شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای فودنا 20 آبان 1396 - foodna.ir

فودنا 28 اسفند 1395 فودنا 31 فروردین 1396 فودنا 1 اردیبهشت 1396 فودنا 31 خرداد 1396 فودنا 31 تیر 1396 فودنا 1 مرداد 1396 فودنا 1 شهریور 1396 فودنا 30 مهر 1396 فودنا 30 آذر 1396 فودنا 15 دی 1396 فودنا 1 آبان 1396 فودنا 2 آبان 1396 فودنا 3 آبان 1396 فودنا 4 آبان 1396 فودنا 5 آبان 1396 فودنا 6 آبان 1396 فودنا 7 آبان 1396 فودنا 8 آبان 1396 فودنا 9 آبان 1396 فودنا 10 آبان 1396 فودنا 11 آبان 1396 فودنا 12 آبان 1396 فودنا 13 آبان 1396 فودنا 14 آبان 1396 فودنا 15 آبان 1396 فودنا 16 آبان 1396 فودنا 17 آبان 1396 فودنا 19 آبان 1396 فودنا 20 آبان 1396 فودنا 21 آبان 1396 فودنا 22 آبان 1396 فودنا 23 آبان 1396 فودنا 24 آبان 1396 فودنا 26 آبان 1396 فودنا 27 آبان 1396 فودنا 28 آبان 1396 فودنا 29 آبان 1396 
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۶    
به گزارش فودنا، دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی گوشت و فرآورده های گوشتی (میتکس) با حضور 15 کشور در فضایی به وسعت بیش از 6200 متر مربع و در سالن های 10 و 11 و E 25 نمایشگاه های بین المللی تهران از 22 ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۷    
پژوهش محققان دانشگاه تهران نشان می دهد که ساختار پروئین در گوشت حلال و گوشت غیرحلال متفاوت است و گوشت حلال با دستگاه گوارش انسان سازگارتر است.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۷    
کشور عراق همزمان با دریافت ودیعه از خودروهای مسافری عبوری ایران، واردات 7 محصول عمدتا کشاورزی را از ایران ممنوع اعلام کرد.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۷    
با بخشنامه وزرات صنعت، انواع روغن پالم مشمول استفاده از تسهیلات ارزی کوتاه مدت واردات شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۷    
کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا با بیان اینکه ایران از نیوزیلند کیوی وارد می کند، خواستار صادرات میوه های تازه خارج از فصل به کشورمان شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما گندم برای صادرات تولید نمی کنیم و همان میزان مازاد نیز در بازار منطقه قابل جذب است و صادرات گندم به اروپا را در دستور کار نداریم.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۷    
وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت و مجلس توجه و نظارت جدی بر مسئله غذا دارند تا از بروز بیماری ها پیشگیری کنند.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاری در تولید لبنیات شتر از طرف اروپایی در دو منطقه از خراسان انجام شده تا در این زمینه از طریق کارخانه های فرآورده های لبنی محصولات تولیدی آن به اروپا صادر شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۲    
وزیر جهاد کشاورزی، گفت: از آنجایی که 94 درصد زعفران دنیا در ایران تولید می شود آمادگی همکاری برای ثبت و برندینگ با اتحادیه اروپا برای صادرات رسمی این محصولات داریم.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲    
معاون وزیر کشاورزی ضمن عذرخواهی از گندم کاران بابت تاخیر در پرداخت باقی مانده مطالبات آنها، اعلام کرد ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲    
در حالی که صادرات پسته در نیمه امسال با کاهش بیش از 40 درصدی از نظر وزنی و ارزشی مواجه شده است، وزارت کشاورزی این روند نزولی را ناشی از صادرات همه محصول پارسال اعلام کرده و تاکید دارد که در نیمه دوم ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲    
در نشست فعالان اقتصادی ایران و اروپا که با حضور بیش از 40 شرکت صنایع غذایی اتحادیه اروپا در ایران برگزار شد ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲    
طبق آمارهای رسمی تا پایان شش ماهه اول امسال، افغانستان ششمین بازار بزرگ کالاهای صادراتی ایران بوده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۷    
یک مقام مسوول گفت: با اتخاذ سیاست بازار در ازای بازار،صادرات سیب تازه در سال گذشته نسبت به سال ماقبل خود به لحاظ وزنی بیش از 10 درصد رشد داشته است.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۷    
