جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 29 آبان 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 31 تیر 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 آبان 1396 العالم 2 آبان 1396 العالم 3 آبان 1396 العالم 4 آبان 1396 العالم 5 آبان 1396 العالم 6 آبان 1396 العالم 7 آبان 1396 العالم 8 آبان 1396 العالم 9 آبان 1396 العالم 10 آبان 1396 العالم 11 آبان 1396 العالم 12 آبان 1396 العالم 13 آبان 1396 العالم 14 آبان 1396 العالم 15 آبان 1396 العالم 16 آبان 1396 العالم 17 آبان 1396 العالم 18 آبان 1396 العالم 19 آبان 1396 العالم 20 آبان 1396 العالم 21 آبان 1396 العالم 22 آبان 1396 العالم 23 آبان 1396 العالم 24 آبان 1396 العالم 25 آبان 1396 العالم 26 آبان 1396 العالم 27 آبان 1396 العالم 28 آبان 1396 العالم 29 آبان 1396 العالم 30 آبان 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۳    
عضو هیئت مدیره بانک مسکن جزئیات وام جدید مسکن را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۷    
تاکنون روی مریخ سلفی گرفته اید؟ مریخ نورد کنجکاوی بر روی مریخ این کار را کرده است. این سلفی از تعداد زیادی عکس کوچکتر درست شده است و به همین خاطر بازوی مکانیکی که دوربین را نگه داشته در عکس مشخص ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۸    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد خواستار کمک جامعه بین المللی به افغانستان در مبارزه با تروریسم شد و گفت: افغانستان و جهان پس از حمله آمریکا به این کشور احساس امنیت نمی کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۲    
ترکیه احتمال خروج از ناتو را بررسی می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۳۳    
نیروهای عراقی از کشف یک گور دسته جمعی داخل چاه های نفت در نزدیکی ارتفاعات "جبال جمرین" خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۰    
علی اکبر ولایتی گفت: عربستان فرزندان حریری را گروگان نگهداشته تا در لبنان آشوب ایجاد کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۳:۱۷    
گروه های مسلح، سفارت روسیه در دمشق را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۷    
بکیر بوزداغ معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت ترکیه گفت: روابط اقتصادی آنکارا و تهران مطابق قوانین بین المللی صورت گرفته است و ما مبادلات تجاری خود با ایران را مطابق قانون و با نظارت دقیق انجام می دهیم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۴۱    
حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به یک کامیون در منطقه موشج در شهر الخونه در استان الحدیده یمن دستکم نه شهید و سه زخمی بر جا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۹    
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه مسیر تحریم ایرانیان و شرکت های خارجی همکار با اتباع و نهادهای کشورمان، دو فرد ایرانی و 4 شرکت ایرانی و آلمانی را تحریم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۱    
گروههای مسلح وابسته به رژیم صهیونیستی انبارهای دارویی و غذایی مرکز هلال احمر در شهر البعث در حومه قنیطره را با چندین فروند موشک هدف قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۳    
رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد، واشنگتن کره شمالی را در فهرست کشورهای حامی تروریسم قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۷    
روزنامه فرانسوی زبان الوطن الجزایر در مقاله ای در خصوص نشست روز گذشته (یک شنبه) اتحادیه عرب و دعوت عربستان برای برگزاری نشست فوق العاده و یارگیری از میان کشورهای عربی علیه ایران ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۱    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اجلاس سه جانبه سوچی گفت: بررسی تمام مسائل مربوط به کنگره گفت وگوهای ملی سوریه در دستور کار نشست سه جانبه سوچی قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۹    
طلال سلمان که امروز به قدیمی ترین روزنامه نگار لبنان و حتی جهان عرب معروف است و درحمایت ازجبهه مقاومت ضد تروریسم صهیونیستی و تکفیری قلم می زند، تاکید کرد: اگر اتحادیه عرب هنوز در قید حیات بود ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۱    
رئیس هیأت عالی مذاکره کنندگان وابسته به معارضان دولت سوریه از سمت خود استعفا کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۱    
برانکو در واکنش به اقدام عجیب بیرانوند گفت: نمی دانم این حرکت چه بود و او چه کاری کرده است. نمی دانم مشکل چیست. قطعا او جریمه خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۸    
سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در رأس هیئت عالی رتبه نظامی به منظور شرکت در اجلاس سه جانبه رؤسای ستاد کل ارتش های روسیه و ترکیه و ایران وارد سوچی روسیه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۶    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ایران در کنار عراق و سوریه و لبنان با داعش جنگید. از رهبری و ملت ایران به ویژه از سردار قاسم سلیمانی که نامش در تاریخ ثبت خواهد شد قدردانی می کنم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۱    
دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با وزیر امور خارجه ایران در خصوص برجام و موضع اتحادیه اروپا مبنی بر اجرای کامل آن و همچنین اوضاع کلی سیاسی و جاری کشورهای منطقه گفت و گو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۵    
حمله مزدوران متجاوز سعودی به ارتفاعات طور الباحه در استان لحج یمن با شکست مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۲۰:۲۵    
مدیرکل مدیریت بحران ایلام با بیان اینکه برای بررسی وضعیت شهر نشست ستاد بحران در مهران برگزار می شود، گفت: همه دستگاه های شهرستان مهران در وضعیت آماده باش قرار دارند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۹    
بدنبال کمین نیروهای یمنی علیه مزدوران متجاوز سعودی در منطقه عسیر شماری کشته یا به اسارت درآمدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.3 ریشتر دقایقی قبل مرز عراق و ایلام در حوالی مهران را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۳    
محمود واعظی، محورهای سفر رییس جمهور به سوچی روسیه را تشریح و نشست سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در خصوص سوریه را بسیار مهم ارزیابی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۴    
وزیر خارجه قطر گفت که عربستان و امارات برای به زانو در اوردن این کشور تلاش می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۴    
در حمله خمپاره ای گروههای مسلح به مناطق المجتهد و الدویلعه در دمشق و همچنین شهر جرمانا در حومه آن یک کودک شهید و دو تن دیگر زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۴    
مقامات آلمان استفاده از ساعت های هوشمند برای کودکان را در این کشور ممنوع کردند. آلمان یکی از دلایل این ممنوعیت را امکان هک شدن این ساعت ها عنوان کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۴    
وزارت خارجه عراق به تشریح موضع این کشور در نشست روز گذشته وزیران خارجه اتحادیه عرب در قاهره پرداخت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهوری عراق تاکید کرد که حکم دادگاه فدرال عراق پیرامون همه پرسی کردستان برای همگان الزام آور است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۴۰    
رییس دفتر رییس جمهور گفت: مذاکرات سوچی بسیار مهم و مقدمه ای برای گام های موثر بعدی برای حل بحران است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۳    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به نشست وزرای خارجه عرب علیه ایران مدعی شد: تصمیم اتحادیه عرب در رابطه با دخالت های ایران تاریخی است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما سال گذشته نشستی تحت عنوان انتظارات و مسئولیت ها در در خصوص همکاری های هسته ای ایران و اتحادیه اروپا در بروکسل داشتیم و در آنجا صحبت از این شد که چنین برنامه ای در ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۳    
هجوم مردم در جریان توزیع کمک های غذایی در جنوب غربی مغرب (مراکش) دستکم 15 نفر کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۲    
همزمان با تشدید تنش ها میان ریاض و بیروت، سفیر جدید عربستان در لبنان امروز وارد این کشور شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۲    
رئیس جمهور لبنان در دیدار با دبیرکل اتحادیه عرب در بیروت، اعلام کرد تعرض های اسرائیلی همچنان ادامه دارد و لبنان حق دارد از خود دفاع کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۸    
در بخشی از اسناد لانه جاسوسی، درباره برخی عوامل داخلی و نفوذی سیا، مواردی از زندگی و خانوداه آن ها مطرح شده که مقایسه آن با وضعیت برخی غربگرایان فعلی که جاسوس از آب درآمده اند، می تواند جالب باشد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۴۵    
دبیرکل اتحادیه عرب در بیروت پایتخت لبنان فاش کرد که وزرای خارجه چهار کشور عربی در کمیته چهار جانبه اتحادیه عرب در قاهره در خصوص صدور بیانیه پایانی این اتحادیه تصمیم گیری کرده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۲۲    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و پی گیری های معظم له ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در واکنش به مواضع ضد ایرانی فرانسه گفت: فرانسوی ها برپایه تحلیل های غلط موضع می گیرند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۶    
روحانی لایحه "اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم" را جهت طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۹    
