دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 19 مهر 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 مهر 1396 روزنامه قانون 2 مهر 1396 روزنامه قانون 3 مهر 1396 روزنامه قانون 4 مهر 1396 روزنامه قانون 5 مهر 1396 روزنامه قانون 6 مهر 1396 روزنامه قانون 7 مهر 1396 روزنامه قانون 8 مهر 1396 روزنامه قانون 9 مهر 1396 روزنامه قانون 10 مهر 1396 روزنامه قانون 11 مهر 1396 روزنامه قانون 12 مهر 1396 روزنامه قانون 13 مهر 1396 روزنامه قانون 14 مهر 1396 روزنامه قانون 15 مهر 1396 روزنامه قانون 16 مهر 1396 روزنامه قانون 17 مهر 1396 روزنامه قانون 18 مهر 1396 روزنامه قانون 19 مهر 1396 روزنامه قانون 20 مهر 1396 روزنامه قانون 21 مهر 1396 روزنامه قانون 22 مهر 1396 روزنامه قانون 23 مهر 1396 روزنامه قانون 24 مهر 1396 روزنامه قانون 25 مهر 1396 روزنامه قانون 26 مهر 1396 روزنامه قانون 27 مهر 1396 روزنامه قانون 28 مهر 1396 روزنامه قانون 29 مهر 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۳    
کی از جاهایی که در آن فساد وجود دارد رانت هاست که درباره آن قانون نداریم و باید کمک کنیم قانونی درباره رانت ها وضع شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۷    
ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از فردا یکشنبه 23 مهر آغاز می شود و تا 30 مهرماه ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۹    
نماینده مقیم سازمان ملل در ایران در توئیتی با انتشار انگلیسی یکی از اشعار حافظ شیرازی، از او به عنوان شاعر گرانمایه سرزمین ایران یاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۰:۴۵    
محققان روشی جدید برای ردیابی مواد موجود در اثر انگشت یافته اند و با کمک آن حتی می توانند جنسیت مظنون را شناسایی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۰:۳۰    
تولید ساعتی که بند آن به طور خودکار با اندازه مچ دست انسان سازگار شود، تا به حال سابقه نداشته، اما شرکت اپل قصد دارد در آینده چنین ساعت هایی عرضه کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۹    
گمرک ایران از کشف 758 گالن پیش ساز مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۲    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا گفت که تصمیم وی درباره توافق هسته ای ایران به زودی اعلام خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
اساساً متهم کردن نیروی نظامی کشوری که عضو سازمان ملل متحد است درست نیست و این اقدام هم بر مبنای همان تحریم های اشتباه و ظالمانه ی امریکا است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۷    
شهردار تهران، اظهارات مدیریت شهری قبلی مبنی بر طلب 18 هزار میلیاردی شهرداری تهران از دولت را تایید نکرد و بیان کرد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۱    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی در سمت خود ابقا شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۷    
پیش از این منابع امنیتی عراق به خبرگزاری آلمان گفته بودند که اقلیم کردستان جاده اربیل موصل را بسته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان نقض برجام از جانب آمریکا را دارای پیامدهای بین المللی دانست و تأکید کرد: ایران با توجه به رفتار دولت آمریکا در این باره تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۲:۰۱    
اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که گاهی گوشی خود را در خانه گم کرده و فراموش می کنید آن را کجا گذاشته اید، بهتر است از اسپیکرهای گوگل هوم استفاده کنید تا آن را به زودی بیابید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۶    
قاتل 11 زن جوان در مکزیک به 430 سال حبس محکوم شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۳۱    
مایکروسافت تا به حال در زمینه قیمت گذاری ویندوز 10 بسیار منعطف عمل کرده و حتی بارگذاری رایگان آن را برای مدت ها ممکن کرده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۲۵    
پژوهشگران از پرورش موفقیت آمیز روده انسان در محیط آزمایشگاه و پیوند آن به موش ها خبر دادند؛ گفته می شود این موفقیت زمینه ابداع درمان های جدیدی را برای اختلالات جدی روده هموار می سازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۱۶    
ارتش اسرائیل دلفین ها را برای انجام ماموریت های امنیتی آموزش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۱    
نخستین رویداد بین المللی ایده بازار Falling Walls Lab Tehran با همکاری دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تهران در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۱    