تفاهم نامه ای برای توسعه روابط تجاری به ویژه در بخش محصولات کشاورزی امروز بین وزیر جهاد کشاورزی و کمیسیونر اتحادیه اروپا در تهران به امضاء رسید.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۷    
روز جمعه سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد جدیدترین گزارش خود از چشم انداز غذا را منتشر کرد. براساس این گزارش، عرضه در مواد غذایی طی سال جاری همچنان شرایط مناسبی را تجربه خواهد کرد ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۲    
آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و تعرفه های گمرکی 394 قلم کالای وارداتی به کشور اصلاح شد.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۲    
کمیسینر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا گفت: ایران کشوری جوان با 80 میلیون جمعیت است که این امر نشان دهنده آن است که مصرف کنندگان زیادی در این کشور وجود دارد که فرصت مناسبی برای اتحادیه اروپا ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه در پی آشفتگی بازار نهاده های دامی، احتمال افزایش قیمت مرغ وجوددارد، گفت: دولت باید از حالا، افزایش احتمالی قیمت را تدبیر کند.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۷    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز تعرفه های اتحادیه اروپا برای ایران در بالاترین حد خود قرار دارد در حالی که این اتحادیه با بسیاری از کشورها از ترجیحات تعرفه ای فی مابین استفاده می کند.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۷    
گمرک ایران در مبارزه با فساد تا چه اندازه موفق بوده است؟ این سوال موضوع بحث نشست اخیر کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق تهران بود ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۷    
کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی، اتحادیه اروپا در پاسخ به این سوال که موضع اتحادیه اروپا در قبال تحریمهای آمریکا علیه ایران چیست ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس اتاق بازرگانی تهران به تشریح وضعیت همکاری ایران و اتحادیه اروپا در بخش کشاورزی و صنایع غذایی پرداخت و تصریح کرد که ایران و اروپا دراین دو بخش می توانند مکمل یکدیگر باشند.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۲    
مرز خسروی فعالیت خود را برای صادرات کالا از سر گرفت. همزمان با تشنج های ایجاد شده در اقلیم کردستان عراق، فعالیت این مرز به حالت تعلیق در آمده بود.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران خواستار تحول در روابط بانکی ایران و اروپا شد و گفت: ایران آماده جذب سرمایه خارجی است.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۷    
هر چند کارشناسان سازمان محیط زیست می گویند پرورش تیلاپیا برای سلامت مردم و محیط زیست کشور مخاطراتی به همراه دارد ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۲    
نشست مشترک هیات تجاری بلندپایه اروپایی و فعالان اقتصادی ایرانی در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی و توسعه روستایی، به میزبانی اتاق بازرگانی تهران برگزار می شود.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل دفتر میوه های سردسیری وزارت کشاورزی گفت: در قالب طرح توسعه باغات شیب دار باید تا پایان برنامه ششم توسعه ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۲    
قائم مقام معاونت بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه برخی سعی در توقف خرید توافقی شیر دارند گفت ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۲    
مسئول طرح کشاورزی حفاظتی وزارت کشاورزی اعلام کرد که کشاورزان به هیچ وجه نباید ممنوعیت و محدودیت در عملیات خاک ورزی و شخم زدن را نادیده بگیرند ...
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۲    
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: با گذشت چند ماه از خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز بسیاری از کشاورزان در استان ها، پای دلالان را به بازار فروش گندم باز کرده است.
فودنا   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۲    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران گفت: آزمایش کردن زعفران در آزمایشگاه تنها راه تشخیص زعفران تقلبی از اصل است.