایران و آمریکا وجود ندارد و گفت وگوهای دو طرف بعد از برجام متوقف شده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۱    
عرضه کنندگان گوشی های قاچاق، راه هایی برای دور زدن طرح رجیستری برای کالاهای قاچاق موجودشان پیدا کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۶    
فرد مهاجمی که در سوئیس با تبر چند نفر را زخمی کرده بود توسط پلیس بازداشت شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۶    
رییس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی جمهوری مجارستان را تبریک گفت و با ابراز خرسندی از تحولات مثبت و سازنده در روابط تهران – بوداپست طی چند سال اخیر ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۳    
در حالی که فرمانده انتظامی استان اصفهان با قطعیت از اقدام به خودکشی دختران اصفهانی تحت تأثیر نهنگ آبی خبر می دهد، رئیس پلیس فتای استان این مسأله را تأیید نمی کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۷    
در فصل پاییز یکی از ورزش های مناسب برای افزایش سلامتی و سوزاندن کالری پیاده روی است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۷    
پس از همه پرسی در منطقه کاتالونیا در اسپانیا و مخالفت شدید دولت و درگیری پلیس این کشور با استقلال طلبان، این بار دو منطقه ثروتمند در شمال ایتالیا در یک همه پرسی به افزایش خودمختاری رای دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۷    
مطابق معمول هر ساله، هواداران متعصب المپیک مارسی پیش ازدیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن (دیدار یکشنبه شب) با پلیس درگیر شدند. این اتفاق سال هاست که در جریان بازی دو تیم رخ می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۳    
انتشار ویدئویی مجهول در فضای مجازی که مدعی وجود لجن در آب شرب و نامناسب بودن آب در دسترس مردم بود، موجب شد تا صحت و سقم ادعای تهیه کنندگان این ویدئو بررسی شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۶:۵۹    
ویدیویی که به تازگی منتشر شده، شوخی جالب پوتین با یک جوان سیاه پوست را نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۶:۲۷    
وزیر دفاع آمریکا دوشنبه سفر به چند کشور شرق آسیا را آغاز می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۵:۵۵    
با موافقت پارلمان مصر حالت فوق العاده در سراسر این کشور به مدت سه ماه دیگر تمدید شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۵:۴۵    
مقتدا صدر رئیس جریان صدر عراق برای دیدار رسمی از اردن یکشنبه شب وارد امان شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۳:۴۳    
تروریست های داعش، سر 100 اهالی شهر القریتین در سوریه را بریده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۱:۲۳    
تصمیم دولت ترامپ به ساخت دیوار در مرز مشترک آمریکا با مکزیک مایه نگرانی و اعتراض مردم مکزیک شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۲    
حاکم اردن و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم همکاری آمریکا برای حل مناقشه میان فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۰    
مخالف سیاسی اصلی پوتین از حبس آزاد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۲    
وزیر خارجه کشورمان به فاصلۀ چند ساعت، به گستاخی همتای آمریکایی خود واکنش نشان داد.