کارشناسان نجوم از عبور خطرناک سیارک سرگردان TC4 /2012خبر دادند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۶    
یک فناوری اثر انگشت جدید در انگلیس که می تواند "سبک زندگی" جنایتکاران را توصیف کند، به زودی در دادگاه های مورد قبول خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۱    
ساعاتی پیش آپدیت جدیدی برای تلگرام منتشر شد که به موجب آن چندین قابلیت جالب و نو به این مسنجر محبوب اضافه شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
مدیر کل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: پیشگیری از اعتیاد افراد سالم و در معرض خطر ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۷    
رئیس اولین کنگره بین المللی سردرد با اشاره به اینکه30 تا80 درصد افراد سردردهای تنشی را در زندگی خود تجربه می کنند، گفت: بدخوابی، استرسهای محیطی، خستگی و آلودگی هوا سردردها را تشدید می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
نشان درجه یک علمی حافظ شناسی از سوی مرکز حافظ شناسی به دکتر سعید حمیدیان اعطا شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
شورای امنیت اقلیم کردستان اعلام کرد که عراق به دنبال حمله از برخی مناطق به این اقلیم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
تعداد 150 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با امضای نامه ای، از زحمات و تلاش های رئیس سابق جمعیت هلال احمر تقدیر کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
یک فوق تخصص سردرد، گفت: مصرف سوسیس و کالباس به دلیل داشتن نیترات و نوشیدنی های رژیمی که دارای شکر مصنوعی هستند، میگرن را تشدید می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
مسعود دهقان، تهیه کننده و مدیر برنامه سینا سرلک به خبر منتشرشده درباره محکومیت این خواننده واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
رضا صادقی، سینا سرلک و علی لهراسبی به اتهام سرقت ادبی با شکایت اردلان سرفراز ترانه سرا به دو سال حبس تعزیری محکوم شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اتحاد و وحدت میان سران قوای سه گانه را مورد تأکید قرار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۵۵    
برنامه کشوری پاسخ نظام سلامت در بلایا ، روز چهارشنبه در جریان یک کارگاه آموزشی در قزوین تشریح شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
سفیر سابق ایران در فنلاند در پیامی توئیتری نوشت: مجلس قانون سپاهی دیپلمات را تصویب کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
این استراتژی البته با ریسک هایی همراه است، برای اروپایی ها اعلام علنی همراهی با آمریکا علیه ایران سخت است. مسکو و پکن نیز با این حرکات مخالفت خواهند کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۸    
خبرگزاری رویترز از واشنگتن گزارش داد: اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه گفت که توافق هسته ای باید به دقت به اجرا درآید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۵    
اگر حق انتخاب داشته باشید، کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل برمی گزینید؟ راستی اگر بتوانید به دلخواه بورسیه یکی از دانشگاه های برتر دنیا شوید، انتخاب تان کدام است؟ دانشگاهی در یک کشوری اروپایی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۲    
به دلیل تاخیر سه ساعته پرواز تهران-قشم کیش ایر مسافران این پرواز که تعدادی از آنها اساتید دانشگاه هستند در فرودگاه مهرآباد سرگردان شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز -چهارشنبه- در احکامی سه زن را در پست های مهم این وزارتخانه منصوب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۲    
رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح دستگیری خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر در منطقه شوش و مولوی خبر داد و گفت: 255 خرده فروش که حلقه رابط بین قاچاقچیان موادمخدر و معتادان بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۲۰    
سه مقام آمریکائی که در نشستی با حضور رئیس جمهور این کشور در جولای سال جاری میلادی شرکت داشتند، اعلام کردند که وی خواستار 10 برابر شدن زرادخانه اتمی آمریکا شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۱    
