چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۱۸:۰۰May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 15 مهر 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 مهر 1399 خبرگزاری فارس 2 مهر 1399 خبرگزاری فارس 3 مهر 1399 خبرگزاری فارس 4 مهر 1399 خبرگزاری فارس 5 مهر 1399 خبرگزاری فارس 6 مهر 1399 خبرگزاری فارس 7 مهر 1399 خبرگزاری فارس 8 مهر 1399 خبرگزاری فارس 9 مهر 1399 خبرگزاری فارس 10 مهر 1399 خبرگزاری فارس 11 مهر 1399 خبرگزاری فارس 12 مهر 1399 خبرگزاری فارس 13 مهر 1399 خبرگزاری فارس 14 مهر 1399 خبرگزاری فارس 15 مهر 1399 خبرگزاری فارس 16 مهر 1399 خبرگزاری فارس 17 مهر 1399 خبرگزاری فارس 18 مهر 1399 خبرگزاری فارس 19 مهر 1399 خبرگزاری فارس 20 مهر 1399 خبرگزاری فارس 21 مهر 1399 خبرگزاری فارس 22 مهر 1399 خبرگزاری فارس 23 مهر 1399 خبرگزاری فارس 24 مهر 1399 خبرگزاری فارس 25 مهر 1399 خبرگزاری فارس 26 مهر 1399 خبرگزاری فارس 27 مهر 1399 خبرگزاری فارس 28 مهر 1399 خبرگزاری فارس 29 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4392 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از صادرکنندگان و واردکنندگان از بروکراسی های اداری در گمرک شاکی هستند که امید است با اصلاح قانون جامع امور گمرکی این مشکلات و خودتحریمی ها برداشته ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۵    
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سه هزار نفر از ساکنین مناطق روستایی و عشایری بخش درح شهرستان سربیشه از خدمات درمانی کاروان نذر آب 3 بهره مند شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۶    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش 171 هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوئیل) در آب های خلیج فارس خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۳    
آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با مشارکت موسسه بازی سازی مهاد مسابقه بازی موبایلی کودکان اربعین و پویش ملی موکب کودکان اربعین را به یاد حاج قاسم سلیمانی دنبال می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تاکنون 90 درصد هدف گذاری صادراتی استان در نیمه اول امسال محقق شده که اگر مشکلات کرونا نبود، درصد صادرات استان افزایش می یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۳    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، گفت: محصولات مختلف صنایع دستی به ارزش یک میلیون و 92 هزار و 605 دلار از مرز بین المللی مهران به کشور عراق در 6 ماهه نخست سال صادر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۷    
در سال پایانی دولت، 38 پروژه ورزشی- کارگری با میزان پیشرفت 40 درصد به بالا با تلاش، جدیت و به کارگیری این ظرفیت ها، به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۴    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: قالیبافان مددجو در استان طی سال گذشته بیش از هزار و 400 مترمربع فرش نفیس به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون تومان بافته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۰    
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در شورعاطفه های امسال نیز خیران نیک اندیش بیش از 10 میلیارد و 403 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۸    
در راستای ترویج فرهنگ شهروندی و استفاده صحیح از حمل ونقل عمومی، آموزش های مرتبط با فرهنگ شهروندی به همراه توزیع 45 هزار قلم محصول فرهنگی در مهد کودک ها و دبستان های شهر مشهد آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۹    
لوح تقدیر صندوق نوآوری و شکوفایی به واسطه سهم ویژه بانک تجارت در صدور ضمانتنامه برای شرکت های دانش بنیان معرفی شده از سوی این صندوق به مدیرعامل این بانک اعطا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۳    
دو سال است فصل گردشگری یخدان میرفتاح را سرما زده است، 98 سیلاب تنها یخچال غرب کشور را نشانه قرار داد و دیوارهای تاریخی آن را از هم پاشید و یخدان فرو ریخت، نوروز 99 هم سایه کرونا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز با اشاره به توزیع 5 هزار بسته معیشتی به ارزش 250 هزار تومان گفت: بقاع متبرکه میزبان آئین عزاداری اربعین حسینی در قالب فضای مجازی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۵    
دبیر کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی خواستار برخورد با متخلفان در حوزه عرضه زعفران شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۷    
فرمانده انتظامی استان کرمان از برخورد مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش و دستگیری 5 شرور مسلح در شهرستان رودبار جنوب خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۴    
انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دومین ویژه برنامه خیمه قصه ها، ده شب ده قصه راوی داستان های محرم می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۷    
مسؤول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر از آمادگی این قرارگاه جهت کمک به حادثه دیدگان بازار دیلم خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی توزیع واکسن آنفلوآنزا برای مطب دارها از امروز تا یک هفته خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج گفت: بسیج دانشجویی به صورت جدی پیگیر مشکلات مربوط به بیمارستان امام خمینی (ره) کرج است و جلسات متعددی در این رابطه با مسؤولان مربوطه صورت گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۶    
مدیر عالی حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های تبلیغی، فرهنگی و عزاداری حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه پایانی صفر را تشریح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۷    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از واگذاری 30 درصد از پرونده های سالمندان تحت حمایت این نهاد به مراکز نیکوکاری با هدف تسریع در امر خدمت رسانی بیشتر و کیفیت ارائه خدمات خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۰    
