چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۹:۳۴May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 21 تیر 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 تیر 1399 خبرگزاری فارس 2 تیر 1399 خبرگزاری فارس 3 تیر 1399 خبرگزاری فارس 4 تیر 1399 خبرگزاری فارس 5 تیر 1399 خبرگزاری فارس 6 تیر 1399 خبرگزاری فارس 7 تیر 1399 خبرگزاری فارس 8 تیر 1399 خبرگزاری فارس 9 تیر 1399 خبرگزاری فارس 10 تیر 1399 خبرگزاری فارس 11 تیر 1399 خبرگزاری فارس 12 تیر 1399 خبرگزاری فارس 13 تیر 1399 خبرگزاری فارس 14 تیر 1399 خبرگزاری فارس 15 تیر 1399 خبرگزاری فارس 16 تیر 1399 خبرگزاری فارس 17 تیر 1399 خبرگزاری فارس 18 تیر 1399 خبرگزاری فارس 19 تیر 1399 خبرگزاری فارس 20 تیر 1399 خبرگزاری فارس 21 تیر 1399 خبرگزاری فارس 22 تیر 1399 خبرگزاری فارس 23 تیر 1399 خبرگزاری فارس 24 تیر 1399 خبرگزاری فارس 25 تیر 1399 خبرگزاری فارس 26 تیر 1399 خبرگزاری فارس 27 تیر 1399 خبرگزاری فارس 28 تیر 1399 خبرگزاری فارس 29 تیر 1399 خبرگزاری فارس 30 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۴    
سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با توجه به فصل گرما و فعالیت پشه ها و بندپایان (که ناقل بیماری تب سه روزه است) احتمال وقوع ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۹    
آمیتاب باچان، محبوب ترین هنرپیشه تاریخ بالیوود، پس از سه هفته معالجه و به دنبال بهبودی از ویروس کرونا از بیمارستان بمبئی مرخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 667 بیمار جدید مبتلا به کووید19 طی 24 ساعت گذشته در کشور شناسایی شد که یک هزار و 687 نفر از آنها بستری شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۱:۰۳    
داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور دکتری Ph.D می توانند از امروز دوشنبه 6 مرداد 99 پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در 24ساعت گذشته با فوت یک مبتلا به کرونا در استان، آمار فوتی های ناشی از بیماری کووید 19 به 90 نفر افزایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۳    
کلیپی از تمرینات تیم فوتبال چلسی و انگیزه بالای حکیم زیاش ستاره مراکشی و جدید این تیم را ببینید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۲    
با شیوع کروناویروس جدید و توصیه بسیاری از کشورها مبنی بر استفاده از ماسک، بسیاری از افراد در محیط های خارج از خانه از ماسک استفاده می کنند اما روش پوشیدن این ماسک ها در برخی از افراد اشتباه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۴    
وزیر آموزش و پرورش از واریز 555 میلیارد ریال از مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از سهم دولت به حساب فرهنگیان بازنشسته خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۹    
یادمون نره | 5 اسفند 1398 همتی گفت: به هموطنان عزیز نیز توصیه می کنم از ورود به دام روانی سفته بازان و سودجویان پرهیز نمایند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۵    
سال هاست در بسیاری از کشورهای جهان، کارت اعتباری یا همان کوپن الکترونیک در اختیار بخش قابل توجهی از مردم قرار می گیرد تا امکان دسترسی آسان آنها به کالاهای اساسی با قیمت مناسب فراهم شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران نوشت: دولت به ویروس کرونا رانت داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۰    
در بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه آمده است، 26 دستگاه دولتی و نهادهای عمومی در ارتباط با اجرای عفاف وحجاب مسؤولیت قانونی دارند اما با بررسی در عملکرد و اقدامات انجام شده توسط آن ها به ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته 105 واحد راکد صنعتی در استان به چرخه فعالیت بازگشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۶    
دومین جلسه دادگاه برخی از مدیران سابق بانک مرکزی به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۸    
جلسه علنی امروز (چهارشنبه 25 تیر) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۶    
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در راستای بهسازی معابر سطح شهر 44 هزار مترمربع از معابر سطح شهر سنندج آسفالت و بهسازی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۷    
در مراسمی با حضور معاون کمیته امداد امام(ره) استان اردبیل، مقیم صبحی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان خلخال معارفه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۲    
در مجمع عمومی عادی شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، افزایش 48 درصدی تولید سنگ آهن در سال جهش تولید اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۱    
ویروس کرونا بیش از 5 ماه است که مهمان ناخوانده روزگار ما شده است. این بیماری هر روز علائمی جدید از خود نشان می دهد و سازمان بهداشت جهانی درباره ابتلای سخت کودکان و جوانان به این ویروس هشدار داده است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۱:۰۱    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نخستین دوره جشنواره راه در زنجان به همت آموزش و پرورش برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت فولاد مبارکه در این است که در هر کجای این مرز و بوم صنعتی وجود دارد که نیاز به ورق دارد به نوعی با این شرکت مرتبط است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۹    