وزارت خارجه عراق اعلام کرد که 16 دفتر کنسولگری این کشور در سراسر ایران برای زائران عتبات عالیات روادید صادر می کنند و هزینه صدور روادید برای ایرانیان 40 دلار خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات اخیر دادستان کل کشور گفت که اقتدار قوه قضاییه با اصلاح آن حفظ می شود نه با کم طاقتی در مقابل انتقادها.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۲    
قانون - مسئولان نظام در مواجهه با درشت گویی ها و تهدیدات جدید آمریکا و دولت جدید آن با یکدیگر متحد شده اند و قطعا آمریکا می داند که برجام آخرین فرصت آنها در کاهش دیوار بی اعتمادی با ایران است. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۰    
حدود 20 نفر از جدایی طلبان کاتالونیا با ورود به سفارت اسپانیا در یونان، به پخش اعلامیه هایی در حمایت از همه پرسی استقلال، مبادرت ورزیدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۰    
از صف ها عبور می کنم و وارد یکی از چادرها می شوم. دو پسر و یک دختربچه با چشم های از حدقه بیرون آمده غذا می خورند. پدر خانواده تا دوربین به طرفش می رود کارت پرس شده ای را بالا می آورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۵    
معاون نظارتی دادستان کل کشور گفت: نیروی انتظامی به صورت علنی و میدانی، امنیت را در جامعه برقرار می کند و دستگاه قضائی نیز خود را مکلف به حمایت همه جانبه از این نیروی خدمتگذار می داند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایجاد بازارچه های مرزی برای تبادلات تجاری و اقتصادی، گفت: ایران علاقمند است به آبادانی ایالت بلوچستان کمک کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۹    
وزارت امور خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای درباره گفت وگوهای وزیر خارجه این کشور با همتایان ایرانی و آمریکایی اش تاکید کرد که لندن در آستانه ضرب الاجل واشنگتن برای تایید مجدد پایبندی ایران از توافق ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۹    
از آنجا که مرجع تشخیص موضوعات مرتبط با جاسوسی معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است، از نظر این معاونت، آقای دری اصفهانی مرتکب خلافی نشده
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۳    
شبکه خبری بی بی سی عربی به نقل از سازمان ملل متحد، گزارش داد که گروه تروریستی داعش سبب مهاجرت اجباری بیش از 5 میلیون شهروند عراقی شده و این نهاد بین المللی درباره وضعیت سلامت افراد آواره ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: شاخص های فقر و گرسنگی در ایران کاهش یافته و فقط سه درصد از سوء تغذیه در کشور مربوط به فقر است که نشان می دهد سوء تغذیه تناسبی با فقر ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۴    
عضو ناظر هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که اختلالات ایجاد شده در مسیر ملاقات مردمی، موقت بوده، گفت که دیوارکشی پیرامون پارلمان به تصمیم دستگاه های امنیتی و حفاظتی انجام شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۸    
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که خروج آمریکا از توافق هسته ای وضعیت خاورمیانه را بدتر و به افزایش بی ثباتی در این منطقه و جهان منجر خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۹    
تغییر در روش فروش اینترنت حجمی در بخش ثابت یکی از موضوع هایی بود که از نخستین روز آغاز به کار دولت دوازدهم بر آن تاکید شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر ساره محمدی را به عنوان مشاور وزیر در امور زنان وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۶    
دبیرکل اتحادیه عرب بار دیگر مدعی شد که ایران در امور داخلی کشورهای عربی مداخله می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۳    
آگوستین ماهیگا وزیر امور خارجه تانزانیا که به تهران سفر کرده، ظهر امروز (چهارشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۳    
جایزه ترامپ برای دستگیری دو عضو حزب اللهدرحالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار است در روزهای پیش رو از استراتژی جامع خود در قبال ایران رونمایی کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس آمار 33 درصد درآمد ماهانه یک خانوار به بخش مسکن اختصاص یافته وسه دهک جامعه زیر خط فقر مسکن قرار دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۵    
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای انتحاری امروز در پایتخت سوریه را بر عهده گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۵    
