پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۱May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مرداد 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۲    
کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت نام وام کرونا را برای صاحبان مشاغل بیمه شده تا 15 شهریور و صاحبان مشاغل فاقد بیمه تا پایان شهریور ماه تمدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راه اندازی کسب و کار فرهنگی باعث رشد و توسعه شهری و کسب و کارهای فرهنگی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در هفت شهرستان جنوبی استان 12کتابخانه عمومی فرسوده داریم و سرانه فضای کتابخانه ای بسیار پایین است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، گفت: با وجود درگیری سایر کشورها به شیوع بیماری کرونا، رسانه های غربی برای سیاه نمایی و قم هراسی، اقدام به پمپاژ خبرهای جعلی نمودند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۱    
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در نشست برخط خود با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و اعضای ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۲    
در راستای سیاست شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات عملکرد مالی موسسه سینما شهر از موسسات تابعه سازمان سینمایی در چهارماه اول سال99 منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۲    
انستیتو ملی بازی سازی هم با همکاری دانشگاه تهران برای نخستین بار یک دوره مشترک آموزش تخصصی بازی سازی با موتور یونیتی را برای علاقمندان تدارک دیده است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۲    
آیین رونمایی از تمبر یادبود خبرنگاران همدان شامگاه سه شنبه همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره استنداپ کمدی با حضور جمعی از پیشکسوتان مطبوعات استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۲    
نخستین جشنواره سراسری- مجازی استندآپ کمدی با موضوع کرونا از بین 35 اثر ارسالی از سراسر کشور 6 اثر را به عنوان برترین انتخاب و در آیینی با حضور مسئولان از آنان تجلیل شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از قول مساعد رئیس بانک مرکزی برای تسریع در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان در دوران کرونا خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان می گوید: با اینکه فرهنگ و هنر حوزه ای تخصصی است اما همیشه مظلوم واقع می شود؛ در حالی که این حوزه به توجه خاص نیاز دارد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۳:۴۲    
شورای اطلاع رسانی استان لرستان به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۳:۳۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از حضور لرستان در بین 5 استان برتر کشور در زمینه برگزاری و اجرای مصوبات شورای اطلاع رسانی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بچه مسجدی ها و هیاتی ها را پیشتاز رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و گفت: در ایام محرم و صفر هم اعصای هیاتهای مدهبی و بچه مسجدی ها باید در این عرصه پیشرو باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش استان سمنان را در دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت آشکار و غیرآشکار را برجسته و تاثیر گذار خواند و با تجلیل از شهیدان این دوران گفت: شهادت رفتنی نو به عالمی نو است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۲    
کارگاه نقاشی خشونت و راه های کنترل و کاهش آن در خانواده" در شهرستان محلات برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۲    
کارگاه زنده نقاشی با موزاییک در شهرستان محلات برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۲    
دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در رابطه با ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر در شهرستان کمیجان تبیین شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تجلیل از شهدا و نقش آنان در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 80 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی و .. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۷    
سیدعباس صالحی در پیامی درگذشت آیت الله تسخیری رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۲    
در هشتمین هفته برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز از خانواده شهیدان محمدباقر امین الهی و محمدمهدی محب الشاهدین در سمنان تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۷    
هشتمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان ایلام در منزل دو تن از آزادگان و جانبازان سرافراز دوران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۷    
هشتمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۵    
سهرابی با اشاره به اینکه برنامه سه شنبه های تکریم ، ابتکاری نو از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شهدا آرامش و آسایش خود را گرفتند تا ما در آرامش و آسایش باشیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۵۲    
ملکشاهی مدیر آموزش مهارت های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۵۱    
دبیرخانه این مسابقه از برگزیدگان این مسابقه درخواست کرد تا با ارائه عکس کارت ملی، شماره شبا حساب و نام بانک خود تا پایان وقت اداری 30 مردادماه جاری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۵۰    
پیوست رسانه ای دستورالعمل اجرایی عزاداری محرم و صفر 99 ابلاغ شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۲    
عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام حیدری ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در خصوص نحوه تعامل و همکاری اهالی فرهنگ و هنر با اوقاف با هم دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۲    
رسانه ها در شرایط فعلی که با شیوع کرونا روبرو هستیم باید مروج فرهنگ عزاداری با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله مناسب باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۲    