سومین جلسه ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست صبح دوشنبه 23 تیر 1399 در ساختمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 3 میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان به ثبت رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان های اقتصادی قاچاقچیان و سوداگران موادمخدر تأکید کرد و ازاین اقدام به عنوان راهکار موثر و مناسب برای مبارزه با ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، دشمنان دین مبین اسلام ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
اساتید بسیجی دانشگاه اصفهان در نامه ای خطاب به نمایندگاه مجلس شورای اسلامی از آن ها خواستند برای حل دو معضل اساسی کشور اقتصاد و فرهنگ وارد عمل شوند و برای همکاری با کمیسیون های مختلف اعلام آمادگی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری کمیته طبیعت گردی این استان با موضوع توسعه پایدار گردشگری با رویکرد حفظ محیط زیست و منابع طبیعی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۶    
فرماندار ارومیه از ادامه برخورد با صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، خبر داد و گفت:483 قلیان سرا در ارومیه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت بیمه البرز طی حکمی غلامحسین آقاخانی، مدیر توسعه بازار و امور مشتریان این شرکت را به عنوان معاونت بازاریابی و فروش منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۸    
امام خمینی در مورد آیت الله بافقی در درس اخلاق خود در سال های حیات آیت الله بافقی، فرمودند: هر کس بخواهد در این عصر مؤمنی را زیارت و دیدار کند که شیاطین تسلیم او می شوند و به دست او ایمان می آورند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۰    
دوره های تربیت معلم و مربی قرآن به همت مؤسسه قرآنی احسن الحدیث و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۲    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مبلغ 2 هزار و 180 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان اختصاص یافت که از این رقم 763 میلیارد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۵:۱۳    
مدیر آب وفاضلاب منطقه کرج مرکزی گفت: به منظور بهره مندی ساکنان از خدمات تامین آب شرب عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه توزیع آب در نواحی مختلف دهقان ویلا در حال انجام می باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۹    
با دعوت محمد ناظم الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران، محمد بیضایی نژاد و میثم برمشوری دو بازیکن استان فارسی به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۷    
ملی پوش تیم هندبال گفت: با اینکه تصمیم بسیار سختی است، اما قصد دارم با ورود به دنیای مربیگری به طور حرفه ای هندبال را در این عرصه دنبال کنم و بتوانم دانش خود را در اختیار نسل جدید دختران هندبالیست ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۱    
استاندار اصفهان گفت: تشکیل کنسرسیوم بانک های دولتی برای اولین بار در کشور در این استان مهم ترین مصوبه امروز شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۱    
شهردار قرچک از توزیع 300 بسته معیشتی به رانندگان تاکسی، سرویس مدارس و خانواده های نیازمندی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده بودند به ارزش 60 میلیون تومان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: بیش از 150 هزار واحد مسکونی بدون سکنه در استان وجود داشته همچنین تنها سه پروژه مسکن مهر نیز به دلیل مسائل حقوقی و اختلافی ناتمام مانده که امیدواریم به زودی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۷    
بانک مرکزی، دستورالعمل تأمین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در سال 1399 را ابلاغ کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۲    
اگر سیاست یک نظام سیاسی عدالت محور، ترویج مدارس غیرانتفاعی و خصوصی سازی آموزش باشد و برخی عناصر آن سیستم سیاسی در این باره نقش مستقیم داشته باشند، آیا این اتفاق عادلانه است یا خیر؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۳    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان گفت: راهکار جدید جهاد کشاورزی برای ارتقای سطح معیشت کشاورزان، طرح احداث گلخانه کوچک مقیاس با وام و یارانه دولت است
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2186 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 194 بیمار بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از 20 مورد به 25 مورد رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۳    
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۷    
رییس و نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه شستا بازدید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۸    
جمعی از کارگردانان سینمای کشورمان در راستای برگزاری تورهای علم و فناوری به دعوت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از کارخانه نوآوری آزادی و شتاب دهنده سیناپس دیدن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۴    
دادگاه علنی رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور با موضوع شکایت شرکت غله لرستان در سال 98 برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۴    