سیف گفت: بانک مرکزی در حال حاضر ضمن پایش روند نرخ ارز که متاثر از برخی عوامل فصلی و انتظارات ناشی از تحولات روابط بین الملل است، همچون گذشته نسبت به استمرار روند ثبات در بازار اقدام خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۲    
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی عدم تایید توافق هسته ای را به نفع ایران و مانع مذاکره با کره شمالی دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۹    
وزیر خارجه بحرین با استقبال از اقدام احتمالی آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدعی شد که این اقدام، گام مهمی در شناسایی منابع تروریسم است!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۹    
ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه با اشاره به پایبندی ایران به برجام گفته است، مسئله ای که هم اکنون مطرح است این است که آیا دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پایبندی ایران به برجام را تأیید می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۰    
حدود 100 میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی مردم قم به تهران انتقال یافته است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۲    
از بعدازظهر امروز با نفوذ جریان های خنک شمالی، ضمن کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در سواحل خزر، در استان های گیلان و مازندران بارش باران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۵    
سه انفجار انتحاری یکی از خیابان های دمشق پایتخت سوریه را به لرزه در آورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۳    
بی شک باید منتظر اخبار جدیدی در منطقه باشیم و ببینیم که تغییرات مثبتی به نفع مردم فلسطین و محور مقاومت رخ خواهد داد یا لجاجت های سیاسی مانع از حل مشکلات این مظلومان تاریخ خواهد شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۳    
فروش بلیت قطارهای رجا حدفاصل تاریخ های اول آبان لغایت 30 آذر ماه 96، از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 23 مهر ماه آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: من موضع گیری جناب آقای منتظری دادستان محترم کل کشور را در قضیه فضای مجازی، واقع بینانه می دانم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۵    
اروپا فقط نگران خروج تهران از برجام است وبرایش مهم نیست که بخش مهمی از تحریم ها علیه ایران دوباره برقرار شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۵    
آقای روحانی آدرس اشتباه ندهید، مردم را به خاکی نکشانید! این حواشی جز آنکه به نفع جریان های خاص تمام شود برای معتقدان به مسیر آن فردی که شما از تَکرارش سخن گفتید، هیچ منفعتی ندارد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۲    
چند تن از نمایندگان مجلس در نطق میان دستور خود به اظهارات اخیر ترامپ علیه سپاه پاسخ دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۹    
در شرایط حساس و مخاطره آمیز منطقه و با وجود روان پریشان، بی خردان و آماتورهای کاخ سفید، وظیفه ملی هر وطن پرستی در هر جایگاه یا منصبی است که از هرگونه عملکردی که موجب تضعیف دولت...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۹    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب کلیات طرح استخدام معلمان حق التدریس در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با تصویب جزئیات این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات و صحن علنی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۳    
باران کوثری در فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی نقش یک فوتبالیست را بازی می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۰    
در پی شکایت زنی از یک راننده اسنپ دائر بر تعرض جنسی، این برند تاکسی موبایلی کشور تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبت نام از رانندگان در سطح شهرها را متوقف کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۷    
تیم فوتبال نفت تهران از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد و به جای این تیم تراکتورسازی سهمیه مستقیم و ذوب آهن سهیمه پلی آف را خواهد گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۷    
نیامد تا دادگاه به 30 آبان موکول شود. راه های فرار از محاکمه را خوب می شناسد و با وقت کُشی نمی گذارد دادگاه به ختم رسیدگی برسد و حکم نهایی صادر شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۲    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۷    