اسفندیار رحیم مشایی که صبح امروز به دنبال احضاریه قبلی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته بود، با قرار کفالت آزاد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۸    
صانعی درباره روند پیشرفت سریال "شهید حججی" توضیح داد: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سریال "شهید حججی" رسول صانعی است و در حال حاضر به تحقیق در شهرهای مختلف سوریه مشغول است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای بعد از بازدید از مناطق زلزله زده در جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان در جمع مسئولان استانی و محلی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۱    
وزارت کشور ترکیه از کشته شدن 48 تروریست در سراسر این کشور طی هفته گذشته در عملیات نیروهای امنیتی خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۵    
معاون وزیر خارجه کویت از ملاقات اعضای سفارت این کشور در ایران با تبعه کویتی بازداشت شده به دلیل ورود به منطقه نظامی، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: راه حل مشکلات جاری در منطقه که بخش عمده آن نتیجه سیاست های عقیم عربستان سعودی است، صدور بیانیه های فاقد ارزش نیست بلکه راه حل ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۶    
در ادامه سفر به مناطق زلزله زده ، جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان کرمانشاه با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۶    
پیش نویس اصلاح قانون مطبوعات و انتشارات در سودان، بحث و جدل های گسترده ای را در محافل مطبوعاتی بین طرفداران و مخالفان برانگیخته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۰    
پس از استعفای نامتعارف و بحث برانگیز سعد الحریری از نخست وزیری لبنان در ریاض، محافل سیاسی و رسانه ای لبنان به مدت دو هفته درگیر پرسش هایی درباره حاشیه های این استعفا بود ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۵    
نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با تاکید به اینکه سرنوشت مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان به هم گره خورده است ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۶    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در حمله گسترده نظامی مواضع و استحکامات مزدوران متجاوز سعودی در منطقه "التبه الحمراء، التباب السود و النهدین" در نهم را هدف قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۳    
از آنجا که کره شمالی 60 روز است دست به آزمایش موشکی نزده است، بازار شایعات داغ شده و احتمال می رود که این رهبر جوان پیونگ یانگ ناخوش احوال باشد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با اعطای تسهیلات به سربازان زلزله زده کرمانشاه موافقت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۱۴    
مسئولان زمین شناسی ژاپن می گویند که زمین لرزه 7.3 ریشتری هفته گذشته که در مرز بین ایران و عراق روی داد، موجب بالا آمدن زمین به میزان حدود 90 سانتیمتر شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۲    
صهیونیست ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، 21 فلسطینی را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۸    
کارشناسان بر این باورند که عربستان با حمایت آمریکا تلاش می کند با بحرانی کردن اوضاع در منطقه عربی ضد تهران، توجه و گرایشات خود را در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی آمریکایی در پوشش قراردهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۵۲    
وزیر نفت گفت: بیشتر اعضای اوپک در نشست آتی این سازمان موافق تمدید طرح کاهش تولید نفت هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۶    
موشک های کره شمالی احتمالا به زودی قابلیت دسترسی به خاک آمریکا را خواهند داشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۶    
مدیرکل بین الملل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هم اکنون مشکل خاصی در روابط بانکی ایران با چین و امارات وجود ندارد، از حل مشکل روابط با هالک بانک ترکیه خبر داد و گفت: علاوه بر این ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۶    
رابرت موگابه، رئیس جمهور کشور آفریقایی زیمبابوه با شروط استعفا موافقت کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۷    
چارلز منسن، قاتل مشهور آمریکایی و سردسته فرقه خانوادهٔ منسن ، روز یکشنبه، در سن 83 سالگی در ایالت کالیفرنیا درگذشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۷    
رهبر انقلاب در جمع مردم روستای زلزله زده کوئیک فرمودند: امیدواریم ان شاءالله این زلزله بهانه ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه ی کرمانشاه، تخفیف پیدا کند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۲    
صبح امروز دفتر باشگاه سیاه جامگان مشهد پلمپ شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۵۴    