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: میزان آسیب پذیری بخش کشاورزی در مرحله تأمین نهاده ها بسیار بالاست. همچنین برای محصولات پروتئینی در زنجیره های ابتدایی تولید به میزان زیادی وابستگی وجود دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تسهیلات ایام کرونا به اهالی فرهنگ و هنر در همدان ارائه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۹    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به افزایش سقف تسهیلات اعطایی برای نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی به 500 میلیون ریال را ابلاغ کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۵    
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از میان داوطلبان تحصیل در رشته علوم قرآن و حدیث، دانشجو می پذیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۲    
رئیس کل دادگستری فارس تولیدکنندگان را سربازان خط مقدم در دوران تحریم اقتصادی دانست و گفت: دادگستری استان فارس با تمام توان از سرمایه گذاران و تولیدکنندگانی که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا قبل از اول مهر پاداش پایان خدمت همه بازنشستگان لشکری و کشوری سال 1398 پرداخت خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۰    
تاجگردون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره فعالیت خود پس از بیرون رفتن از کسوت نمایندگی نوشت: امروز بعد از هشت سال به دفترم در موسسه ای که هیئت علمی هستم برگشتم .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۷    
رئیس دانشگاه آزاد طی حکمی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی این دانشگاه را منصوب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۴    
معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه هیچ امید کوتاه مدت و میان مدتی که کمتر از یک سال باشد برای واکسن و دارو کرونا متصور نیستیم،گفت: بررسی ها نشان می دهد 75 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تسهیل شرایط دریافت تسهیلات کرونایی خبر داد و از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای این استان برای ثبت نام در سامانه کارا دعوت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با بیان اینکه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استادمعین از مرز 90 درصد فراتر رفته است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۱    
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، از صدور و تمدید 34 پروانه تولید انفرادی و گروهی صنایع دستی برای هنرمندان و صنعتگران این حوزه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۸    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: حداکثر 50 درصد از ظرفیت خوابگاه ها، در ترم بعد قابل استفاده است که می تواند به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی اختصاص یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۸    
تعدادی از رؤسای دانشگاه های شرکت کننده در نشست مجازی با منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وزارتخانه به طرح دیدگاه های خود در خصوص برنامه ریزی آغاز سال تحصیلی 1400_1399 پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۱    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای شهرستان بم در بازرسی از یک دستگاه تریلر26 تن آرد قاچاق را کشف کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۶    
بزرگنمایی، پردازش و بسترسازی رعایت چهارچوب اخلاقمداری در حوزه بانوان، مهمترین اصل و نیاز برنامه ریزی مدیران برای پرورش نسل آینده و پویایی امروز زنان یک جامعه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۵    
امروز ارتش رسانه ای غرب به بهانه افزایش قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو روی اعصاب مردم راه می روند ضمن اینکه کاخ سفید باید بداند در حالی که مردم آمریکا نمادهای سرمایه داری را به زیر کشیده اند نمی توانند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۶    
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اجرای بیش از دو هزار طرح راهبری شغلی در سال 99 خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۶:۲۷    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، ابزار پوشیدنی هوشمند می توانند ابتلای فرد به ویروس کرونا را 9 روز زودتر تشخیص دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۱:۵۹    
مدیر حوزه های علمیه گفت: جامعه هنری حوزه باید روی پای خود ایستاده و آتش به اختیار پیش برود و سپس ما را به همراه خود بکشاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۱:۳۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سالانه بیش از 570 هزار تن زباله پلاستیکی، تولید و در طبیعت رها می شود که بر اساس گزارش سازمان ملل متحد در ماه ژوئن 2018، 90 ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۰:۲۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تسهیلات مسکن باید در شهرهای زیر 200 هزار نفر تک رقمی و در کلان شهرها حداکثر 12 تا 13 درصد ارائه شود و در این عرصه بانک ها باید کمک کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۱:۲۰    
رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: به مناسبت 8 مردادماه، روز بزرگداشت شیخ شهاب الدین سهروردی و روز ملی زنجان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۱:۰۸    
