شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1395 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 فروردین 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1395 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
بزرگداشت منصور بهره بر ، هنرمند فقید و نقاش ایل باصری برگزار شد؛ نکود اشت منصور بهره بر که 30 تیرماه 93 بر اثر ایست قلبی د ر شیراز د رگذشت، از سوی اد اره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با بازدید مراکز فرهنگی و هنری و فرهنگسراهای استان زنجان، وضعیت این مراکز در راستای توسعه فعالیت های این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
زمان نام نویسی جهت شرکت در جشنواره سراسری اخلاق و آداب رضوی در 31 تیرماه به پایان خواهد رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به ضرورت فضاسازی محیط شهری با المان های کتاب و کتاب خوانی تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشادد اسلامی شهرستان سامان و کارشناس کانونهای مساجد روزگذشته از کلاسهاس طرح تابستانه این شهرستان بازدید نمودند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۴    
با حضور دکتر صادقی معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی از مسوولین کمیته های برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۴    
حجت الاسلام و المسلمین ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیامی را به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای ارسال نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده معاونت قرآن و عترت این شورا ی هماهنگی و توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی کشور به عنوان یکی از چهار شورای برتر کشور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
مجموعه آثار گل و مرغ،تذهیب و نگارگری فاطمه حجازیان در محل نگارخانه سرو، واقع در باغ و عمارت جهانی اکبریه به نمایش گذاشته می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
مسئول دبیرخانه ی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ، گفت : همایش اسلام دین سلامت با حضور استاد اختریان از اساتید طب اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان گفت : برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی ظرف مدت سه ماه، پنج نمایشنامه در خرم آباد به روی صحنه رفت .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۵    
استاندار لرستان با بیان اینکه دستاوردهای سه ساله دستگاه های اجرایی استان در هفته ی فرهنگی لرستان در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۵    
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت : هفته فرهنگی استان فرصتی مغتنم برای معرفی هرچه بیشتر استان و توانمندی های آن است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بخش بین الملل نمایشگاه قرآن و عترت در سال 2017 باید نمود و کیفیت بهتری داشته باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۸    
کنسرت هنرمند عدنان کریم و گروه موسیقی محوی از استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق از شب گذشته(29 تیر) به مدت سه شب در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در نشست هماهنگی برگزاری هفته ی فرهنگی لرستان گفت : چهل دستگاه اجرایی استان در برگزاری این رویداد همکاری دارند .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۵    
اسامی فیلم های راه یافته به بخش نهایی یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و داستانی رضوی یزد اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان گرمسار در نشستی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بررسی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، بر ایجاد جریان های فرهنگی هنری در کانون های مساجد این استان تاکید کرد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۲    
علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هیئت همراه خود از مراکز فرهنگی و هنری استان زنجان بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۸    
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: امسال گفتمان شورای فرهنگ عمومی کشور اقتصاد مقاومتی است و از شوراهای فرهنگ عمومی استانها خواسته شده است متناسب با آداب و رسوم و فرهنگ بومی به گفتمان اقتصاد مقاومتی پرداخته ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور با عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
مرکزگرایی، کمبود اعتبار و احساس تبعیض برخی از گلایه هایی بود که در کنار ابراز رضایت سینماگران کردستانی از تغییر شرایط کلی سینمای کشور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: اکران فیلم های سینمایی در گذشته 40 تا 50 فیلم در سال بود که در حال حاضر به بیش از 100 فیلم در سال رسیده است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
رییس سازمان سینمایی کشور در دیدار با اهالی سینمای کردستان از سالها خدمت محمد الله مرادی ایثارگر کردستان که همرزم حاج احمد متوسلیان بود، با دادن لوح تقدیر تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به وجود 3000 هنرجو در کردستان گفت: استان کردستان علیرغم محدودیت های فراوان سخت افزاری و نرم افزاری، در حوزه تولید فیلم در رتبه 12 کشوری قرار دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: رویکرد صدا و سیما در دوره مدیریت جدید نسبت به پخش تیزر فیلم های سینمایی بهتر شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
سیروس ثنایی، مدیر انجمن سینما جوان کردستان با اشاره به اینکه تجهیزات آموزشی موجود در انجمن سینما جوان کردستان بیش از یک دهه عمر دارند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس سازمان سینمایی از سه برابر شدن اعتبارات تخصیص یافته به انجمن های سینما جوان خبر داد و گفت: سال جاری انجمن های سینما جوان در سراسر کشور تجهیز می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس سازمان امور سینمایی از پردیس سینمایی بهمن وسینما شیدای سنندج بازدید کرد و از نزدیک در جریان امکانات و مشکلات این دو سینما قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
پوستر نخستین جشنواره فیلم های کردی "سنه دژ" و دهمین جشنواره منطقه ای فرهنگ بومی "ژیار" در سنندج رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
از طرف هنرمندان وفیلمسازان کردستانی ساز عرفانی دف به عنوان هدیه فرهنگی کردستان به دکتر ایوبی اهدا گردید
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۴    
حسین توحیدی کارگردان تئاتر“بگرد تا بگردیم” گفت: بهتر است در یک اثر نمایشی به همراه تماشاچیان به نتایج حسی و فکری متقابل برسیم تا اینکه فقط مشغول شویم یا بخندیم و گریه کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۵    
اولین کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی در باب دوم جشنواره فیلم کوتاه رضوی با حضور نویسنده فیلمنامه فیلم دختر در یزد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۵    
مسئول صندوق اعتباری هنر در استان همدان از آغاز نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان عضو این صندوق خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۵    
اسامی فیلم های راه یافته به بخش نهایی یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و داستانی رضوی یزد توسط هیأت انتخاب بخش مستند این جشنواره اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۸    
معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور به همراه مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان سینمایی وزارت روز یکشنبه (27تیر) به استان کردستان سفر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۵    
شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، ششم شوال را به نام آیت الله سید ابوالقاسم نجفی دهکردی نامگذاری و تصویب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۸    
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: آینده پژوهی مهمترین غفلت مسئولان در فعالیت های فرهنگی است و ناگزیر باید به این سمت حرکت کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۰    
یک نویسنده استان سمنان، معیار نویسندگی را فهم از نویسندگی دانست و گفت: باید خواننده از خلق یک اثر به آرامش برسد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لایحه حمایت از حقوق مالکیت ادبی، هنری و حقوقی مرتبط که به تصویب هیات دولت رسیده است، در صحن مجلس منتظر تصویب است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۰    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از اجرای نمایش کمدی "موزیکال مضحکه" در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری مهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۰    
دومین کارگاه آموزشی داستان نویسی رضوی با حضور جمعی از علاقه مندان به هنر داستان نویسی روز چهارشنبه در میامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۱:۰۲    
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری نشست تخصصی تبیین اقتصاد مقاومتی ویژه مدیران و مربیان قرآن و عترت استان اصفهان خبر داد.