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا گفت: کاروانسرای عباسی شهر تاریخی ورزنه با همکاری بخش خصوصی در دست بازسازی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۶    
بر اساس اعلام قرارگاه دانشگاهی ستاد استانی مقابله با کرونا، ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی روند صعودی داشته و لازم است مردم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۴    
امام جمعه شهرکنگان اشتغال را یکی از مطالبات بحق و مهم مردم بویژه جوانان دانست و گفت: در حوزه اشتغال و در بحث جذب 50 درصدی نیروهای بومی بویژه در مشاغل پایدار اولویت اول بایستی جوانان کنگان و عسلویه و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۶    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن با ارزش 700 میلیارد ریال به مناسبت روز روستا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۹    
کافه بازار به صورت رسمی از بینش بازار به عنوان مرجع داده های صنعت برنامه های موبایلی رونمایی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۱    
دادستان بیرجند گفت: با افرادی که در جامعه از ماسک استفاده نکنند و به فاصله گذاری اجتماعی بی توجه باشند، در چارچوب قانون و مقررات برخورد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۳    
نماینده بوشهر از موافقت وزارت کشور با تیم داری شهرداری بوشهر و تامین بودجه شاهین بوشهر از طریق استانداری و شهرداری خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰    
مسئول قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه با اشاره به فعالیت های قرارگاه تبلیغی عمار، گفت: تاکنون به همت خیرین مبلغ 600 میلیون تومان کمک نقدی به خانواده های آسیب دیده از کرونا اهدا شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: برای واردات روغن خام و 4 نهاده دامی باید در 6 ماهه نخست سال 4.4 میلیارد دلار دریافت می کردیم اما تاکنون سه و نیم میلیارد دلار اختصاص یافته و از این مبلغ 3 میلیارد دلار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۶    
رئیس استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: طرح انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه، دی ماه به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
مشاور سازمان نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با تاکید بر غیرکارشناسی بودن قیمت های مصوب شورای اقتصاد برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۷    
پژوهشگر عراقی معتقد است که انقلاب ایران از مرزها گذشته و تا بیخ گوش استکبار نفوذ کرده است و مردم یمن به جرم شنیدن صدای حق و الگو گرفتن از این انقلاب به سرکوب ظالمانه توسط عربستان محکوم شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۷    
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت بانک سرمایه برای سال مالی 1398 برگزار و صورت های مالی مربوطه به تصویب سهامداران این بانک رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۳    
شرکت به پرداخت ملت از انعقاد قرارداد با بانک گردشگری برای اتصال پایانه های فروشگاهی این بانک به سوییچ پرداخت خود خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵    
معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاهی ایران گفت: 10 طرح مجموعه پژوهشگاه موفق به اخذ گواهی اعتبارسنجی اختراع از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در سال 1398 و نیمه نخست سال 1399 شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۲۱    
مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی، گفت: به مرور زمان 90 روستا در سطح استان به شهرها ملحق شده و 50 روستا نیز به شهر ارتقا یافته که از این تعداد 6 روستا در دو سال اخیر به شهر تبدیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۷:۵۸    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مرسانا بیگ زاده و کیارش صمیمی تبار ، موفق به کسب رتبه اول نقاشی مسابقه همه ما قهرمانیم ، شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۷:۲۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از تجهیز بیمارستان امیرالمومنین قم به دستگاه سی تی اسکن خبر داد و گفت: این سومین دستگاه سی تی اسکن است که در ایام کرونا خریداری و به تجهیزات بیمارستانی قم افزوده شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۷:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از سفر قریب الوقوع معاون علمی رئیس جمهور به گلستان برای بررسی دستاوردهای علمی این دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۶:۵۳    
مدیرکل پست خراسان شمالی از اجرای دفاتر ICT روستایی با ارائه بیش از 200 خدمت در استان خبر داد و گفت: پروژه طرح ملی آدرس گذاری مکان محور (جی نف) در استان با برخی از عدم همکاری دستگاه های اجرایی مواجه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۶:۴۷    
امروز از شدت ناپایداری ها کاسته شده و تنها در مناطق جنوبی و بخش هایی از مناطق مرکزی استان به ویژه در دامنه های سبلان، بارش باران ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۶    
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی آمادگی سرمایه گذاری در گلستان در ماهیان خاویاری، دام سبک و سنگین و استحصال ید را دارد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۱:۵۰    
راه کارهای قضایی و اجرایی صیانت از حریم کلانشهر تهران در محل دادگاه عمومی بخش خاوران مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۲    