زمین لرزه ای به قدرت 7.3 درجه ریشتر در سواحل کالیدونیای جدید در اقیانوس آرام به وقوع پیوست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۷    
دادگاه عالی فدرال عراق، رسماً حکم غیرقانونی بودن همه پرسی جدایی منطقه کردستان را صادر و نتایج آن را لغو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۲    
عارف عزیز ساعاتی قبل از شهادت در حضور فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی شروع به رجزخوانی می کند و بعد از زمان کوتاهی در راه دفاع از حریم دختر حضرت حیدر(ع) خون پاکش به زمین می ریزد و شهید می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۷    
همزمان با هشدار روسیه به آمریکا در خصوص ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به اوکراین، دبیرکل ناتو از آمادگی این سازمان برای پذیرش کی یف در صورت موافقت سایر اعضا خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۷    
معاون دبیرکل جنبش نجباء عراق، مشارکت این جنبش در نبرد آزادسازی شهر البوکمال را براساس ضروریات امنیت، حسن همجواری و سرنوشت مشترک دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۷    
رهبر انقلاب اسلامی پس از سخنرانی در جمع مردم سرپل ذهاب عازم روستاهای زلزله زده ی استان کرمانشاه شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان اول آذرماه به سوچی روسیه سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۴    
العالم - ایران حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) به منظور بازدید سرزده از مناطق زلزله زده و دیدار با مردم مصیبت زده، وارد کرمانشاه شدند. ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در جمع مردم داغدار و مصیبت زده سرپل ذهاب حاضر شدند و دقایقی در جمع آنان سخنرانی کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۱    
در حالی که گزارش شده سعدی حریری قرار است فردا (سه شنبه) عازم مصر شود و با عبدالفتاح سیسی دیدار کند، ریاست جمهوری مصر این خبر را تکذیب کرد. در عین حال سفر حریری به کویت نیز منتفی است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۷    
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز درمطلبی نوشت: مقام های سعودی سرگرم گفت و گو با شاهزادگان و سرمایه داران بازداشتی هستند و آزادی آنها را به پرداخت بخشی از ثروت خود به دولت که از کسری شدید بودجه رنج می ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۱    
ارتش سوریه و همپیمانانش دیروز (یکشنبه) موفق شدند پس از درگیری های شدید شهر البوکمال آخرین مخفیگاه گروهک تروریستی وهابی داعش در سوریه را به طور کامل آزاد کنند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۱    
پس از آنکه دستور نصب تلفن های همگانی درمجاورت چادرهای اسکان آسیب دیدگان زلزله از سوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران صادر شد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۱    
یک نشریه فرانسوی اعلام کرد میان استعفای نخست وزیر لبنان در عربستان و پولشویی میلیون دلاری در این کشور ارتباط وجود دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
استاد روابط بین الملل دانشگاه جورج تاون واشنگتن، عربستان را دچار ایران هراسی مفرط و خودبزرگ بینی قبل از سقوط دانست و گفت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۴    
صبح امروز زمین لرزه به بزرگی 4.1 ریشتر مرز استان خوزستان را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان جزئیات جلسه اخیر این هیئت را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۵    
وزارت خارجه چین از ارائه طرحی سه مرحله ای برای حل بحران بوجودآمده در روهینگیا در میانمار خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۱    
حزب دموکراتیک آزاد آلمان از توقف مذاکرات با حزب آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و حزب سبز برای تشکیل دولت ائتلافی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۳    
سایت اتحادیه اروپا گزارش داد اتحادیه اروپا و ایران امروز سومین نشست گفتگوهای سیاسی سطح بالا را در تهران برگزار می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۱    
دفتر نخست وزیری لبنان از به تعویق افتادن سفر سعد الحریری به مصر برای روز سه شنبه خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۰    
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برای بازدید از مناطق زلزله زده غرب کشور به کرمانشاه سفر کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۷    
نماینده مشهد از جلسه غیرعلنی رئیس سازمان تامین اجتماعی با نمایندگان برای بررسی وضعیت صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۴    
یکی از مشکلات اصلی کشور مساله بحران آب است به همین دلیل وزیر نیرو وعده داده تا نهایتا در ماه های آتی سند آمایش آب محور برای حوضه های آبریز کشور جهت مدیریت درست و دقیق منابع آب در این حوضه ها تهیه ...
  • ۱