در ادامه دیدارهای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اهالی رسانه ، محمدرضا علیزاده از دفتر نشریه صبح کرمان بازدید و با سردبیر و خبرنگاران این نشریه دیدار و گفتگو کرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در دفتر نشریه سفیر کرمان با سلمان مختاری مقدم ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه سفیر کرمان دیدار و گفتگو کرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۲    
طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، دکتر حامد حسینخانی به عنوان دبیر تخصصی بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی کرمان منصوب شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۲    
نشست مسوولان روابط عمومی دستگاههای مختلف اجرایی استان سمنان روز سه شنبه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در استانداری سمنان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۴۲    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۵    
سیزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان در ظهر سه شنبه 28 مرداد ماه به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۲    
سید محمدرضا موالی زاده در پیامی درگذشت آیت الله تسخیری رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۲    
در ادامه برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم، این برنامه امروز میزبان خانواده شهیدان "محمدمهدی محب شاهدین" و "محمدباقر امین اللهی" در استان سمنان همراه با ارتباط زنده با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: رسانه ها و فعالان فضای مجازی با نپرداختن به دوگانه ساختگی "عزاداری و سلامت" و زدودن زمینه های فکری ایجاد تقابل بین مقدسات و چارچوب های علمی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۴    
در جلسه شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد نحوه فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرای استان در صدا وسیما با تأیید این شورا بررسی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۴    
به عقیده کتابفروشان آذربایجان غربی، طرح تابستانه کتاب 99 که در شرایط رکود فعلی اقتصادی کتابفروشی ها و در راستای حمایت از این قشر اجرا می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۲    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: شرط برگزاری مراسم محرم در مساجد و تکایا ثبت نام در سامانه بیرق و اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۲    
صبح امروز نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۲    
برای اولین بار در جم، از آلبوم آثار مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه درگیر یک جنگ رسانه ای هستیم با دشمنان نظام هستیم، نقش و رسالت روابط عمونی ها را برای مقابله با این جنگ بسیار حساس و مهم خواند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۴    
اصغر مرعشی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با علی حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیدار نمودند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۲    
معاون سیاسی استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای انعکاس و معرفی خدمات نظام و دولت است و باید در این ایام به شکل شایسته ای از سوی رسانه ها به این موضوع پرداخته ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۷    
طی مراسمی از خبرنگاران شهرستان چرام تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از خبرگزاری ایرنا مرکز ایلام بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۴    
سه شنبه های تکریم ابلاغی از سوی دبیرخانه مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخانواده شهیدمرادی
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۲    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان به مناسبت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع) مسابقه عکاسی با عنوان "عاشورا از دریچه دوربین" برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۲    
به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان مسابقه عکس عاشورایی در شهرستان شمیرانات برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۲    
مسابقه شعر عاشورایی با عنوان چکامه نینوا با همکاری انجمن شعر و ادب شمیرانات برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۲    
سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران امسال به صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۲    
پویش ملی سجاده_خورشید در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) و نیز 31 مرداد، روز جهانی مسجد، به همت کانون های فهما خراسان شمالی آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۳    
رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در شورای اداری خمیر گفت: خمیر شهر وحدت، شهر مسجد های زیبا و شهر ملوانان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۸    
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، از آغاز اجرای طرح تابستانه کتاب 99 در این استان، بیش از 120 میلیون تومان کتاب از طریق 14 کتابفروشی فعال عضو این طرح در استان به فروش رسیده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۵    
به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن، در آیینی از آزادگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۹    
رعایت اصول بهداشتی ضامن سلامت مردم در مراسم عزاداری امام حسین (ع)خواهد بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۲    
اسلامشهر در چهارمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان کشور حائز رتبه برتر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۲    
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در سال جاری با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی و سایر اعضاء در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی "علیه السلام" برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۲    