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با افتتاح طرح های اشتغال و مسکن روستایی، هشت طرح اشتغال زایی و 40 واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان قزوین به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۱:۰۵    
مدیر آبفا فریدن گفت: در حال حاضر 21 روستا تحت پوشش آبفای فریدن، از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند، این در حالی است که مقرر شده با ایجاد مجتمع 28 روستایی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۲    
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کسب رتبه اول مشهد در تولید کلزا در خراسان رضوی خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۷    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف 20 هزار عدد انواع داروهای غیر مجاز در شهرستان خرم آباد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۷    
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از توزیع حدود یک هزار و 200 عدد کپسول گاز مایع در طرود در شهریور امسال خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۶    
مدافع باتجربه تیم سایپا گفت: شرایط سایپا به من نزدیک بود و این تیم از خوش کارنامه های فوتبال ایران است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۱    
دومینیک تیم بخت 3 قهرمانی رولان گاروس از دور رقابت ها کنار رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۲۹    
سناتورهای ارشد آمریکایی از دولت این کشور به دلیل پنهان کاری عامدانه درباره شیوع کرونا در کاخ سفید انتقاد کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۲۱    
اعضای کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز خواستار رسیدگی فوری به مشکلات ساختاری و ایمنی پل روگذر عباسی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۳    
رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: با روند افزایش ابتلا به کرونا در استان و با توجه به مصوبه ستاد استانی و شهرستانی کرونا برنامه های مذهبی و تجمعات در مساجد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۳    
سناتورهای ارشد آمریکایی از دولت این کشور به دلیل پنهان کاری عامدانه درباره شیوع کرونا در کاخ سفید انتقاد کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۲    
طی حکمی از سوی دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی سیدمحمد حسینی به عنوان رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۲    
وزش باد موجب قطع سخنان وزیر خارجه امارات در کنفرانس خبری مشترک با وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و آلمان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۱    
باشگاه منچستر یونایتد پیراهن شماره 7 را برای ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای خود در نظر گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۷    
معترضان به سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه شب در تل آویو تجمع کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۶    
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مدیران زحمت می کشند جهادی کار می کنند، افزود: مشکل اساسی این است که خدمات نظام بیان نمی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۵    
برگزاری یادواره66شهید والامقام بخش چاروسا همزمان با اربعین حسینی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۱    
رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت آیت الله شیخ علی صدیقی، عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، امام جماعت و تولیت مسجد حضرت بقیة الله (عج) شهرک قدس را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: محدودیت هایی که در استان وجود دارد مانند تعطیلی پارک ها تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت و درباره برخی محدودیت های مشاغل پرخطر دیگر مجدداً با ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۸    
فرماندار کهگیلویه گفت: با وجود ظرفیت های خوب گردشگری و توانمندی اقتصادی اما مشکلات دیشموک بیشتر مطرح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۴    
همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به چهارمحال و بختیاری، رزمایش کمک مومنانه در مناطق عشایری استان با توزیع بیش از 300 بسته معیشتی و بهداشتی آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۴    
سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: ناظر فدراسیون والیبال تنها جواب تست های قبلی ما را گرفت و برای مسئولان ارسال کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۳    
شکایت النصر عربستان از پرسپولیس به AFC در رسانه AS اسپانیا بازتاب داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۲    
یک روزنامه انگلیسی نوشت که کارمندان کاخ سفید مجبور شده اند از داخل خانه به کار خود ادامه دهند و کاخ سفید به خانه ارواح تبدیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۲    
معاون فنی و امور زیر بنایی منطقه آزاد اروند از بهره برداری قریب الوقوع ترمینال جدید فرودگاه آبادان و انعقاد تفاهمنامه 20 هزار میلیارد ریالی با قرارگاه خاتم برای اجرای پروژه های عمرانی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با هافبک سابق و فعلی تیم ملی جوانان ایران قرارداد بست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
کمیسیون اتحادیه اروپا روز سه شنبه در گزارشی مدعی شد که ترکیه اقتصادش را تعضیف کرده، دموکراسی را از بین برده و دادگاه های مستقل را نابود کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو سبزوار گفت: پروژه فاضلاب شهر سبزوار از محل اعتبارات استانی ، جاری و مشارکت مردمی ، تبصره سه فاضلاب و پیوست قانون تکمیل می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۶    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: تصادف زنجیره ای 9 خودرو ، در محور زنجان_ قزوین دو فوتی و 6 مصدوم بر جای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۹    
معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه فضای مجازی نباید از تولیدات مذهبی خالی شود، از اجرایی شدن فاز اول طرح شبکه سازی مساجد استان در شهر شیراز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۴    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: : امسال باید یک پویشی در قرائت زیارت اربعین به وجود بیاید و نیاز به اجتماع هم نیست و هر جایی که امکانش بود این زیارت قرائت شود که این زیارت هم سند محکم و هم مضامین عالی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۲    
وزیران خارجه روسیه و ایران شامگاه سه شنبه تلفنی درباره تنش ها در منطقه قره باغ کوهستانی گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی در یکی از مناطق شهرستان کاشان به ارزش 100 میلیارد ریال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۵    
دفتر سخنگوی دولت توضیحی را درباره خبری مربوط به جلسه امروز سخنگوی دولت منتشر کرد و در آن تصریح کرد: عنوان انتسابی در اخبار برخی از کانال های تلگرامی در خصوص مناقشه منطقه قره باغ به نقل از علی ربیعی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمهور ترکیه به شدت از سخنان اخیر امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه درباره اسلام انتقاد کرد و گفت که سخنان وی بی احترامی به مسلمانان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۲    
داستان ورامین گفت: عده ای سود جو با سوء استفاده از شرایط موجود در این منطقه اقتصادی، به سوداگری، زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی مبادرت کردند که قطعا" دادستانی با آنهابرخورد قاطع وقانونی می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۰    
فرماندار شهرستان ورامین در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی ورامین با تأکید بر تحقق شعار جهش تولید مدنظر رهبر معظم انقلاب گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۹    
مدیر کل سازمان جهانی بهداشت نسبت به آماده شدن واکسن کرونا تا خاتمه سال 2020 و توزیع عادلانه آن ابراز امیدواری کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۹    
نماینده مردم مراغه در مجلس با اشاره با تلاش ها و مجاهدت های کادر درمان و بهداشت گفت: تنها گذاشتن کادر درمان در خط مقدم منصفانه نیست و باید از نزدیک مشکلات آنها را دید
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۹    
استاندار قزوین گفت: باید همه ظرفیت ها از قبیل پرداخت وام، برگزاری دوره های آموزشی و... را تجمیع کرد تا روستاهای استان به یک کانون اقتصادی، کارآفرینی و اثرگذاری در اقتصاد ملی و منطقه ای تبدیل شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۷    
در پی تشدید تظاهرات و اعتراضات در قزقیزستان، نخست وزیر و رئیس پارلمان این کشور استعفای خود را اعلام کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۷    
سفیر آمریکا و فرمانده ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش با نخست وزیر عراق دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۴    
گزارش ها نشان می دهد که آمار خودکشی در مناطق روستایی و حومه ای غرب و جنوب آمریکا افزایش چشمگیری داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۲    
ستاره آلمانی آرسنال اعلام کرد که تا زمانی در جمع توپچی ها است، حقوق جری، نماد باشگاه آرسنال را پرداخت خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۱    
صبح سه شنبه 99/7/15 مراسم الحاق سامانه راداری قدیر به شبکه پدافند هوایی کشور در استان یزد برگزار شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۵    
معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: پرداخت وام قرض الحسنه به متقاضیان اشتغال خرد در روستاها از 25 مهرماه سال جاری انجام می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۴    
تیم فوتبال پیکان تهران برگزاری سه بازی دوستانه را در دستور کار خود قرار داده است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۲    
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به نقش ویژه ائمه جمعه در جامعه گفت: امام جمعه ای موفق است که جامعه را تعلیم دهد و تعلیم جامعه مستلزم تهذیب نفس است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۲۲    
مالانگ سار بازیکن چلسی به تیم پورتو پیوست و هم تیمی مهدی طارمی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۲۲    
رئیس ستاد فرماندهی جنوب ایالات متحده آمریکا مدعی شده ایران به قصد شیطنت علیه واشنگتن حضورش در نیمکره غربی زمین را افزایش داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۶    
تمرینات تیم فوتبال بایرن مونیخ با حضور دو بازیکن جدید، بونا سار و مارک روکا پیگیری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۲    
دولت دونالد ترامپ در گزارشی جدید سه کشور ایران، روسیه و چین را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۸    
گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نشان می دهد که آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید 19 و همچنین مشکوک 11 هزار و 872 نفر بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۶    
نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف ایران روز سه شنبه پانزدهم مهر 1399، با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، زادبوم معاون وزیر صنعت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۵    
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: مدیرانی که به احساسات هواداران استقلال توجه نمی کنند همگی با هم استعفا بدهید و بروید!