برخی رویدادهای( 21 تیرماه ) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۰:۳۳    
سازمان الحشد الشعبی به همراه نیروهای واکنش سریع عراق کنترل گذرگاه های مرزی در استان دیالی عراق با ایران را برعهده گرفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۰:۲۳    
تصاویر دیدار سپاهان و پارس جنوبی جم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال را مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۴    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در حمایت از حریم خانواده و برخورد با برهم زنندگان آرامش اجتماعی مردم، بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۰    
تصاویر تساوی استقلال و تراکتور در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال را مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۵    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از کلین شیت مقابل تراکتور سجده شکر به جا آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۲    
مدیر مسئول روزنامه کیهان خطاب به سخنگوی دولت نوشت: برادر عزیزم جناب ربیعی! داستان کفش های میرزانوروز را که به خاطر دارید؟ نه به درد خودش می خورد و نه هیچ کس دیگری آن را قبول می کرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: می توانستیم سومین برد متوالی را در خارج از خانه بدست آوریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۱    
استاندار کرمان گفت: اگر ما بتوانیم دولت الکترونیک را کامل در دستگاه های اجرایی پیاده کنیم، کارآیی دستگاه ها خیلی افزایش پیدا می کند و خیلی از مشکلاتی که اکنون وجود دارد از بین می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۷    
سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: قلعه نویی تیمی را درست کرده که هم دنیا را دارد و هم آخرت را، یعنی امسال در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است و آینده هم دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: بارش های سیل آسای 24 ساعت گذشته وضعیت پنج شهرستان استان را درگیر سیلاب کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۴    
تصاویر دیدار پیکان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال که با برتری شاگردان ویسی به پایان رسید را مشاهده کنید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۴۰    
سرپرست مدیریت بیمارستان آنکولوژی امیر از عموم شهروندان شیرازی برای مشارکت در طرح اهدای خون، اهدای زندگی دعوت کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: خیلی ناراحتیم در لحظات آخر گل را دریافت کردیم، به بازیکنانم تبریک می گویم که تا آخرین لحظه تلاش کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۶    
تیم های تبریزی برابر سرخابی های پایتخت تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۴    
مدیرعامل باشگاه پیکان پس از برد مقابل گل گهر در رختکن این تیم حاضر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۳    
مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان از شکایت این باشگاه به خاطر عملکرد ضعیف داور در مسابقه با پیکان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۳۰    
فرمانده انتظامی مشهد از عملیات گسترده سرکلانتری ثامن و دستگیری عاملان فروش داروهای غیرمجاز و سرقت های شبانه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: می توانستیم شهر خودرو را شکست دهیم اما به یک امتیاز بسنده کردیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۸    
درحالی بیست و یکمین روز از تابستان را پشت سر می گذرانیم و روزهای گذشته شاهد هوایی گرم در استان بودیم که رگبار شدید تابستانی همراه با رعدو برق مازندرانی ها را غافلگیر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۷    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فیفا گفته که بازی های باید برگزار شود ولی رئیس فیفا آیا می داند پرواز ما به اهواز به چه شکل بوده است؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در صورت عدم کنترل وضعیت کنونی افزایش شیوع بیماری کرونا، مجبور هستیم به سمت برگرداندن محدودیت های بیشتر حرکت کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۹    
همایش عفاف و حجاب در صحن حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۹    
شفیلد یونایتد موفق شد در دیدار مقابل چلسی به پیروزی پرگل 3 بر صفر دست یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۹    
صدر اعظم آلمان روز شنبه در سخنانی گفت که نمی توان با دروغ و اطلاعات غلط با همه گیری کرونا مقابله کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: خیلی ناراحتیم در لحظات آخر گل را دریافت کردیم، به بازیکنانم تبریک می گویم که تا آخرین لحظه تلاش کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۸    
در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، صنعت نفت آبادان مقابل نساجی به تساوی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: جنگ قهرمانی هنوز تمام نشده است و ما امیدوار هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۶    
انفجار سیلندر گاز در منزل مسکونی قدیمی منجر به مصدومیت یک جوان 36 ساله شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۲۳:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: از همینجا اعلام می کنم تا زمانی که تکلیف بازی ها مشخص نشود از مالک باشگاه می خواهم به بازی ها ادامه ندهیم.