اگرچه سیف اعلام کرده نوسان قیمت دلار طبیعی است، اما دلالان در چهارراه استانبول فعالند و در کمین سرمایه های مردم. برخی صرافی ها هم، نمایشگر تابلوی دلار را خاموش کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۲    
اگرچه دردناک است اماباید بپذیریم که نسل نوجوان وجوان جامعه حلزونوار به سمت بی معنایی در حرکت است. کلمات رفته رفته معنای خود را از دست می دهند و به طبلی توخالی بدل می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۰    
ایران و ترکیه با هدف با هدف حذف سلطه دلار ، توافقنامه استفاده از ریال و لیر در مبادلات دوجانبه را امضا کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۴    
سرمربی پرسپولیس نام دو ملی پوش تیمش را از لیست مسافران اهواز خارج کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۸    
جنگنده های سعودی در ادامه حملات به یمن، بیش از 35 بار مناطق مختلف یمن را طی ساعات گذشته هدف قرار دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۲    
روز دهم اکتبر مصادف با 18 مهرماه از سوی فدراسیون جهانی سلامت روان WFMH از سال 1992 به عنوان روز جهانی سلامت روان نامگذاری شده و شعار سال 2017 ، "سلامت روان در محیط کار" تعیین گردیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۴    
در رویدادی نادر تنها تابلوی نقاشی لئوناردو داوینچی با مالکیت خصوصی حراج خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۱    
جنبش های مقاومت اسلامی حماس و فتح امروز چهارشنبه مذاکرات آشتی ملی را تحت نظارت سرویس های اطلاعاتی مصر برای دومین روز متوالی از سر می گیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۸    
رئیس سازمان پدافندغیرعامل در دیدار با وزیر ارتباطات بر همکاری همه دستگاه های مسئول در رابطه با مصون سازی زیرساخت های حیاتی کشور تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۸    
مقامات کره جنوبی در گفت وگو با یک روزنامه این کشور ادعا کردند احتمالا کره شمالی هفته آینده راکت های کوتاه بُرد آزمایش می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۲    
رضا صادقی در پی شکایت اردلان سرفراز گفت: با نقطه نظرها و افکار آقای سرفراز هیچ سنخیتی ندارم اما در جایگاه پیرمرد جاافتاده ی ادبیات مملکت برای او احترام قایل هستم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۲    
متاسفانه برای ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر موسیقی ملی ایران روش آزمون و خطا برای رسیدن به راه درست در پیش گرفته شد که خودش درست نیست .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۲    
آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد شدید از همه پرسی در کردستان عراق خطاب به "بارزانی" گفت: تنها گروهی که همه پرسی شما را در دنیا به رسمیت شناختند، اسرائیل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۲    
زمانی در دهه ی 60 سریال های ماندگاری روی آنتن می رفتند که علاوه بر کارگردانی توانا، وجه پنهانی در موفقیت آن ها وجود داشت که همان نظارت و مدیریت خوب بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۴    
برخی صرافی ها از امروز اقدام به عرضه ارز مداخله ای بانک مرکزی کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۱    
فرصت سه ماهه به منظور ظرفیت سازی و تامین زیرساخت ها است تا از جریمه شدن بیشتر مردم جلوگیری شود.همچنین هزینه تست هیدرواستاتیک برای هر خودرو دوگانه سوز 62 هزارتومان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه رئیس کمیسیون اقتصاد به معاون نظارت خزانه داری کل کشور دستور داد مشکل حقوق بازنشستگان فولاد را حل کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۶    
اگر آمریکا بخواهد خطای بعدی را مرتکب شود و علیه سپاه پاسداران اقدامی کند، این دیگر خطا اندر خطا است؛ سپاه پاسداران تنها یک واحد نظامی نیست، بلکه سپاه پاسداران در دل این مردم بوده.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۶    
ترامپ برای اجرایی کردن هر نوع تحریم جدید با مشکلات عظیمی در اروپا و آسیا مواجه خواهد بود چون اقتصاد بین الملل دیگر ظرفیت تحریم جدید را ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۵    
عملکرد سران قوا در مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید بگونه ای باشد تا مردم به این نتیجه برسند که مسئولان هیچگونه اراده ای در مبارزه با مفاسد اقتصادی ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۵    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی صبح روز چهارشنبه با وزیر خارجه انگلیس دیدار کرد.
  • ۱