نماینده مردم ساری در مجلس، ضمن بازدید از پروژه تالار مرکزی ساری در معیت دکتر نوبخت، استاندار مازندران، دکتر غلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در منزل مهتاب ره و صمد حبیبی از این دو چهره فعال فرهنگی و هنری شهرستان رضوانشهر که در بستر بیماری به سر می برند، عیادت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۰۲    
کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر، با درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شکل گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۳    
هنرجویان هنرستان موسیقی اقبال آذر در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری غیرحضوری کشوری خوش درخشیدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۱    
مرحله عملی آزمون جامع مهارتی کاردانش درسبزوار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با تجلیل از خبرنگار ایرنا از زحمات و تلاش های فعالین عرصه خبرنگاری تقدیر و قدردانی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۲    
اسناد هنری با توجه به ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور و شورای عالی انقلاب فرهنگی، با نظرات تخصصی تدوین می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۵    
"هفت لیوا" عنوان مجموعه نمایشنامه های زنده یاد رمضان امیری روانه بازار کتاب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: طبق آخرین آمار، تاکنون 2 میلیارد و 279 میلیون تومان تسهیلات ویژه کسب و کارها و صنوف فرهنگی، هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۳    
اولین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس استان چهارمحال و بختیار ی، با حضور اعضا و به ریاست ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکردبرگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۴    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز عملیات احداث پردیس سینمای امید شهرستان طبس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۲    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین این نشست با حضور جان محمدی نماینده اسناد ملی و حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۱۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی از محرم تا صفر در شهرستان سرعین خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۲    
به گزارش روبط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در ابتدای این نشست سیده معصومه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین درخصوص روند پروژه تالارشهر و تصمیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان همدان حیات قرآنی را راهکار اصلی ابجاد امنیت و آرامش در جامعه دانست
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۲    
سید عباس صالحی در آستانه هفته دولت با حضور در برنامه نگاه یک گزارشی از روند فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور ارائه خواهد کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۴۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: تلاش مجموعه فرهنگ و ارشاد برای ایجاد فضا و بستر مناسب فعالیت و رشد جوانان در این شهرستان استوار است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تحقق حفظ سلامت مردم با اطلاع رسانی شایسته، مناسب و همه جانبه برای آگاهی، اقناع سازی و همکاری مردم درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۹    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان باز نشسته این اداره کل تقدیر و قدردانی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۱۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان هر خانه ، یک حسینیه" به مناسبت ماه محرم در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۲    
نشست کارگروه مطبوعات و رسانه شهرستان گرمسار در آستانه محرم و با هدف تبیین دستورالعمل عزاداری محرم و صفر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان از اهدای دهها جلد کتاب با هدف توسعه فرهنگی مطالعه و کتابخوانی به اداره امور مالیاتی این شهرستان خبر داد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۳۸    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری 19 آگوست امسال مصادف با 29 مرداد روز جهانی عکاسی را به هنرمندان عکاس و عکاسان خبری تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۱۹    
حجت الاسلام دانشی گفت: انتظار داریم که رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی استان بر توسعه و تقویت نهضت کمک مومنانه اقدام کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۱۲    
نشست هم اندیشی برگزاری برنامه های عزاداری در محرم و صفر با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان سرخه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۸    
به مناسبت 26 مرداد ماه ،سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، از آزادگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تقدیر شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۷:۵۳    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری طی حکمی کاظم احمدی را به عنوان مشاور خود در امور راهبردی و سازمانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب کرد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۷:۲۱    
آیین اختتامیه نهمین کنگره سراسری شعر کویر در شهرستان ابرکوه با هدف احیای ارزش های اجتماعی، سبک زندگی مردمان کویر و بهره گیری از ظرفیت فرهنگ بومی شهرستان ابرکوه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۱:۵۲    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گیلانغرب، نشست ادبی با حضور شعرا و ادیبان شهرستان و درفضای مجازی از طریق بستر برنامه اسکای روم(skyroom) توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۰:۵۸    
به مناسبت روز خبرگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان باشت باحضور فعالان حوزه اطلاع رسانی در اداره فرهنگ و ارشاداسلامی این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۰:۳۸    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی گفت: ادارات و مدیران کل، گزارش کار و عملکردشان را به رسانه ها ارائه دهند و پاسخگوی خبرنگاران در خصوص عملکردشان در فرصت هفته دولت ...